HE 2350 Andrzeja
HE 2350 Andrzeja
Moja ostateczna wersja rozpiski, wypracowana przez czas od wyjścia nowego booka. Podziwiajcie i opisujcie wrażenia
1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Silver Wand [10]
Dispel Scroll [20]
Ring of Fury [40]
Sacred Incense [30]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Mage @ 150 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [20]
Gem of Courage [10]
Ring of Corin [20]
1 * Noble @ 218 Pts
Halberd; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Battle Banner [80]
1 Elf Steed: Barded @ [0] Pts
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
21 White Lions @ 425 Pts
Standard; Musician
Standard of Balance [45]
1 Guardian @ [32] Pts
Amulet of Fire [20]
8 Phoenix Guard @ 188 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]
5 Ellyrian Reavers @ 102 Pts
Musician
5 Ellyrian Reavers @ 102 Pts
Musician
4 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Silver Wand [10]
Dispel Scroll [20]
Ring of Fury [40]
Sacred Incense [30]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Mage @ 150 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [20]
Gem of Courage [10]
Ring of Corin [20]
1 * Noble @ 218 Pts
Halberd; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Battle Banner [80]
1 Elf Steed: Barded @ [0] Pts
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
21 White Lions @ 425 Pts
Standard; Musician
Standard of Balance [45]
1 Guardian @ [32] Pts
Amulet of Fire [20]
8 Phoenix Guard @ 188 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]
5 Ellyrian Reavers @ 102 Pts
Musician
5 Ellyrian Reavers @ 102 Pts
Musician
4 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Amulet of fire biorę głównie dla mr1. Odporność na fire traktuje jako bonus, który czasem potrafi wygrać bitwy
Orzeł jest fajny. Problem w tym, że orzeł oznacza brak bolca, a to już nie jest fajne
Orzeł jest fajny. Problem w tym, że orzeł oznacza brak bolca, a to już nie jest fajne
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Dobrze wycelowana katapa w 21 WL stojacych w 2och szeregach? Jeszcze z wardem? Slabo sie do tego strzela. Fajna rozpa.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
hmmm. Dzięki za następny przykład. Dość kolorowy wprawdzie ale to co napisałeś może się zdarzyć a wtedy offens armii siada. 1 unit do walki to mimo wszystko mało na 2350 punktów.Jab pisze:Tak samo jak gateway na IF z siła 11... takie gadanie...Lazur pisze:Dobrze pociśnięty scorch, Doomrocket i oddział mozna bardzo ładnie odchudzić
hehehe
Infernal nie musi być na 11,12 by pocisnąć ten odział
przy wymaksowanej magii WoCh'u scrole padną szybko, a od IP mogą nam misscasty bardzo zaszkodzić
tak więc infernal rzucany średnio od 3 tury daje 7 hitów z S7 czyli bardzo dużo
taki oddział powinien paść szybko, jeśli będzie męczony innymi czarami
imo to co tu jest jest bardzo niebezpieczne, ale Andrzej to Andrzej
jeśli jest w stanie grać taką rozpą, a gra, to znaczy, że w jego rękach jest ona bezpieczna
oczywiście taka akcja jak 1,1 w pierwszej turze na lordzie VC czy infernal na 11 lub 12 (szansa 1/12) się zdarza ale nie jest to wybitnie częste
btw 1,1 a potem 1,1 na misscasta ma szansę, przy rzucie z:
1 kości = 0%
2 kości = 0,077%
3 kości = 0,244%
4 kości = 0,517%
5 kości = 0,911%
więc ja widać szansa jest niska, bardzo niska
dla infernala na IF na sile 11 lub 12 szansy nie chce mi się liczyć ale jeśli ktoś poprosi to się poświęcę
(wychodzi 3razy częściej - prawdopodobieństwo na 11;12 jest 1/12 a na 1,1 jest 1/36 ale przychodzi czynnik misscasta+IF naraz)
Infernal nie musi być na 11,12 by pocisnąć ten odział
przy wymaksowanej magii WoCh'u scrole padną szybko, a od IP mogą nam misscasty bardzo zaszkodzić
tak więc infernal rzucany średnio od 3 tury daje 7 hitów z S7 czyli bardzo dużo
taki oddział powinien paść szybko, jeśli będzie męczony innymi czarami
imo to co tu jest jest bardzo niebezpieczne, ale Andrzej to Andrzej
jeśli jest w stanie grać taką rozpą, a gra, to znaczy, że w jego rękach jest ona bezpieczna
oczywiście taka akcja jak 1,1 w pierwszej turze na lordzie VC czy infernal na 11 lub 12 (szansa 1/12) się zdarza ale nie jest to wybitnie częste
btw 1,1 a potem 1,1 na misscasta ma szansę, przy rzucie z:
1 kości = 0%
2 kości = 0,077%
3 kości = 0,244%
4 kości = 0,517%
5 kości = 0,911%
więc ja widać szansa jest niska, bardzo niska
dla infernala na IF na sile 11 lub 12 szansy nie chce mi się liczyć ale jeśli ktoś poprosi to się poświęcę
(wychodzi 3razy częściej - prawdopodobieństwo na 11;12 jest 1/12 a na 1,1 jest 1/36 ale przychodzi czynnik misscasta+IF naraz)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
-
- Oszukista
- Posty: 837
czemu zrezygnowałeś z 1 WL? Ta wersja podoba mi się mniej niż pierwotna, i tak jest mocna, fasty na bank są przydatne, ale nie ma za bardzo kim tu walczyć. 1 klocek do trzymania magów - nie pcha się go do walki, dziwi też trochę brak AoL, eteryki łatwo dosyć unikają magii...
Zwolin trzeba pamiętać, że WL mają MR więc na czary mają jednak jakąś odporność. Andrzej ma skilla więc pewnie udowodniłby nam, że nasze domysły to tylko domysły i pocisnął. Niemniej jednak powtórzę, że jeden oddział do walki na te punkty to moim zdaniem mało.
To nie jest za malo, bo wszystko skupia sie wokol tego oddzialu. Nie masz na czym robic punktow w tej rozpie. Sciagniesz fasty, ze 2 bolce i na tym koniec. Ten klocek naprawde ciezko ruszyc w walce.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
1+Rince pisze:To nie jest za malo, bo wszystko skupia sie wokol tego oddzialu. Nie masz na czym robic punktow w tej rozpie. Sciagniesz fasty, ze 2 bolce i na tym koniec. Ten klocek naprawde ciezko ruszyc w walce.
A co do magowania WoChem. To pamiętaj, że albo robisz rozpiskę jak ostatnio Varinastari wrzucił <temat: pocisnąć pociskiem> gdzie faktycznie WoCh może wywalić do 6 czy tam 7 pocisków na turę. Fakty wtedy scrolle mogą się szybko skończyć bo +1 do disspela jest niwelowane przez magów Tzinczia. Jednak jest to specyficzna rozpiska, znacznie częściej na duże punkty spotyka się magów, którzy próbują przepchnąć gatewaya albo inne wysoko poziome czary. A przy takich scrolli spokojnie starczy. W szczególności że jak się widzi jaką magią dysponuje przeciwnik to warto rzucić drain magic, które przeciwnik będzie BARDZO chciał zdisspelować. A teraz skoro rozmawiamy o wielu pociskach to MR (1) na klocku WL jest idealną kontrą na zalewy pocisków o małym cascie.
Paskudny uśmiech power gamera