rozpiski elfów v2
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów v2
no to thx, tych zasad jest jednak multum, czasem się zdarzy
mi się rzadko mieści i czempion i muzyk, zazwyczaj jedno albo drugie
mi się rzadko mieści i czempion i muzyk, zazwyczaj jedno albo drugie
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
i nie dość, że oddział się spłaca to i więcej przestrzeni jest na stole i mnie celów nawet jak nie ucieknie to jest przytrzymana na turę. najlepiej by było się ustawić nimi cal przed hydrą by mogła tylkow nich szarżować i teoretycznie tak jesteśmy jeszcze bardziej do przodu.Semi pisze:dajesz reverom championa i muzyka i mozesz od frontu sie ladowac w hydre i ja brejkowac na -1
na 7 jest spora szansa ze obleje i odzial za niecale 100pkt zaganie uber gietego potworka:)
ER to cud techniki
tylko jest jedno ale
przy grze na dwa klocki WL nie mieszczą się zbytnio
ja tam sobie nie wyobrażam gry bez nich
tylko jest jedno ale
przy grze na dwa klocki WL nie mieszczą się zbytnio
ja tam sobie nie wyobrażam gry bez nich
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Witam. Niedawno zacząłem grać w warhammera i mam pewne kłopoty z rozpiskami. Zrobiłem już ich dużą ilość, ale słabo mi wychodzą te na mniejsze ilości pkt. Byłbym wdzięczny gdybyście podsunęli mi rozpiski na 1000 pkt i niżej. (szukałem na forum i nie mogłem znaleźć.)
PS. Byłbym wdzięczny za używanie polskich nazw. Nie jestem jeszcze obeznany w "fachu"
PS2. Będę grał zwłaszcza przeciwko skavenom, ale też z dark elfami, bretonią i goblinami.
--------------------
Proszę nie zakładać zdublowanych tematów, pytanie idealnie nadaje się do istniejącego tematu dla początkujących lub tutaj!
A.
PS. Byłbym wdzięczny za używanie polskich nazw. Nie jestem jeszcze obeznany w "fachu"
PS2. Będę grał zwłaszcza przeciwko skavenom, ale też z dark elfami, bretonią i goblinami.
--------------------
Proszę nie zakładać zdublowanych tematów, pytanie idealnie nadaje się do istniejącego tematu dla początkujących lub tutaj!
A.
"Dobrze posłużył nam ten mit o Chrystusie" - papież Leon X
wszystko zależy od preferencji i ograniczeń magii
na małe pkt generalnie HE lepiej ciągną na magii
więc wybór generała dość prosty
mag 2lvl -> 185
SW [10]
RoF [40]
masz więc 2 kostki z puli, 2 za maga i jedną z limitu BP - taka lista ograniczeń, jest nawet dla niej specjalne podforum, (Boundy, czyli RoF, zjadają 1PD)
taki mag jest super, nie dość że zna 3 czary to jeszcze ma dodatkowe 2d6 S4 - czyli całkiem sporo na te pkt, może nawet małego i dużego firebala by się udało wycisnąć, do tego nie kosztuje nie wiadomo ile
magia która dla niego jest najlepsza to fire, ale może być coś innego
teraz wszystko zależy od tego jakie wolisz jednostki (WL/DP)
na małe kpt - stanowczo polecam grać od 1350 bo wtedy zaczyna się już mieścić większość rzeczy które chcemy - zazwyczaj wstawiamy 1-2 magów
limit 5 PD :
mag 2lvl, SW, RoF (2 z lupi, 2 za maga, 1 za RoF)
na 8 PD są już 2 opcje, wybieramy tą która zasadniczo bardziej nam pasuje
mag, 2lvl, SW, RoF
oddział z BoS (5-7PG lub 5DP - zależy od upodobań, ja polecam PG)
i teraz jeśli chcemy jeszcze trochę wydać na herosów, co polecam zrobić, i nie spowoduje to zredukowania naszej rozpiski do jakiegoś minimum oddziałów dorzucamy jeszcze maga 1lvl z Roc i Dps - dorzuca nam on dodatkową DD, zapewnia jeden zwój i RoC'a którym możemy zniszczyć jakiś niezły przedmiot przeciwnikowi
następnie dajemy 10 łuczników (z muzykiem, jak na koniec starczy nam pkt.)
i 2 bolce lub, czasami, bolca + orzełka
ta druga kombinacja jest nieco tańsza (50) i daje nam przyzwoitego latacza, ale odbiera tak niezbędną siłę ognia
opcja nr 2 może być fajna w armiach nastawionych na szybkie uderzenie, co nieco kłóci się z mało mobilną 7PG i magiem w nich schowanym, ale nawet grając na kawalerii (pop. kawa) brałbym 2 bolce bo świetnie koszą śmiecie (lekką kawalerię [Fasty], innych lataczy czyli wszystko co tanie a przeszkadza bo może nam coś odgiąć albo dobrać się do magów) i mogą ponękać większe ścierwa (Abominacja - [Abomka], Hydra [Hydrant]) czy kawalerię i ciężką piechotę, w szczególności BG (Gwardia DE).
dalej patrzysz ile masz pkt i rozdzielasz to w specjale (nie zapomnij że masz już 5-7 PG ze sztandarem i BoS'em czyli 137-167 pts które będzie trzymało się z dala od wroga, unikało zmasowanego strzelania i puszczało wszędzie pociski), tak by miało to ręce i nogi
od 1750 (jak by się uprzeć to od 1650 a nawet 1500) można dodać jeszcze Nobla BSB (sztandarowy armii) na koniku
na te maxymalne formaty (1999), szczególnie jak udało ci się upchnąć 2 klocki WL, dobry był by taki BSB z BB (+d6 do wyniku walki) a na mniejsze polecam jednak tzw. kowboja - konik w barding'u (mnie pamiętam tej polskiej nazwy, wiadomo o co chodzi), smoczy pancerz (DA), tarcza (Sh), SoM (+1S), HoF (+1Sv, re-roll Sv) i ew. GoC - 3d6 przy zdawaniu testu złamania (brejka), Loec
taki gość lata samotnie, dzięki Sv na 1+ z re-roll'em (przerzutem nieudanych) może ściągnąć dowolną ilość lekkiego strzelania (łuki, kusze DE) i dotrzeć tam gdzie musi i gdzie na siebie zarobi - świetnie łamie linie strzelców, czy supprotuje (wspomaga) inne własne oddziały w walce
rozpiskę musisz już zrobić sam, choć mam już 2 gotowe to nie podam, musisz sam pomyśleć i wybrać to co dla Ciebie najlepsze, na czym najlepiej Ci się gra
mam nadzieję, że nieco przybliżyłem kwestię robienia rozp na małe pkt.
PS.
BoS - Baner of Sorcery, +d3 PD
BSB - Battle Standard Bearer, +1 CR (wynik walki)
SoM - Sword of Might, +1Strength
SW - Silver Wand, czarodziej zna dodatkowy czar
RoF - Ring of Fury (Pierściań Furii), Bound Spell (zaklęty czar) lvl3, 2d6 S4 hits
RoC - Ring of Corin (Pierścień Corina), Bound (Spell w domyśle, używa się tej nazwy w postaci zredukowanej) lvl3, Vaul's Unamaking - looknij do książki, to mi się nie chce przytaczać całego opisu
PD - power dice
DD - dispel dice
WL - White Lions of Chrace (Białe Lwy z Chrace)
DP - Dragon Princes of Caledor (Smoczy Książęta z Caldor'u)
PG - Phoenix Guard (Gwardia Fenixa)
Bolt, RBT - Repeater Bolt Thrower - balista samopowtarzalna
mam nadzieję że skróty udało mi się wyjaśnić, w razie pytań pisz, na pewno ktoś odpowie
warto byś je szybko opanował, warto zajrzeć na słowniczek Assasell'a
-----------------------
1. proszę nie wspierać spamu!
2. zrobiłeś poważny błąd w moim nicku
Asassello
na małe pkt generalnie HE lepiej ciągną na magii
więc wybór generała dość prosty
mag 2lvl -> 185
SW [10]
RoF [40]
masz więc 2 kostki z puli, 2 za maga i jedną z limitu BP - taka lista ograniczeń, jest nawet dla niej specjalne podforum, (Boundy, czyli RoF, zjadają 1PD)
taki mag jest super, nie dość że zna 3 czary to jeszcze ma dodatkowe 2d6 S4 - czyli całkiem sporo na te pkt, może nawet małego i dużego firebala by się udało wycisnąć, do tego nie kosztuje nie wiadomo ile
magia która dla niego jest najlepsza to fire, ale może być coś innego
teraz wszystko zależy od tego jakie wolisz jednostki (WL/DP)
na małe kpt - stanowczo polecam grać od 1350 bo wtedy zaczyna się już mieścić większość rzeczy które chcemy - zazwyczaj wstawiamy 1-2 magów
limit 5 PD :
mag 2lvl, SW, RoF (2 z lupi, 2 za maga, 1 za RoF)
na 8 PD są już 2 opcje, wybieramy tą która zasadniczo bardziej nam pasuje
mag, 2lvl, SW, RoF
oddział z BoS (5-7PG lub 5DP - zależy od upodobań, ja polecam PG)
i teraz jeśli chcemy jeszcze trochę wydać na herosów, co polecam zrobić, i nie spowoduje to zredukowania naszej rozpiski do jakiegoś minimum oddziałów dorzucamy jeszcze maga 1lvl z Roc i Dps - dorzuca nam on dodatkową DD, zapewnia jeden zwój i RoC'a którym możemy zniszczyć jakiś niezły przedmiot przeciwnikowi
następnie dajemy 10 łuczników (z muzykiem, jak na koniec starczy nam pkt.)
i 2 bolce lub, czasami, bolca + orzełka
ta druga kombinacja jest nieco tańsza (50) i daje nam przyzwoitego latacza, ale odbiera tak niezbędną siłę ognia
opcja nr 2 może być fajna w armiach nastawionych na szybkie uderzenie, co nieco kłóci się z mało mobilną 7PG i magiem w nich schowanym, ale nawet grając na kawalerii (pop. kawa) brałbym 2 bolce bo świetnie koszą śmiecie (lekką kawalerię [Fasty], innych lataczy czyli wszystko co tanie a przeszkadza bo może nam coś odgiąć albo dobrać się do magów) i mogą ponękać większe ścierwa (Abominacja - [Abomka], Hydra [Hydrant]) czy kawalerię i ciężką piechotę, w szczególności BG (Gwardia DE).
dalej patrzysz ile masz pkt i rozdzielasz to w specjale (nie zapomnij że masz już 5-7 PG ze sztandarem i BoS'em czyli 137-167 pts które będzie trzymało się z dala od wroga, unikało zmasowanego strzelania i puszczało wszędzie pociski), tak by miało to ręce i nogi
od 1750 (jak by się uprzeć to od 1650 a nawet 1500) można dodać jeszcze Nobla BSB (sztandarowy armii) na koniku
na te maxymalne formaty (1999), szczególnie jak udało ci się upchnąć 2 klocki WL, dobry był by taki BSB z BB (+d6 do wyniku walki) a na mniejsze polecam jednak tzw. kowboja - konik w barding'u (mnie pamiętam tej polskiej nazwy, wiadomo o co chodzi), smoczy pancerz (DA), tarcza (Sh), SoM (+1S), HoF (+1Sv, re-roll Sv) i ew. GoC - 3d6 przy zdawaniu testu złamania (brejka), Loec
taki gość lata samotnie, dzięki Sv na 1+ z re-roll'em (przerzutem nieudanych) może ściągnąć dowolną ilość lekkiego strzelania (łuki, kusze DE) i dotrzeć tam gdzie musi i gdzie na siebie zarobi - świetnie łamie linie strzelców, czy supprotuje (wspomaga) inne własne oddziały w walce
rozpiskę musisz już zrobić sam, choć mam już 2 gotowe to nie podam, musisz sam pomyśleć i wybrać to co dla Ciebie najlepsze, na czym najlepiej Ci się gra
mam nadzieję, że nieco przybliżyłem kwestię robienia rozp na małe pkt.
PS.
BoS - Baner of Sorcery, +d3 PD
BSB - Battle Standard Bearer, +1 CR (wynik walki)
SoM - Sword of Might, +1Strength
SW - Silver Wand, czarodziej zna dodatkowy czar
RoF - Ring of Fury (Pierściań Furii), Bound Spell (zaklęty czar) lvl3, 2d6 S4 hits
RoC - Ring of Corin (Pierścień Corina), Bound (Spell w domyśle, używa się tej nazwy w postaci zredukowanej) lvl3, Vaul's Unamaking - looknij do książki, to mi się nie chce przytaczać całego opisu
PD - power dice
DD - dispel dice
WL - White Lions of Chrace (Białe Lwy z Chrace)
DP - Dragon Princes of Caledor (Smoczy Książęta z Caldor'u)
PG - Phoenix Guard (Gwardia Fenixa)
Bolt, RBT - Repeater Bolt Thrower - balista samopowtarzalna
mam nadzieję że skróty udało mi się wyjaśnić, w razie pytań pisz, na pewno ktoś odpowie
warto byś je szybko opanował, warto zajrzeć na słowniczek Assasell'a
-----------------------
1. proszę nie wspierać spamu!
2. zrobiłeś poważny błąd w moim nicku
Asassello
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
posprzątałem trochę.
możecie dalej się dobrze bawić.
możecie dalej się dobrze bawić.
oj, tak, bardzo poważny
mam nadzieję że się nie obrazisz
i dobrze że sprzątnąłeś
mam nadzieję że się nie obrazisz
i dobrze że sprzątnąłeś
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Oi,Semi pisze:dajesz reverom championa i muzyka i mozesz od frontu sie ladowac w hydre i ja brejkowac na -1
na 7 jest spora szansa ze obleje i odzial za niecale 100pkt zaganie uber gietego potworka:)
a nie jest tak, ze jezeli Command Group nie jest w pierwszym szeregu, to nie daje zadnych bonusow? Bo rozumiem, ze koncepcja jest taka, ze champion jest pierwszy, za nim trabka, potem reszta.
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli CG może, to musi być wystawiony w 1 szeregu , jeśli nie ma miejsca to można go wystawić w dalszych i też dają bonusyninjaska pisze:Oi,
a nie jest tak, ze jezeli Command Group nie jest w pierwszym szeregu, to nie daje zadnych bonusow? Bo rozumiem, ze koncepcja jest taka, ze champion jest pierwszy, za nim trabka, potem reszta.
I sold my soul for rock'n roll
2350 przeciwko wampirom. Myślicie że da rade bez bolców? I jeszcze jedno - lepszy bedzie Staff of Sorcery czy Annulian Crystal? Wybrałem SoS bo przeciwnik bedzie rzucał dużo wskrzeszeń na 1 kości, więc wtedy dispelować też można na jednej.
Archmage @ 400 Pts
General; Magic Level 4
Ring of Fury [40]
Dispel Scroll [20]
Seerstaff of Saphery [30]
1 Great Eagle @ [50] Pts
Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Staff of Sorcery [40]
Mage @ 140 Pts
Magic Level 1
Ring of Corin [20]
Dispel Scroll [20]
Noble @ 216 Pts
Battle Banner [80]
1 Elf Steed: Barded @ [0] Pts
2 x 10 Archers @ 110 Pts
4 Dragon Princes @ 220 Pts
Banner of Ellyrion [15]
1 Drakemaster @ [35] Pts
Amulet of Light [15]
13 Swordmasters @ 290 Pts
Lion Standard [25]
1 Bladelord @ [37] Pts
Dragonhorn [25]
12 Swordmasters @ 274 Pts
Standard of Balance [45]
1 Bladelord @ [22] Pts
Talisman of Loec [10]
2 x Lion Chariot @ 140 Pts
5 Phoenix Guard @ 137 Pts
Banner of Sorcery [50]
Archmage @ 400 Pts
General; Magic Level 4
Ring of Fury [40]
Dispel Scroll [20]
Seerstaff of Saphery [30]
1 Great Eagle @ [50] Pts
Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Staff of Sorcery [40]
Mage @ 140 Pts
Magic Level 1
Ring of Corin [20]
Dispel Scroll [20]
Noble @ 216 Pts
Battle Banner [80]
1 Elf Steed: Barded @ [0] Pts
2 x 10 Archers @ 110 Pts
4 Dragon Princes @ 220 Pts
Banner of Ellyrion [15]
1 Drakemaster @ [35] Pts
Amulet of Light [15]
13 Swordmasters @ 290 Pts
Lion Standard [25]
1 Bladelord @ [37] Pts
Dragonhorn [25]
12 Swordmasters @ 274 Pts
Standard of Balance [45]
1 Bladelord @ [22] Pts
Talisman of Loec [10]
2 x Lion Chariot @ 140 Pts
5 Phoenix Guard @ 137 Pts
Banner of Sorcery [50]
Unnamed2250 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 350 Pts
General; Magic Level 4
Silver Wand [10]
Ring of Fury [40]
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Noble @ 178 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Helm of Fortune [25]
Amulet of Light [15]
1 Elf Steed: Barded
10 Archers @ 115 Pts
- Music
10 Archers @ 110 Pts
6 Phoenix Guard @ 138 Pts
Halberd; Heavy Armour; Musician, Standard
Banner of Sorcery [50]
Keeper of the Flame @ 12 Pts
6 Dragon Princes @ 215 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard
Banner of Ellyrion [15]
6 Dragon Princes @ 200 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard
5 Dragon Princes @ 150 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield
5 Ellyrian Reavers @ 106 Pts
Spear; Light Armour; Champion; Musician
5 Ellyrian Reavers @ 106 Pts
Spear; Light Armour; Champion; Musician
3 Repeater Bolt Thrower @ 300 Pts
Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 11
Models in Army: 67
Total Army Cost: 2250
Co o tym myślicie? Zastanawiam się nad 3 magiem/bosem? sam nie wiem kosztem czego - rady?
1 Archmage @ 350 Pts
General; Magic Level 4
Silver Wand [10]
Ring of Fury [40]
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Noble @ 178 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Helm of Fortune [25]
Amulet of Light [15]
1 Elf Steed: Barded
10 Archers @ 115 Pts
- Music
10 Archers @ 110 Pts
6 Phoenix Guard @ 138 Pts
Halberd; Heavy Armour; Musician, Standard
Banner of Sorcery [50]
Keeper of the Flame @ 12 Pts
6 Dragon Princes @ 215 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard
Banner of Ellyrion [15]
6 Dragon Princes @ 200 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard
5 Dragon Princes @ 150 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield
5 Ellyrian Reavers @ 106 Pts
Spear; Light Armour; Champion; Musician
5 Ellyrian Reavers @ 106 Pts
Spear; Light Armour; Champion; Musician
3 Repeater Bolt Thrower @ 300 Pts
Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 11
Models in Army: 67
Total Army Cost: 2250
Co o tym myślicie? Zastanawiam się nad 3 magiem/bosem? sam nie wiem kosztem czego - rady?
Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, o 19:46 przez Korhil, łącznie zmieniany 6 razy.
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
to co wali po gałach to sztandary na ER
BoS'a warto by mieć
zamień RBT na orła i punkty są
BoS'a warto by mieć
zamień RBT na orła i punkty są
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
to mieli być championi oczywiście - misclick ale punkty te same...jak zamienię bolca na orła to nadal brakuje 10 punktów. i nie lubię orłów specjalnie... ewentualnie bolec na orła, champion z pg na sztandar, ale kto będzie w razie czego przejmował chalange...
wywaliłem jednego PG, zamieniłem bolca na orła i dałem BoS'a. Powinno styknąć.
wywaliłem jednego PG, zamieniłem bolca na orła i dałem BoS'a. Powinno styknąć.
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
SD - Foe Bane, Helm of Fortune, Guardian Phoenix, Amulet of Light
Mag 2 lvl - seer, scroll
Mag 2 lvl - silver wand, scroll, scroll
2x10 Lukow
2x6 DP muzyk
7 PG BoS
2x Fast z lukami
3x Bolce
Orzel
2300
zlozenie lorda tak zeby smoczur mial magiczne ataki, Lord ma save 3+ reroll/ 5+ward
mam tez kilka pomyslow na lorda:
1. Foe Bane, Amulet of Light, Sacred Incens(-1 to hit), Takamador Guantles (+1As, 5+ward) - ostatecznie mam save taki jak up ale smok juz nie jest duzy
2. Foe Bane, Amulet of Light, Vambrace (reroll sava, 4+ ward) - otrzymuje 4+ reroll/4+ward.
Pytanie tylko co lepsze? 3+/3+/5+ czy 4+/4+/4+ ?
kluczowe dla mnie sa te magiczne ataki na smoku, bo jednak VC na turnieju bedzie opor a wraciaki i duchy cisna mnie jak szmate :/
co myslicie?
Mag 2 lvl - seer, scroll
Mag 2 lvl - silver wand, scroll, scroll
2x10 Lukow
2x6 DP muzyk
7 PG BoS
2x Fast z lukami
3x Bolce
Orzel
2300
zlozenie lorda tak zeby smoczur mial magiczne ataki, Lord ma save 3+ reroll/ 5+ward
mam tez kilka pomyslow na lorda:
1. Foe Bane, Amulet of Light, Sacred Incens(-1 to hit), Takamador Guantles (+1As, 5+ward) - ostatecznie mam save taki jak up ale smok juz nie jest duzy
2. Foe Bane, Amulet of Light, Vambrace (reroll sava, 4+ ward) - otrzymuje 4+ reroll/4+ward.
Pytanie tylko co lepsze? 3+/3+/5+ czy 4+/4+/4+ ?
kluczowe dla mnie sa te magiczne ataki na smoku, bo jednak VC na turnieju bedzie opor a wraciaki i duchy cisna mnie jak szmate :/
co myslicie?
błąd
zostaje mu 60 pts a nie 65
mi jednak na lordzie brak ES
a z Wrightami poradzą sobie 6xDP z AoL i EB
jak już musisz to złóż lorda na puszkę (VoD,AoL,AoC) a Foe daj czempionowi DP (słaby pomysł ale zawsze)
zostaje mu 60 pts a nie 65
mi jednak na lordzie brak ES
a z Wrightami poradzą sobie 6xDP z AoL i EB
jak już musisz to złóż lorda na puszkę (VoD,AoL,AoC) a Foe daj czempionowi DP (słaby pomysł ale zawsze)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
chodzi o to zeby DP nie kosztowali 260pkt a 190
Foe i AoL na lordzie nie zmienie, zalezy mi na tych 2 przedmiotach, a pozostale punkty do rozlozenia dowolnie dlatego pytam o jakies propozycje
Lord puszka to przezytek, jest nieskuteczny a w walce absolutnie nic nie robi...
Foe i AoL na lordzie nie zmienie, zalezy mi na tych 2 przedmiotach, a pozostale punkty do rozlozenia dowolnie dlatego pytam o jakies propozycje
Lord puszka to przezytek, jest nieskuteczny a w walce absolutnie nic nie robi...
???błąd
zostaje mu 60 pts a nie 65
Unnamed2350 Pts - High Elves Army
1 Prince @ 616 Pts
General; Halberd; Longbow
Armour of Caledor [25]
Vambraces of Defence [55]
1 Dragon: Star @ [370] Pts
1 Mage @ 197 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Elf Steed @ [0] Pts
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Silver Wand [10]
Ring of Fury [40]
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
1 Lion Chariot @ 140 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 102 Pts
Bow (swap)
16 White Lions @ 330 Pts
Standard; Musician
Lion Standard [25]
1 Guardian @ [32] Pts
Amulet of Fire [20]
5 Ellyrian Reavers @ 102 Pts
Bow (swap)
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 64
Total Army Cost: 2292
Kminie i kminie rospe na turniej (2350) i nic nie um iem wykminic
Głównie ograniczaja mnie figurki
Narazie wykminilem cos takiego
Ale mam jeszcze 50 pk. i nie wiem co znimi poczac (gosciu na smoku wolałbym by pozostał taki jaki jest)
Pomóżcie prosze
1 Prince @ 616 Pts
General; Halberd; Longbow
Armour of Caledor [25]
Vambraces of Defence [55]
1 Dragon: Star @ [370] Pts
1 Mage @ 197 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Elf Steed @ [0] Pts
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Silver Wand [10]
Ring of Fury [40]
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
1 Lion Chariot @ 140 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 102 Pts
Bow (swap)
16 White Lions @ 330 Pts
Standard; Musician
Lion Standard [25]
1 Guardian @ [32] Pts
Amulet of Fire [20]
5 Ellyrian Reavers @ 102 Pts
Bow (swap)
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 64
Total Army Cost: 2292
Kminie i kminie rospe na turniej (2350) i nic nie um iem wykminic
Głównie ograniczaja mnie figurki
Narazie wykminilem cos takiego
Ale mam jeszcze 50 pk. i nie wiem co znimi poczac (gosciu na smoku wolałbym by pozostał taki jaki jest)
Pomóżcie prosze
Mówi się trudno i idzie się dalej ...