Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hurtmaker
Chuck Norris
Posty: 448

Re: Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...

Post autor: Hurtmaker »

a i tak 15 mengili > 2 x rare unit od bestii (w objętnie jakiej konfiguracji). :|

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Zgadzam sie z Jasiem. Cygor najlepszy na 2 miejscu Jabber. 2 cygory tylko kiedy gramy defesywnie tzn na magii. 2 jabbery to za duży hardcore jak na moj gust ... ale latają i trzymają punkty myśle że sa oki w walce z imperium. Kombinacja jabber + cygor jest bardzo OK. Potestuje to sie przekonam.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

a ja mam ztestowany układ cygor i działko DoW i zapowiada się że długo tego nie zmienię.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

witam :)

wróciłem wcześniej dlatego terz piszę a jutro wieczorkiem zbiorę opinie, jeśli będziecie chcieli się wypowiedzieć

więc problem jest następujący chcę złożyć lorda na regence + no właśnie co mu dać by miał niezłe pierdzielicie i też nie zeszedł od tak...

pomyślałem sobie że albo będzie dochodził do CC i robił rzeźnię, albo bardziej odpornego, tej drugiej opcji nie będę opisywał bo osłabia standardowego BSB'ka którym będę grał przy lordzie z regenką, więc co mu dać(?)

wpadłem na kilka pomysłów które przedstawię:

1. regenka + gouge-tusks, SoS = Lord dość zapobiegawczy z niezłym hitem i mało co ma konkretniejszego SV po W

2. regenka + gouge-tusks, the steel-claw = Lord wyciąga dużo + czasem może walić No SV

3. regenka + talisman of ptotection, steel-claw = liczymy że będziemy częściej rzucać 6 niż statystyka przewiduje i jest zawsze jakiś ward

4. regenka + the brass cleaver, mayn-limbed fiend = turbo naparzając szczególnie piechotę i liczący na nie statystyczną przewagę niezdanych SV na heavy kawalery, choć SV z +1 spada na 4+, to i tak nie żle

5. regenka + talisman of ptotection, gouge-tusks, sword of battle = zapobiegawczy ward ( a nuż się uda ) + A z AP

nie dałem rune of the true beast ponieważ zawsze jak informuję przeciwników o nim to monsterami nie są chętni w niego wpaść, a i tak da sobie radę z większością ich ( mniej lub bardziej ) co powiecie na powyższe propozycję i która podoba się najbardziej? albo macie inne propozycje?

pozdrawiam :D

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Jakby mial byc mega odporny to zaleznie ale moznaby :

regenka (50) + gnarled (15) + steel claws (35)/ gouge tusks+sword of might , wtedy mamy sv 4+/ward 4+ za to mozliwosc D3A przy 6 bez as (wg mnie slabe to) , lub tez sv 3/2+ w cc i ward 4+ , nie liczac S7 (-5 as przeciwnika) ;)
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Jak na mój gust to rozwiązania najprostrze sa najpewniejsze.
2 krówki
BSB standardowa puszka
Doombull + regenka + Axes of khorngor + shield .... i nie puszczaj go samopas bo go zmiotą fireballe
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Axes wymaga 2 rak tak wiec w CC mamy save 6+ ;) A na ogien najlepiej wziac 3 minoski (1 bloodkine z blackended plate) i mamy 4+ warda na ogien dla doomka :oops: + to co wyzej pisalem , daje to spora odpornosc
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

CAR2N pisze:Axes wymaga 2 rak tak wiec w CC mamy save 6+ ;) A na ogien najlepiej wziac 3 minoski (1 bloodkine z blackended plate) i mamy 4+ warda na ogien dla doomka :oops: + to co wyzej pisalem , daje to spora odpornosc
danie gnarled lordowi wyklucza BSB puszki co jest lipne, bo nim chcę grać przy lordzie z regenką, a danie lorda do takich minosków grozi 2 rzeczami, że będzie tam wszystko walić co nie wali z ogniem, oraz fastów tyle tam będzie parło żeby nie wyszedł z unitu, potem dostanie szarże na bok gdzie stoi zwykły minosiek... już wyleczyłem się dawania herosów minotaurów do nich samych i do razorgorów... już lepiej w psy przynajmniej masz look out, fakt traci się fają zdolność dającą minoską frenzy ( choć z psami nigdy nie wiadomo ;) ), dodatkowo wolę za czepiona i armor dać czwartego z muzykiem i GW, jako dodatkowe uderzenie, i będą się zastanawiać hmm.. lorda czy może BSB albo minoski albo nie czekaj giguś ale tu drugi giguś a najlepiej wszystko na raz :twisted:
Dibo pisze:Jak na mój gust to rozwiązania najprostrze sa najpewniejsze.
2 krówki
BSB standardowa puszka
Doombull + regenka + Axes of khorngor + shield .... i nie puszczaj go samopas bo go zmiotą fireballe
zastanawiałem się nad tym, ale już wolę z SoS jakoś bardziej polegam na nim, a myślę że będę testował 3 opcję ewentualnie 4 bo to też jakieś nie porozumienie ile ataków możne wyciągnąć 8)

dziękuję za podpowiedzi, jak ktoś by wpadł na coś jeszcze bardziej zmyślnego to niech pisze :)

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Ja tylko dalem przyklad jak zrobic z doomka odporna bestie ;) Ostatnio 5 minoskow z BSB walczylo z 3 jednostkami naraz i w sumie niewiele te jednostki minoskom zrobily , fear robi swoje ;) Chociaz jakby mnie dojechal jakis greatsword czy konnica z lancami od boku to mogloby byc mniej ciekawie , za to warto sie pieskami opasac sporo pomagaja . Doomek z razorgrzybami sie nie sprawdza , a moze dac 30 pieskow dadza 30" szerokosci , w srodek doomka i maja frenzy + zaslaniaja 2/3 szerokosci pola walki hehe :mrgreen:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Doombull z razorami to odział do zadań specjalnych - poluje na duże zwierzęta np smok itp. Razory dają tylko ochrone przed ostrzałem (nie nie look out sir , zwykłe rodzielanie ostrzału) i dają przewage liczebną kiedy Byku walczy z jaszczurką w czelendżu. Wsadzenia Byka w psy jest bardzo słabe moim zdaniem.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Wg mnie jak nie potrzeba nam jakiegos przedmiotu za ponad 50pkt to nie ma sensu chyba brac doomka , moze lepiej juz mocnego shamiego a takto gorebulla ? ;) Razorki sa slabe na konnice czy tez inne mocno zbrojne jednostki , na plebs moze dobre , na ostrzal tez w miare odporne ,ale chyba nie ma sensu wiecej jak 2 brac :roll:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

sam nie wiem z jednej strony razorgory są fajne bo:

- 5T
- 6S jak szarżują
- koszt
- no i 7M

ale z drugiej same gdzieś dalej od gienka nie powinny chodzić, jak dla mnie to duży minus bo nie mam ochoty w każdej bitwie wystawiać w tym samym miejscu... wolę już go co bitwę wystawiać jako wolno biegająca krówka... to mi się podoba w bestiach w pewnym sensie uniwersalizm jednostek, wiadomo że minoskami nie ustrzelimy kogoś, ale herosi jak i same unity mogą coś tam zdziałać...

zastanawiając się między centigorami a razorgorami, jednak wolę te pierwsze za LD i PF no może SV też przekonywuje, ale centigory cenię tak samo jak ciężki rydwan, choć rydwany mają duży plus w postaci PF na razorgorach, 5T, + SV ( nie mówiąc o pełnym zestawie bonusów w szarży )... atutem kolejnym centigorów jest w 8M i marszu co daje dodatkowy plus przeciw armią strzelającym i fastom, zastanawiam się nad daniem im TA ale zawsze brak ptk. i mały zasięg z niezbyt dużą mobilnością ( dlatego wolę GW jak już coś, jak by nie było 5+ SV dalej jest )... więc wolę 6 centigorów z muzykiem a rydwany pod szamana, i tak najczęściej w 3 turze nie ma scroli ale za to jest w CC jako dodatkowa jednostka wsparcia z 5US

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Trzeba tez liczyc ze swiniaki nie beda szarzowac , lub tez tak kiepsko beda trafiac ,ze te S6 nic nie da ;) Potem S5 i lipa , minoski maja wieksza sile przebicia , wyzszy WS , S podobna ,z GW wieksza , lepsza I , ataki na poczatku podobnie ,ale moga pozniej sobie "dorabiac" , jedynie T4 moze robic roznice ,ale przy wsparciu pieskow czy czegos jest w miare ;)
Centigorow nie testowalem ,ale moga byc dobre
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Kondi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 147

Post autor: Kondi »

mam pytanie planuje iść na parówkę DE+Beasty a że pierwszy raz tobie rospe nowych Beastów nasuwają się mi się pytania:
1. Czy można łączyć Granled Hide (15) Scaly Skin save 5+ razem z heavy Armour??
2. myślę nad Ghorgoną a Cygorem i tu też pytanie czy ta Aura Cygora działa też na moich magów?
Obrazek
Dark Elf Army of Druchii:
Win/Draw/Lose (04.01.2010-xxx)
18/1/4

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

1. mozna
2. jaka aura ? nie lol
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Car2n - pamiętaj że pumby moga mieć "hejta" a byczki nie. a WS 3-4 to niemal żadna róznica i tak prawie wszytsko trafiasz na 4+. Centigory gdyby były w corach to było by szaleństwo ale sloty specjal są niestety zbyt cenne i jak kolwiek by sie nie sprawdzały tak nie widze dla nich miejsca w nowych kozach,
Khuman - swobodny byczek to byczek który biega za własnym ogonem bo takiego ciężej zablokować przed niechcianą szarżą a takiego z obstawą upilnować już można.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

@ Dibo

1. WS 3 a 4 to duża różnica na WS 7 ( herosi i lordowie ) trafiasz na 5+ tak samo z nurglowymi warriorami czy knightami, dodatkowo jednostki z 4 WS w trafiają razorgory na 3+ a to już wielka różnica ( większość jednostek w WFB ) , speciale 2x harpie 1x minoski 1x razorgory, pewnie takim schematem grasz, nie lubię go wolę centki ale to sprawa gustu :)

2. nie koniecznie tak samo można go zblokować jak z oddziałem wystarczą 1 psy czy też skirmish , a jak leci za kimś to nie tracisz "2" unitów tylko 1
Kondi pisze:mam pytanie planuje iść na parówkę DE+Beasty a że pierwszy raz tobie rospe nowych Beastów
jak będziesz grał z DE to można spróbować tubro defensu z 2 cygorami i 4 boltami + jakieś fasty itp. ewentualnie możecie iść w CC to 2 gorgony 2 hydry, gwardzi nimoski i takie tam a u niego fasty i harpie

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Khumanor dobrzes ujal roznice WS3/4 , te 3+ vs 4+ to spora roznica na trafienie ;) Swiniakom hate-a dalby wargor czy beastlord ,ale to mega strata mobilnosci M5 vs M7 :P
Ogolnie swiniaki sa dobre w ilosci 1-2 jako straszaki moze ,a takto kupa , nie ma to jak pozadny klocek minoskow , trzebaby obadac bestigorow ,bo wg mnie moga byc niedoceniani tak jak centusie.
Harpie sa tak mocne jak psiaki ,jednak kosztuja wiecej pkt i zabieraja special slot ...
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

harpie latają dlatego są takie ważne pieski nie zawsze zaszarżują na maszynę na górkę jak coś stoi przed, a dodatkowo harpie przeszkadzają w wystawieniu scouta, no i ciut trudniej się do nich strzela... nie mówiąc o skuteczności na inne latacze oraz lizaki i ich skinki czy terki... są przydatne nie ma co przynajmniej te 2x 5... co do bestigorów uważam że by się sprawdziły przy defensie:

lord na rydwanie, 3 małych szamanów, 4x 5 ungorów, 2 / 3 x pszy, 3x harpie, 20 bestigorów, 2 cygoey ( coś pewnie się jeszcze zmieści, albo coś zmienić )...

biorąc shadow jesteśmy prawie jak TK ;) rydwan jest, gwardia jest, katapy są i się ruszają, a dodatkowo można wylosować popychacze 8) ale nie nie znam się na bestiach na magii więc może mieć tylko teoretyczne zastosowanie :?

jak grałem bestigorami to trochę nimi źle rozgrywałem ale dawno na klocuszku nie grałem... może jak nadarzy się okazja to ich wystawię ale na pewno będą 2 giganty obok, bo 21 z fcg i WB kosztuje 307, więc droższe rary odpadają, 21 bo jak wejdzie jakiś mino hero to zawsze szereg więcej do ściągnięcia jest co daję dłużej CR, a minosek wiadomo frenzy, 2A 6S jest niezłe stare dobre khorngory :twisted:

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Zastanawia mnie jedno w centusiach , drunken efekt hangover from hell , czy to -1M dziala tylko jak uzyjemy re-roll PF czy wylosowawszy ten efekt odrazu mamy -1M na cala gre ? ;)
WFB playing since 1994

ODPOWIEDZ