manta strike back
manta strike back
Rozpa szybka
przyjemna
do pogrania
czyli tzw
Szybki Szpil
BP
Master gen.
ring of hotek
armour of darkness
halabarda
para handbow crossbow
mantikora
(350p)
Master bsb
Sword of might
pedant of khaeleth
Dark Steed
shield, s.d.cloak, h. armour
(177p)
2x 5 harpies (2x55p)
5x DR (85p)
5x DR (85p)
5x shade 2xbronie (85p)
5x shade GW (90p)
5x CoK muzyk (143p)
hydra (175p)
1300p
przyjemna
do pogrania
czyli tzw
Szybki Szpil
BP
Master gen.
ring of hotek
armour of darkness
halabarda
para handbow crossbow
mantikora
(350p)
Master bsb
Sword of might
pedant of khaeleth
Dark Steed
shield, s.d.cloak, h. armour
(177p)
2x 5 harpies (2x55p)
5x DR (85p)
5x DR (85p)
5x shade 2xbronie (85p)
5x shade GW (90p)
5x CoK muzyk (143p)
hydra (175p)
1300p
- malekith44
- Wałkarz
- Posty: 59
2 masterów ci nie potrzeba, po za tym mantykore bardzo łatwo wystrzelać, nie polecam jej.
Jada cię z magii jak chcą.
Kijowa ta rozpa.
Jada cię z magii jak chcą.
Kijowa ta rozpa.
na tyle szybka ze mozna zastosowac dispell zapobiegawczy-po prostu zaebac magusa.Dzika Owca pisze:Taka bez antymagii jest nieco ;p
elektrowni ni ma,jak sie sprytnie ustawi to zaaspiruje 2x2 pociski. jak sie sprytnie pozaslania to moze dac rade.
hotek tez ta materie jakos bunkruje.
2x shade mi nie pasują... juz wolał bym jednen odział by paniki tak łatwo nie wzbudzić. Ponad to 3 kości dispela to nie 2. Matysia na małe punkty jest wyjebana i sam ja chetnie bym wstawial ale modelu brak :<
Sory że tak w twoim temacie ale moje spojrzenie na rozpe z matysią jest takie:
1 Master @ 340.0 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Ring of Hotek [25.0]
Deathpiercer [25.0]
1 Manticore @ [200.0] Pts
1 Sorceress @ 185.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
The Guiding Eye [25.0]
5 Dark Riders @ 110.0 Pts
Rptr Crossbow;
12 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 132.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
7 Shades @ 112.0 Pts
5 Cold One Knights @ 135.0 Pts
1 War Hydra @ 175.0 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 45
Total Army Cost: 1299.0
Sory że tak w twoim temacie ale moje spojrzenie na rozpe z matysią jest takie:
1 Master @ 340.0 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Ring of Hotek [25.0]
Deathpiercer [25.0]
1 Manticore @ [200.0] Pts
1 Sorceress @ 185.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
The Guiding Eye [25.0]
5 Dark Riders @ 110.0 Pts
Rptr Crossbow;
12 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 132.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
7 Shades @ 112.0 Pts
5 Cold One Knights @ 135.0 Pts
1 War Hydra @ 175.0 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 45
Total Army Cost: 1299.0
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
1 Master @ 365.0 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield, BSB
Ring of Hotek [25.0]
Deathpiercer/crmison death[25.0]
1 Manticore @ [200.0] Pts
1 Sorceress @ 185.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Disepl Scroll/Familliar [25.0]
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 110.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 110.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
7 Shades @ 112.0 Pts
8 shades @ 128 .0 Pts
albo zamiast shades, 15 BG z AP/ASF
1 War Hydra @ 175.0 Pts
A ja bym cosik takiego zaproponował, modyfikując lekko GarG'a
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield, BSB
Ring of Hotek [25.0]
Deathpiercer/crmison death[25.0]
1 Manticore @ [200.0] Pts
1 Sorceress @ 185.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Disepl Scroll/Familliar [25.0]
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 110.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 110.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
7 Shades @ 112.0 Pts
8 shades @ 128 .0 Pts
albo zamiast shades, 15 BG z AP/ASF
1 War Hydra @ 175.0 Pts
A ja bym cosik takiego zaproponował, modyfikując lekko GarG'a
Ostatnio wpadło mi jeszcze cos takiego do głowy. Jedyny problem to dwarfy bo z VC trzeba bedzie tylko zrobic dobrą szarże kombinacyjną na klocek z gienkiem.
1 Master @ 340.0 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Deathpiercer [25.0]
Ring of Hotek [25.0]
Manticore @ [200.0] Pts
5 Dark Riders @ 110.0 Pts
Rptr Crossbow;
5 Dark Riders @ 110.0 Pts
Rptr Crossbow
5 Dark Riders @ 85.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 110.0 Pts
Shield
6 Cold One Knights @ 162.0 Pts
9 Shades @ 153.0 Pts
2ndWeapon;
1 War Hydra @ 175.0 Pts
1 Master @ 340.0 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Deathpiercer [25.0]
Ring of Hotek [25.0]
Manticore @ [200.0] Pts
5 Dark Riders @ 110.0 Pts
Rptr Crossbow;
5 Dark Riders @ 110.0 Pts
Rptr Crossbow
5 Dark Riders @ 85.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 110.0 Pts
Shield
6 Cold One Knights @ 162.0 Pts
9 Shades @ 153.0 Pts
2ndWeapon;
1 War Hydra @ 175.0 Pts
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Hydre w DE wystawiaja klimaciarze.Wolfgar pisze:Hej
Nachodzi mnie refleksja, czy gracze DE nic nie znaczą bez Hydry? No offence.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ty moze i pytasz serio, ale nikt Cie serio nie traktuje. I nie, nie masz racji. Mylisz sie.
To może ja odpowiem
zależnie od rozpiski
Najlepszym rarem narazie jest bolec
Hydra ładnie sie komponuje w monster trakach, który przedstawiłem powyzej lub Jankiel
Z drugiej strony mamy 2 rary statystycznie
50% sobie radzi bez hydry
50% sobie radzi z hydrą
zależnie od rozpiski
Najlepszym rarem narazie jest bolec
Hydra ładnie sie komponuje w monster trakach, który przedstawiłem powyzej lub Jankiel
Z drugiej strony mamy 2 rary statystycznie
50% sobie radzi bez hydry
50% sobie radzi z hydrą
Gacu DE
dzieki z bitewke i graty 2giego miejsca
Gen Couldron
bsb jak mój
2x harpie
10kusz
5DR
14BG
2RBT
5Cok
6Shade GW
Już po wystawieniu jednostek (oczywiscie przeciwnik zaczynał)
pochowałem prawie wszystko prócz 1 DR, których nie udalo mi sie schować przed boltami
Gacu stara wyga wykozystał okazje i niszczac oddział spanikował harpie i Coki
- hapie za stół a Coki na szczescie tylko na inna czesc stołu ...
z drugiej strony pola bitwy, drugi bład i shade z zasiegiem do manty
(1 rana na herosie - po co nam 1+save)
W mojej turze wybiegam wszystkim na kontrolowaną "padake" do przodu,
zeby choc jakies pkt zdobyć i bład przeciwnka
- couldron pakuje sie pod hydre i troche pechowy atak 5harpie na 5harpie
+ panika na kuszach z ostrzału moich 10 shadów
Za to - heros na mancie 1rana (czyt poprzedni nawias) z shade i 1 w mancie,
która jedyny bolec dobija...
Harpie zaszarzowały bolta pokroiły reszte kusz - man of the match ! 255p
Hydra spłaciła sie niszczac 358p
Manta skupiła jak zwykle ostrzał czyli klasa, chociaz szkoda tego herosa, z którym wiązałem pewne nadzieje
13-7 bo nie dalo sie rozegrać z braku czasu ost 2ch tur a mialem przewage na stole i jednostek i taktyczna
2ga bitwa VC
słaba pamiec do imion - sry
Vamp gen hełm periapt, wskrzeszanie guli i cos tam
vamp 2+save, 9m (nie wiem czemu nie bsb)
nekro (jak mnie stworzyłes tak mnie masz)
2x5psów (1x czemp)
10guli
2x10 guli z chempami
20BG z warbannerem
Karoca
Od razu mówie ze GW jest po@#$% i co wymysla dla tej armii jest porabane np hełm, karoca
plan był - nie wtopić maski/ugrać remis ... ale jak to zrobić z armia, która wyciaga 7PD, olewa pierscionek jak jest daleko od magów, blisko tez wystarczy tylko wskrzeszac
Karoca ! to była moja pieta - przyspieszona mogła zniszczyc mój najlepszy plan. wiec w 1wszej turze zaszarzowałem ja mantysia jednoczesnie przygotowujac fasty tak aby zasłoniły ja przed szarża ghuli/gwardii
A sama w nastepnych turach mogła dostać wsparciej bsb/hydry (ponarzekam 6T 3+save 4+ward który działa na sypanie - kto to karwa wymyslił )
Ring przydał sie - nekros zmisscastował - koniec fazy magii i 1 rana, co z tego - po szarzy harpii nadal był niezniszczalny, niezatapialny ... do czasu
Tak jak pisałem troche potrwało zanim manta z bsb rozkreciła karocę, ale zrobiła to w najlepszym momencie, straciłem przez to lekkie jednostki ale zniszczyłem potwora i miałem otwartą drogę do Wampira - genka i nekrosa w 10 gulach - Manta i bsb uporali sie z nimi szybko i zaczęło sie sypanie.
na koniec chciałem zdobyc ost pkt na gwardii ale cok zgłupieli mi na 3,53 cala od Gwardii i wolałem nie ryzykowac szarzy samej manty w tył gwardii majac nadzieje ze Coki przetrzymaja szarze - nie przetrzymali
15-5 i jak dla mnie to dobry wynik z VC
w jakiej cenie jest 1 duch?
edit no to z VC 16:4
3 bitwa Andrzej, Andrzej
Wałkarz nad wałkarzy już przed bitwą skombinował sobie domek,
"bo tu tak pusto na stole" zeby sobie z nim zagrać "sędzia mi kazał bo tam był jakis domek"
Spytałem sie grajacych na tym stole i zadnego domku tam nie było,
ba tym domkiem o którym mowa poogardzilismy z Gacem w 1wszej bitwie biorąc inny,
a przyjechalismuy ostatni w zasadzie wynajmujac stół w knajpce obok
Póżniej Żle ustawiłem hydre (ciezko na jego czesci stołu ustawiać fig i
2 white lionów biło mi po obsłudze - nieskutecznie hehehe) - ale luzz i tak mu wyciałem całych.
Whitów okazało sie po policzeniu miał na stole 20 a nie 19 - wiem czepiam sie to tylko detale
ogólnie rozpe mial do duuuuu....y:
bsb battle banner kon
gen kon, ench shield, reaver bow (jego sie bałem)
19 lionów odp na strach terror
25 lionów ballance banner
10 łuczników
tak to wszystko
nie wiem jak taka rozpa zdobyła 20-0 w pierwszej bitwie
a 10-10 z Solem ze mna wiedziałem ze wygram - pytanie jak bardzo moze sie cos zjebac
na szczęscie lekki bład Andrzeja i pozbyłem sie zmory - genka a reszta poszła jak powinna
zniszczyłem wszystko prócz klocka 25 lionów z bsb, którzy krecili sie w kółko
nie mogłem ryzykowac utraty całej armii jesli nie zabije bsb w szarży
zdobyłem pkt za genka, 3cwiartki, sztandar i mało brakowało a społowiłbym drugich lionów
13-7 bo nic sie nie spier....
na marginesie
statystyka z Andrzejem
2-1 dla mnie w bitwach
30-30 w duzych pkt
Czy rozpa działa
jak dla mnie jest for fun ale mozna cisnac ja nawet na turnieje
3cie miejsce bo Solo i Gacu dostali 2 promocje a ja żadnej
Znów moralnie zwyciezca ale finalnie 3ci
turniej gitara - piwko smaczne ale drogie ...
musze czesciej odwiedzac smoczy przybytek
co mysle o mantysi
fajna jest ! na 3 bitwy 3 razy sie sprawdziła
Heros miał przeżyć w 1 ale statystycznie 2pały sie zdazaja i winic go nie mogę
- odciagnał skutecznie ostrzał i dzieki temu Hydra doszła niepokojona
dzieki z bitewke i graty 2giego miejsca
Gen Couldron
bsb jak mój
2x harpie
10kusz
5DR
14BG
2RBT
5Cok
6Shade GW
Już po wystawieniu jednostek (oczywiscie przeciwnik zaczynał)
pochowałem prawie wszystko prócz 1 DR, których nie udalo mi sie schować przed boltami
Gacu stara wyga wykozystał okazje i niszczac oddział spanikował harpie i Coki
- hapie za stół a Coki na szczescie tylko na inna czesc stołu ...
z drugiej strony pola bitwy, drugi bład i shade z zasiegiem do manty
(1 rana na herosie - po co nam 1+save)
W mojej turze wybiegam wszystkim na kontrolowaną "padake" do przodu,
zeby choc jakies pkt zdobyć i bład przeciwnka
- couldron pakuje sie pod hydre i troche pechowy atak 5harpie na 5harpie
+ panika na kuszach z ostrzału moich 10 shadów
Za to - heros na mancie 1rana (czyt poprzedni nawias) z shade i 1 w mancie,
która jedyny bolec dobija...
Harpie zaszarzowały bolta pokroiły reszte kusz - man of the match ! 255p
Hydra spłaciła sie niszczac 358p
Manta skupiła jak zwykle ostrzał czyli klasa, chociaz szkoda tego herosa, z którym wiązałem pewne nadzieje
13-7 bo nie dalo sie rozegrać z braku czasu ost 2ch tur a mialem przewage na stole i jednostek i taktyczna
2ga bitwa VC
słaba pamiec do imion - sry
Vamp gen hełm periapt, wskrzeszanie guli i cos tam
vamp 2+save, 9m (nie wiem czemu nie bsb)
nekro (jak mnie stworzyłes tak mnie masz)
2x5psów (1x czemp)
10guli
2x10 guli z chempami
20BG z warbannerem
Karoca
Od razu mówie ze GW jest po@#$% i co wymysla dla tej armii jest porabane np hełm, karoca
plan był - nie wtopić maski/ugrać remis ... ale jak to zrobić z armia, która wyciaga 7PD, olewa pierscionek jak jest daleko od magów, blisko tez wystarczy tylko wskrzeszac
Karoca ! to była moja pieta - przyspieszona mogła zniszczyc mój najlepszy plan. wiec w 1wszej turze zaszarzowałem ja mantysia jednoczesnie przygotowujac fasty tak aby zasłoniły ja przed szarża ghuli/gwardii
A sama w nastepnych turach mogła dostać wsparciej bsb/hydry (ponarzekam 6T 3+save 4+ward który działa na sypanie - kto to karwa wymyslił )
Ring przydał sie - nekros zmisscastował - koniec fazy magii i 1 rana, co z tego - po szarzy harpii nadal był niezniszczalny, niezatapialny ... do czasu
Tak jak pisałem troche potrwało zanim manta z bsb rozkreciła karocę, ale zrobiła to w najlepszym momencie, straciłem przez to lekkie jednostki ale zniszczyłem potwora i miałem otwartą drogę do Wampira - genka i nekrosa w 10 gulach - Manta i bsb uporali sie z nimi szybko i zaczęło sie sypanie.
na koniec chciałem zdobyc ost pkt na gwardii ale cok zgłupieli mi na 3,53 cala od Gwardii i wolałem nie ryzykowac szarzy samej manty w tył gwardii majac nadzieje ze Coki przetrzymaja szarze - nie przetrzymali
15-5 i jak dla mnie to dobry wynik z VC
w jakiej cenie jest 1 duch?
edit no to z VC 16:4
3 bitwa Andrzej, Andrzej
Wałkarz nad wałkarzy już przed bitwą skombinował sobie domek,
"bo tu tak pusto na stole" zeby sobie z nim zagrać "sędzia mi kazał bo tam był jakis domek"
Spytałem sie grajacych na tym stole i zadnego domku tam nie było,
ba tym domkiem o którym mowa poogardzilismy z Gacem w 1wszej bitwie biorąc inny,
a przyjechalismuy ostatni w zasadzie wynajmujac stół w knajpce obok
Póżniej Żle ustawiłem hydre (ciezko na jego czesci stołu ustawiać fig i
2 white lionów biło mi po obsłudze - nieskutecznie hehehe) - ale luzz i tak mu wyciałem całych.
Whitów okazało sie po policzeniu miał na stole 20 a nie 19 - wiem czepiam sie to tylko detale
ogólnie rozpe mial do duuuuu....y:
bsb battle banner kon
gen kon, ench shield, reaver bow (jego sie bałem)
19 lionów odp na strach terror
25 lionów ballance banner
10 łuczników
tak to wszystko
nie wiem jak taka rozpa zdobyła 20-0 w pierwszej bitwie
a 10-10 z Solem ze mna wiedziałem ze wygram - pytanie jak bardzo moze sie cos zjebac
na szczęscie lekki bład Andrzeja i pozbyłem sie zmory - genka a reszta poszła jak powinna
zniszczyłem wszystko prócz klocka 25 lionów z bsb, którzy krecili sie w kółko
nie mogłem ryzykowac utraty całej armii jesli nie zabije bsb w szarży
zdobyłem pkt za genka, 3cwiartki, sztandar i mało brakowało a społowiłbym drugich lionów
13-7 bo nic sie nie spier....
na marginesie
statystyka z Andrzejem
2-1 dla mnie w bitwach
30-30 w duzych pkt
Czy rozpa działa
jak dla mnie jest for fun ale mozna cisnac ja nawet na turnieje
3cie miejsce bo Solo i Gacu dostali 2 promocje a ja żadnej
Znów moralnie zwyciezca ale finalnie 3ci
turniej gitara - piwko smaczne ale drogie ...
musze czesciej odwiedzac smoczy przybytek
co mysle o mantysi
fajna jest ! na 3 bitwy 3 razy sie sprawdziła
Heros miał przeżyć w 1 ale statystycznie 2pały sie zdazaja i winic go nie mogę
- odciagnał skutecznie ostrzał i dzieki temu Hydra doszła niepokojona
Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, o 12:05 przez zaf, łącznie zmieniany 1 raz.