niemagiczne1350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
eustis
Wałkarz
Posty: 65
Lokalizacja: wejherowo

niemagiczne1350

Post autor: eustis »

Jak to zwykle bywa w chaosie, trzeba kombinować coby nie dac sie wystrzelac przech defensiarzy, magików, tudzież nie zderzyć się z bretonią
Z góry dziękuję za wszelkie słowa krytyki

Exalted
Khorne; General; Flail; Shield
Gaze of the Gods; Juggernaut of Khorne

Aspiring
Khorne; Frenzy; Battle Standard; Chaos Steed

5 Chosen Chaos Knights of Khorne; Musician

2 x 5 Chaos Warhounds

5 Marauder Horsemen; Flail; Musician

6 Chaos Furies

2 x 4 Minotaurs of Khorne; GW

Casting Pool: 2
Dispel Pool: 7
Models in Army: 38
Total Army Cost: 1349

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Mocne, gdyby nie fakt, że khorne jest teraz splewiony ;]

Awatar użytkownika
Muzyk
Mudżahedin
Posty: 221

Post autor: Muzyk »

E tam, najbardziej boli chyba brak dodatkowego ataku na dżagu(a może jednak ma dodatkowy?). Jak szarżujesz 4czką khorna w niskotafowca to bez dadatkowych ataków z koni i tak się przebiją...

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

jug nie ma ataku.
Ale szarzowac na gigusia khorneowcami już jest trudniej, 4 ataki mniej to calkiem sporo ;]

Awatar użytkownika
Crom
Chuck Norris
Posty: 430
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Crom »

trikk pisze:Ale szarzowac na gigusia khorneowcami już jest trudniej, 4 ataki mniej to calkiem sporo ;]
szarzować tak samo, trudniej zabić ;)

a rozpa w porządku, tylko bym nie dawał jaggernauta tylko deamonic mounta. no ale co kto lubi

ODPOWIEDZ