Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Ukalez »

Wendigo pisze:Nie nie może reszta atakować jeśli wybiłeś pierwszy rząd...
Wendigo pisze:na podstawie zdania kolegi który gra Bretonią...

Dokładnie - nie może...

--> zasady lancy w combacie
Czasami nie warto bezwiednie ufać koledze nawet jak gra Bretką :wink: . Ja też mam armię Bretki w domu, bo narzeczona nią gra. Ale dla pewności zadałem pytanie w dziale Bretki i jednak mogą :wink:

Pozdrawiam,
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

wertex
Chuck Norris
Posty: 359

Post autor: wertex »

Witam wszystkich graczy HE. Otóż mam problem. Zamawiam jutro blaszki pod regimenty. Tu moje pytanie: jak wystawiać klocki łuczników po 10 osób. Szeregowa czy 2x5? Do WL mam ich 15 to jak ich wystawić?
EAT SLEEP CONQUER REPEAT

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Łuczników 2x5 jak są na górce, tak to w rządku. WL 14 w dwóch rankach po 7, to jest taki standard.
Paskudny uśmiech power gamera

wertex
Chuck Norris
Posty: 359

Post autor: wertex »

A to nie można grać na 15?
EAT SLEEP CONQUER REPEAT

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

można, ale wystawiani tak jak Ci mówię wypłacą więcej ataków, oczywiście możesz dostawić jednego WL w 3 ranku, ale nie wiem czy to coś da :wink:
Paskudny uśmiech power gamera

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

może to że masz większe zabezpieczenie od strzelania?
3x6-7 jest imo najlepiej
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Pamiętajcie, że jest plotka o strzelaniu z 2 szeregów, więc podstawka pod 10 figurek w rządku straci rację bytu.

wertex
Chuck Norris
Posty: 359

Post autor: wertex »

A kuku tu kolejne noob question. Kolega mi powiedział, że mag 2 lvl może użyć 3 kości tak w ogóle. A inny powiedział że 3 kostki max na 1 czar. To który miał rację?? Pytam bo nie chce przynosić wstydu Ulthuanowi
EAT SLEEP CONQUER REPEAT

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Tak Zwolinie ale to kosztuje punkty. A strzelanie nie zależy od tego ilu konkretnie jest WL przecież.

Bestialski_Brokuł mamy jeszcze 7 edycję :wink:

Kolega nr. 1 ma rację, możesz użyć tylko kostek do rzucenia czaru ile wynosi level plus jedna. Wyjątkiem są np. powerstony, które dodają ci +2 kostki podczas rzucania czaru.
Ostatnio zmieniony 6 cze 2010, o 18:41 przez Jab, łącznie zmieniany 1 raz.
Paskudny uśmiech power gamera

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

wertex pisze:A kuku tu kolejne noob question. Kolega mi powiedział, że mag 2 lvl może użyć 3 kości tak w ogóle. A inny powiedział że 3 kostki max na 1 czar. To który miał rację?? Pytam bo nie chce przynosić wstydu Ulthuanowi
Mag 2 poziomowy ma 2 swoje kostki i może korzystać z 2 kostek z puli, maksymalnie 3 na jeden czar (swój poziom + jedna kostka)
Chyba, że dochodzi jakaś specjalna zdolność albo przedmiot

wertex
Chuck Norris
Posty: 359

Post autor: wertex »

To mogę użyć tylko 3 kości. :( A ja myślałem, że to max 3 podczas jednokrotnego rzucania. PS a power dice z Banner of Sorcery są tak jakby w ogólnej puli?
EAT SLEEP CONQUER REPEAT

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Jab pisze: Bestialski_Brokuł mamy jeszcze 7 edycję :wink:
To chyba lepiej mieć blaszkę przydatną w następnej edycji, niż cos co po kilku najbliższych tygodniach będzie się być może nadawało na śmietnik?

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

zaraz, czarodziej na 2lvl może rzucić czar z maks 3 kostek, ale mając dwa czary i na przykład 2 kostki w pool + 2 z bosu + 2 swoje może rzucić jedne czar z 3 kostek i drugi też z 3...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

A na jakie punkty?
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

do czyli 1999 tak żeby lorda nie było? Czy z lordem bo to zasadnicza różnica...

Tak czy inaczej...
Na demony świetnie się spisuje SD z armour of caledor, jako że magią tzincza to ognień a taki model jest na nią w 100% odporny. Powiem Ci jednak że arcymag z BoH na lore of Light wymiata. Bierzesz 3 magów na lore of light i najczęściej jest pozamiatane. do tego BSB z BB i oddziałem DP, którzy są odporni na flaming ataki. Jako że demony poza flamerami mają ubogie strzelanie to możesz się pokusić o wzięcie SM a oni potrafią sobie radzić w CC, o ile oczywiście ochronisz ich przed magią demonów a flamery zajmiesz DP. Doradzam też wziąść amulet of fire na jakiś większy oddział w który psy z BSB będą chciały szarżować, bo wtedy łapiesz BSB w challange z championem który jest odporny na jego ataki :wink: w dodatku dostając MR (1) co przy porno magii jest dobre :wink:
Paskudny uśmiech power gamera

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jab pisze:jako że magią tzincza to ognień a taki model jest na nią w 100% odporny.
Taa... szkoda tylko, że najmocniejszy czar (2d6 hitów siła d6+4) nie jest flaming. Jak się nie znasz, to weź nie doradzaj, bo tylko mieszasz początkującym w głowach :?

Jab pisze:bo wtedy łapiesz BSB w challange z championem który jest odporny na jego ataki
Ale jugger już nie ma, więc w końcu i tak go zabije. Jest to niewątpliwie bonus, ale już w 2 turze herald będzie uwolniony i będzie naparzał po oddziale.

Wzięcie swordmasterów to głupi pomysł, musisz nimi uciekać od flamerów, jedna salwa i ich nie ma.

Na demony dobry jest SD z foe i loeciem. Do tego BB w dużym klocu WL z ITP i 4 RBT.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Anzalf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 152
Lokalizacja: EŁK, mazury, cud natury!

Post autor: Anzalf »

Mam już batalion, najprawdopodobniej w tym tygodniu zakupię rydwan i princa&nobla - co jeszcze dokupić? Myślałem nad SM'ami ponieważ mają 2 ataki a kopa dam im czarami wysokiej magii.. Rozmyślałem też nad WL'ami ale nie jestem do nich zbytnio przekonany z racji 1 ataaku...Co więc dokupić?

Dziękuję i pozdrawiam ;D
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Orła i więcej bolców.
Elt pisze:Jak walczyc z demonami chaosu ktore ustawia sie na magie ?
Kilka patentów/wskazówek na demony <2k:
- Bsb z Helm of fortune i SoM - do trzymania psów, najlepiej od boku i szachowania flamerów.
- Magowie z lore of light, 2DS i RoF
- 2 bolce
- oddział DP z ellyrionem albo warszmata - do ciśnięcia flamerów
- Na demony sprawdza się każda nasza piechota. WL ze sztandarem VS fear/ItP, PG w 15+, SM albo w opcji jak WL albo w 7-9 z championem i Loeciem.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Eniripsa pisze:Mam już batalion, najprawdopodobniej w tym tygodniu zakupię rydwan i princa&nobla - co jeszcze dokupić? Myślałem nad SM'ami ponieważ mają 2 ataki a kopa dam im czarami wysokiej magii.. Rozmyślałem też nad WL'ami ale nie jestem do nich zbytnio przekonany z racji 1 ataaku...Co więc dokupić?

Dziękuję i pozdrawiam ;D
kupuj farbki i maluj to co masz :)

Za miesiąc zasady tej gry zostaną wywrócona do góry nogami, więc teraz nie ma co ryzykować kupując figsy, które mogą być niedługo niegrywalne.
Ale jak już musisz wydać kasę to lepiej kup WL.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Andrzej pisze:
Jab pisze:jako że magią tzincza to ognień a taki model jest na nią w 100% odporny.
Taa... szkoda tylko, że najmocniejszy czar (2d6 hitów siła d6+4) nie jest flaming. Jak się nie znasz, to weź nie doradzaj, bo tylko mieszasz początkującym w głowach :?
No faktycznie, ciężko w takich momentach użyć DS...
Andrzej pisze:
Jab pisze:bo wtedy łapiesz BSB w challange z championem który jest odporny na jego ataki
Ale jugger już nie ma, więc w końcu i tak go zabije. Jest to niewątpliwie bonus, ale już w 2 turze herald będzie uwolniony i będzie naparzał po oddziale.
Wzięcie swordmasterów to głupi pomysł, musisz nimi uciekać od flamerów, jedna salwa i ich nie ma.
No to już napisałem... WL tęż musisz uciekać, dlatego napisałem że DP są do tego dobrzy...

Najogólniej Andrzeju jakby Ci to powiedzieć... czytaj ze zrozumieniem bo nie napisałeś niczego czego bym nie zawarł w swoim poście :wink:
Paskudny uśmiech power gamera

Zablokowany