8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) II

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

Zablokowany
Awatar użytkownika
amadeus
Mudżahedin
Posty: 287
Lokalizacja: Sucha Beskidzka/Andrychów

Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji)

Post autor: amadeus »

kubon pisze:czyli zostanie mi albo granie na eternalach albo olanie ćwiartek :mrgreen: :mrgreen:
i tak bedziesz grac na eternalach jezeli jest wymog corow bez strzelania(wielka teoria spisku moze sugerowac ta zmiane wlasnie dlatego ze im 80% boxow eternali zostalo w magazynach XD), no chyba ze zmienia durne wymuszenie na GR do lukow i zmniejsza ich punkty do 17 jak w kazdej chyba armii :D

ogolnie te zmiany wydaja sie dziwne niektore ale moze nowe booki takze przyniosa innowacje - bo ja nie wyobrazam sobie WE w tej edycji no chyba ze zasada skirmish wogole nie bedzie obowiazywac i driady pojda w ranki z normalna cmd grupa
Nie ma głupich pytań są tylko głupi ludzie...

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Mi tam ten minimalnie zwiększony zasięg bardziej grzeje niż ziębi :P (a ja cieplolubny jestem). Magowie na dyskach i innych takich będą się musieli jeszcze lepiej chować przed moimi *BUAHAHAHAHA* łuczniczymi fastami.

A tak bardziej serio to ta plota wpływu na grę nie ma, gorzej że może wieścic o wiele poważniejsze zmiany zasięgowe na wszystkich broniach strzeleckich.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

nindza77 pisze: może wieścic o wiele poważniejsze zmiany zasięgowe na wszystkich broniach strzeleckich.
dwarf handgun
S4 AP +1to hit range 28'

[-o<

i wtedy jazda :twisted:
Obrazek

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

Rakso_The_Slayer pisze: dwarf handgun
S4 AP +1to hit range 28'
i każda 1 na hita = missfire z S4 :D

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

s4? Chyba duża templatka nuklearna.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

likaon pisze:Lidder ty cenzura hipokryto grasz armią która chyba najbardziej psuje dla ludzi grę oraz wszelką radość czerpaną z gry i śmiesz mówić że krótkie łuki psują system? A żeby cię cenzura
nununu, nic takiego nie powiedzialem to raz, a dwa, ze nie odbieram ludziom radosci z gry, wole ja dawac :) (proporcjonalnie do ilosci punktow na jakie gramy :P )

Poza tym, skoro juz wiekszosc domyslila sie ze 8. to ma byc piechota (ile z tego sie uda pokaza polskie cfffaniaki turniejowe) to co za problem, ze "ulepsza" strzelanie. Teraz nie bedzie "w ten oddzial na 17,64''.." a "to se postrzelam!"(?). Nie wiemy jak AS bedzie dzialac, jak panika bedzie wygladac, czy Dżastin Biber straci glos...

W ogole to fajnie jest ponarzekac sobie na wszystko z osobna, nie widzac calosci :)

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

otóż to - koniec z overguessingami chamskimi : ]
Obrazek
T

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Nie ma się czym przejmować, nawet jeśli zwiększą zasięgi na większości broniach (co jest prawdopobne przy zwiększeniu zasięgów pistoletów i krótkich łuków).

Najważniejsze, że najgorsze za nami - czyli plota apropo możliwości wystawiania kontyngentów z innych armii. Gdyby to przeszło mielibyśmy 100 razy większy bajzel niż nawet 48 cali na kuszach ;P.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Kal_Torak pisze:Najważniejsze, że najgorsze za nami - czyli plota apropo możliwości wystawiania kontyngentów z innych armii.
czyli 3 frakcje i grand general to lipa na 100%? na warseer wciaz to wisi

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Podobno to mają być rulebookowe zasady do parówek, a nie akcja, że gram OnG to sobie biorę harpie do rozpiski na zasadzie kontyngentu

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

czy z dniem wyjścia 8 edycji Uściślenia Sędziowskie, Balancing Patch oraz Erraty GW przestają obowiązywać ?

i dopiero jak wyjdą nowe to zaczną obowiązywać?
Nie wiemy. Wszystko zależy od tego, co wyjdzie
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Od początku kumplom mówiłem: "Uważam, że kontyngenty to nie będą żadne zasady związane z wykupywaniem jednostek z innych armii do swojej. Po prostu GW sformalizuje granie na parówkach"... no i wyszło na moje. Po prostu branie sobie jednostek z innych AB wydawało mi się tak odpałowym pomysłem, że ani nie do zbalansowania, ani nie do przeżycia. Nawet GW nie mogłoby popełnić takiego błędu jak, tak naprawdę połączenie wszystkich AB (a przynajmniej zrobienie dwóch na grupy: złą i dobrą) w jeden codex z którego bierzesz sobie jednostki.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Sęk w tym, że GW ma spore doświadczenie w wypuszczaniu "koszmarków" to obawy mają jednak pewne uzasadnienie ;P.

Ale miło wiedzieć, że GW jak dotąd nie wypuściło tego typu zasad ;P. Przynajmniej o takowych jeszcze nie wiemy ;P

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Mac pisze:Od początku kumplom mówiłem: "Uważam, że kontyngenty to nie będą żadne zasady związane z wykupywaniem jednostek z innych armii do swojej. Po prostu GW sformalizuje granie na parówkach"... no i wyszło na moje. Po prostu branie sobie jednostek z innych AB wydawało mi się tak odpałowym pomysłem, że ani nie do zbalansowania, ani nie do przeżycia. Nawet GW nie mogłoby popełnić takiego błędu jak, tak naprawdę połączenie wszystkich AB (a przynajmniej zrobienie dwóch na grupy: złą i dobrą) w jeden codex z którego bierzesz sobie jednostki.
Przejrzyj AB z V ed. to ogarniesz czemu wszyscy widzac procenty i kontyngenty pomysleli o jednym.

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

Mi sie kontyngenty podobały :D
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

Pursuit
• When you charge and reach a fleeing unit, you only wipe it out if you pass a Ld test. Edit. I believe this rumour is wrong.


Lore of Heavens - The Wind of Azyr

Special Bonus: Any flier wounded by spells from the lore of heavens takes an additional D6 strength 4 hit.
• Urions Thunderbolt. Magic Missile. The same as 7th edition, but D6 strength 6 hits now.


Blizzard. Hex. Anything that uses a BS to shoot has a -1 to hit modifier. Anything that doesn't use BS can only shoot on 4+. 6+ to cast.


(name). Hex. Can be cast on an enemy unit within 12". The unit must re-roll any 6's to hit, to wound, or for their armour save. The scaled up version is any unit within 24".


(name). Unit Buff. Any friendly unit within 12" of the caster can re-roll all 1s from to hit rolls, wound rolls, and armour save rolls. 6+ to cast. The scaled up version is any unit within 24". 12+ to cast.


Wind. Direct Damage. The enemy unit is pushed back D3+1" directly away from the wizard. If the unit hits any terrain it takes D6 S 3 hits. If the unit hits another unit both units take D6 S 3 hits. 7+ to cast. The scaled up version pushes units back D6+2". 14+ to cast.


Chain Lightning. Direct Damage. D6 strength 6 hits on a unit within 24" of the wizard. After you determine the results roll a dice on a 3+ you may choose a unit within 12" of the previous unit hit and then that unit is hit by D6 strength 6 hits. This continues until you roll a 1 or 2. 15+ to cast.


Comet of Casandora. Direct Damage. Once cast it cannot be dispelled. The range is 2D6" plus an additional inch for every counter on it. The Damage caused by it is 2D6 strength is 4 hits, but is +1 strength for every counter on it. It comes down on a 4+. If it does not come down place a marker. 12+ to cast. The scaled up version automatically starts with 2 markers on it. Every turn it does not come down an additional 2 markers are put on it. 24+ to cast

Stubborn
• If you have more ranks than the opponent you are Stubborn, regardless of which side you are attacked on. So if you are attacked on all four sides, but the total number of ranks you have is larger than those of any of the 4 units attacking you, you are still stubborn.

Parry
• The hand weapon & shield combination grants a 6+ Ward Save in combat against infantry units to the front only. <<<< Note the bit I changed was that it is rumoured to be against infantry only.

Short bows have 18" range.

Regeneration:
Also, it seems that you will take regeneration saves against each wound suffered after wounds have been multiplied. For example:

If a dwarf lord had the master rune of smiting (1D6 wounds), it hits a hydra and wounds it, the hydra takes its armour save, when it fails the dwarf player rolls the D6 for the wounds. He rolls a 5, this means the hydra needs to take 5 regeneration rolls for those 5 wounds.

Weapons:
Bane Blade: 5 points. Any monster or character that takes an unsaved wound from this weapon perminantly loses 1 attack, to a minimum of 1.
(name). 60 points. Sword. +3 attacks
(name). 70 points. Sword. +3 strength. It does not count as a great weapon.

Enchanted Items:
Watch Tower: 100pts. Enchanted item. It is a actual watch tower that must be constructed by the player using it. If the player does not have an adequate Tower or Building the item may not be used. After deploying terrain and armies the Player may activate the magic item and place the watch tower anywhere in his deployment zone. It counts as a Defended Building.
:mrgreen:

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

ciekawe
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Pretor
Chuck Norris
Posty: 428
Lokalizacja: Wrocław/Edinburgh

Post autor: Pretor »

bardzo podoba mi się motyw stopniowania mocy czarów, będzie dawało spore pole do manewru.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

No to ja już widzę spam tych komet ^^ Co turę jedna taka nawet słabsza, może zrobić prawdziwy pogrom :>
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

heaven rozpierdziela...
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Zablokowany