8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) II
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji)
Ja tam zapraszam krasiowy Wehrmacht w każdej ilości. Im więcej maszyn tym więcej celów dla Carrionów, Scorpów i Swarmów. Im więcej magów tym więcej samobójczych szarż taniej jak barszcz Khemrijskiej core'owej kawy i wykopywaczek. Ja nie mam miscastów, więc mnie nie bolą. Wróg ma i jego bolą.
Naprawdę nie uważam, żeby 8 edycja była jakimś kompletnym złem. Po prostu będzie trzeba kalkulować teraz także szarże i ich szanse na dojście o wiele ostrożniej niż ostatnio. Ostrożniej będzie trzeba korzystać z magii, żeby sobie nie wybuchnąć połowy armii. Będzie dobrze.
Naprawdę nie uważam, żeby 8 edycja była jakimś kompletnym złem. Po prostu będzie trzeba kalkulować teraz także szarże i ich szanse na dojście o wiele ostrożniej niż ostatnio. Ostrożniej będzie trzeba korzystać z magii, żeby sobie nie wybuchnąć połowy armii. Będzie dobrze.
BOGINS pisze:Ja mam pytanie, które według mnie jest jednym z ważniejszych
To że chłopaki grali w oparciu RB to ok. Zasady mogą byc takie czy owakie. Ale co z rozpiską????????????????????????????????????????????????
Była ona tworzona w oparciu o aktualny kodeks, czy też GW wysłało do sklepów 20 rozpisek i grajcie sobie playtesty o RB, czy też kolesie mieli jakieś wydruki reverning hordes/errat do booków aktualnych i mieli policzyone punkty?
Bo w sumie wiecie. Np. fajnie że zmienili zasadę walki na dwa szeregi i już rozkminiasz jak to twoje bestigory rozbijają w pył wrogie regimenty itp itd, kiedy nagle okazuje się, że cena o 5punktów droższa i np. 0-1
Do czego zmieżam...
Guneline to mało powiedziane, wyobraźcie sobie to: gramy na 2250
kowadło,
niewazne jacy herosi,
cory za 562 (prawdopodobnie kuszole)
3aramty,3katapcie,6bolców....
2organy + 2 flejmy....
punkty które zostaną, to albo w herosów albo cos dopakować... tudzież imperiuim:
Altar, 3moździerze, 3aramty, 2helstormy,2hellblastery.... no i jakieś tam cory.
Ażsię okazuje że organ strzela k6 s5, a armata zadaje k3ran lub ma siłę 6... alatr się łamie, itp itd
nie wiem czy mi sie przywidzialo ale ja chyba gdzies widzialem jak ktos wspominal ze max 2 x ten sam special i 1x rar na kazde 3000pkt?
Nie ma głupich pytań są tylko głupi ludzie...
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Max 3x Special i max 2x Rare.amadeus pisze: nie wiem czy mi sie przywidzialo ale ja chyba gdzies widzialem jak ktos wspominal ze max 2 x ten sam special i 1x rar na kazde 3000pkt?
amadeus pisze:BOGINS pisze:Ja mam pytanie, które według mnie jest jednym z ważniejszych
To że chłopaki grali w oparciu RB to ok. Zasady mogą byc takie czy owakie. Ale co z rozpiską????????????????????????????????????????????????
Była ona tworzona w oparciu o aktualny kodeks, czy też GW wysłało do sklepów 20 rozpisek i grajcie sobie playtesty o RB, czy też kolesie mieli jakieś wydruki reverning hordes/errat do booków aktualnych i mieli policzyone punkty?
Bo w sumie wiecie. Np. fajnie że zmienili zasadę walki na dwa szeregi i już rozkminiasz jak to twoje bestigory rozbijają w pył wrogie regimenty itp itd, kiedy nagle okazuje się, że cena o 5punktów droższa i np. 0-1
Do czego zmieżam...
Guneline to mało powiedziane, wyobraźcie sobie to: gramy na 2250
kowadło,
niewazne jacy herosi,
cory za 562 (prawdopodobnie kuszole)
3aramty,3katapcie,6bolców....
2organy + 2 flejmy....
punkty które zostaną, to albo w herosów albo cos dopakować... tudzież imperiuim:
Altar, 3moździerze, 3aramty, 2helstormy,2hellblastery.... no i jakieś tam cory.
Ażsię okazuje że organ strzela k6 s5, a armata zadaje k3ran lub ma siłę 6... alatr się łamie, itp itd
Bardzo podobną rozpę da się zrobić i teraz. Uwierz to jest syf na niektóre armie.
wystawisz 3 skorpiony i 1 swarma przeciw 16 maszynom dwarfow (ilości na chwilę obecną bo nie znamy errat). Zabicie wszystkich maszyn zajmie ci więc co najmniej 4 tury. Nie ma fear-outnumber więc wykopywaczka może utknąć w maszynie nawet na 2 tury walki. W tym czasie będziesz się musiał skupić na nie straceniu swojej armiiNaviedzony pisze:Ja tam zapraszam krasiowy Wehrmacht w każdej ilości. Im więcej maszyn tym więcej celów dla Carrionów, Scorpów i Swarmów. Im więcej magów tym więcej samobójczych szarż taniej jak barszcz Khemrijskiej core'owej kawy i wykopywaczek. Ja nie mam miscastów, więc mnie nie bolą. Wróg ma i jego bolą.
Naprawdę nie uważam, żeby 8 edycja była jakimś kompletnym złem. Po prostu będzie trzeba kalkulować teraz także szarże i ich szanse na dojście o wiele ostrożniej niż ostatnio. Ostrożniej będzie trzeba korzystać z magii, żeby sobie nie wybuchnąć połowy armii. Będzie dobrze.
Samobójcza szarża lekkiej jazdy (inicjatywa 2) w oddział z magiem będzie wyjątkowo... samobójcza jeśli piechota wygarnie z 2 szeregów pierwsza:)
A jeśli przypadkiem nie będzie się gdzie schować to możesz stracić oddział z hierofantem w jedną turę takiego strzelania/magii.
Nie staram się tu bronić porno rozpisek... po prostu nie jest tak różowo jak piszesz dla khemri.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Pochowam się po lasach. Zresztą zawsze da się coś wskrzesić. Jestem niepoprawnym optymistą w tym względzie i nawet w porno Wehramchcie widzę dla siebie plusy.
No tak... Nie pomyślałem o fakcie, że teraz bijemy się po inicjatywie, a nieumarli mają takową żałosną. No ale Krasie też nie mają cudownej. Cała armia oprócz herosów ma raptem I:2. To znaczy, że bijemy równocześnie, a to znaczy, że maga dalej idzie wyciągnąć z oddziału.
No tak... Nie pomyślałem o fakcie, że teraz bijemy się po inicjatywie, a nieumarli mają takową żałosną. No ale Krasie też nie mają cudownej. Cała armia oprócz herosów ma raptem I:2. To znaczy, że bijemy równocześnie, a to znaczy, że maga dalej idzie wyciągnąć z oddziału.
Ciii bo obudzisz Shino, a ten bezlitośnie wetrze w Ciebie powegamingBłażej pisze:
Nie staram się tu bronić porno rozpisek... po prostu nie jest tak różowo jak piszesz dla khemri.
Tak ale teraz kładziesz wzorniki + są one pełne. To jest nowy wymiar przyjemności takich rozpisek, którego smoku jeszcze nie poznałeśGogol pisze:
Bardzo podobną rozpę da się zrobić i teraz. Uwierz to jest syf na niektóre armie.
Tak... problem się zaczyna kiedy twój ukochany Casket zachowuje się jak maszyna i spada od salwy łuków. A tak poza tym nikt Ci ostrożnie z magii korzystać nie będzie, kiedy średnio casty <dobrych spelli> to około 20. Bierzesz 6 kostek i jazdaNaviedzony pisze: Naprawdę nie uważam, żeby 8 edycja była jakimś kompletnym złem. Po prostu będzie trzeba kalkulować teraz także szarże i ich szanse na dojście o wiele ostrożniej niż ostatnio. Ostrożniej będzie trzeba korzystać z magii, żeby sobie nie wybuchnąć połowy armii. Będzie dobrze.
<dwie jedynki to nie misscast ---> misscast może być kiedy nie wyrzucisz casta albo masz Ifkę więc nikt bezpiecznie nie będzie grał magią, ponad to radzę się zaznajomić z
bo to akurat jest bicz na takie krasnoludy czy TK, więc radzę Ci przemyśleć czy faktycznie magia może być statyczna6: The Purple Sun of Xereus. Magical Vortex, Remains in Play. Place the small template in base contact with the caster and roll the artillery dice. Multiply result by 3. The result is the number of inches the template moves. Each model touched by the template, except for the wizard himself, has to pass an Initiative test or is removed from play. No saves are allowed. If you roll a misfire, place the template above the caster himself, roll a scatter dice and 1D6. The result is the number of inches the template is moved away from the caster.
No ten tego... nie pochowasz się, ponieważ maszyny biją nawet w to czego nie widząNaviedzony pisze: Pochowam się po lasach. Zresztą zawsze da się coś wskrzesić. Jestem niepoprawnym optymistą w tym względzie i nawet w porno Wehramchcie widzę dla siebie plusy.
Ostatnio zmieniony 17 cze 2010, o 23:48 przez Jab, łącznie zmieniany 1 raz.
Paskudny uśmiech power gamera
4 slowa: Master Rune of Valaya .Jab pisze:bo to akurat jest bicz na takie krasnoludy6: The Purple Sun of Xereus. Magical Vortex, Remains in Play. Place the small template in base contact with the caster and roll the artillery dice. Multiply result by 3. The result is the number of inches the template moves. Each model touched by the template, except for the wizard himself, has to pass an Initiative test or is removed from play. No saves are allowed. If you roll a misfire, place the template above the caster himself, roll a scatter dice and 1D6. The result is the number of inches the template is moved away from the caster.
Ślicznie... tylko proponuje Ci przeczytać opis tej runy... wpierw... po przejściu tego Vortexu to z tego sztnadaru to nawet nie będzie co zbierać... ponieważ on leci spoza zasięgu jego działania i ewentualnie w następnej turze będzie zdisspelowany. <oczywiście zakładając że BSB będzie nadal żył po przejsciu tego monstrum bo na 24+ to będzie duża templatka>CzarnY pisze:4 slowa: Master Rune of Valaya .Jab pisze:bo to akurat jest bicz na takie krasnoludy6: The Purple Sun of Xereus. Magical Vortex, Remains in Play. Place the small template in base contact with the caster and roll the artillery dice. Multiply result by 3. The result is the number of inches the template moves. Each model touched by the template, except for the wizard himself, has to pass an Initiative test or is removed from play. No saves are allowed. If you roll a misfire, place the template above the caster himself, roll a scatter dice and 1D6. The result is the number of inches the template is moved away from the caster.
A teraz dodaj 2 do 2 i zobacz jaki to jest bat :>
Paskudny uśmiech power gamera
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Akurat Xereus to fajowy czar na brodate kurduple maści wszelakiej. Brzmi też jak niezła kontra na pluton egzekucyjny, który teraz będzie dominował w rozpiskach brodaczy.
Nota bene, chciało się pograć na piechocie krasi, nie? A ja wiedziałem, iż to tak się skończy
Cóż, niebawem nadejdzie ta cała ósma edycja. Niezależnie, czy uznamy ją za udaną, czy słabą-będzie inna. A zmiana to element obligatoryjny, na który czekam za każdym razem z wypiekami na twarzy
Nota bene, chciało się pograć na piechocie krasi, nie? A ja wiedziałem, iż to tak się skończy
Cóż, niebawem nadejdzie ta cała ósma edycja. Niezależnie, czy uznamy ją za udaną, czy słabą-będzie inna. A zmiana to element obligatoryjny, na który czekam za każdym razem z wypiekami na twarzy
Akurat Purple sun na kraśki jest słaby (zjada tylko 2/3 armii )Varinastari pisze:Akurat Xereus to fajowy czar na brodate kurduple maści wszelakiej
A najlepsze jest w tym to że dostajesz jeszcze dodatkowe kości, czyli napierasz drugi raz.
Ciekawe który krasnal w swojej turze zdispelluje dwa placki 24+.
Zapomniałem przecież mają bonusy do dispella za levele maga .
Jednak eko-wampa za 135pkt trzeba będzie wystawiać na pegazordzie za całe 155pkt
No właśnie parę stron wcześniej był link z jakieś gry i coś wskazywało na to że jednak to tak nie działa... ale co tamZapomniałem przecież mają bonusy do dispella za levele maga
Na zachodzie nie umieją grać...w dodatku nawet sami twórcy czasem mają problemy z poprawnym graniem w WFB, co akurat uważam za ... słabe.
Paskudny uśmiech power gamera
Koleś ale siejesz demagogie. Ktoś już pisał ze dalej jest LOS. Tyle ze katapulta ma możliwość gdzie chce z tym że niezależnie od altyleryjskiej kości i tak sie przesuwa nawet jak jest hit.Jab pisze:No ten tego... nie pochowasz się, ponieważ maszyny biją nawet w to czego nie widząNaviedzony pisze: Pochowam się po lasach. Zresztą zawsze da się coś wskrzesić. Jestem niepoprawnym optymistą w tym względzie i nawet w porno Wehramchcie widzę dla siebie plusy.
Swoją droga ze kitranie w lasach teraz moze być niebezpieczne dośc biorąc pod uwage że wiekszość bedzie magicznych
pzd
No więc ... "koleś" ... dziwnie to brzmi... nie ważnePiotrax pisze:
Koleś ale siejesz demagogie. Ktoś już pisał ze dalej jest LOS. Tyle ze katapulta ma możliwość gdzie chce z tym że niezależnie od altyleryjskiej kości i tak sie przesuwa nawet jak jest hit.
Swoją droga ze kitranie w lasach teraz moze być niebezpieczne dośc biorąc pod uwage że wiekszość bedzie magicznych
pzd
LoS jest, ale możesz kłaść templatki nawet tam gdzie nie masz LoSa, tyle że nie modyfikujesz swego strzału o BS.
Edit: Nie będę nabijał postów, ale faktycznie jest jak mówicie <wg. ostatnich ploteczek, ploteczek > choć teraz pojawia się pytanie. Mamy "HIT"! i scatterujemy o 2d6. I mamy takiego dwarfa, który nam pozawala przerzucać artylerkę. To czy można przerzucić te 2d6, które działają jak artylerka?
Ostatnio zmieniony 18 cze 2010, o 02:17 przez Jab, łącznie zmieniany 2 razy.
Paskudny uśmiech power gamera
Strona 82 post Maćko z linkiem do forum daka...coś....tam.kauczuk pisze:gdzie sa opisy tych bitew o ktorych pisaliscie?
szukam na 83 i slepym
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Czytałem wcześniej że wszystkie czary poza bazowym mogą być wylosowane tylko raz na armię - czy to prawda czy to była jedynie plota?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5