Beastmen - offensywnie - 2350 p

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Re: Beastmen - offensywnie - 2350 p

Post autor: Dibo »

Bo ja wiem ? car2n - i byki i pumby mają 3 rany ale za to pumby 5t to oznacza że szarżująca kawaleria rani na 4+ (a 3+ tylko gralle, erranci i "specjalowa" kawaleria imperium której nikt nie używa) a w kolejnych turach na 6+. S5 niweluje pancerz o 2 czyli konnica ma sejv na 4+ (poza imperium i chaosem)
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Dibo pisze:Bo ja wiem ? car2n - i byki i pumby mają 3 rany ale za to pumby 5t to oznacza że szarżująca kawaleria rani na 4+ (a 3+ tylko gralle, erranci i "specjalowa" kawaleria imperium której nikt nie używa) a w kolejnych turach na 6+. S5 niweluje pancerz o 2 czyli konnica ma sejv na 4+ (poza imperium i chaosem)
chaosowa też wali razorgory na 4+ zawsze.. bretońska ma dodatkowo warda na 5+ i mocnego SV 4+

ale umówny się jeśli widzisz inną kawę niż bretka czy chaos widzisz bolce kanony czy inne bzdury które będą walić do pumb podobnie jak do minosków, a po 2 inna kawa niż 2 wymienione powyżej nie będzie szarżowała na razorgory bo po co chyba z przymusu by niedostały +1S :?

wolę minoski które jak przeżyją walną kawie chałasowej SV na 5+ bretce na 6+, jak przeżyje 1 to i z rydwanami dadzą sobie ładnie radę... minus tylko jest tylko taki że trzeba ich wystawiać min. 3+ ( choć pewniej jest 4 ) co daje nam koszt 189 + 10 muzyk w razie czego ( koszt 4 262pky. z muzykiem ) :)

pumby dobrze jest wystawiać 2 jako "taktyczną pod pierdółkę" niż ziomków do trzymania doomka, zmniejsza im się szanse na +1S...

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

jest więcej kawalerii która bedzie ja ranic w szarży na 3+ (CoK for example)
Pumby świetne są, odciągają uwagę od minosów, a jak nie odciągną, też dobrze:)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Dmtrij pisze:jest więcej kawalerii która bedzie ja ranic w szarży na 3+ (CoK for example)
Pumby świetne są, odciągają uwagę od minosów, a jak nie odciągną, też dobrze:)
I to jest chyba ich glowna zaleta , warhoundami nikt sie nie przejmie ,ale takimi 1-2 pumbami raczej kazdy a ze sa tanie to jako odciagacz uwagi moga sie przydac ,ale wtedy lepiej miec chyba 2 x 2 .
Minoski to najlepiej 4-5 + BSB dodajacy silki , co daje im uderzenie z S8 dla GW ,malo kto z normalna zbroja cos takiego przezyje + bloodgreed to mozna z tury na ture miec dodatkowe ataki ,a taki minosek S8 , A6 robi sie juz dosyc gorgoniasty .
Dodatkowo pieski czy cos do oslony minoskow od ostrzalu i jest milo
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

z tym BSB +1S są lepsze minoski z AHW

a pumby 2x2 nie są aż tak potrzebne, bo w sumie muszą być u nas te 2x5 harpie i jedne minoski 4... coś do zmyłki 3 pumby czy 6 centigorów z muzykiem + jakieś duże rary... czy spawny + rare jak kto woli

tak gram i się sprawdza, szamami którzy mają 2 scrolle bez obaw wjeżdżam w CC na wielkich rydwanach... z tego powodu podoba się nowy AB bo można robić podobne rozpiski jak ze starym czyli na wielkich monstrach ( choć tam były same minoski + khorngoyi ewentualnie psy ;) ) a są to ciekawe stworzenia z fajnym flufem 8)

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Nowy book jest bez klimatu i kompletnie nie "dziki" i fluff jest skopany. Co do minoski vs pumby - zgodze sie z wami za jakiś miesiąc kiedy w 8 ed kiedy to 5 minosków fcg z herosem bądzie masakrycznie skuteczna.

ale to nie o tym rozmowa. Sory że tak utne nasze dywagacje ale co radzicie zmienić w rozpie? I jak miałby wyglądać 3 byk ?

(nie dla ghorgony i giganta nie dla rydwanów dla shamanów)
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

jadąc dalej tym lekkim offtopem to powiem że najbardziej szkoda mi braystaffa - to był taki fajny unikatowy przedmiot którego działanie ogranicza się teraz do 'hand weapon' komu to przeszkadzało i czemu tak zmienili - nie mam pojęcia może bali się że przebajerzą z zasadami specjalnymi ( ; ] ) co do 3ciego byka (Zakładając ze te dwa są takie) :

1 Gorebull @ 224 Pts
Blackened Pelt [20]
Rune of True Beast [15]
Gouge Tusk [15]
Great Weapon;Shield



tylko wstaw jeszcze oddział jakiś celem lookouta bo tak to mogiła ; p
Obrazek
T

ODPOWIEDZ