Najemnicy (12.06.2010) - Kielce
Najemnicy (12.06.2010) - Kielce
Turniej zgłoszony do ogólnopolskiej ligi WFB
1. Czas: 12.06.2010
2. Miejsce: Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach (pl. Wolności 2)
3. Godzina: zapisy od 9:30, start o 10:00
4. Format: 1150 + 300 (kontyngent) punktów
5. Wpisowe: 8 zł od osoby (w tym symboliczna złotówka na Klub)
6. Zakaz stosowania proxów w większych ilościach (konwersje, fillery oraz figurki innych firm niż GW mieszczące się w klimacie dopuszczone)/dopuszczony jeden prox (jednostka, bohater, maszyna) w ramach przyzwoitości, np. Dragon Princes z Silver Helms
7. Zasady:
- 3 gry (6 tur lub 110 min.)
- tereny na stołach ustawione przed rozpoczęciem turnieju przez organizatorów, zakaz zmiany ustawienia terenów
- WE mają dodatkowy las
- zakaz stosowania rozpisek hobbystycznych, obowiązują tylko aktualne, podręcznikowe zasady GW oraz oficjalne FAQ i erraty (wyjątek Dwarfs of Chaos INDY GT - dopuszczone- zakaz stosowania bohaterów specjalnych
- obowiązują Polskie Uściślenia Sędziowskie
- obowiązuje BP+R (proszę o dokładne zapoznanie się z zasadami: 8PD/8DD)
- gracze muszą posiadać wyraźne rozpiski (gracze z rozpiskami nieczytelnymi tracą -2DP) oraz zasady do swoich armii, wzorniki, miarki i kostki
Kontyngent
Kontyngent może stanowić dowolna armia (również ta sama co armia główna).
Co najmniej jeden z oddziałów kontyngentu musi posiadać championa (który na potrzeby gry jest generałem kontyngentu). Armia macierzysta i kontyngent traktowane są jak armie sojusznicze (wg uściśleń sędziowskich).
Sloty kontyngentu:
Characters: 0
Core: 1+ (HE 0+)
Specjal: 0-2
Rare: 0
8. Punktacja:
- zabicie/społowienie jednostki (jednostki uciekające liczy się jak zniszczone)
- 100 punktów za zabicie generała
- 50 punktów za zajęte ćwiartki
- 100 punktów za zdobyte i utrzymane sztandary (również BSB)
- brak oceny malowania
9. Nagrody:
Nagrody zamawiane będą w sklepie internetowym (oczywiście w zależności od dostępności/zachcianek indywidualnych trzeba będzie na nie poczekać).
I miejsce – 50% puli wpisowego
II miejsce – 30% puli wpisowego
III miejsce – 20% puli wpisowego
Ostatnie miejsce – darmowy wstęp na kolejny turniej
10. Zgłoszenia:
Zgłoszenia graczy w formie: imię, nazwisko, (ew. nick jeśli nie chcecie podawać danych), miejscowość oraz nr ID ligowy należy wysyłać na adres ukalez@interia.pl, lub pisać w temacie poniżej.
Rozpiski nie są sprawdzane przed grą, ale rozpiski źle złożone tracą punkty z każdej bitwy a w przypadku większych przegięć gracze otrzymują bana (podobnie jak w przypadku nadużyć w czasie gry).
W kwestiach spornych decydują organizatorzy.
Na terenie muzeum obowiązuje zakaz picia alkoholu.
Mapka (from Google):
Ilość miejsc ograniczona
Lista zgłoszonych:
1. Archon (Kielce)
2. Wru (Kielce)
3. Pingu (Stąporków)
4. Karl Franz (Kielce)
5. Archaon95 (Kielce)
6. Kubon (Włoszczowa)
7. Tomocerus (Wrocław)
8. Thorgrim (Radom) / Progresor
9. Pieter (Radom) / Progresor
10. Murmandamus (Radom) / Progresor
11. Warzywko (Kielce)
12. Robo (Kielce)
13. Adam Kalinozo (Radom) / Progresor
14. Kanadian (Radom) / Progresor
15. Emilian (Skarżysko-Kamienna)
16. Ukalez (Ostrowiec Św.)
17. Misiek (Kielce)
18. Wojtas (Kielce)
19. Skorpion (Końskie)
20. White Lion (Kielce)
1. Czas: 12.06.2010
2. Miejsce: Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach (pl. Wolności 2)
3. Godzina: zapisy od 9:30, start o 10:00
4. Format: 1150 + 300 (kontyngent) punktów
5. Wpisowe: 8 zł od osoby (w tym symboliczna złotówka na Klub)
6. Zakaz stosowania proxów w większych ilościach (konwersje, fillery oraz figurki innych firm niż GW mieszczące się w klimacie dopuszczone)/dopuszczony jeden prox (jednostka, bohater, maszyna) w ramach przyzwoitości, np. Dragon Princes z Silver Helms
7. Zasady:
- 3 gry (6 tur lub 110 min.)
- tereny na stołach ustawione przed rozpoczęciem turnieju przez organizatorów, zakaz zmiany ustawienia terenów
- WE mają dodatkowy las
- zakaz stosowania rozpisek hobbystycznych, obowiązują tylko aktualne, podręcznikowe zasady GW oraz oficjalne FAQ i erraty (wyjątek Dwarfs of Chaos INDY GT - dopuszczone- zakaz stosowania bohaterów specjalnych
- obowiązują Polskie Uściślenia Sędziowskie
- obowiązuje BP+R (proszę o dokładne zapoznanie się z zasadami: 8PD/8DD)
- gracze muszą posiadać wyraźne rozpiski (gracze z rozpiskami nieczytelnymi tracą -2DP) oraz zasady do swoich armii, wzorniki, miarki i kostki
Kontyngent
Kontyngent może stanowić dowolna armia (również ta sama co armia główna).
Co najmniej jeden z oddziałów kontyngentu musi posiadać championa (który na potrzeby gry jest generałem kontyngentu). Armia macierzysta i kontyngent traktowane są jak armie sojusznicze (wg uściśleń sędziowskich).
Sloty kontyngentu:
Characters: 0
Core: 1+ (HE 0+)
Specjal: 0-2
Rare: 0
8. Punktacja:
- zabicie/społowienie jednostki (jednostki uciekające liczy się jak zniszczone)
- 100 punktów za zabicie generała
- 50 punktów za zajęte ćwiartki
- 100 punktów za zdobyte i utrzymane sztandary (również BSB)
- brak oceny malowania
9. Nagrody:
Nagrody zamawiane będą w sklepie internetowym (oczywiście w zależności od dostępności/zachcianek indywidualnych trzeba będzie na nie poczekać).
I miejsce – 50% puli wpisowego
II miejsce – 30% puli wpisowego
III miejsce – 20% puli wpisowego
Ostatnie miejsce – darmowy wstęp na kolejny turniej
10. Zgłoszenia:
Zgłoszenia graczy w formie: imię, nazwisko, (ew. nick jeśli nie chcecie podawać danych), miejscowość oraz nr ID ligowy należy wysyłać na adres ukalez@interia.pl, lub pisać w temacie poniżej.
Rozpiski nie są sprawdzane przed grą, ale rozpiski źle złożone tracą punkty z każdej bitwy a w przypadku większych przegięć gracze otrzymują bana (podobnie jak w przypadku nadużyć w czasie gry).
W kwestiach spornych decydują organizatorzy.
Na terenie muzeum obowiązuje zakaz picia alkoholu.
Mapka (from Google):
Ilość miejsc ograniczona
Lista zgłoszonych:
1. Archon (Kielce)
2. Wru (Kielce)
3. Pingu (Stąporków)
4. Karl Franz (Kielce)
5. Archaon95 (Kielce)
6. Kubon (Włoszczowa)
7. Tomocerus (Wrocław)
8. Thorgrim (Radom) / Progresor
9. Pieter (Radom) / Progresor
10. Murmandamus (Radom) / Progresor
11. Warzywko (Kielce)
12. Robo (Kielce)
13. Adam Kalinozo (Radom) / Progresor
14. Kanadian (Radom) / Progresor
15. Emilian (Skarżysko-Kamienna)
16. Ukalez (Ostrowiec Św.)
17. Misiek (Kielce)
18. Wojtas (Kielce)
19. Skorpion (Końskie)
20. White Lion (Kielce)
Ostatnio zmieniony 11 cze 2010, o 09:00 przez Ukalez, łącznie zmieniany 10 razy.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Mogę wykreślićTomocerus pisze:Ooo, jestem już na liście, nawet nie wiem kiedy podjąłem tą decyzję .
Ostatnio zmieniony 24 maja 2010, o 16:02 przez Ukalez, łącznie zmieniany 1 raz.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Można, oczywiście z booka odpowiedniego dla danego kontyngentu.thorgrim pisze:Mam pytanie odnośnie kontyngentu. Czy można brać magiczne przedmioty?
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Mam pytania odnośnie zasad Kontyngentu.
1. Czy jeśli zużyłem wszystkie sloty spec. w armii macierzystej, to czy już nie mogę wystawiać spec. unitów w kontyngencie?
2. Czy mogę wsadzać coś 2x na slot, typu 2 bolce na slocie spec? (oczywiście w Kontyngencie)
3. Jeśli można używać magicznych przedmiotów w kontyngencie, to tyczy się to też krasnoludzkich run?
4. Czy imperium może wystawiać Detachmenty ? (kiedy jest kontyngentem)
1. Czy jeśli zużyłem wszystkie sloty spec. w armii macierzystej, to czy już nie mogę wystawiać spec. unitów w kontyngencie?
2. Czy mogę wsadzać coś 2x na slot, typu 2 bolce na slocie spec? (oczywiście w Kontyngencie)
3. Jeśli można używać magicznych przedmiotów w kontyngencie, to tyczy się to też krasnoludzkich run?
4. Czy imperium może wystawiać Detachmenty ? (kiedy jest kontyngentem)
Statystyka to dziwka.
Kontyngent i armia macierzysta mają osobne sloty, więc możesz wystawić jednostki special, nawet gdy w głównej armii zapełniłeś je całkowicie.Warzywko pisze:1. Czy jeśli zużyłem wszystkie sloty spec. w armii macierzystej, to czy już nie mogę wystawiać spec. unitów w kontyngencie?
Oczywiście, jeśli tylko jednostka jest 2x na slot, to czemu nieWarzywko pisze:2. Czy mogę wsadzać coś 2x na slot, typu 2 bolce na slocie spec? (oczywiście w Kontyngencie)
Tak, tyczy się to też run, bo te traktujemy jak przedmioty magiczneWarzywko pisze:3. Jeśli można używać magicznych przedmiotów w kontyngencie, to tyczy się to też krasnoludzkich run?
Może, ale pamiętaj że Detachment nie zapełnia slotu core i potrzebuje jednostki macierzystej aby go wystawić.Warzywko pisze:4. Czy imperium może wystawiać Detachmenty ? (kiedy jest kontyngentem)
Pozdrawiam,
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Pomyślcie, to może Kraków zawita do nasRaptor pisze:pomyślimy
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
czy te zasady kontygentowe znaczą że każdy może z każdym? Nawet krasnale z orkami i darki z hajami?:(
Wiem Murmi, że stawiasz przede wszystkim na klimat, więc specjalnie dla Ciebie zrobię kiedyś klimatyczny turniej Ostatnio zbanowane były DoW a teraz chciałem trochę poluzować i puścić wodze fantazji wśród graczy. Dlatego pewnie takie połączenia się pojawią.Murmandamus pisze:czy te zasady kontygentowe znaczą że każdy może z każdym? Nawet krasnale z orkami i darki z hajami?:(
Z drugiej strony są gracze, którzy pożyczają kontyngent od kolegów a Ci grają armią o zgoła innym klimacie. Np. Tomocerus przyjeżdża do Kielc specjalnie z Wrocka i właściwie grywa tylko ze mną, więc najłatwiej mu pożyczyć ode mnie HE, choć sam gra DE. Można też to fluffowo wyjaśnić: zdrajcy Ulthuanu zwiedzeni złudnymi obietnicami Wiedźmiego Króla .
Mam nadzieję, że to przebolejesz Murmi (zresztą zazwyczaj kontyngenty na turach są dowolne).
Pozdrawiam,
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Oczywiście 3 unity lataczy na całą armię, tak samo jak nie można więcej wyciągać niż 8 PD z kontyngentem (kości liczone wspólnie). Całość armii (macierzysta+kontyngent) musi być w zgodzie z BP.Rince pisze:Imho dopiszcie, ze 3 unity lataczy na cala armie.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...