8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) II

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

Zablokowany
Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji)

Post autor: Virgo »

solider4 pisze: Cóż moi przyszli bohaterowi Tzeentcha już zacierają swoje paskudne łapska. :wink:
A najlepsze jest to, że demony i dwarfy nie będą miały dostępu do tych przedmiotów :wink:

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

WHY? Przecież to comony, no chyba, że te armie nie mają do nich dostępu.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, o 13:56 przez Solider, łącznie zmieniany 1 raz.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
MORFI
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MORFI »

Bo nie i już :D:D:D
„Jedźcie i walczcie. Szkolcie się i zwyciężajcie! Bracia Krwawego Smoka od dziś misję swoja już znacie, na chwałę Abhorasha, wypełnijcie ją i bądźcie wolni!”- Kirthor Bathed-in-Blood- Rycerz Krwawego Smoka z Mousilion do swych Thrali

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

A widzisz gdzieś w swoim booku sekcję common magic items? :P
There are 6 main scenarios in the book:

Roll a D6

1 - Pitched Battle
2 -
3 - Battle for the Pass
4 - Breakpoint
5 - Deep Deployment
6 - Watchtower

VP's are used to decide all of the results (except 4 and 6 which have alternate victory condions)

I can't remember 2, anyway:

3 Is played Lengthways with 24" between the 2 deployment zones, and re-enforcements can only be brought on from the flanks if they are either Ethereal or Fliers

4 Is probably my favourite. Each army is broken down into break points. one for each PART 1000 points played.

So 0-1000pts is 1, 1001 to 2000 is 2 etc
If you hit your break point the WHOLE ARMY flees.
The general is worth 2 points and every standard is worth 1 point.

So assuming you're playing a 2000pts game and you have 3 standards & a general.

Your generals unit flees combat (with the standard) and get's cut down.
You now have 2 break points... you're whole army flees.

5 - Deep deployment draw a line from one corner to the other, and the deployment is 6" either side (so 12" gap between the armies).

6 - There is a tower to capture in the centre of the battlefield, you need to get control of it.

VP's
Full / Half VP's are done as now (fleeing/destroyed units)
100 vps are scrored for general & BSB
25 vps are scored for banners
0 VP's are scored for Table Quarters
50 VP's are scored if one of your champions kills an enemy hero in a challenge.


There are also additional Historic Battles to refight.
:mrgreen:

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

solider4 pisze:WHY?
Bo demony mają pulę tylko na gifty, a dwarfy tylko na runic items. Btw, co to jest blade of shining death z army buildera?

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Virgo pisze:A widzisz gdzieś w swoim booku sekcję common magic items? :P
No u mnie w AB do WoChu jest taki dział. :wink: Pamiętaj, że tzeentch występuje też w WoChu.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Barbarossa pisze:Ohoho, już widzę te nowe armie.

Np armia VC: oddział kawy(15) + wight king + regenka + wampir lord konno (4+ ward, 1+ armour save, 2+ ward przeciw płonącym atakom, infinite hate, red fury, +2S - chyba zasadniczo niezabijalny).

Do tego dwóch nekrosów, jeden ze scrollami obronnymi, drugi z periaptem i rurką "IF na każdym dublecie" (w kluczowej turze rzucasz 7 kostkami, by mieć gwarancję popychaczki)... bo czemu nie.

Piechota i fell baty do smaku, zostaje 750 + punktów na nie.

Jedyna dobra kontra - fireball 3K6S6 na jakieś 20+ :D
Katapka płonąca już gorzej, bo armour save + S3 = słabo

Fajnie będzie.
No tak tylko jest taki śliczny bannerek za 10 pkt dający płonące ataki. No i niewiadomo jeszcze jak będzie działał regen. Moim zdaniem, skończy się era wszelkiej masci potworków, które dzięki regence przespacerowują się po połowie armii przeciwnika :wink:
A z itemami rzeczywiscie- demony nie mogą, a dwarfy mają tylko runy. Demonów mi zupełnie nie szkoda, a krasnale mogą sobie kolejną krzywdę wpisać do swojej księgi :lol2:

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Właśnie dlatego w regonie jest lord, który samodzielnie oddział z płonącymi atakami rozszarpuje na kawałki. Ze względu na walenie w kolejności inicjatywy w większości przypadków jako pierwszy w starciu walnie właśnie lord, generując jakieś 5-6 hitów z S7 na miły początek. Jak się rozkręci, to 8. 12 blood knightów z płonącymi atakami z tym przegrywa.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, o 14:17 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

"Katapka płonąca już gorzej, bo armour save + S3 = słabo"

Fajnie będzie.

a po co katapka jak będzie flame cannon? robiący to samo, tylko z większą siłą i wzornikiem?

nie znamy wszystkiego, nie dramatyzujmy.

ciekawe czy dołożą mi jakieś runy ?

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Dobra to takie gdybanie. Wcale nie jest powiedziane, że to ty będziesz szarżował :wink: . Moim zdaniem ten banner, wzmocnienie lore of fire i kładzenie templat wyraźnie wskazuje, że regenerujące koksy tak dobrze jak w 7ed to już nie będą miały :wink:

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Bonus za szarżę to +1CR, nie walenie w pierwszej kolejności. Wszystkie walki są w kolejności inicjatywy. Dlatego wyjąwszy bloodthirstera, keepera, elfickich lordów i assassina, wampir lord wali pierwszy w znakomitej większości starć :)

Nie twierdzę, że nie będzie lepszych kombosów... po prostu gra będzie masywnym starciem kombosów w rozpiskach i tyle.

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Teraz jest podobnie, z tym że niektóre armie nie mają żadnej odpowiedzi na co wredniejsze komba. Dzięki tym przedmiotom trochę się to wyrówna :) A co do wampusiowego busa to nie miałem na mysli szarży od frontu :wink:

Awatar użytkownika
Ghaz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: Ghaz »

Ja bym sie nie zdziwil jakby runy dodali krasnalom a DoCH dolozyli giftow wiecej do wyboru (szczegolnie przy zalozeniu ze istnieje szansa na zrobienie zasady o niepowtarzalnosc giftow). Obstawiam ze dostepne gifty/itemy beda niemalze takie same dla kazdej armii.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!

Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Delight »

Fajnie by było jakieś "normalne" gifty w wochu zobaczyć. mutacje nie mutacje itd... bo te co teraz są to......

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Jeden Gateway i może być po Wampirku :mrgreen: :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

dodatkowo, brak no armou save nie boli tak bardzo . dlaczego ?
nowe zasady muliwoundowania.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Moim zdaniem nie ma opcji, żeby ward save na 4+ czy miecz +3 A/S dla wszystkich w tej samej cenie wyrównywały rozgrywkę. Zupełnie inną wartość bojową ma coś takiego dla doombulla, tyranta lub wampira/chaos lorda, a zupełnie inną - dla generała imperium.

IMHO netto bonus dostają armie złe i lizaki, bo mają silniejszych herosów w czystych statsach i bloodliny/gifty, z którymi toto można łączyć. WE będą miały czasami o punkt pancerza więcej, ale i tak armia ta zostaje znerfiona do piwnicy. O Dwarfach z litości nie wspominam. HE i Imperium dużo mniej z tej zbrojowni wycisną.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Przemcio251 pisze:Jeden Gateway i może być po Wampirku :mrgreen: :mrgreen:
A to zmienia istniejący matchup VC-WoCh w jaki sposób?

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

Co do tego walenia po inicjatywie nie zapomnij że jest jeszcze ASF i to będzie waliło jako pierwsze czyli HE nadal walą pierwsi eh... a oni płaczą że słabi są lol :(
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Cóż myślę, że zmieni bo poza Vampirem to VC mają lipną inicjatywę taki oddział Warriorów będzie w nich wchodził jak nóż w masełko... poza tym nigdy nie będziesz gracz wiedział jaki scenariusz zagra więc nie będzie mógł trzymać samych Ghuli bo takowi nie mają opcji sztandaru :D
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Zablokowany