HE 2350 Andrzeja

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

HE 2350 Andrzeja

Post autor: Andrzej »

Moja ostateczna wersja rozpiski, wypracowana przez czas od wyjścia nowego booka. Podziwiajcie i opisujcie wrażenia :wink:


1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Silver Wand [10]
Dispel Scroll [20]
Ring of Fury [40]
Sacred Incense [30]

1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]

1 Mage @ 150 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [20]
Gem of Courage [10]
Ring of Corin [20]

1 * Noble @ 218 Pts
Halberd; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Battle Banner [80]

1 Elf Steed: Barded @ [0] Pts

10 Archers @ 110 Pts

10 Archers @ 110 Pts

21 White Lions @ 425 Pts
Standard; Musician
Standard of Balance [45]
1 Guardian @ [32] Pts
Amulet of Fire [20]

8 Phoenix Guard @ 188 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]

5 Ellyrian Reavers @ 102 Pts
Musician

5 Ellyrian Reavers @ 102 Pts
Musician

4 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Amulet of fire to na demony rozumiem :wink:
Rozpiska fajna, tylko się zastanawiam czy może zamiast jednego bolca to orła wsadzić, ale to tylko kwestia gustu :wink:
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Szwentas
Masakrator
Posty: 2200
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Szwentas »

A po co jak ma dwa fasty rozpiska dobra stabilna z mocną magią tylko strasznie mało udziałów ale w he to w sumie normalne
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Amulet of fire biorę głównie dla mr1. Odporność na fire traktuje jako bonus, który czasem potrafi wygrać bitwy :)

Orzeł jest fajny. Problem w tym, że orzeł oznacza brak bolca, a to już nie jest fajne :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

fajnie to wygląda, ale trzeba umieć tym grać - mi na przykład byłoby ciężko - tylko jeden mocny oddział do walki - łatwo go wymanewrować...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

A od czego ma ER?? :roll:
Mi sie podoba ale ja tez na tym pewnie nie umialbym grac :?
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Juz nie mówiąc o tym, że to magnes na strzelanie. Scorch albo katapa dobrze wycelowana i jest cieplaśnie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Dobrze wycelowana katapa w 21 WL stojacych w 2och szeregach? Jeszcze z wardem? Slabo sie do tego strzela. Fajna rozpa.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

to co po 10 w rzędzie stoją?
Obrazek

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

chyba częściej po siedmiu stoją, choć to zależy z kim się gra :wink:

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Dobrze pociśnięty scorch, Doomrocket i oddział mozna bardzo ładnie odchudzić :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Lazur pisze:Dobrze pociśnięty scorch, Doomrocket i oddział mozna bardzo ładnie odchudzić :)
Tak samo jak gateway na IF z siła 11... takie gadanie...
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

to co po 10 w rzędzie stoją?
Zależy z kim się gra. Może być i 15 w pierwszym szeregu, jeżeli potrzeba.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Jab pisze:
Lazur pisze:Dobrze pociśnięty scorch, Doomrocket i oddział mozna bardzo ładnie odchudzić :)
Tak samo jak gateway na IF z siła 11... takie gadanie...
hmmm. Dzięki za następny przykład. Dość kolorowy wprawdzie ale to co napisałeś może się zdarzyć a wtedy offens armii siada. 1 unit do walki to mimo wszystko mało na 2350 punktów.
Obrazek

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

hehehe
Infernal nie musi być na 11,12 by pocisnąć ten odział
przy wymaksowanej magii WoCh'u scrole padną szybko, a od IP mogą nam misscasty bardzo zaszkodzić
tak więc infernal rzucany średnio od 3 tury daje 7 hitów z S7 czyli bardzo dużo
taki oddział powinien paść szybko, jeśli będzie męczony innymi czarami

imo to co tu jest jest bardzo niebezpieczne, ale Andrzej to Andrzej
jeśli jest w stanie grać taką rozpą, a gra, to znaczy, że w jego rękach jest ona bezpieczna

oczywiście taka akcja jak 1,1 w pierwszej turze na lordzie VC czy infernal na 11 lub 12 (szansa 1/12) się zdarza ale nie jest to wybitnie częste

btw 1,1 a potem 1,1 na misscasta ma szansę, przy rzucie z:
1 kości = 0%
2 kości = 0,077%
3 kości = 0,244%
4 kości = 0,517%
5 kości = 0,911%
więc ja widać szansa jest niska, bardzo niska
dla infernala na IF na sile 11 lub 12 szansy nie chce mi się liczyć ale jeśli ktoś poprosi to się poświęcę :P
(wychodzi 3razy częściej - prawdopodobieństwo na 11;12 jest 1/12 a na 1,1 jest 1/36 ale przychodzi czynnik misscasta+IF naraz)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

czemu zrezygnowałeś z 1 WL? Ta wersja podoba mi się mniej niż pierwotna, i tak jest mocna, fasty na bank są przydatne, ale nie ma za bardzo kim tu walczyć. 1 klocek do trzymania magów - nie pcha się go do walki, dziwi też trochę brak AoL, eteryki łatwo dosyć unikają magii...

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

ja bym zamienil jednego bolca na orla i wtedy 1 ellyrianow na czystych dp. No ale to ja, bo ja bez takiej kontry grac nie umiem.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Zwolin trzeba pamiętać, że WL mają MR więc na czary mają jednak jakąś odporność. Andrzej ma skilla więc pewnie udowodniłby nam, że nasze domysły to tylko domysły i pocisnął. Niemniej jednak powtórzę, że jeden oddział do walki na te punkty to moim zdaniem mało.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

To nie jest za malo, bo wszystko skupia sie wokol tego oddzialu. Nie masz na czym robic punktow w tej rozpie. Sciagniesz fasty, ze 2 bolce i na tym koniec. Ten klocek naprawde ciezko ruszyc w walce.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Rince pisze:To nie jest za malo, bo wszystko skupia sie wokol tego oddzialu. Nie masz na czym robic punktow w tej rozpie. Sciagniesz fasty, ze 2 bolce i na tym koniec. Ten klocek naprawde ciezko ruszyc w walce.
1+

A co do magowania WoChem. To pamiętaj, że albo robisz rozpiskę jak ostatnio Varinastari wrzucił <temat: pocisnąć pociskiem> gdzie faktycznie WoCh może wywalić do 6 czy tam 7 pocisków na turę. Fakty wtedy scrolle mogą się szybko skończyć bo +1 do disspela jest niwelowane przez magów Tzinczia. Jednak jest to specyficzna rozpiska, znacznie częściej na duże punkty spotyka się magów, którzy próbują przepchnąć gatewaya albo inne wysoko poziome czary. A przy takich scrolli spokojnie starczy. W szczególności że jak się widzi jaką magią dysponuje przeciwnik to warto rzucić drain magic, które przeciwnik będzie BARDZO chciał zdisspelować. A teraz skoro rozmawiamy o wielu pociskach to MR (1) na klocku WL jest idealną kontrą na zalewy pocisków o małym cascie.
Paskudny uśmiech power gamera

ODPOWIEDZ