DE na 2500
- malekith44
- Wałkarz
- Posty: 59
DE na 2500
Dread lord 140p
(heavy armor, płaszcz z łusek morskiego smoka} 10p
smok 320p
naszyjnik khaeltha 35p
karmazynowa śmierć 25p
= 520p
Czarodziejka 100p
2 lvl
Tom furiona 15p
=150p
Czarodziejka 100p
2lvl
+1 kostka mocy 25p
Ds 25p
=185p
Core
12 kuszników
lekki pancerz, tarcze
132p
12 kuszników
lekki pancerz, tarcze
132p
5 DR
kusze , lekka zbroja , włócznie
110p
5 DR
kusze , lekka zbroja , włócznie
110p
5 harpii
55p
5harpii
55p
special
5 cold ones
ciężka zbroja,kopia,tarcza
135p
20 black guards
ciężka zbroja, halabarda
FCG
Sztandar z hag graef
330p
12 shades
great weapon, kusze
172p
12 shades
great weapon, kusze
172p
rar
4balisty
400p
piszcie co poprawić albo czy jest OK
Kostki mocy:7
dispel:4
Koszt armii około 2500p
(heavy armor, płaszcz z łusek morskiego smoka} 10p
smok 320p
naszyjnik khaeltha 35p
karmazynowa śmierć 25p
= 520p
Czarodziejka 100p
2 lvl
Tom furiona 15p
=150p
Czarodziejka 100p
2lvl
+1 kostka mocy 25p
Ds 25p
=185p
Core
12 kuszników
lekki pancerz, tarcze
132p
12 kuszników
lekki pancerz, tarcze
132p
5 DR
kusze , lekka zbroja , włócznie
110p
5 DR
kusze , lekka zbroja , włócznie
110p
5 harpii
55p
5harpii
55p
special
5 cold ones
ciężka zbroja,kopia,tarcza
135p
20 black guards
ciężka zbroja, halabarda
FCG
Sztandar z hag graef
330p
12 shades
great weapon, kusze
172p
12 shades
great weapon, kusze
172p
rar
4balisty
400p
piszcie co poprawić albo czy jest OK
Kostki mocy:7
dispel:4
Koszt armii około 2500p
Ostatnio zmieniony 5 cze 2010, o 19:49 przez malekith44, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 157
- Lokalizacja: Kraków
ogólnie mega rozpa coldy i B.G - masz już siłe uderzeniową ,dosyć dobra magia i takie sobie strzelanie ,dużo harpi zatrzyma wroga ,a obsługę machin itp. załatwią DR mi się podoba w dodatku dred lord który miażdży wszystko. Na turniej czy coś to mocarna rozpa ale nie widzę w niej klimatu(moim zdaniem)...
Powrót WE
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Za to ogry sa klimatyczne, bo sa beznadziejne.
Eureka!
Eureka!
- malekith44
- Wałkarz
- Posty: 59
inaczej się wyraże,
są nie śmiesne , tylko krew i przemoc, ponure typy.
może sa troche klimatyczni ,
ale mniej niz ogry czy gobliny.
są nie śmiesne , tylko krew i przemoc, ponure typy.
może sa troche klimatyczni ,
ale mniej niz ogry czy gobliny.
- malekith44
- Wałkarz
- Posty: 59
sorry juz poprawiłem, patrzylem się na inna rozpe i się pomyliłem
wywal tą magie która i tak nic nie zrobi zrob caddiego z czarodziejki i wrzuć kocioł. BG zmniejsz troche i dorzuć jeszcze jednego coka
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
z jednej magiczki robisz caddiego z drugiej kocioł. zdejmujesz 4 kuszoli, 6 bg, i 4 shadów, dodajesz coka i szmate, muzyka. kolejne harpie, i muzyków na fastach.
Dwie magiczki to niezły potencjał, zwłaszcza, przeciwko rozpiskom z caddym. Nie zapominajcie, że DE mogą dorabiać sobie kości lub rzucać zaklęcia z 4.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
mogą i nawet z miliona ale ja bym się bardziej przymierzał do kociołka. Fajnie on współpracuje z shadami z gw, czy kawą.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 157
- Lokalizacja: Kraków
No ,ale skaveny aż takie słabe nie są a klimatu im nie brakuje.swieta_barbara pisze:Za to ogry sa klimatyczne, bo sa beznadziejne.
Eureka!
Powrót WE
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Twoja-Stara pisze:No ,ale skaveny aż takie słabe nie są a klimatu im nie brakuje.swieta_barbara pisze:Za to ogry sa klimatyczne, bo sa beznadziejne.
Eureka!
nie są takie słabe? jest to jedna z silniejszych obecnie armii. Dla każdego klimatem może być co innego, każdy ma inny gust a o gustach się dyskutuje.