Tak, wliczyłem czar zerowy.Gniewko pisze:3 czary rozumiem...ale 4? Do tego potrzebny jest mag co najmniej 3 poziomu z wykupionym dodatkowym czarem, a to na 1k punktów jest absolutnie niemożliwe. Jeśli przeciwnik zamierza grać na 2 czarownicach, to będzie miał 2 i 3 czary. Chyba że jako kolejne zaklęcie uznajesz ten "zerowy" czar u DE, który daje dodatkowe kości mocy.
Przy dwóch wrogich magach musisz mieć choć namiastkę obrony magicznej, więc damsela z 2 scrollami to mus. Aha, i wystawienie nieco dalej (na 6 calu) zmusi wrogich magów do podejścia - pociski magiczne mają 18 lub 24 cale zasięgu (w zależności od czaru).
To wystawienie na 6 cali już ostatnio wymyśliłem, przy grach na 500. Problem polegał na tym, że jak starałem się zaszarżować na niego KoTRami (skryłem się przed częścią ostrzału za górką i wpadłem zaraz po tym w wojów), to niewiele z tego zostało. Dwa czary, trochę strzelania i po zabawie. Prawda, że kości mi też nie szły, najlepsze było - 4 woundy w hero, save na 3+ i wynik: 2, 1, 2 i 4, co akurat wystarczyło, coby go zdjąć.
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)