Jak odbije się na nas VIIIed. / Nowe modele HE...
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak odbije się na nas VIIIed. / Nowe modele HE...
ok tak jak zawsze 2x6 jest if'ka i teraz pytanie jak bd w booku napisane, czy przy ifce jest Out of Control czy tylko przy 2x6. No i BoH straci na przydatnosci, jezeli ryzyko IF'ki jest duze nawet jezeli bd tylko na 2x6 to bd bol z racji tego co bd robic OoC.
mi się wydaje, ze w HE się i tak wiele nie zmieni pod wzgledem kompozycyjnym.
SM i tak nie będą grywalni, taf3, save na 5+ wystarczy aby zniechęcić. Co z tego, że będą mieć jeszcze większy moc, skoro już ją mają i jakoś rzadko są. PG? W liczbie 35+ mają sens, tak aby bylo to 30 ataków, bo 11 i tak wiele nie zmieni, nawet dzięki rerrolom, oczywiscie podniesie ich walory bitewne i moze częściej będą brani ale nie aż tak.
LSG? też niezbyt ich widze, w końcu na obecne czasy są bardzo fajni... na papierze.
Także ci co grali na DP będą dalej na nich grać, podobnie jak na WL, bo tak naprawde to te jednsotki dostaną kopa.
WL, mnieli malo ataków, teraz będą ich mieć tyle ile trzeba.
DP, jak dla mnie cud miód, dzięki asf i aż 6 inicjatywy mogą stać się narpawdę jedną z najlepszych kawaleri w grze, do tego 16 cali i inne dobre wlaściwości. (oczywiscie jak zetną im marsz to już nie będzie tak kolorowo). SH mogą również być fajni dzięki rerrolom.
SM i tak nie będą grywalni, taf3, save na 5+ wystarczy aby zniechęcić. Co z tego, że będą mieć jeszcze większy moc, skoro już ją mają i jakoś rzadko są. PG? W liczbie 35+ mają sens, tak aby bylo to 30 ataków, bo 11 i tak wiele nie zmieni, nawet dzięki rerrolom, oczywiscie podniesie ich walory bitewne i moze częściej będą brani ale nie aż tak.
LSG? też niezbyt ich widze, w końcu na obecne czasy są bardzo fajni... na papierze.
Także ci co grali na DP będą dalej na nich grać, podobnie jak na WL, bo tak naprawde to te jednsotki dostaną kopa.
WL, mnieli malo ataków, teraz będą ich mieć tyle ile trzeba.
DP, jak dla mnie cud miód, dzięki asf i aż 6 inicjatywy mogą stać się narpawdę jedną z najlepszych kawaleri w grze, do tego 16 cali i inne dobre wlaściwości. (oczywiscie jak zetną im marsz to już nie będzie tak kolorowo). SH mogą również być fajni dzięki rerrolom.
Przyznam racje do wszystkiego oprócz LSG, sory ale jeśli miałobyś 3000 pkt rozpa, 750 wymaganych w corach, a do tego jakieś misje z objectivami tylko dla corów, to nie wiem co ty chcesz wystawiać: archerów? speary? Teraz ich nie uzywamy bo 2x10 nie mają wiekszego sensu, ale gdybyśmy musieli mieć 25% w corach to jednak myślę że częściej byśmy ich wystawiali ( i gdyby ugrywalnili rozgrywkę przez jakieś misje).
DP zostają, WL zostają, SM - to zależy od pkt i nowych zasad, mimo wszystko w cc 14 robiłaby cuda nie widy.
Jeżeli ogarną w miarę BoH to moglibyśmy grać tanio na herosach (boh, caddy z ds + 1 Pd, bos, BSB) i wystawić prawdziwą armię (2x25 lsg, 10 łuków, 4 bolce, 2 orły, 1/2 fasty i 3x DP/WL/SM).
Naprawdę w 90% nowa edycja to same plusy, narazie niegrywalni zapowiadają się SW i być może charioty bo ich zasad nikt nie zna, ale z T4 to wiecie sami.
DP zostają, WL zostają, SM - to zależy od pkt i nowych zasad, mimo wszystko w cc 14 robiłaby cuda nie widy.
Jeżeli ogarną w miarę BoH to moglibyśmy grać tanio na herosach (boh, caddy z ds + 1 Pd, bos, BSB) i wystawić prawdziwą armię (2x25 lsg, 10 łuków, 4 bolce, 2 orły, 1/2 fasty i 3x DP/WL/SM).
Naprawdę w 90% nowa edycja to same plusy, narazie niegrywalni zapowiadają się SW i być może charioty bo ich zasad nikt nie zna, ale z T4 to wiecie sami.
zależy jak będą wyglądać sztandary...
ile wlezie luczników ze szmatami...
zalezy co wróg dostanie za zdobycie sztandaru.
ile wlezie luczników ze szmatami...
zalezy co wróg dostanie za zdobycie sztandaru.
Dokładnie.
Trzeba pamiętać że teraz nie będzie najważniejsze zabić przeciwnika. Tylko coś zrobić na tej mapie. A LSG atakujący z 3 czy tam 4 rzędów z przerzutem w większości przypadków < no i oczywiście jak czytaliście nową magię to zbuffowani> mogą być po prostu bezlitosną maszyną do zabijania. Losowa szarża też pomaga naszym strażnikom morza. Ponieważ teraz oni też strzelają z 2 rang, więc zamiast 7 to 14, i to już jest nie najgorzej.
A co do 90% boosta. To prawda ale te 10% nas najbardziej boli. Ponieważ to jest pornoshooting. Np u krasnoludów czy u orków to ten shooting nas po prostu zje. i tego trzeba się obawiać
Trzeba pamiętać że teraz nie będzie najważniejsze zabić przeciwnika. Tylko coś zrobić na tej mapie. A LSG atakujący z 3 czy tam 4 rzędów z przerzutem w większości przypadków < no i oczywiście jak czytaliście nową magię to zbuffowani> mogą być po prostu bezlitosną maszyną do zabijania. Losowa szarża też pomaga naszym strażnikom morza. Ponieważ teraz oni też strzelają z 2 rang, więc zamiast 7 to 14, i to już jest nie najgorzej.
A co do 90% boosta. To prawda ale te 10% nas najbardziej boli. Ponieważ to jest pornoshooting. Np u krasnoludów czy u orków to ten shooting nas po prostu zje. i tego trzeba się obawiać
Paskudny uśmiech power gamera
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Może pokusimy się o podsumowanie?
Spearelves- zyskują w stosunku do innych armii, ale tracą na rzecz Lothernów
Archers - więcej strzałów=większa użyteczność
Lothern Sea Guard - Ten oddział teraz naprawdę zyskuje i to dużo. Można nawet pokusić się o wystawienie go w opcji hordy, czyli 10 w linii.
Shadow Warriors - dalej bieda
Obydwa charioty - nie wiemy jak zmienią się zasady rydwanów, więc nic nie można o tym powiedzieć
Ellyrian Reavers, Silver Helms i Dragon Princes - Potężne doładowanie, szczególnie dla Dragon Prince'ów, którzy przy ASF i I:6 oraz dwóch atakach będą gromić.
Swordmasters - skoro ASL ma przeważać nad ASF nie jest już tak dobrze jak zakładano. Jednak ciągle to wysoka inicjatywa i mnóstwo ataków (2 szeregi)
White Lions - mniej więcej tak samo jak Swordmasters, czyli prawdopodobnie brak przerzutu trafień, za to więcej ataków, co przy sile 6 jest nieocenione.
Phoenix Guard - Bardzo zyskują, szczególnie za walkę z dwóch szeregów i zasadę z przerzutami trafień, co przy I:6 zdarzać się będzie bardzo często.
Reapeter Bolt Thrower - chyba bez zmian, choć teraz traci nieco na rzecz templatowych maszyn.
Great Eagle - jeśli dostanie zasadę Crush them all!, albo nawet jej silniejszy odpowiednik, to jest to oczywiste dopakowanie.
Ogólnie 8 edycja wydaje się być okresem dominacji nad naszymi mrocznymi kuzynami.
Spearelves- zyskują w stosunku do innych armii, ale tracą na rzecz Lothernów
Archers - więcej strzałów=większa użyteczność
Lothern Sea Guard - Ten oddział teraz naprawdę zyskuje i to dużo. Można nawet pokusić się o wystawienie go w opcji hordy, czyli 10 w linii.
Shadow Warriors - dalej bieda
Obydwa charioty - nie wiemy jak zmienią się zasady rydwanów, więc nic nie można o tym powiedzieć
Ellyrian Reavers, Silver Helms i Dragon Princes - Potężne doładowanie, szczególnie dla Dragon Prince'ów, którzy przy ASF i I:6 oraz dwóch atakach będą gromić.
Swordmasters - skoro ASL ma przeważać nad ASF nie jest już tak dobrze jak zakładano. Jednak ciągle to wysoka inicjatywa i mnóstwo ataków (2 szeregi)
White Lions - mniej więcej tak samo jak Swordmasters, czyli prawdopodobnie brak przerzutu trafień, za to więcej ataków, co przy sile 6 jest nieocenione.
Phoenix Guard - Bardzo zyskują, szczególnie za walkę z dwóch szeregów i zasadę z przerzutami trafień, co przy I:6 zdarzać się będzie bardzo często.
Reapeter Bolt Thrower - chyba bez zmian, choć teraz traci nieco na rzecz templatowych maszyn.
Great Eagle - jeśli dostanie zasadę Crush them all!, albo nawet jej silniejszy odpowiednik, to jest to oczywiste dopakowanie.
Ogólnie 8 edycja wydaje się być okresem dominacji nad naszymi mrocznymi kuzynami.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Ale ciągle mamy wyższego BSa.wg mnie teraz łuczników wszystkich armi zrównali do jednego poziomu
Magia - niby koszmarnie potężna przy naszej możliwości brania wszystkich lore'ów, ale z drugiej strony magowie będą jak reaktor atomowy. Jak pracuje to energii jest mnóstwo, ale jak już wy*ebie to w pizdu pójdzie pół armii.
Psychologia jest dla Helfów o tyle lepsza że nikt nam już nie sprzeda Fear outnumber. Z drugiej strony zmniejsza się rola terroru na smokach. Choć z trzeciej strony smoki zyskują nowe zasady jako monstery. Choć z czwartej strony teraz łatwiej je ustrzelić... I tak dalej. Uważam, że ta edycja ma wszelkie prawa być zbalansowaną.
zasada z AB daje nam ASF wzięty z Aktualnego RB
czyli nowe ASF z RB = nowe ASF dla HE
czyli nowe ASF z RB = nowe ASF dla HE
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Nawet jesli bedziemy miec ASF z ASL ( chociarz to według mnie nie powino sie łączyć poniewaz nasz zasada mówi ze mamy te ASF nie wazne jakiej broni urzywamy) to i tak SM i WL beda super tylko nie przyjma juz na siebie szrarzy jednostek o duzej IZwolin pisze:zasada z AB daje nam ASF wzięty z Aktualnego RB
czyli nowe ASF z RB = nowe ASF dla HE
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
no właśnie, tu problem, kompletnie nie zrozumiałeś
mamy zasadę która daje nam ASF tylko, że...
esencję - czyli to czym de facto jest - ASF opisuje RB
a w RB ma być zapis
"[...] ASL is ASL regardles of ASF [...]"
czyli ASL obowiązuje niezależnie (pomimo) ASF, jest zasadą nadrzędną
mamy zasadę która daje nam ASF tylko, że...
esencję - czyli to czym de facto jest - ASF opisuje RB
a w RB ma być zapis
"[...] ASL is ASL regardles of ASF [...]"
czyli ASL obowiązuje niezależnie (pomimo) ASF, jest zasadą nadrzędną
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
przecież wg. plotek od aviana bodajże, ASF ma się niwelować z ASL i uzywamy wtedy inicjatywy, więc SM i WL walą bardzo często pierwsi i tak, do tego asf+wyzsza inicjatywa ma dawać przerzuty hitów...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
widocznie jestem do tyłu z plotkami
czyli jak niby mają się niwelować to mamy normalnego ASF'a jeśli nie mamy GW? czyli i tak walimy pierwsi nawet jeśli mamy mniej I?
jeśli na prawdę mają się niwelować to zapewne zniwelują też przerzuty
czyli jak niby mają się niwelować to mamy normalnego ASF'a jeśli nie mamy GW? czyli i tak walimy pierwsi nawet jeśli mamy mniej I?
jeśli na prawdę mają się niwelować to zapewne zniwelują też przerzuty
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Always Strike First
ASL combined with ASF cancel each other out. Strike in initiative order.
However ASF + higher initiative than your enemy: Reroll to hit rolls. So even if Swordmasters and White Lions are striking in initiative order they may get re-rolls to hit!
Czyli
ASL+ASF=bijemy po inicjatywie --> niwelują się
ASF+Wyższa I=walimy pierwsi i mamy przerzuty hitów
czyli nawet swordmasterzy mogą walić pierwsi i mieć przerzuty
jednak to są plotki niepotwierdzone, aczkolwiek bardzo prawdopodobne
mogę się mylić, ale asf nie daje nam już chyba zaczynania jako pierwsi - zawsze po inicjatywie
ASL combined with ASF cancel each other out. Strike in initiative order.
However ASF + higher initiative than your enemy: Reroll to hit rolls. So even if Swordmasters and White Lions are striking in initiative order they may get re-rolls to hit!
Czyli
ASL+ASF=bijemy po inicjatywie --> niwelują się
ASF+Wyższa I=walimy pierwsi i mamy przerzuty hitów
czyli nawet swordmasterzy mogą walić pierwsi i mieć przerzuty
jednak to są plotki niepotwierdzone, aczkolwiek bardzo prawdopodobne
mogę się mylić, ale asf nie daje nam już chyba zaczynania jako pierwsi - zawsze po inicjatywie
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Według plotek jest tak, że mając Great Weapona (z zasadą ASL) i ASF to obydwie zasady znoszą się i bijesz po inicjatywie. I wtedy przerzutów hita nie ma, bo nie ma też ASF. Jest tylko wyższa inicjatywa. Zawsze można bić Hand Weaponem
EDIT: Dokładnie tak jak mówi Korhil. Ale wydaje mi się, że ASF będzie dalej gwarantował oddziałowi bicie jako pierwszemu niezależnie od inicjatywy. Inaczej po co byłaby ta zasada? Wtedy równie dobrze mogłaby się nazywać "Hate dla High Elves".
EDIT: Dokładnie tak jak mówi Korhil. Ale wydaje mi się, że ASF będzie dalej gwarantował oddziałowi bicie jako pierwszemu niezależnie od inicjatywy. Inaczej po co byłaby ta zasada? Wtedy równie dobrze mogłaby się nazywać "Hate dla High Elves".
Impakty będą takie same. Szkoda tylko że tego że nasze smoki będą mniej grywalne. No i co że będą miały lepsze statystyki itp. skoro wbijając się od boku nie zabierają rank a w walce z piechotą muszą łamać ją gdy ma stabborna bo ma outnumbera... myślę że nadeszła edycja pornomagii elfickiej.
Paskudny uśmiech power gamera