8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) II

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

Zablokowany
Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji)

Post autor: Delight »

Murmandamus pisze:dlaczeego glupie? przeierz nawet strzala może ciezko zranic smoka jak trafi w oko. stem tank uszkodzic jak przebije boiler ktory jest przecierz na zewnatrz.
Ja to też uważam za głupie z jednego powodu: K6. Za duża jest szansa na uszkodzenie takiego czołgu! Może jakby były kostki K100 to facet coś temu czołgowi zrobi z szansą 1/100 - ale nie z 1/6!

Co do inżynierów:
Prawdopodobnie będą oni mogli normalnie dołączać się do maszyn. W tej zasadzie raczej chodzi o to żeby jakiś tam Pan Generał Ziutek (np: W2, T2) nie stał przy maszynie (T10 + 3 załogantów=W3) i nie korzystał z T10 + swoje jakieś np: ward na 4+.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Biedny czołg, zaraz się popłaczę.
Po tym, jak skończę się śmiać.

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

Najlepsze jest to, że Steam Tank nie dostanie żadnych zmian, bo nawet w booku nie ma podanego tafa inżyniera :)
Ale nie przeszkadzajcie sobie panowie :)

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Virgo pisze:Najlepsze jest to, że Steam Tank nie dostanie żadnych zmian, bo nawet w booku nie ma podanego tafa inżyniera :)
Ale nie przeszkadzajcie sobie panowie :)
1+
:D
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Splewili Kociołek! Nie wierzę! Chyba wyślę im walentynkę. :D

Co do maszyn, to podobają mi się zmiany, choć teraz hierofanta będzie musiał sobie znaleźć nową lokację.

I ciekawe jak zostanie rozwiązana sprawa Cascet of Souls. Bo jak na razie wychodzi, że jest całkowicie odporny na strzelanie. :roll:

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Delight pisze:
Murmandamus pisze:dlaczeego glupie? przeierz nawet strzala może ciezko zranic smoka jak trafi w oko. stem tank uszkodzic jak przebije boiler ktory jest przecierz na zewnatrz.
Ja to też uważam za głupie z jednego powodu: K6. Za duża jest szansa na uszkodzenie takiego czołgu! Może jakby były kostki K100 to facet coś temu czołgowi zrobi z szansą 1/100 - ale nie z 1/6!
Dokładnie o to mi chodziło. Może zrobią też przeżuty na zranienie? Np. najpierw musi być 6, a potem 4 lub 5 lub 6... Wtedy to by miało jako tako ręce i nogi.
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Mhroczny Rycerz pisze:
theudulf pisze:Podobno ma być tak, ze wszystkie nki w woundach będą zastąpione 6tką, więc nawet T10 będzie mógł być zraniony na 6 ;)
To akurat troche głupie będzie jeżeli wprowadzą taką zasade.
Teraz praktycznie wszystkie ataki mogą zranić praktycznie wszystkie cele.
Mało co ma S mniejszą niż 3 i T większe niż 6. Żadna różnica
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Jankiel pisze:
Mhroczny Rycerz pisze:
theudulf pisze:Podobno ma być tak, ze wszystkie nki w woundach będą zastąpione 6tką, więc nawet T10 będzie mógł być zraniony na 6 ;)
To akurat troche głupie będzie jeżeli wprowadzą taką zasade.
Teraz praktycznie wszystkie ataki mogą zranić praktycznie wszystkie cele.
Mało co ma S mniejszą niż 3 i T większe niż 6. Żadna różnica
I cały czas uważam, że jest to głupie. Dlatego licze, że to zmienią w 8 ed.

POZDRO ćwiczmy ;)
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

Najlepsze będą WE i ich las

O nie on nas zabija!!!

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

WE mysle, że bedą miały odporność na działanie lasków. Bo to byłoby totalne bez sensu, gdyby tak nie było -.^!

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

na las grzybków też?

Awatar użytkownika
Pretor
Chuck Norris
Posty: 428
Lokalizacja: Wrocław/Edinburgh

Post autor: Pretor »

gdzieś wcześniej było powiedziane, że WE i jednostki ze swobodnym poruszaniem się po lasach będą odporne na negatywne działanie lasów
więc grzybki będą raczej nieskuteczne;)

Awatar użytkownika
EvilOne
Wałkarz
Posty: 69

Post autor: EvilOne »

jakoś nie widzę elfów popierdzielających bez problemów w lesie pełnym gigantycznych grzybów przedzierająych się przez chmury zarodników wywołująych szaleństwo. Prędzej ten ich lasek będzie laskiem wybranego rodzaju.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Albo w przypadku, gdy jednostka WE wejdzie do lasu, gracz WE będzie rzucał na inną tabelkę. Lekko zmodyfikowaną tak, że procent na wypadnięcie tych gorszych lasów jest mniejszy, a na zwykły las (czy też efekt lasu specjalny dla WE) większy.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

Na turniejach ludzie często zapominają o działaniu scenariusza, a co dopiero co robi jakiś las? :roll:
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

nie zapominają scenariusza tylko nie chce im się go grać : ] jestem pewien że ludzie ogarną zasady - nie miej batllowców za idiotów - to nie statystyczni polacy
Obrazek
T

Błażej
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

-SaH- pisze:Na turniejach ludzie często zapominają o działaniu scenariusza, a co dopiero co robi jakiś las? :roll:
jak wejdziesz do lasu oddziałem za 500pkt to mogę się założyć, że przeciwnik przypomni ci o tym:)

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

hehe, też prawda :) A mówiłem naprawdę o zapominaniu, a nie że są głupkami i nie ogarną :)

3 lasy, każdy co innego, normalnie trzeba będzie karteczki kłaść :D
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

-SaH- pisze:hehe, też prawda :) A mówiłem naprawdę o zapominaniu, a nie że są głupkami i nie ogarną :)

3 lasy, każdy co innego, normalnie trzeba będzie karteczki kłaść :D
Wystarczy nie wchodzić do lasu. Ryzyko zapomnienia zmniejsza sie do 0 ;)
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

Beast lore is gots a huge boost:

you can transform into several beasts including black hydra, fire dragon and the best is mountain chimera.
the chimera's stats are ridiculous good: W10 T7,S7 fly ability, 4W6 attacks! complexity is 24


Light lore also huge boost:

1 spell was in 12" all units have +1 attack and double movment, another was 10 Ini and 10 WS within 12"! (great for swordmaster and whole army in general against DE!)

light lore will have 4 buffs spells out of 7, 2 direct damage and 1 other, so its a heavily supportive lore


Fire lore:

there was a spell with fire arrows ranging 48" W4


My friend is DE player so we asked also about them:

DE will be nerfed in some ways.. already mentioned at rumors but i like this one:

ring of hotek is useless atm, in the errata was nothing about it (there is no miscasts anymore, so it has no use)

if u roll just 1 or 2 dice.. by rolling a 1 or 2 the spell is not cast and no further spell can be cast by the mage (no single dice spamming, bit of a nerf for vampires and DE (power of darkness), everything with a little risk)

there is no miscast anymore (just a table for irresistable force, cruel stuff in there, blowing up whole units)

maximum of dice is 12 (without energy stone, etc) so DE can throw out spells and then fill up there pool again with power of darkness dice

just got an answere from a guy on a german site that the best spell in beast lore will be the greater fire dragon

WS 8 S 8 T 8 W 8 A 8 LD 9, breathweapon S5, scaly skin 2+, terror, fly. mage has to be on foot
remains in play!

appearently ring of hotek lets you roll on the IF "Lost Control Table" still and Hoeth book still works as normal JUST when rolling double 6s you have to roll on the Lost Control Table.. otherwise not. So Teclis/book of hoeth still has a use and is even more powerfull!
:mrgreen:

Zablokowany