8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) II
Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji)
Na tych itemach to zyskują głównie szczury, ponieważ oni mają kiepskie itemy, a to się zbliża do kiepskich na pewno ni należy...
Paskudny uśmiech power gamera
lol 100p za przerobienie lorda na maga ? bez sens już taniej wyjdzie duży mag lub zwykły 2lvlZauberhut (wizards hat?) 100 pts
Level 2 mage, random magic lore, stupid
Jeszcze do tego random magic lore WTF! może za 20-30p to i byłby dobry item...
Daemons, X-Wing & Black Tea
A czemu nie? Trzeba będzie oszczędzać na herosach.lol 100p za przerobienie lorda na maga
Fajne te przedmioty - całkiem użyteczne, a niespecjalnie przegięte.
Latanie jest fajne. Do tego pendant i rozwiązują się problemy parków maszynowych
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Przesadzacie z tym herohammer. Oczywiście dla niektórych armii leaping gold jest dużo lepszy, ale i tak naogół tacy herosi mieli przywalenie, a jak wezmą drogi mieczyk to kosztem innych myków. Sam patrze pod kątem doombulla, ale prawda jest taka, że głównym boostem dla niego z tych itemów jest 4+ warda (moze miec obecnie regenke), leaping gold na nim też kusi, ale to 60pkt, a i tak axes of khorngor lepsze się wydają. W sumie fajnie, że ten ward na fire jest dla każdej armii. Firestormblade nie bedzie taki oczywisty.
Sporo kombinacji do rozkminienia.
Sporo kombinacji do rozkminienia.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Dla generała of the empire fajna czapka maga będzie.
Przecież taki heros stał się niewystawialny chyba jeszcze za 6 edycji. Dosyć średni = do dupy, gdyż nie opłaca się dawać tych 50-150 punktów na "średniego herosa", gdy można mieć za to fasta, działo DoG, skirmish albo coś równie miłego. Herosi w 7 edycji są wystawiani albo jako kowboje/biegacze, albo są czarodziejami, albo na wielkich bydlakach, albo bsb - przy czym pieszych nieczarujących właściwie się nie spotyka.Malak pisze:Podobał mi się pomysł jaki był na początku, z dosyć średnim herosem który jest wsparciem dla armii
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Bohaterowie zyskaja najbardziej w tych armiach gdzie byly bardzo slabe przedmioty i to wyrowna akurat sile herosow/lordow. Natomiast tak naprawde to zarowno walczacy bohaterowie jak i magicy (wide tabela "out of control") beda nie tylko mocniejsi lecz jednoczesnie beda miec duzo wieksza szanse na zgona. Odpowiednie unity z GW przykladowo i bohater sie 2x bedzie musial zastanowic czy zaszarzowac czy nie. Albo strzelanie z wszystkich rankow. Bez dobrych przedmiotow defensywnych kazdy heros splywac teraz bedzie w 1 ture jesli pojdzie do przodu.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
Hmm. Co do tych przedmiotów to jeszcze nic nie można powiedzieć z racji tego iż nie wiadomo co będzie w AB dla każdej z armii. Pytanie jest zasadnicze co w tym momencie ze złymi armiami typu Chaos/Vampy itp. gdzie golas hero albo golas lord waży tyle punktów, że zżera większość punktów przeznaczonych dla charakterów. Zobaczymy co to będzie. Ja przemyślałem wilokrotnie sprawę charakterów w swoich wampach i powiem tak - 2-3 tylko po to żeby jak najwięcej wskrzeszać i nic pozatym...
Zobaczymy również jak to będzie w przypadku magii... np. krasie będą mocne ale w combacie - natomiast będzie można je nieźle rzezać magią przez spokojnie 3 tury. Jestem naprawdę potwornie ciekaw co to będzie, a zapowiada się tych zmian naprawdę tłusta lista.
Zobaczymy również jak to będzie w przypadku magii... np. krasie będą mocne ale w combacie - natomiast będzie można je nieźle rzezać magią przez spokojnie 3 tury. Jestem naprawdę potwornie ciekaw co to będzie, a zapowiada się tych zmian naprawdę tłusta lista.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Tak Daw. Rzezaj kraśki magią przez 3 tury a one Ci w tym czasie zrobią parkiem maszynowym z dupy jesień średniowiecza...
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Przepraszam . Jesteście wyjątkiem, podobnie jak ogrowych bohaterów czasem nie da się zaliczyć do którejś z tych kategorii. Ale to chyba wszystko.Grazbird pisze:"przy czym pieszych nieczarujących właściwie się nie spotyka."
powiedz to wszystkim którzy grają Krasnoludami...
a ChD? a WE? w OnG tez sie czasem widuje pieszych nieczarujacych herosow i z tego co wiem to beastmeni nie maja raczej mountow dla herosowMatis99 pisze:Przepraszam . Jesteście wyjątkiem, podobnie jak ogrowych bohaterów czasem nie da się zaliczyć do którejś z tych kategorii. Ale to chyba wszystko.
Z Chadecją nigdy nie grałem, więc nie wiem, co wystawiają. WE dają najczęściej bsb z HoDą lub altera (którzy mają swoje kategorię w moim podziale), choć tancerz się zdarza sporadycznie... Co do beastmenów - i to właśnie jest ich problem, walczący piesi herosi są za wolni, by dotrzeć tam, gdzie trzeba .DawiZharr pisze:a ChD? a WE? w OnG tez sie czasem widuje pieszych nieczarujacych herosow i z tego co wiem to beastmeni nie maja raczej mountow dla herosowMatis99 pisze:Przepraszam . Jesteście wyjątkiem, podobnie jak ogrowych bohaterów czasem nie da się zaliczyć do którejś z tych kategorii. Ale to chyba wszystko.
Co ciekawe teraz hero/lord bez dużego impetu w pojedynkę nie rozgoni oddziału kuszników/łuczników itd. jak do tej pory mój bsb z svem na 2+ z przerzutem i brakiem przewagi liczebnej dla przeciwnika zwykle powodował, że oddział bez zadania jakiejkolwiek rany przegrywał o 1. Teraz takie oddziały będą miały na 100% 1 rank (2 na górce) co już nie daje im remis i w przypadku opcji z muzykiem ja się brejkuję poza tym lord z 4-5 atakami też łatwo nie przebije się przez oddział strzelajacy, bo stubborn daje już ciekawy plus owym oddziałom. Poza tym przy armiach z mało liczebnymi oddziałami (np.kawalerią) szarża nie będzie dawała pewności łamania, bo nie wszyscy do tej walki dojadą
Największa maruda na Border Princes
+1.theudulf pisze:Co ciekawe teraz hero/lord bez dużego impetu w pojedynkę nie rozgoni oddziału kuszników/łuczników itd. jak do tej pory mój bsb z svem na 2+ z przerzutem i brakiem przewagi liczebnej dla przeciwnika zwykle powodował, że oddział bez zadania jakiejkolwiek rany przegrywał o 1. Teraz takie oddziały będą miały na 100% 1 rank (2 na górce) co już nie daje im remis i w przypadku opcji z muzykiem ja się brejkuję poza tym lord z 4-5 atakami też łatwo nie przebije się przez oddział strzelajacy, bo stubborn daje już ciekawy plus owym oddziałom. Poza tym przy armiach z mało liczebnymi oddziałami (np.kawalerią) szarża nie będzie dawała pewności łamania, bo nie wszyscy do tej walki dojadą
Czyli bohaterowie przechodzą do działu support.
Tak patrze na te przedmioty i dochodzę do wniosku, że to jakaś porażka. Latający dywan-wtf? Ktoś już pytał czy carniego da się na niego zapakować. Wysyp itemów dających warda 4+, gdzie 4+ powinno być rzadkością, a w połączeniu z itemami w AB większość z nas będzie miała dostęp do około 3-4 przedmiotów dających warda 4+, imo za dużo. Cóż moi przyszli bohaterowi Tzeentcha już zacierają swoje paskudne łapska.
Ps. To nie jest narzekanie tylko spostrzeżenie.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ohoho, już widzę te nowe armie.
Np armia VC: oddział kawy(15) + wight king + regenka + wampir lord konno (4+ ward, 1+ armour save, 2+ ward przeciw płonącym atakom, infinite hate, red fury, +2S - chyba zasadniczo niezabijalny).
Do tego dwóch nekrosów, jeden ze scrollami obronnymi, drugi z periaptem i rurką "IF na każdym dublecie" (w kluczowej turze rzucasz 7 kostkami, by mieć gwarancję popychaczki)... bo czemu nie.
Piechota i fell baty do smaku, zostaje 750 + punktów na nie.
Jedyna dobra kontra - fireball 3K6S6 na jakieś 20+
Katapka płonąca już gorzej, bo armour save + S3 = słabo
Fajnie będzie.
Np armia VC: oddział kawy(15) + wight king + regenka + wampir lord konno (4+ ward, 1+ armour save, 2+ ward przeciw płonącym atakom, infinite hate, red fury, +2S - chyba zasadniczo niezabijalny).
Do tego dwóch nekrosów, jeden ze scrollami obronnymi, drugi z periaptem i rurką "IF na każdym dublecie" (w kluczowej turze rzucasz 7 kostkami, by mieć gwarancję popychaczki)... bo czemu nie.
Piechota i fell baty do smaku, zostaje 750 + punktów na nie.
Jedyna dobra kontra - fireball 3K6S6 na jakieś 20+
Katapka płonąca już gorzej, bo armour save + S3 = słabo
Fajnie będzie.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, o 13:50 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.