8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) II

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

Zablokowany
Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Re: 8 Edycja Warhammera

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Ciekawe jaki cel miałoby w takim razie wymanewrowanie czy przerwanie lini przeciwnika jak każdy mógłby się po prostu obrócić i zaszarżować.

Awatar użytkownika
Pretor
Chuck Norris
Posty: 428
Lokalizacja: Wrocław/Edinburgh

Post autor: Pretor »

no i właśnie po to ten "bezsens" jest wprowadzony. on ma ugrywalnić, a nie urealnić bitewniaka :wink:

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

tylko zauważ że walka na średniowiecznym polu od treemana różniła się tym że na prawdziwym polu jest nie 20 ale 200 gości pod komendą jednego a co za tym idzie nie da się robić takich obrotów

przy małych potyczkach rzeczywiście każdy lata gdzie chce

nie, on ma symulować 100-tki żołnierzy a nie 20
ja chcesz możesz wystawiać po 200 i będzie to wtedy wyglądało realnie
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

noggin
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: noggin »

Ale to nawet gdzieś było napisane w rulebooku, że 1 kolo symbolizuje iluś tam, wiadomo, że jak się chce większą skale biew to jest Warmaster czy też inne systemy.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

ylko zauważ że walka na średniowiecznym polu od treemana różniła się tym że na prawdziwym polu jest nie 20 ale 200 gości pod komendą jednego a co za tym idzie nie da się robić takich obrotów
imho najwieksza roznica bylo jednak to, ze na sredniowiecznym polu nie bylo treemana ;)
nie ma co porownywac bitewniaka do rzeczywistosci.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Jak chcecie realizmu, to nie bawcie się w warhammer fantasy battle... bo jak sama nazwa wskazuje to z realizmem ma nie wiele wspólnego...
Paskudny uśmiech power gamera

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

a czy ja narzekam ?

imo tak jak jest jest dobrze bo pozwala szachować przeciwników
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

A random snippet I picked up from another forum, apparently Wood Elves will always be stubborn in a forest in their pdf errata.

Something else I remember from a while back is that WE will not have to roll on the 'cursed woods' table at all.
:mrgreen:

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

klimat ;)

to krasnoludy powinny miec zawsze stubborn na górce lub obok górki/obeliska ;)
Obrazek

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

a HE obok smoka
i gitara
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

Zwolin pisze:a HE obok smoka
i gitara
cytat kumpla do tego twojego.
"chyba koło elfiej d**y"
:lol2:

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

zielonatrawa pisze:
Zwolin pisze:a HE obok smoka
i gitara
cytat kumpla do tego twojego.
"chyba koło elfiej d**y"
:lol2:
=D> =D> =D>
:twisted:
Obrazek

Awatar użytkownika
Sebollus
Mudżahedin
Posty: 265
Lokalizacja: Katowice-Vendetta

Post autor: Sebollus »

Nonono, gdyby to co zacytował Virgo było prawdą to oznaczało by że GW dość głęboko będzie ingerować erratami w booki- fajnie w zasadzie.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Poprzedni rozrośnięty wątek podzieliłem, proszę o kontynuacje spamodyskusji w tym temacie.
Pozdrawiam

Miłościwie Wam panujący Mod

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

Ja tam panie Fluffy wolałem ten stary mega-uber wielki i przepakowany wątek :twisted: Ukazywało to skale zainteresowania 8 ed. :mrgreen:
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Awatar użytkownika
HarryAxe
Chuck Norris
Posty: 566
Lokalizacja: Míl Än Óveķ

Post autor: HarryAxe »

mnie ten temat ciekawi głównie jako obserwacje różnych reakcji na kolejne ploty :P
no a poza tym: trzeba poczekać i zobaczyć tą 8ed :)

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

8 edycja. Fajnie.
Przebrnąłem przez 120 stron i podoba mi się. Może nawet zagram raz czy dwa na jakimś turnieju :).
Co do narzekania na losowość: nie ma znaczenia, czy szarżujesz 2xM, czy M+2D6, bo z doświadczenia wiem, że i tak dobrzy gracze będą dochodzić szarżą, a słabi narzekać na pecha.
Mam nadzieje, że w lipcu znajdę trochę czasu, żeby sobie wrócić przynajmniej częściowo do regularnego grania.

Awatar użytkownika
Raptor
Kretozord
Posty: 1990
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

my tez mamy nadzieje Macku :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

The power whirl spells appear to be remains in play spells, that are represented by a template travelling (randomly) across the field. From what I gather some (probably most) power whirls will scale, using the 3" or 5" template.

A 5" template randomly moving across the battlefield could be very dangerous, to everyone... Especially if it ignores partials.
Obrazek

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Mamy ciekawą kontrę na liczne przyszłe hordy marszujace po stołach....Puszczasz vortex i patrzysz jak znikają..zupełnie jak w starej wh40k...śmiesznie to się zapowiada takie ruchome losowo pitki czy horrory.
Obrazek






_________________

Zablokowany