VC na drakon

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1239

VC na drakon

Post autor: Big Boss M. »

Zastanawiam się już na rozpiską na WD i wyszło coś takiego:

Unnamed2350 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire Lord @ 425 Pts
General; Magic Level 3
The Arkayne: Forbidden Lore [35]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Helm of Commandment [30]
Walach's Bloody Hauberk [45]
Sword of Battle [15]
The Master: Summon Ghouls [15]

1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Lance; Shield
Book of Arkhan [35]
Cadaverous Cuirass [15]
The Martialle: Dread Knight [25]

1 Barded Nightmare @ [0] Pts
The Severed: Goulkin [25]

1 Vampire @ 225 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
The Courtly: Walking Death [25]
Flayed Hauberk [25]
Sword of Might [15]
Tallisman of Lycni [10]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]

1 Necromancer @ 95 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Black Periapt [15]
Dispel Scroll [25]

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast @ [8] Pts

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast @ [8] Pts

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast @ [8] Pts

5 Dire Wolves @ 40 Pts

5 Dire Wolves @ 40 Pts

5 Dire Wolves @ 40 Pts

19 Grave Guard @ 295 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Crypt Keeper @ [12] Pts

4 Fell Bats @ 80 Pts

5 Black Knights @ 192 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
1 Hell Knight @ [16] Pts


1 Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]

4 Cairn Wraiths @ 275 Pts
Great Weapon
1 Banshee @ [25] Pts

Casting Pool: 9
Dispel Pool: 7
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2346

Generalnie zamysł jest taki:
Lord wg. potrzeb albo wskrzesza albo wali jakieś pociski, popychaczki

Bsb siedzi w GG i albo sam wbije się w jakąś ciężką kave itp. albo śmiga sobie w oddziale i próbuje dojść do cc.

Nekros- wsparcie dla lorda, najprawdopodobniej jako drugi czarodziej walący popychaczkę

vampirek na koniu jeździ w BK i próbuje flankować.

Wilki i baty jako odginaczki lub do niszczenia maszyn.

Ghule standardowo- wskrzeszają się ile się da a potem próbują coś złamać, zatrzymać smoka itp.

Wrajciaki jako oddział dobijający, mają wejść w coś od boczku i zrobić swoje, z WS 7 praktycznie wszystko z czym mają walczyć trafiają na 3 ranią na 2/3+

Warg jako zamiatacz do lekkich kavaleri, wszelkiego typu łuczników, ewentualnie jako zabezpieczenia flanki.

Co o tym myślicie?

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

wywal 1 wilki i 1 championa z ghuli i wstaw za to jeszcze 1 wraitha. 5 to trochę na styk.

skoro wampir lord zna cały lore to zamiast dawać mu +1lvl dałbym mu +2 PD, ale skąd na to wziać punkty ;/? ... no chyba ze chcesz jakies spelle rzucac z 5 kostek

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1239

Post autor: Big Boss M. »

No niestety, +2 PD nie da rady wrzucić ze względu na limit.
Co do wywalenia wilków i chempiona z ghuli to nie jestem pewny, wilki to zawsze to jedno wystawienie więcej i oddział który sporo zmienia na polu bitwy, mając tyle śmieci jestem w stanie odgonić prawie wszystko co będzie potrzeba. Ale dzięki za uwagę jutro przetestuję rozpę zobaczymy czy da radę

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Dla mnie 2x wilki jest optymalnie i wystarczająco, żeby poodginać ten 1-2 ważne kloicki, bo nie oszukujmy się one tylko mogą co najwyżej maszyne przepchac, zajac cwiartke czy odgiac a pozatym sa bardzo latwymi punktami do zdobycia ;)

Miałem sytuacje w niektorych bitwach ze nie mialem co z nimi zrobic ;p

ODPOWIEDZ