A najlepsze jest to, że demony i dwarfy nie będą miały dostępu do tych przedmiotówsolider4 pisze: Cóż moi przyszli bohaterowi Tzeentcha już zacierają swoje paskudne łapska.

A najlepsze jest to, że demony i dwarfy nie będą miały dostępu do tych przedmiotówsolider4 pisze: Cóż moi przyszli bohaterowi Tzeentcha już zacierają swoje paskudne łapska.
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
There are 6 main scenarios in the book:
Roll a D6
1 - Pitched Battle
2 -
3 - Battle for the Pass
4 - Breakpoint
5 - Deep Deployment
6 - Watchtower
VP's are used to decide all of the results (except 4 and 6 which have alternate victory condions)
I can't remember 2, anyway:
3 Is played Lengthways with 24" between the 2 deployment zones, and re-enforcements can only be brought on from the flanks if they are either Ethereal or Fliers
4 Is probably my favourite. Each army is broken down into break points. one for each PART 1000 points played.
So 0-1000pts is 1, 1001 to 2000 is 2 etc
If you hit your break point the WHOLE ARMY flees.
The general is worth 2 points and every standard is worth 1 point.
So assuming you're playing a 2000pts game and you have 3 standards & a general.
Your generals unit flees combat (with the standard) and get's cut down.
You now have 2 break points... you're whole army flees.
5 - Deep deployment draw a line from one corner to the other, and the deployment is 6" either side (so 12" gap between the armies).
6 - There is a tower to capture in the centre of the battlefield, you need to get control of it.
VP's
Full / Half VP's are done as now (fleeing/destroyed units)
100 vps are scrored for general & BSB
25 vps are scored for banners
0 VP's are scored for Table Quarters
50 VP's are scored if one of your champions kills an enemy hero in a challenge.
There are also additional Historic Battles to refight.
No u mnie w AB do WoChu jest taki dział.Virgo pisze:A widzisz gdzieś w swoim booku sekcję common magic items?![]()
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No tak tylko jest taki śliczny bannerek za 10 pkt dający płonące ataki. No i niewiadomo jeszcze jak będzie działał regen. Moim zdaniem, skończy się era wszelkiej masci potworków, które dzięki regence przespacerowują się po połowie armii przeciwnikaBarbarossa pisze:Ohoho, już widzę te nowe armie.
Np armia VC: oddział kawy(15) + wight king + regenka + wampir lord konno (4+ ward, 1+ armour save, 2+ ward przeciw płonącym atakom, infinite hate, red fury, +2S - chyba zasadniczo niezabijalny).
Do tego dwóch nekrosów, jeden ze scrollami obronnymi, drugi z periaptem i rurką "IF na każdym dublecie" (w kluczowej turze rzucasz 7 kostkami, by mieć gwarancję popychaczki)... bo czemu nie.
Piechota i fell baty do smaku, zostaje 750 + punktów na nie.
Jedyna dobra kontra - fireball 3K6S6 na jakieś 20+![]()
Katapka płonąca już gorzej, bo armour save + S3 = słabo
Fajnie będzie.
A to zmienia istniejący matchup VC-WoCh w jaki sposób?Przemcio251 pisze:Jeden Gateway i może być po Wampirku![]()