Raczej chodzi o to, że wszystkie "eNki" na tabelce zranienia zamienili na 6. KB jest tak jak był, a nie przy 6 na każdym rzucie na zranienie. Przynajmniej nie zauważyłem, aby coś zmienili w tej kwestii.Piotrax pisze:.....
Ja mam za to pytanie (może gdzieś już to było), skoro teraz każdy rzut na 6 oznacza zranienie( z sv czy bez?), to czy jakoś KB zmienili? Bo szczerze mówiąc sama możliwość okazyjnego zdjęcia bohatera to trochę mały bonus jednak.
pzd
8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) II
Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji)
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
- papa-smerf
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 134
A jak w końcu jest z armor savem przy strzale z katapy jest czy go nie ma ? Jeśli normalna s katapy 3 to under hole będzie s6 tak ?
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Theudulf weź Ty tą bretke sprzedaj a nie płaczesz. Mnie sie WoCh nie podobał to sprzedałem. Demony mi sie nie spodobało to powoli wyprzedaje, DE są za mocne i za bardzo sie nimi ciśnieniowałem to sprzedaje. Orkasami mam najwięcej zabawy to tym będe grał. Może weź ze mnie przykład?
To już wiem czemu mnie z tura wywali jak znokautowałem przeciwnika prawym sierpowymMAĆKO pisze:100% prawdy ja juz wielokrotnie powtarzałem że niektórym sie WH z boksem zawodowym pomylił:)
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Albo uczyń tak jak ja.
WoCH->DoCh->Skav->chwilę kozy-> WoCH.
Troszkę jak dosia. Nie ma różnicy, zatem po co przepłacać?
Nota bene, Najci Chałasu z WB mają 4Cr w szarży.
WoCH->DoCh->Skav->chwilę kozy-> WoCH.
Troszkę jak dosia. Nie ma różnicy, zatem po co przepłacać?
Nota bene, Najci Chałasu z WB mają 4Cr w szarży.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Drogi Theodulfie. Ja naprawdę rozumiem, że w Armybooku Bretonii pisze, że to najlepsza armia, a z jej fluffu wynika że jest niepokonana. W każdym Armybooku tak pisze. W moim AB Khemrii jest napisane że mumie są właściwie nieśmiertelne, a jakoś idzie je zabić i to wcale nie tak trudno. W moim drugim AB (HE) ktoś napisał, że Star Dragon jest tak potężny że zjada Greater Deamony na śniadanie nie popijając.theudulf pisze:No ale musisz przyznać, ze nie ma przyjemności z gry, gdy w dwie tury twój oddział kawalerii za 700 punktów traci 2/3 swojej wielkości a warty 400 połowe i to od samego strzelania. prócz tego grałem w poniedziałek bitwe ja 2x 2k bretki na imperium i dwarfy, oddział 8 questów z lordem wyskoczył na oddział ironów, zabiłem mu w chellengu championa i jednego dodatkowego, on mi w odp zatłukł dwóch, łacznie z overkillem zabiłem 4 i tak uciekłem przegywajac walkę o 2 bo nie zdałem na 3 kosciach dwóch jedynek (oddział z fearem),2. dwa oddziały gralowców obok siebie i oddział M@A zostały zaszarżowane przez rycerzy inner cyrcle z grand masterem, zabił mi 2 rycerzy i bsb, gralowcy ustali ale M@A z czarodziejką uciekli, w drugiej rurze 2x po 5 gralowców już nie miało najmniejszych szans, niedaleko, jakieś 10 cali dalej hipogryf dostał z cannona i poszły 4 woundy, po drugiej stronie stołu pielgrzymi nie zdali ldka na 8mce i uciekli po zianiu żyro. Poddałem bitwe w 4 rundzie...
Wyobraź sobie, że mimo wszystko nikt nie gwarantuje Ci, że będziesz ciągle wygrywał. Przyczepiasz się, żę kawaleria pierwsza zaatakuje na ludziki z mieczykami. A skąd wiesz, czy kawaleria pierwsza zaatakuje na elfiki z great waeponikami? Spotkałeś kiedyś elfa z great waeponem, czy widziałeś symulację?
Tekst z podpisu Theodulfa doskonale podsumowuje niektórych. To, że się ma parcie przede wszystkim i tylko na wygraną to nic złego. BA! To nawet powód do dumy!Jeśli ktoś myśli, że mam parcie na wygraną, to ma absolutną rację
Pff, już mi się chce zmieniać armię, nie po to zbieram ją już od koło 6-7 lat żeby ją teraz sprzedawał, mówię po prostu, ze nie podobają mi się zmiany jakie promuje GW, ulepszając jednostki strzelajace, smoki z impaktami, ASF dla oddziałów i walka według inki. Dobra, ktoś mi zaraz powie, ze smoki, większość piechoty ma mniejszą inkę niż moje jednostki, ale tak naprawdę u mnie pierwsze bedą atakowały przeważnie tylko herosi, gralowcy i ew pegazordy, bo oni mają kolejno 6/5, 5 i 4, questy tez mają 4 ale mają gr* weapony. Wszystko wskazywało na przewagę piechoty w 8 ed a tu teraz się okazuje, że będziemy mieli gunline i konkurs "kto pierwszy kogo wystrzela" lub jazdę na smoczkach.Mhroczny Rycerz pisze:Theudulf weź Ty tą bretke sprzedaj a nie płaczesz. Mnie sie WoCh nie podobał to sprzedałem. Demony mi sie nie spodobało to powoli wyprzedaje, DE są za mocne i za bardzo sie nimi ciśnieniowałem to sprzedaje. Orkasami mam najwięcej zabawy to tym będe grał. Może weź ze mnie przykład?
To już wiem czemu mnie z tura wywali jak znokautowałem przeciwnika prawym sierpowymMAĆKO pisze:100% prawdy ja juz wielokrotnie powtarzałem że niektórym sie WH z boksem zawodowym pomylił:)
@ Naviedzony
Ja nie twierdzę, że mam wygrywać każde starcie, chodzi mi o to, żebym posiadał szansę dojścia do walki wręcz i miał jakieś szanse na wygranie kilku starć, jendak w tej chwili nie jest to możliwe, stubborn ja jednostkach piechoty powoduje, że w następnej turze dostaję szarżę oddziału, którego nie jestem w stanie zablokować, gdyż liczebność oddziałów bretki w porównaniu do klocków piechoty dotychczas była ogromna, u mnie 3 oddziały kawalerii, 25 łuczników w 2 oddziałach, trebushet, pegazy, solo bsb, a po drugiej 4 oddziały piechoty, 4 maszyny, 2x strzelanie z czego jeden oddział hammererów z master rune o chellenge, drugi ddział stubborna na 4+, jeden oddział gralowców nie ma szans na załatwienie chociażby tego oddziału warriorów z stubbornem na 4+, ostatnio lord, 2gralowców ocalałych z 9tki, pełny oddział questów, bsb, sztandar, warbanner zabiło łącznie sporo krasnoludów, miałem 14 puntków, tak wiec z oddziału zostało niewielu pokurczy a tu rzut na 4+ stubborn i ja dwoma oddziałami stoję.
PS. a to, ze mam parcie na wygraną nie znaczy, ze biorę jakieś wredne mega porno, wręcz przeciwnie, nie ustawiam się pod przeciwnika.
Ostatnio zmieniony 16 cze 2010, o 15:09 przez theudulf, łącznie zmieniany 1 raz.
Największa maruda na Border Princes
No napewno będzie masakrował klocki bo rani każdego kogo tylko dotknie (na stare zasady mój rekord to 13 DE za jednym strzałem liczymy na więcej w "edycji piechoty" :p )Gerd pisze:Hmm to w chwili obecnej na jakiej zasadzie bedzie dzial flame canon ??
Co do kładzenia templatki to jest problem bo flame działa w połowie jak cannon (dorzut) a w połowie jak katapa (template). Jeśli teraz templaty się poprostu kładzie a nie zgaduje zasięgu a strzał z cannona też niby we wskazane miejsce idzie to chyba bardziej jak cannon, czyli ustalasz gdzie templatkę kładziesz i dorzucasz. Ale to tylko moje przypuszczenia.
@theudulf - kiedyś (5,6 ed.) Bretonnia była praktycznie najlepszą armią na Krasnoludy (sam grałem Bretonnią i wiem, że zawsze cieszyłem się z FreeDwarfFraga ). Niestety (dla Ciebie) aktualnie dobrze złożone Dwarfy cieszą się jak mogą zagrać z Bretonnią bo niestety Breta ma z nimi pod górkę...
Plota na temat, przedmioty do 8 edycji, link z WarSeer'a (nie widziałem tego wcześniej w temacie)
I tried and gathered some more informations, this time all about the new magic items. Since I am from Germany, I write just down the German names of the items.
Magic Weapons
Riesenklinge (Giantsblade) 60 pts
Strength +3 at close combat
Schwert des Blutbades (Sword of Bloodbath) 60 pts
Bearer gains 3 attacks
Obsidianklinge (Obsidianblade) 50 pts
Wounds with this weapon ignore armour saves
Ogerklinge (Ogerblade) 40 pts
Strength +2 at close combat
Schwert des Haders (Scword of quarrel) 40 pts
Bearer gains 2 attacks
Duellklinge (duelblade) 35 pts
Weapon pair, bearer has weapon skill 10
Heldentöter (Heroslayer) 30 pts
Bearer gains 1 attack and strength for every character model that is in base contact with him or his unit. Bonus is calculated at every the beginning of the close combat
Zauberraubklinge () 25 pts
If a wizard his wounded with this sword, he will lose one random spell for each wound
Schlachtenkling () 20 pts
Bearer gains 1 attack
Schwert der Macht () 20 pts
+1 strength in close combat
Berserkerschwert () 20 pts
Bearer gains frenzy and can never lose it
Goldenes Siegelschwert () 15 pts
Attacks are done with initiative 10
Behände Klinge () 15 pts
Bonus of +1 to hit
Reissende Klinge () 10 pts
Attacks are armour piercing
Reliquienschwert () 10 pts
Attacks with this sword wound always on 5+, or better if one would wound normally on a lower score.
Kreischende Klinge () 10 pts
Bearer causes fear
Schwert der Pein () 5 pts
Monster or character that loses one or more wounds to this sword, will suffer from stupid
Kriegerfluch () 5 pts
Monster or character that loses one or more wounds to this sword, will lose one attack (but will keep at least one attack)
Magic Armour
Rüstung des Schicksals () 50 pts
Heavy armour, 4+ ward save
Schurkenhelm () 50 pts
Armour save is better by 1, enemy has to re-roll successful wounds
Silberstahlrüstung () 45 pts
Armour save 2+, can not be further improved
Rüstung des Glücks () 35 pts
Heavy armour, 5+ ward save
Helm der Zwietracht () 30 pts
Armour save is better by 1, enemy character model has to pass a leadership test, if it fails, it can not attack and will be hit automatically
Glitzernde Schuppenrüstung () 25 pts
Light armour, foes hit chance is reduced by 1 in close combat
Schild des Ptolos () 25 pts
Buckler, 1+ armour save against missile attack (Beschussattacken)
Zauberspruchshild () 20 pts
Buckler, bearer gains magic resistance (1)
Rüstung des Glücksritters () 20 pts
Heavy armour, 6+ ward save
Drachenhelm () 10 pts
Armour save is better by 1, 2+ ward save against fire attacks
Verzauberter Schild () 5 pts
Buckler, Armour save is better by 2
Glücksbringender Schild () 5 pts
Buckler, only one use, first hit will be ignored by 2+
Talisman
Talisman der Bewahrung () 45 pts
Bearer gains 4+ ward save
Grosser Obsidian () 45 pts
Bearer gains magic resistance (3)
Talisman der Ausdauer () 30 pts
Bearer gains 5+ ward save
Obsidian Amulett () 30 pts
Bearer gains magic resistance (2)
Dämmerstein () 25 pts
Bearer re-rolls missed armour saves
Opalamulett () 15 pts
Only one use, 4+ ward save against first wound
Obsidiananhänger () 15 pts
Bearer gains magic resistance (1)
Talisman des Schutzes () 15 pts
Bearer gains ward save 6+
Samen der Wiedergeburt () 10 pts
Bearer gains 6+ regeneration
Drachenfluchstein () 5 pts
Bearer gains 2+ ward save against fire attacks
Federrupfanhänger () 5 pts
Bearer gain 5+ ward save against models with rule “flying”
Glücksstein () 5 pts
Only one use, Bearer can re-roll one missed armour save
Magic Standard
Standarte der Mordlust () 55 pts
Unit can re-roll attacks
Heulende Standarte () 50 pts
Unit causes horror
Waldläuferbanner () 50 pts
Unit gains “terrain knowledge???”
Klingenstandarte () 45 pts
Unit gains armour piercing
Kriegsbanner () 35 pts
+1 on combat outcome
Banner der Eile () 15 pts
+1 on movement range
Knochenstandarte () 15 pts
Magic resistance (1)
Standarte der Disziplin () 15 pts
+1 on leadership, but can not use the generals leadership
Banner der Ewigen Flamme () 10 pts
Unit causes fire attacks
Strahlende Flagge () 5 pts
Only one use, unit can re-roll first muffed (?) leadership test
Vogelscheuchenbanner () 5 pts
Unit causes fear on all units with “fyling”
Wizard Arcana
Buch von Ashur (Book of Ashur) 70 pts
Bearer gains +1 on his spells and dispels
Schriftrolle der Rückkopplung (Scroll of reaction) 50 pts
Only one use, if an enemy wizard casts a spell, the player can read this scroll instead of banning. The spell will be cast successful. But after resolving the spells effect, the player will roll one dice for every used power dice. For every 5+ the wizard will lose a wound, no armour saves are allowed
Schriftrolle des Energieraubs (Scroll of energy predation) 50 pts
Only one use, if an enemy wizard casts a spell, the player can read this scroll instead of banning. The spell will be cast successful. But after resolving the spells effect, the player will gain as many dispel dices as the wizard used power dices.
Sivejir’s Fluchrolle () 50 pts
Only one use, if an enemy wizard casts a spell, the player can read this scroll instead of banning. The spell will be cast successful. But after resolving the spells effect, the wizard will be a frog, if he is not able to roll one d6 below his magic level. All stats are reduced to 1, only his wounds stay the same. He can not use his magic items etc or cast spells/dispels. The wizard can try to free himself in his next own magic turn on a 4+
Energiespruchrolle () 35 pts
Only one use, every doubles will cause total energy and loss of control
Pechkohlen-Zauberstab () 35 pts
Only one use, wizard can decide to use the staffs power after a successful casts spell to increase the score by rolling an additional d6. By that he can gain total energy and a loss of control
Verbotener Stab () 35 pts
Only one use, at the beginning of his magic turn, the staff grants d6 energy dices. Bearer suffers d3 wounds, no armour saves are allowed
Gauners Scherbe () 25 pts
Only one use, one has to declare the use of it at the beginning of his magic turn, if an enemy wizard want to dispel a spell cast by this wizard, he will lose one wound on 5+, no armour save allowed.
Erdender Stab () 25 pts
Only one use, wizard can re-roll first loss of control
Magiebannende Spruchrolle () 25 points
Only one use, dispels one spell automatically
Energiestein () 20 pts
Only one use, declare to use the stone before you cast a spell. Wizard can use two additional energy dices, but has to use at least one of the energy pool.
Zepter der Stabilität (sceptre of stability) 15 pts
Only one use, after rolling to bane one spell, you can roll an additional d6.
Kanalisierungsstab () 15 pts
Bearer gains +1 to channel an additional energy or dispel dice
Spruchrolle des Schutzes () 15 pts
Only one use, if an enemy wizard casts a spell, the player can read this scroll instead of banning. The spell will be cast successful. But after resolving the spells effect, the targeted unit gains a 4+ ward save for caused wound.
Enchanted Item
Zauberhut (wizards hat?) 100 pts
Level 2 mage, random magic lore, stupid
Fozzriks faltbare Festung (a pocket-watchtower) 100 pts
When both armies have placed their stuff, you can place a watchtower. Rules are in the rules book
Arabianischer Teppich (arabic rug) 50 pts
Infantry and monstrous infantry gain flying, cannot join units
Krone der Herrschaft 35 (crown of command) pts 35
Bearer is relentless (in German it is “unnachgiebig”)
Heiltrank (healing potion) 35 pts
Only one use, gain W6 lost health
Flügelfluchreif (winged curse circlet???) 35 points
Flying creatures and their riders have to re-roll successful hits against bearer/unit
Rubinring der Zerstörung (rubyring of destruction) 25 pts
Bound spell (energy level 3) Fireball
Die Schreckensmaske von Iek! () 25 pts
Bearer causes horror. Other units are not allowed to use his leadership
Stärketrank (strength potion) 20 pts
Only one use, +3 strength
Widerstandstrank (toughness potion) 20 pts
Only one use, +3 toughness
Des anderen Gauners Scherbe (the others chiseller shard) 15 pts
All models in base contact (friend and foe) need to re-roll successful saves
Eisenfluch-Ikone () 5 pts
6+ ward against war machines
Trank der Tollkühnheit () 5 pts
Only one use, immunity against psychology and „vernichtender Angriff“ (killing attack?)
Trank der Geschwindigkeit (speed potion) 5 pts
Only one use,+3 initiative
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
7 ed Ci się nie podobała... 8 Ci się nie podoba... wieczny malkontent. Raczysz nas jakimś eternal-płaczem powołując się na niezłamywalne krasnoludy i przegięte gunline'y. Człowieku, nie będziesz grał całe życie z krasnoludami.theudulf pisze:
Pff, już mi się chce zmieniać armię, nie po to zbieram ją już od koło 6-7 lat żeby ją teraz sprzedawał, mówię po prostu, ze nie podobają mi się zmiany jakie promuje GW, ulepszając jednostki strzelajace, smoki z impaktami, ASF dla oddziałów i walka według inki. Dobra, ktoś mi zaraz powie, ze smoki, większość piechoty ma mniejszą inkę niż moje jednostki, ale tak naprawdę u mnie pierwsze bedą atakowały przeważnie tylko herosi, gralowcy i ew pegazordy, bo oni mają kolejno 6/5, 5 i 4, questy tez mają 4 ale mają gr* weapony. Wszystko wskazywało na przewagę piechoty w 8 ed a tu teraz się okazuje, że będziemy mieli gunline i konkurs "kto pierwszy kogo wystrzela" lub jazdę na smoczkach.
Raczysz mnie tu matematycznym raportem bitewnym. Co mnie on obchodzi? I co mnie obchodzi fakt, że najwyraźniej brakuje Ci skilla/szczęścia, żeby dobrze pograć z krasnoludami. Ostatnio grałem Tomb Kingami dwa razy (armia z 6 edycji), na Demony (według niektóych najbardziej giętą armię 7 edycji) i co? W pierwszej bitwie remis, w drugiej jeśli dobrze pamiętam mała przegrana. Nie narzekam, że mi ciężej i pod górkę, tylko gram jak najlepiej potrafię i cieszę się jak mogę się wykazać w walce z silniejszym ode mnie. Co to za problem wygrać ze słabszym i kiedy masz prościej? Spróbuj wygrać, kiedy masz trudniej.theudulf pisze: @ Naviedzony
Ja nie twierdzę, że mam wygrywać każde starcie, chodzi mi o to, żebym posiadał szansę dojścia do walki wręcz i miał jakieś szanse na wygranie kilku starć, jendak w tej chwili nie jest to możliwe, stubborn ja jednostkach piechoty powoduje, że w następnej turze dostaję szarżę oddziału, którego nie jestem w stanie zablokować, gdyż liczebność oddziałów bretki w porównaniu do klocków piechoty dotychczas była ogromna, u mnie 3 oddziały kawalerii, 25 łuczników w 2 oddziałach, trebushet, pegazy, solo bsb, a po drugiej 4 oddziały piechoty, 4 maszyny, 2x strzelanie z czego jeden oddział hammererów z master rune o chellenge, drugi ddział stubborna na 4+, jeden oddział gralowców nie ma szans na załatwienie chociażby tego oddziału warriorów z stubbornem na 4+, ostatnio lord, 2gralowców ocalałych z 9tki, pełny oddział questów, bsb, sztandar, warbanner zabiło łącznie sporo krasnoludów, miałem 14 puntków, tak wiec z oddziału zostało niewielu pokurczy a tu rzut na 4+ stubborn i ja dwoma oddziałami stoję.
Nie chodzi mi o tworzenie rozpisek. Chodzi mi o podejście do gry i do przeciwnika.theudulf pisze: PS. a to, ze mam parcie na wygraną nie znaczy, ze biorę jakieś wredne mega porno, wręcz przeciwnie, nie ustawiam się pod przeciwnika.
Ten tekst znaczy, że nienawidzę przegrywać.Grazbird pisze:przestań chłopie płakac.
płaczesz za klimatem a w podpisie masz wskazane nędzne PG.
zdecyduj się.
Mnie bardzo interesuje Crown of command za 35 punktów, jeśli się orientuję, to będzie to stubborn, ciekawe jak teraz to wygląda, czy hero ze stubbornem daje też stubborn regimentowi. To jest to świetny przedmiot i może sugerować, że mój virtue of penitent zniknie całkowicie, bo będzie już nieużywany. Co ciekawe teraz będzie tak, że jednostki w cc nie będą odporne na strach/terror skoro mają je zdawać co turę, tak więc terroryści będą mieli w każdej turze szansę na to, że oddział ucieknie, a to daje sztandarom z -do LD boost.
Największa maruda na Border Princes
A ile takich sztandarów z - Ld. jest? Aha... źle zadałem pytanie... Ile takich sztandarów z - Ld. jest grywalnych ? Nie wiele. I o to chodzi. Nie ma co się przejmować będzie jak będzie.
Swoją drogą nie cieszę się z SM którzy trafiają i woundują na 3+, ponieważ z tą ilością łuków i strzał jakie idą w tej edycji to SM są nie do wystawienia. Można się zastanowić na WL, ale oni też stają się mocno nie grywalni... bez ASFa taka kawa korna bez żadnego stresu wjeżdża w nich... W końcu nie nie mało jest jednostek które mają 5 I, dlatego HE to ja widzę na PG i LSG.
To ja mam pytanie... terror testujemy raz czy w każdej rundzie? Jak w każdej to na początku? Tak jak w tej edycji? Np zabawna sytuacja że smok ucieka od breaka na -1 a oddział ucieka od terroru i oba klocki się niszczą o krawędź stołu xD
Ogry to w sumie zagadka... mogą być teraz dość mocne, ponieważ oni wypłacają do 3 ataków z 2 rangi a w dodatku ich rank to tylko 3 modele a nie 5, więc w sumie powiem że nie wiem... I w ogóle jak będzie wyglądał system magii u ogrów? 2k6 PD?
Swoją drogą nie cieszę się z SM którzy trafiają i woundują na 3+, ponieważ z tą ilością łuków i strzał jakie idą w tej edycji to SM są nie do wystawienia. Można się zastanowić na WL, ale oni też stają się mocno nie grywalni... bez ASFa taka kawa korna bez żadnego stresu wjeżdża w nich... W końcu nie nie mało jest jednostek które mają 5 I, dlatego HE to ja widzę na PG i LSG.
To ja mam pytanie... terror testujemy raz czy w każdej rundzie? Jak w każdej to na początku? Tak jak w tej edycji? Np zabawna sytuacja że smok ucieka od breaka na -1 a oddział ucieka od terroru i oba klocki się niszczą o krawędź stołu xD
Ogry to w sumie zagadka... mogą być teraz dość mocne, ponieważ oni wypłacają do 3 ataków z 2 rangi a w dodatku ich rank to tylko 3 modele a nie 5, więc w sumie powiem że nie wiem... I w ogóle jak będzie wyglądał system magii u ogrów? 2k6 PD?
Paskudny uśmiech power gamera
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
To znaczy, że nigdy bym nie chciał z Tobą zagrać.Ten tekst znaczy, że nienawidzę przegrywać.
A teraz na temat:
Terror testujesz tylko podczas szarży. Jeśli zdasz go raz, to do końca combatu działa już tylko fear. Źródło- Warseer+czytanie ze zrozumieniem.
Ok dziękuje
Terror znowu jakoś nie błyszczy
W sumie to ja mam pytanie odnośnie krasnoludów chaosu... Czy po prostu je dopuścimy tak jak są czy trzeba będzie BP żeby je na stół wpuścić? Jeżeli decydujemy się na opcję B to samych ChD nie obejmie się BP ponieważ nie będą testowani.
Nie zniosą... wyobraź sobie deathstar black guardów... więcej niż 60 BG nam nie trzeba na stole
Terror znowu jakoś nie błyszczy
W sumie to ja mam pytanie odnośnie krasnoludów chaosu... Czy po prostu je dopuścimy tak jak są czy trzeba będzie BP żeby je na stół wpuścić? Jeżeli decydujemy się na opcję B to samych ChD nie obejmie się BP ponieważ nie będą testowani.
Nie zniosą... wyobraź sobie deathstar black guardów... więcej niż 60 BG nam nie trzeba na stole
Ostatnio zmieniony 16 cze 2010, o 16:06 przez Jab, łącznie zmieniany 1 raz.
Paskudny uśmiech power gamera
Nie przejmuję się, po prostu mówię, że bardzo dobrze ustawiony może coś zrobić, ja go na bitwa parę razy spotkałem. terror na -2 to zło, rycerze z 6 ld ^^Jab pisze:A ile takich sztandarów z - Ld. jest? Aha... źle zadałem pytanie... Ile takich sztandarów z - Ld. jest grywalnych ? Nie wiele. I o to chodzi. Nie ma co się przejmować będzie jak będzie.
Sporo postów temu było, że ma być spora zmiana m.in. SM będą traktować swoje mieczyki jako hand weapon z +2 do siły, zobaczymy, czy będą wtedy mieli ASF, ale według inicjatywy też będą mogli być ciekawi.Jab pisze: Swoją drogą nie cieszę się z SM którzy trafiają i woundują na 3+, ponieważ z tą ilością łuków i strzał jakie idą w tej edycji to SM są nie do wystawienia. Można się zastanowić na WL, ale oni też stają się mocno nie grywalni... bez ASFa taka kawa korna bez żadnego stresu wjeżdża w nich... W końcu nie nie mało jest jednostek które mają 5 I, dlatego HE to ja widzę na PG i LSG.
Fear mamy testować co turę, teror nie dział juz na 6" dalej nie wiemJab pisze: To ja mam pytanie... terror testujemy raz czy w każdej rundzie? Jak w każdej to na początku? Tak jak w tej edycji? Np zabawna sytuacja że smok ucieka od breaka na -1 a oddział ucieka od terroru i oba klocki się niszczą o krawędź stołu xD
zgadzam się, wszystko zależy od erraty jak będzie wyglądała guts magicJab pisze: Ogry to w sumie zagadka... mogą być teraz dość mocne, ponieważ oni wypłacają do 3 ataków z 2 rangi a w dodatku ich rank to tylko 3 modele a nie 5, więc w sumie powiem że nie wiem... I w ogóle jak będzie wyglądał system magii u ogrów? 2k6 PD?
@ naviedzony
Nikt Ci nie każe
Największa maruda na Border Princes