8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) II
Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji)
Z takimi zasadami biegajacy BSB wampirow ktory cisnie klocki bedzie nie taki przegiety
Characters on large creatures (Those with the extra D6 attack at the end of a combat) get +1 armor save and there no longer is a bonus of +1 to hit a large target with shooting.
Characters on normal-sized monsters (Those with 1 extra attack at the end of a combat) get no armor save bonus and cannot lose their mount, you use the creature's wound count and the rider's stats for everything else.
A Noble on Great Eagle will be T3 W3 and can never drop on foot.
What I've heard recently is that there are 2 Rat Ogres, 2 Weapon Teams, 2 characters, 2 units of Clan Rats, a unit of Slaves, and a unit of Censor Bearers. This is on top of the little terrain bits.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Nie wierzę w to... Czyli teraz jest tak samo trudno trafić smoka jak oddział dwóch goblinów?Characters on large creatures (Those with the extra D6 attack at the end of a combat) get +1 armor save and there no longer is a bonus of +1 to hit a large target with shooting.
A +1 AS to chyba po to, żeby nagle wszyscy nie zaczęli grać na magii, bo nie wyobrażam sobie, żeby ktoś pomyślał, żę lordowie na smokach są za słabi i trzeba ich dopakować...
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Tak tylko, jeżeli smok wlicza się w 25% lordowskie to dużo smoków nie zobaczymy. Jeżeli w Hero to ma to jakiś sens.
Ja nie rozumiem czemu wszyscy tak płaczą jak to z magią moim zdaniem magia jest bardzo zbalansowana. Czary są potężne, ale kości powera jest mniej gdyż max to 12 + przedmioty , ale kości dispela jest więcej wtedy, nie wspominając że każdy IR to dużo szansa że mag umiera + scrolle które też mogą maga zabić. Jak ktoś gra drogimi mag lordami jak jakieś VC, Chaos itd to jest to wielka loteria. Jedyne przegięcie to Teclis , bo ten anuluje mistcast, zna wszystkie czary itd, chociaż elficki mag z książeczką też jest niczego sobie, ale jak nie szaleje z ilością kości czyli tych najpotężniejszych czarów nie porzuca bezpiecznie.
Co do herosów też nie jest dramatycznie , lord na smoku zatrzymuje się na byle jakim klocku bo jest stubborn, więc trzeba będzie ostro kombinować. Dlatego ja uważam że w dużej ilości armii znajdą się klocki gdyż będzie ciekawe taktycznie.
Armie na monsterach (np. DE z smokiem i 2xhydra) nie będą już takie skuteczne.
Co do HE to wzrosła moim zdaniem bardzo siła tej armii. Szczególnie bohaterów którzy mają re-roll hitów, Pheonix Guardów, Dragon Princes z herosem będą dosyć fajni. Z drugiej jednak strony większość oddziałów odda im i naklepie ran w zamian. Jeżeli jednak to prawda że mogą wystawiać ile się da tych samych rare i special może być ciekawie i będę mógł znowu wystawić moją ukochaną armię na rydwanach
Ja nie rozumiem czemu wszyscy tak płaczą jak to z magią moim zdaniem magia jest bardzo zbalansowana. Czary są potężne, ale kości powera jest mniej gdyż max to 12 + przedmioty , ale kości dispela jest więcej wtedy, nie wspominając że każdy IR to dużo szansa że mag umiera + scrolle które też mogą maga zabić. Jak ktoś gra drogimi mag lordami jak jakieś VC, Chaos itd to jest to wielka loteria. Jedyne przegięcie to Teclis , bo ten anuluje mistcast, zna wszystkie czary itd, chociaż elficki mag z książeczką też jest niczego sobie, ale jak nie szaleje z ilością kości czyli tych najpotężniejszych czarów nie porzuca bezpiecznie.
Co do herosów też nie jest dramatycznie , lord na smoku zatrzymuje się na byle jakim klocku bo jest stubborn, więc trzeba będzie ostro kombinować. Dlatego ja uważam że w dużej ilości armii znajdą się klocki gdyż będzie ciekawe taktycznie.
Armie na monsterach (np. DE z smokiem i 2xhydra) nie będą już takie skuteczne.
Co do HE to wzrosła moim zdaniem bardzo siła tej armii. Szczególnie bohaterów którzy mają re-roll hitów, Pheonix Guardów, Dragon Princes z herosem będą dosyć fajni. Z drugiej jednak strony większość oddziałów odda im i naklepie ran w zamian. Jeżeli jednak to prawda że mogą wystawiać ile się da tych samych rare i special może być ciekawie i będę mógł znowu wystawić moją ukochaną armię na rydwanach
IMO powinien mieć Ogre Size. Ponoć coś takiego bedzie.Sebollus pisze:Ciekawe czy z Carnozaura zrobią na powrót LT. Jeśli nie to moje lizaki poczują się wydymane
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
W poprzednich plotach było dokładnie na odwrót z tym savem (tam wydawało się to logiczne)Characters on large creatures (Those with the extra D6 attack at the end of a combat) get +1 armor save and there no longer is a bonus of +1 to hit a large target with shooting.
Characters on normal-sized monsters (Those with 1 extra attack at the end of a combat) get no armor save bonus and cannot lose their mount, you use the creature's wound count and the rider's stats for everything else.
ktoś coś pokręcił...
A co Welfy maja powiedzieć ... ?Sebollus pisze:Ciekawe czy z Carnozaura zrobią na powrót LT. Jeśli nie to moje lizaki poczują się wydymane
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
Welfy mają swojego smoka który dostanie +K6 ataków i +1 AS dla jeźdźca. Podobnież mają być stubborn w lesie i dodatkowo się nim nie gubić:P Treemen-y z +K6 ataków też złe nie są. Spam łuczników i driady z niebotycznie wysoką inicjatywą nie są złe. Mają dostęp do lore-ów z booka też więc myślę że WE wcale nie mają tak źle.
Nie twierdzę że lizaki będą słabe. Po prostu mój karnozaur już nieco "zmalał" a teraz poczuje się jeszcze bardziej skarlały.... a taka np głupia Viwerna czy mantikora nie:/
Nie twierdzę że lizaki będą słabe. Po prostu mój karnozaur już nieco "zmalał" a teraz poczuje się jeszcze bardziej skarlały.... a taka np głupia Viwerna czy mantikora nie:/
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Akurat co do tego to bym się tak nie nastawiał. Wiadomo, że gracze zagrają na najmocniejszej kombinacji, która zostanie obczajona i przetestowana w ciągu dwóch tygodni od wyjścia Rulebooka, a potem na turniejach znowu uświadczymy multum armii-klonów.Dlatego ja uważam że w dużej ilości armii znajdą się klocki gdyż będzie ciekawe taktycznie.
Punkt dla Ciebie.Tak, za to bardzo sensowne było, że łatwiej było trafić w smoka, niż w oddział 40 goblinów .
Taaa... Już widzę, ile zostanie po pierwszej turze przegiętych maruderów z flailami, jak dostaną na klatę dwie hydry. Statystycznie 28 idzie w piach.Armie na monsterach (np. DE z smokiem i 2xhydra) nie będą już takie skuteczne.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Już widzę jak ktoś wpuszcza dwie hydry na jeden klocek. Musiałby być samobójcą... Albo mieć w środku maga i liczyć, żę ten wybuchnie w odpowiednim momencie.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
2 hydry w jeden klocek to głupia sprawa , a jak jedna wjedzie np. w klocek 25 Spermenów HE - dostanie na start jakieś kilkanaście ataków z re-rollem hitów raniącym na 6 i stubbornem jak BSB będzie obok to Hydra nie będzie miała za wesoło, 40 Clanratów, Goblinów itd. Albo weźmy gunline Imperium wymaksowane maszyny + ile wlezie piechoty
Oczywiście że będzie standard to zawsze jest, niezależnie od edycji, ale pojedyncze potwory, lordowie itd wcale nie będą straszi pakerni bohaterowie w klockach w jakiś unitach kawalerii tak
Magia jest zbalansowana, gdyż każdy może poczarować, nawet jak masz jednego maga. Dlatego ja narzekania na magię nie rozumiem, nie wiem jak to można porównywać do 5 edycji wogóle ? Tam lord na smoku przebijał się przez wszystko, a czary potrafiły zamieść pół armii. Teraz lord na smoku zatrzyma się na pierwszym lepszym większym klocku.
Przecież to się da wymaksować rozpiski to nic nowego zawsze się dało, problem z 7ed był taką że rozrzut między armiami był kolosalny + przedmioty które znacząco zmieniały grę. GW wypuszczało nowe booki na zasadzie że każdy kolejny miał być batem na poprzedni przegięty.
Teraz trochę się to zrównuje, chociaż wiadomo że nie do końca, zawsze booki będą słabsze i silniejsze, a potrzeba zmian była, gdyż wyścig zbrojeń i zasad specjalnych zepsuł zabawę z tej gry. Dla mnie najlepsza do pewnego momentu była 6ed , na której zasadach bardzo miło się grało
Oczywiście że będzie standard to zawsze jest, niezależnie od edycji, ale pojedyncze potwory, lordowie itd wcale nie będą straszi pakerni bohaterowie w klockach w jakiś unitach kawalerii tak
Magia jest zbalansowana, gdyż każdy może poczarować, nawet jak masz jednego maga. Dlatego ja narzekania na magię nie rozumiem, nie wiem jak to można porównywać do 5 edycji wogóle ? Tam lord na smoku przebijał się przez wszystko, a czary potrafiły zamieść pół armii. Teraz lord na smoku zatrzyma się na pierwszym lepszym większym klocku.
Przecież to się da wymaksować rozpiski to nic nowego zawsze się dało, problem z 7ed był taką że rozrzut między armiami był kolosalny + przedmioty które znacząco zmieniały grę. GW wypuszczało nowe booki na zasadzie że każdy kolejny miał być batem na poprzedni przegięty.
Teraz trochę się to zrównuje, chociaż wiadomo że nie do końca, zawsze booki będą słabsze i silniejsze, a potrzeba zmian była, gdyż wyścig zbrojeń i zasad specjalnych zepsuł zabawę z tej gry. Dla mnie najlepsza do pewnego momentu była 6ed , na której zasadach bardzo miło się grało
Spearmeni nawet jak zaatakują z 4 szeregów to zadadzą statystycznie poniżej jednej rany... a hydra zabije ok 11.Loremaster pisze:2 hydry w jeden klocek to głupia sprawa , a jak jedna wjedzie np. w klocek 25 Spermenów HE - dostanie na start jakieś kilkanaście ataków z re-rollem hitów raniącym na 6 i stubbornem jak BSB będzie obok to Hydra nie będzie miała za wesoło.
Ale teraz chłopaki mają szansę sie utrzymać do czasu aż ktoś przyjdzie im z pomocą. Teraz takiej szansy nie ma, a takie stworki bezkarnie sobie hulają po polu bitwy.Błażej pisze:..
Spearmeni nawet jak zaatakują z 4 szeregów to zadadzą statystycznie poniżej jednej rany... a hydra zabije ok 11.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole