Po prostu muszę

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Po prostu muszę

Post autor: Gogol »

HE vs HE obie armie mają Null Stone i bohaterowie z kamieniami znaleźli się 6" od siebie :P co się dzieje?

Miłej nocy idę spać :)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

universe implodes ;)

a tak serio jeden jest szybszy. Co ture sie rzuca 4+ ktory :)

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

no tak :) mogłem się domyślić

żeby nie marnować tematu lecimy dalej


:twisted: :twisted:
:twisted: :twisted: - hero na 50/50 mm

:mrgreen:
:mrgreen: - knighci którzy są w combacie

:arrow:
:arrow: - knight poza combatem

8) 8) :roll: 8) 8) 8) - unit czegoś z czempionem / herosem





--- 8) 8) :roll: 8) 8) 8)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow:

i teraz hero na dużej podstawce odmawia challange chcąc zamienić się miejscami z :arrow: - fakt ten jednak zmienia formację oddziału tak - że heros pozostaje w combacie (przy zachowaniu środka oddziału) gdyby środka zaś nie zachowywać mogło by dochodzić do sytuacji w której wyłączone są z walki modele przeciwnika

sytuacja 1)

--- 8) 8) :roll: 8) 8) 8)
:mrgreen: :mrgreen: :arrow: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:
:mrgreen: :mrgreen: :arrow: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:

sytuacja 2)


8) 8) 8) :roll: 8) 8) 8)
------ :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :arrow:
------ :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :arrow:

zmieniała by się w :

8) 8) 8) :roll: 8) 8) 8)
--------- :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:
--------- :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:

Pytanie 1 więc brzmi w takim wypadku:

a) nie można odmówić gdyż przy zachowaniu środka duży heros nadal będzie się stykał z wrogiem
b) środka się nie zachowuje i wymienia się go z nie walczącym modelem
c) inny wymysł

Pytanie 2

jeśli :mrgreen: było by więcej to :twisted: zamienia się z 1 czy z 2 modelami :

tak:


--- 8) 8) :roll: 8) 8) 8)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :arrow: :arrow:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :arrow: :arrow:


--- 8) 8) :roll: 8) 8) 8)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :arrow: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :arrow:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :arrow: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :arrow:

czy tak:


8) 8) 8) :roll: 8) 8) 8)
------ :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :arrow:
------ :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :arrow:

8) 8) 8) :roll: 8) 8) 8)
--------- :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :arrow:
--------- :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :arrow:

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

IMO trochę to analogiczne do look out sir, np slana - mimo że zajmuje miejsce 4 TG za niego wchodzi tylko 1. Tym samym myślę, że heros może odmówić czelendza, a traktujemy te modele jak by się... zamieniły podstawkami ;)

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

hohoho :D takiej odpowiedzi to już się kompletnie nie spodziewałem xD.

Nie mówię tak, nie mówię nie :)

Jednak Look out nie powoduje żadnych przesunięć ... po prostu hit idzie w model R&F (więc wielkość modelu lookoutniętego :P nie ma znaczenia)

Next :)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

1) nie moze odmowic

2) zamienia sie z 2 modelami

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

:* mua

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Shino pisze:1) nie moze odmowic

2) zamienia sie z 2 modelami
Jakiś konkret dlaczego?

--- 8) 8) :roll: 8) 8) 8)
....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :twisted: :twisted:
....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :twisted: :twisted:

Wg mnie tak by to wyglądało.
Walczy tylu i le walczyło i hero poza combatem jest.
Co w tym rozwiązaniu nie pasuje?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

bigpasiak pisze:
Shino pisze:1) nie moze odmowic

2) zamienia sie z 2 modelami
Jakiś konkret dlaczego?
takie sa zasady traktowania charactera w oddziale.

--- 8) 8) :roll: 8) 8) 8)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow:

po wycofaniu sie charactera z challenga ile twoim zdaniem ma oddzial modeli z przodu? ile ma rank? i cczy jest w legalnej formacji?

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Czy moja formacja jest nielegalna?
Hero zastąpiony 2 modelami i walczy tylu kolesi ilu walczyło.
Zasady mówią, że ma za kolesia musi wejść inny jeden by to było możliwe [ a nie ekwiwalent jego podstawki mimo wszystko co jednak wiadomo musi się stać żeby wypełnić wolne miejsce po nim w środku unitu ] co też zrobiłem, formacja dalej legalna i tyle samo modeli walczy.

Dlaczego się mylę?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

bo nie mozesz tak ot ruszyc modelu walczacego.

zeby zastapic model odmawiajacy challenge musisz uzyc niezaangazowanego w walke

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Używam.
I jako, że powstaje luka to wypełniam walczącym tak jakbym zabił czempiona, gdyż hero musi być poza walką odmawiając czelendża i wymieniając się na szeregowca [ wszystko jest spełone, jest niewalczący i moge za niego wejść, jak wskoczę na jego miejsce to też nie walczę ].
Chyba że chcesz mi powiedzieć iż juger w 10 blodkach walczący od przodu nigdy nie będzie mógł odmówić pojedynku bo stworzy to nielegalną formację jak przejdzie do tyłu?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

ODPOWIEDZ