8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) II
Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji)
8ma byłaby świetną edycją, gdyby nie parę potworków. Bez BP nawet nie mam zamiaru próbować grać bestiami, bo mija się to z celem. Wystawiać przez 10 minut jednostki tylko po to, żeby je potem ściągać od popieprzonych ilości strzelania.
Uerph.
no nie wiem. w niektórych oddziałach ten dodatkowy szereg bijący, czyli oddających 30 modeli zamiast 20 to może być różnica. np. dla unitów z dwurakami.
w miarę tanich unitów z dwurakami
z mojej armii przychodzą mi tylko do głowy slayerzy. albo warriorzy z dwurakami
chyba zmienię nazwę mojej armii na : Kompania Braci.
w miarę tanich unitów z dwurakami
z mojej armii przychodzą mi tylko do głowy slayerzy. albo warriorzy z dwurakami
chyba zmienię nazwę mojej armii na : Kompania Braci.
Towarzyszu Murmandamus dziękuje za sprostowanie!
W takim razie wystawianie smoków ma sens, na 1500 ptk. możemy wystawić stardargona
Choć nie koniecznie widzę w tym sens ponieważ jakakolwiek porno magia nas zje. Choć nie wiadomo jak się będzie grać, więc wszystko jest relatywne. System wybierania/losowania czarów się nie zmienił. Z tego co widzę to dalej losujesz czary. Co oznacza że w zasadzie to nie wiele się zmieni w rozkładzie itemów dla magów. Po za tym że pornomagia to będzie duży mag + 2 małych magów i BoS <który może generować PD później żeby nie wykroczyć poza 12 dozwolonych PD> Ponad to mamy swoją niszczarkę spelli <która działą podobnie jak scroll, więc jest szansa że zaczniemy ją brać> w dodatku weźmiemy scrolla z zadawaniem Woundów na 5+ i chyba antymagia będzie spoko Zastanawia mnie też jedna sprawa. To znaczy MR (?). Dajmy na to że mamy Phenix guardów z wardem 4+ dajemy im banner z MR (2) i mamy warda 2+ na magię. Pytanie brzmi czy to jest też ward 2+ na misscasty? Jak tak to nie musimy się niczym przejmować
Horde to przepustka do grania np. na maruderach, którzy kosztują bajeczne 5 ptk. z flailami/dwurakami 4I + jeszcze jakiś mark <najpewniej slanesha>
W takim razie wystawianie smoków ma sens, na 1500 ptk. możemy wystawić stardargona
Choć nie koniecznie widzę w tym sens ponieważ jakakolwiek porno magia nas zje. Choć nie wiadomo jak się będzie grać, więc wszystko jest relatywne. System wybierania/losowania czarów się nie zmienił. Z tego co widzę to dalej losujesz czary. Co oznacza że w zasadzie to nie wiele się zmieni w rozkładzie itemów dla magów. Po za tym że pornomagia to będzie duży mag + 2 małych magów i BoS <który może generować PD później żeby nie wykroczyć poza 12 dozwolonych PD> Ponad to mamy swoją niszczarkę spelli <która działą podobnie jak scroll, więc jest szansa że zaczniemy ją brać> w dodatku weźmiemy scrolla z zadawaniem Woundów na 5+ i chyba antymagia będzie spoko Zastanawia mnie też jedna sprawa. To znaczy MR (?). Dajmy na to że mamy Phenix guardów z wardem 4+ dajemy im banner z MR (2) i mamy warda 2+ na magię. Pytanie brzmi czy to jest też ward 2+ na misscasty? Jak tak to nie musimy się niczym przejmować
Horde to przepustka do grania np. na maruderach, którzy kosztują bajeczne 5 ptk. z flailami/dwurakami 4I + jeszcze jakiś mark <najpewniej slanesha>
Paskudny uśmiech power gamera
Wspominaliście, że żadna broń nie dodaje inicjatywy, co ciekawe teraz lekka kawaleria nie trzaśnie w sporo jednostek, bo sama dostanie w ryj na dzień dobry, nie zapominajmy jednak, że nadal mogą wyjść specjalne zasady/magiczne bannery/itemy które spowodują, że niektóre oddziały dostaną możliwość rycia pierwsze przy szarży. Ja mam jeszcze cichą nadzieję, że moja kawaleria dostanie przy szarży jakiś plus do inicjatywy.
Największa maruda na Border Princes
no podobno asf i wyzsza inicjatywa to przerzut nietrafionych, takze zyskuja baaardzo duzo.MAĆKO pisze:No mi sie wydaje że smoki to będzie troche marny wydatek... będą ścigać jedynie śmieci ze stołu...
PS. DP będą tak samo lipni jak są bo ASF mieli przecież więc nie będzie różnicy:)
smok z 2k6 zionieciem w walce i +k6 dodatkowe ataki jednak cos tam sciagnac moze;]
pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Bez przesady Smoki będą dobre w ściąganiu kawalerii. I to tej ciężkiej, która w liczbie 10+ staje niezwykle groźna. Wyobraź Sobie takich rycerzy Khorna, którzy wbijają się w flankę czegokolwiek i walą z 2 rang a na dodatek biorą lance i banner z przerzutami hitów... Jak zapewne się domyślasz nie wiele zostanie z czegoś takiego <oni mają 5 I>
Paskudny uśmiech power gamera
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Zapomniałeś o tym, że smoki teraz mają dodatkowe k6 ataków z bazową siłą. W przypadku Star Dragona to siła 7. Jeśli jeszcze nie skorzystał, to smok mozę w szarży wypłacić następne 2k6 ataków z zionięcia. ie wydaje mi się, żeby smoki były na śmieci...MAĆKO pisze:No mi sie wydaje że smoki to będzie troche marny wydatek... będą ścigać jedynie śmieci ze stołu...
Owszem, mieli, ale wcześniej nie gwarantował im przerzutów trafienia.MAĆKO pisze:PS. DP będą tak samo lipni jak są bo ASF mieli przecież więc nie będzie różnicy:)
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Będzie parę pornocombosów.
Smoki wchodzące z puli hero oraz to +1CR za fear są... martwiące. Zwracam uwagę, że choć klocki piechoty będą miały stubborn, to walcząc ze smokiem od przodu jeden punkt static CR spada (za outnumber) a smok ma o jeden więcej (za fear). Do tego szeregi liczymy po ranach, a nie przed. Innymi słowy szansa klocka 20 piechoty z FCG na złamanie smoka w walce wręcz od przodu robi się słaba.
Załóżmy, że smok zadaje tylko trzy rany championowi. Ma więc +4 do CR. Oddział ma sztandar i dwa szeregi. Więc przegrywa o 1... innymi słowy smok w oddziale piechoty nie dostaje brejka, tylko grzęźnie na jakiś czas. Nie aż tak długi znowu, bo musi zadać 11 ran, by oddział 20 chłopa stracił stubborn. Z K6 ataków za crush them... wygląda to przykro.
To naprawdę spora zmiana. Zwalczanie smoków będzie trudniejsze.
Smoki wchodzące z puli hero oraz to +1CR za fear są... martwiące. Zwracam uwagę, że choć klocki piechoty będą miały stubborn, to walcząc ze smokiem od przodu jeden punkt static CR spada (za outnumber) a smok ma o jeden więcej (za fear). Do tego szeregi liczymy po ranach, a nie przed. Innymi słowy szansa klocka 20 piechoty z FCG na złamanie smoka w walce wręcz od przodu robi się słaba.
Załóżmy, że smok zadaje tylko trzy rany championowi. Ma więc +4 do CR. Oddział ma sztandar i dwa szeregi. Więc przegrywa o 1... innymi słowy smok w oddziale piechoty nie dostaje brejka, tylko grzęźnie na jakiś czas. Nie aż tak długi znowu, bo musi zadać 11 ran, by oddział 20 chłopa stracił stubborn. Z K6 ataków za crush them... wygląda to przykro.
To naprawdę spora zmiana. Zwalczanie smoków będzie trudniejsze.
Ostatnio zmieniony 16 cze 2010, o 10:09 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Ciągle uważam, że smokowi jest prościej zaszarżować na rycerzy Khorne'a niż odwrotnie.Przemcio251 pisze:Już widzę co zostanie ze smoka po szarży na 10 Knightów Khorna z enscrolled weapon... ciekawe czy dorzyje swoich ataków
Zadania zwalczania smoków podejmą się teraz parki maszynowe.To naprawdę spora zmiana. Zwalczanie smoków będzie trudniejsze.
Ostatnio zmieniony 16 cze 2010, o 10:10 przez Naviedzony, łącznie zmieniany 1 raz.
dobrze zlozony lord 3 CI zabije.Przemcio251 pisze:Już widzę co zostanie ze smoka po szarży na 10 Knightów Khorna z enscrolled weapon... ciekawe czy dorzyje swoich ataków
czyli zostaje Ci 6 atakow z gory. jesli tlyko jeden atak z drugiego szeregu mozna wyprowadzic.
3 trafiasz 1 ranisz.
odda;]
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Ech przez ta całą In zieloni będą dalej ssać po kule. W tej edycji, jeśli nic się nie zmieni w strzelaniu, to będą ssać z połykiem nawet. Chyba, że erraty i nowe AB w końcu zrównoważą wszystko.
2 najgłupsze zasady 8ed póki co to moim zdaniem walenie po In nawet w szarży i możliwość mierzenia zasięgów w każdym momencie. A człowiek się cieszył, że ma dobre oko...
2 najgłupsze zasady 8ed póki co to moim zdaniem walenie po In nawet w szarży i możliwość mierzenia zasięgów w każdym momencie. A człowiek się cieszył, że ma dobre oko...
Najśmieszniejsze jest to, że smokozord ma inicjatywy... 2,3 lub 4 , więc moi bohaterowie/gralowcy będą pajaca trzaskać pierwsi
Yahoo82
Zgadzam się, troszkę ta walka po ince do dupy, ale może dostaniemy jakieś plusy do inki. Ja tez się smucę nad mierzeniem, bo ja miałem całkiem fajne oko, a teraz dupa...
Yahoo82
Zgadzam się, troszkę ta walka po ince do dupy, ale może dostaniemy jakieś plusy do inki. Ja tez się smucę nad mierzeniem, bo ja miałem całkiem fajne oko, a teraz dupa...
Największa maruda na Border Princes
Wygląda narazie, że będzie to era HeroHammera. Smoki+herosi+magia+maszyny dopuki nie wyjdzie BP.
W dodatku trzeba będzie chyba ograniczyć antymagię, gdyż przy obecnych plotkach to wzięcie np. 4 goblinów z 8 scrollami kompletnie anuluje magię przeciwnika ;p
W dodatku trzeba będzie chyba ograniczyć antymagię, gdyż przy obecnych plotkach to wzięcie np. 4 goblinów z 8 scrollami kompletnie anuluje magię przeciwnika ;p
Ostatnio zmieniony 16 cze 2010, o 10:26 przez Karli, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!