Drużynowe Mistrzostwa Polski "Games R Us" 28-29.08.10 GWlkp.
Drużynowe Mistrzostwa Polski "Games R Us" 28-29.08.10 GWlkp.
Ranga turnieju:
MASTER - Drużynowe Mistrzostwa Polski "Games R Us"
Czas i miejsce:
28-29.VIII.2010. Hala sportowa I LO ul.Puszkina 31. Gorzów Wlkp. Polska
SPONSORZY:
Partnerzy
Patronat medialy:
Dojazd:
Mapka
Rozkład jazdy: http://www.mzk-gorzow.com.pl/infopage.php?id=17
Google Mapa: http://maps.google.pl/maps?hl=pl&rlz=1T ... a=N&tab=wl
Format turnieju:
5x2350p (7edycja)
- Balancing Patch wersja 1.61 (http://strony.aster.pl/barbaros/bp_1x6.pdf)
- Limited zgodnie z uściśleniami sędziowskimi (http://strony.aster.pl/barbaros/uscpl.pdf).
Wjazd:
50zł od uczestnika - opłata przy zapisach. Całość wpłacana przez kapitana drużyny.
W cenie jeden ciepły posiłek i nocleg na sali z soboty na niedziele w auli.
Dla tych którzy nie chcą stać w kolejce możliwa będzie przedpłata - ułatwi to zapisy i nam i wam
Nr konta: "Proszę o kontakt na priv wówczas namiary na konto zostaną przesłane."
Wymóg na turnieju:
CAŁKOWICIE POMALOWANA ARMIA, BEZ PROKSÓW.
W pełni pomalowana oznacza że każdy model musi mieć nałożone podstawowe i odpowiednie kolory na każdą rozróżnialna powierzchnię (detale jak kryształki, klamerki czy oczy mogą zostać pominięte) nie może na wierzch przebijać podkład i figurka musi mięć fakturowaną podstawkę (trawka, malowany piasek itp.)
Dopuszcza się zastąpienie modelu/oddziału innym w przypadku zgłoszenia oryginalnego z armii w konkursie malarskim "GREY SEER".
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=23574
Zgłoszenia
Zgłoszenie z rozpiskami kapitan drużyny powinien wysłać do 24.08.2010r (do 24:00) na adres dmp.gorzow@gmail.com
Zgłoszenie powinno zawierać:
a) Nazwę drużyny
b) Imiona, Nazwiska i ID graczy oraz przyporządkowane do nich armie (kapitan jako nr.1).
c) 5 rozpisek w formacie *.txt lub *.html
Limit miejsc:
brak ale warunkiem przyjęcia drużyny jest zgłoszeniem w wyznaczonym terminie.
Sędziowie:
Kapitanowie drużyn mają rozstrzygnąć wszelkie spory między sobą. Jeśli nie potrafią będą mogli się zgłosić do jednego z sędziów,
którzy będą do dyspozycji graczy. Sędzia rozstrzyga tylko i wyłącznie kwestie sporne nie ujęte w zasadach i uściśleniach.
Obostrzenia dot. składu drużyn:
W drużynie nie można powtarzać armii. W jednej drużynie mogą być tylko 3 armie z następujących: VC, DoCh, DE, Skav, Liz.
Klub a drużyna:
Do udziału w turnieju są dopuszczone drużyny o dowolnym składzie personalnym, jednak puchar przechodni może trafić jedynie do klubu walczącego w jednolitym składzie (z co najwyżej jednym najemnikiem), reprezentowanego na Liście Ligowej. Czyli zwyciężyć w turnieju może dowolny skład, zabrać do siebie puchar i tytułować się najlepszym klubem już nie byle kto.
Tajne rozpiski:
Obowiązek przygotowania rozpisek tajnych maja wszyscy. Jeżeli obaj kapitanowie zgłoszą chęć grania na tajne rozpiski drużyny grają wtedy na tajne. Domyślnie gry odbywają się przy jawnych rozpiskach.
Scenariusze:
5x PB
Rozstawienie graczy:
W każdej bitwie drużyny same dobierają się w pary grające wg następujących zasad: Kapitanowie drużyn prezentują skład swojego zespołu oraz następuje wymiana rozpisek (jawnych lub tajnych - patrz dwa punkty wyżej). Losujemy drużynę, która decyduje kto pierwszy wystawia zawodnika (drużyna A). Drużyna B wybiera mu przeciwnika, ale gracz z drużyny A wybiera stół na którym grają. Drużyna B wystawia ochotnika, drużyna A wybiera mu przeciwnika, ochotnik z drużyny B wybiera stół. I tak do końca. Na stole obowiązuje jeden rzut przed grą, gracz który wygrał ten rzut, ma prawo wybrać stronę stołu, lub pierwsza turę gry, ale wystawia swój oddział jako pierwszy.
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 0-100 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki drużyny sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 punkty z bitew otrzymuje 65 MP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 36 punktów otrzymuje 35 MP. Pozostałe drużyny otrzymują ilość MP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy MP, następnie sumy DP.
Progi:
Różnica małych punktów Duże punkty
0-199 10-10
200-399 11-9
400-599 12-8
600-799 13-7
800-999 14-6
1000-1199 15-5
1200-1399 16-4
1400-1599 17-3
1600-1799 18-2
1800-1999 19-1
2000+ 20-0
Rozkład jazdy:
sobota:
09.00 - 10.00 - rejestracja
10.00 - 13.30 - runda I
14.00 - 17.30 - runda II
18.00 - 21.30 - runda III
22.00 - zamknięcie hali
niedziela:
09.30 - 13.00 - runda IV
13.30 - 17.30 - runda V
18.00 - ogłoszenie wyników
Mapki:
- KLIKNIJ TUTAJ -
DODATKOWE INFORMACJE
- Szkoła posiada dużą ilość pryszniców.
- W pobliżu jest NETTO.
- Będzie wielki grill (spoko ceny, dobre jedzenie).
- Ulotki z jedzeniem na dowóz będą dostępne przy stoliku sędziowskim. Warto obadać linka poniżej.
- http://www.hotgorzow.pl (Restauracja, Puby, Dyskoteki itd.)
Taxi:
"Tylko Gorzów" 957288888 (Low cost )
"Eska Taxi" 957222222
"NoVa Taxi" 957255555
"Plus Taxi" 95 1 9661
"City Taxi" 95 1 9627
"Joker Taxi" 95 1 9464
"TOP Taxi" 95 1 9629
więcej numerów nie mam w komie
Nocleg w szkole:
Zapewniamy nocleg w szkole z soboty na niedziele na szkolnej auli (tam gdzie normalnie odbywa się Master Blaster).
Nie zapewniamy noclegu z piątku na sobotę.
Hotele/Akademiki/Noclegi itd.:
Hotel Azyl (http://www.gorzow.pl/podstrony/238_4__Hotel_Azyl) - (SPOKO CENA)
Hotel Dworcowy (przy dworcu PKP) (http://www.gorzow.pl/podstrony/467_4__Hotel_Dworcowy)
Hotle Huzar (http://www.hotel-huzar.pl)
Hotel Gorzów (http://www.hotelgorzow.pl)
Schronisko Młodzierzowe (http://www.gorzow.pl/podstrony/239_4__S ... lodziezowe)
Akademik AWF (http://www.gorzow.pl/podstrony/664_4__Akademik_AWF)
Hotle MCM (http://www.gorzow.pl/podstrony/7370843_4__Hotel_MCM)
I trochę droższe:
Hotle Gracja *** (http://www.hotelgracja.pl/)
Hotle Mieszko *** (http://www.hotel-mieszko.pl/)
Hotel Qubus **** (http://www.qubushotel.com/hotele.php?id_h=2&lang=1)
- Piłka Nożna: Szkoła dysponuje dwoma boiskami.
http://i218.photobucket.com/albums/cc28 ... son/01.jpg
http://i218.photobucket.com/albums/cc28 ... son/02.jpg
- Jeżeli ktoś chce coś więcej się dowiedzieć o GWlkp. http://www.gorzow.pl/przystan/
- A jak ktoś wybiera się z osobą towarzyszącą-kibicującą to polecamy:
- http://www.slowianka.pl/
- http://www.galeria-askana.pl/pl/index.php
- http://gorzow.mynight.pl/wydarzenia,2010_05_29.html
LISTA ZGŁOSZONYCH:
http://dmp.4aces.eu/strona/zgloszenia
MASTER - Drużynowe Mistrzostwa Polski "Games R Us"
Czas i miejsce:
28-29.VIII.2010. Hala sportowa I LO ul.Puszkina 31. Gorzów Wlkp. Polska
SPONSORZY:
Partnerzy
Patronat medialy:
Dojazd:
Mapka
Rozkład jazdy: http://www.mzk-gorzow.com.pl/infopage.php?id=17
Google Mapa: http://maps.google.pl/maps?hl=pl&rlz=1T ... a=N&tab=wl
Format turnieju:
5x2350p (7edycja)
- Balancing Patch wersja 1.61 (http://strony.aster.pl/barbaros/bp_1x6.pdf)
- Limited zgodnie z uściśleniami sędziowskimi (http://strony.aster.pl/barbaros/uscpl.pdf).
Wjazd:
50zł od uczestnika - opłata przy zapisach. Całość wpłacana przez kapitana drużyny.
W cenie jeden ciepły posiłek i nocleg na sali z soboty na niedziele w auli.
Dla tych którzy nie chcą stać w kolejce możliwa będzie przedpłata - ułatwi to zapisy i nam i wam
Nr konta: "Proszę o kontakt na priv wówczas namiary na konto zostaną przesłane."
Wymóg na turnieju:
CAŁKOWICIE POMALOWANA ARMIA, BEZ PROKSÓW.
W pełni pomalowana oznacza że każdy model musi mieć nałożone podstawowe i odpowiednie kolory na każdą rozróżnialna powierzchnię (detale jak kryształki, klamerki czy oczy mogą zostać pominięte) nie może na wierzch przebijać podkład i figurka musi mięć fakturowaną podstawkę (trawka, malowany piasek itp.)
Dopuszcza się zastąpienie modelu/oddziału innym w przypadku zgłoszenia oryginalnego z armii w konkursie malarskim "GREY SEER".
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=23574
Zgłoszenia
Zgłoszenie z rozpiskami kapitan drużyny powinien wysłać do 24.08.2010r (do 24:00) na adres dmp.gorzow@gmail.com
Zgłoszenie powinno zawierać:
a) Nazwę drużyny
b) Imiona, Nazwiska i ID graczy oraz przyporządkowane do nich armie (kapitan jako nr.1).
c) 5 rozpisek w formacie *.txt lub *.html
Limit miejsc:
brak ale warunkiem przyjęcia drużyny jest zgłoszeniem w wyznaczonym terminie.
Sędziowie:
Kapitanowie drużyn mają rozstrzygnąć wszelkie spory między sobą. Jeśli nie potrafią będą mogli się zgłosić do jednego z sędziów,
którzy będą do dyspozycji graczy. Sędzia rozstrzyga tylko i wyłącznie kwestie sporne nie ujęte w zasadach i uściśleniach.
Obostrzenia dot. składu drużyn:
W drużynie nie można powtarzać armii. W jednej drużynie mogą być tylko 3 armie z następujących: VC, DoCh, DE, Skav, Liz.
Klub a drużyna:
Do udziału w turnieju są dopuszczone drużyny o dowolnym składzie personalnym, jednak puchar przechodni może trafić jedynie do klubu walczącego w jednolitym składzie (z co najwyżej jednym najemnikiem), reprezentowanego na Liście Ligowej. Czyli zwyciężyć w turnieju może dowolny skład, zabrać do siebie puchar i tytułować się najlepszym klubem już nie byle kto.
Tajne rozpiski:
Obowiązek przygotowania rozpisek tajnych maja wszyscy. Jeżeli obaj kapitanowie zgłoszą chęć grania na tajne rozpiski drużyny grają wtedy na tajne. Domyślnie gry odbywają się przy jawnych rozpiskach.
Scenariusze:
5x PB
Rozstawienie graczy:
W każdej bitwie drużyny same dobierają się w pary grające wg następujących zasad: Kapitanowie drużyn prezentują skład swojego zespołu oraz następuje wymiana rozpisek (jawnych lub tajnych - patrz dwa punkty wyżej). Losujemy drużynę, która decyduje kto pierwszy wystawia zawodnika (drużyna A). Drużyna B wybiera mu przeciwnika, ale gracz z drużyny A wybiera stół na którym grają. Drużyna B wystawia ochotnika, drużyna A wybiera mu przeciwnika, ochotnik z drużyny B wybiera stół. I tak do końca. Na stole obowiązuje jeden rzut przed grą, gracz który wygrał ten rzut, ma prawo wybrać stronę stołu, lub pierwsza turę gry, ale wystawia swój oddział jako pierwszy.
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 0-100 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki drużyny sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 punkty z bitew otrzymuje 65 MP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 36 punktów otrzymuje 35 MP. Pozostałe drużyny otrzymują ilość MP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy MP, następnie sumy DP.
Progi:
Różnica małych punktów Duże punkty
0-199 10-10
200-399 11-9
400-599 12-8
600-799 13-7
800-999 14-6
1000-1199 15-5
1200-1399 16-4
1400-1599 17-3
1600-1799 18-2
1800-1999 19-1
2000+ 20-0
Rozkład jazdy:
sobota:
09.00 - 10.00 - rejestracja
10.00 - 13.30 - runda I
14.00 - 17.30 - runda II
18.00 - 21.30 - runda III
22.00 - zamknięcie hali
niedziela:
09.30 - 13.00 - runda IV
13.30 - 17.30 - runda V
18.00 - ogłoszenie wyników
Mapki:
- KLIKNIJ TUTAJ -
DODATKOWE INFORMACJE
- Szkoła posiada dużą ilość pryszniców.
- W pobliżu jest NETTO.
- Będzie wielki grill (spoko ceny, dobre jedzenie).
- Ulotki z jedzeniem na dowóz będą dostępne przy stoliku sędziowskim. Warto obadać linka poniżej.
- http://www.hotgorzow.pl (Restauracja, Puby, Dyskoteki itd.)
Taxi:
"Tylko Gorzów" 957288888 (Low cost )
"Eska Taxi" 957222222
"NoVa Taxi" 957255555
"Plus Taxi" 95 1 9661
"City Taxi" 95 1 9627
"Joker Taxi" 95 1 9464
"TOP Taxi" 95 1 9629
więcej numerów nie mam w komie
Nocleg w szkole:
Zapewniamy nocleg w szkole z soboty na niedziele na szkolnej auli (tam gdzie normalnie odbywa się Master Blaster).
Nie zapewniamy noclegu z piątku na sobotę.
Hotele/Akademiki/Noclegi itd.:
Hotel Azyl (http://www.gorzow.pl/podstrony/238_4__Hotel_Azyl) - (SPOKO CENA)
Hotel Dworcowy (przy dworcu PKP) (http://www.gorzow.pl/podstrony/467_4__Hotel_Dworcowy)
Hotle Huzar (http://www.hotel-huzar.pl)
Hotel Gorzów (http://www.hotelgorzow.pl)
Schronisko Młodzierzowe (http://www.gorzow.pl/podstrony/239_4__S ... lodziezowe)
Akademik AWF (http://www.gorzow.pl/podstrony/664_4__Akademik_AWF)
Hotle MCM (http://www.gorzow.pl/podstrony/7370843_4__Hotel_MCM)
I trochę droższe:
Hotle Gracja *** (http://www.hotelgracja.pl/)
Hotle Mieszko *** (http://www.hotel-mieszko.pl/)
Hotel Qubus **** (http://www.qubushotel.com/hotele.php?id_h=2&lang=1)
- Piłka Nożna: Szkoła dysponuje dwoma boiskami.
http://i218.photobucket.com/albums/cc28 ... son/01.jpg
http://i218.photobucket.com/albums/cc28 ... son/02.jpg
- Jeżeli ktoś chce coś więcej się dowiedzieć o GWlkp. http://www.gorzow.pl/przystan/
- A jak ktoś wybiera się z osobą towarzyszącą-kibicującą to polecamy:
- http://www.slowianka.pl/
- http://www.galeria-askana.pl/pl/index.php
- http://gorzow.mynight.pl/wydarzenia,2010_05_29.html
LISTA ZGŁOSZONYCH:
http://dmp.4aces.eu/strona/zgloszenia
Ostatnio zmieniony 24 sie 2010, o 23:59 przez Szmajson, łącznie zmieniany 13 razy.
Hej.
Na początek highlight
No i na koniec pytanie - na którą edycję gramy? 7? 8? 6?
pozdrawiam
Furion
Na początek highlight
boli ;/ nie da rady tego zmniejszyć?50zł / osoba
No i na koniec pytanie - na którą edycję gramy? 7? 8? 6?
pozdrawiam
Furion
Szmaja why ?Szmajson pisze:
Format turnieju:
5x2250p (7edycja)
-
acha jedno pytanie, jeżeli ktoś chciałby spać w hotelu to czy wejściówka jest trochę tańsza ??
@ Furion może 5 pociśniemy ?? ;P
No i oczywiście szykujcie się 7 miejsce nas nie zadowoliło w zeszłym roku :] Tak więc pucujcie Puchar
Wejsciowka troche rzeczywiscie przycieliscie, szczegolnie, ze liczba graczy bedzie duza, wiec i tak zarobicie duzo... Troche mnie to zniesmaczylo
hmm 2350 nie miało być? jakoś tak plotki chodziły, modny i przyjemniejszy ostatnio format, 2250 raczej w lekką niepamięć poszedł
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
No wlasnie, dawno zostalo powiedziane 2350 przez co 3 ostatnie turnieje bydgoskie byly pod ten format, zeby cwiczyc, a teraz takie cos... Mam nadzieje, ze to blad z copy, paste po prostu.
Rzeczywiście wejściówka trochę sroga... co prawda dla Szczecina z racji odległości to nie aż taki problem, ale dla innych już tak.
Z sędziami na DMP zawsze był problem i to się chyba nigdy nie zmieni
Z sędziami na DMP zawsze był problem i to się chyba nigdy nie zmieni
Ziemko pisze:Wejsciowka troche rzeczywiscie przycieliscie, szczegolnie, ze liczba graczy będzie dua, wiec i tak zarobicie dużo... Troche mnie to zniesmaczylo
Ziemko nie pisz takich rzecz, jak nie wiesz jakie są koszta.
Pamiętaj że my nie robimy turniejów podpiętych pod konwenty, za wszystko płacimy.
oblukaj dobrze zasady turniejuFurion pisze:Hej.
No i na koniec pytanie - na którą edycję gramy? 7? 8? 6?
Ten zapis nie zmienił się chyba od pierwszej edycji DMP, więc nie wiem o co kamonKalesoner pisze:No to ładnie popłynęliście z wejściówką.
I jeszcze to sędziowanie przez kapitanów, jakoś sobie tego nie wyobrażam
nie dalo by sie zrobic 2350?
te bitwy nie sa az tyle dluzsze od 2250.... to tylko 1 dodatkowy oddzial a robi bitwy ciekawszymi
to chyba proste, ze potrzebuja swojego sedziego
te bitwy nie sa az tyle dluzsze od 2250.... to tylko 1 dodatkowy oddzial a robi bitwy ciekawszymi
zebym mogl sedziowac mojej druzynieA no czyli to takie martwe prawo z tym zapisem? Bo normalnie na DMP jest inaczej w rzeczywistości z tego co pamiętam. Jeśli tak, to po co w ogóle ten zapis?
to chyba proste, ze potrzebuja swojego sedziego
Widocznie masz zawsze słabego kapitanaKalesoner pisze:A no czyli to takie martwe prawo z tym zapisem? Bo normalnie na DMP jest inaczej w rzeczywistości z tego co pamiętam. Jeśli tak, to po co w ogóle ten zapis?
Zapis jest po to żeby sędzia nie musił interweniowac w pytaniach "co jest 4 na miscascie".
Szmaja ze wzgledu na to, ze Cie mega lubie i znamy sie od eonow to nic nie napisze...
Zmiencie tylko ten format na 2350, bo Piszczala zapewnial juz od dawna , ze bedzie 2350, a teraz nagle jakas niespodzianka...
Zmiencie tylko ten format na 2350, bo Piszczala zapewnial juz od dawna , ze bedzie 2350, a teraz nagle jakas niespodzianka...
rozumiem, ze 50zl za turniej:
dobrze zorganizowany,
na nowiutkiej sali,
z dobrymi stolami i makietami,
z sedziami (nie wirtualnymi- tak beda tacy na DMP!),
noclegiem,
jedzeniem wliczonym w koszt wejsciowki,
to za duzo?
ale 45zl za turniej:
przyklejony do konwentu (gdzie traktowani jestesmy jak zlo konieczne)
na obsrupanej poPRLowskiej sali(sorry dwoch oddzielonych od siebie labiryntem),
bez noclegu,
bez sedziow,
na stolach osadzonych 1,2m nad ziemia,
na ktorych leza pseudomakiety,
z zoltym oswietleniem,
gdzie ochroniarze wyrzucaja z sali podczas 3 bitwy-
jest juz ok?
jesli tak- to wypada sobie tlumaczyc koszt wejsciowki rosnaca inflacja.
z strony Rogatego Szczura wiecie czego mozecie sie spodziewac. A jesli wypali w tym roku- corocznej swietnej battlowej imprezy.
dobrze zorganizowany,
na nowiutkiej sali,
z dobrymi stolami i makietami,
z sedziami (nie wirtualnymi- tak beda tacy na DMP!),
noclegiem,
jedzeniem wliczonym w koszt wejsciowki,
to za duzo?
ale 45zl za turniej:
przyklejony do konwentu (gdzie traktowani jestesmy jak zlo konieczne)
na obsrupanej poPRLowskiej sali(sorry dwoch oddzielonych od siebie labiryntem),
bez noclegu,
bez sedziow,
na stolach osadzonych 1,2m nad ziemia,
na ktorych leza pseudomakiety,
z zoltym oswietleniem,
gdzie ochroniarze wyrzucaja z sali podczas 3 bitwy-
jest juz ok?
jesli tak- to wypada sobie tlumaczyc koszt wejsciowki rosnaca inflacja.
z strony Rogatego Szczura wiecie czego mozecie sie spodziewac. A jesli wypali w tym roku- corocznej swietnej battlowej imprezy.
To jest wasz wymysł czy jakieś szersze ustalenie ??W drużynie nie można powtarzać armii. W jednej drużynie mogą być tylko 3 armie z następujących: VC, DoCh, DE, Skav, Liz.
A z wejściówką przegięliście ostro pałę, co się zmieniło, że DMP w porównaniu z MB to 20 zł więcej na GŁOWĘ
nasz wymysl, ktory zostal poparty przez duza czesc srodowiska.
a na drugie- patrz wyzej!
a na drugie- patrz wyzej!
to znaczy przez kogo i kiedy?? bo dyskusji w tym temacie nie pamiętam ??Buszman pisze:nasz wymysl, ktory zostal poparty przez duza czesc srodowiska.
a co do opłat to byłbym wdzięczny gdybyś jednak wytłumaczył mi jak w przeciągu 3 miesięcy inflacja zwiększyła koszty turnieju o 75%, biorąc w dodatku pod uwagę, iż graczy będzie co najmniej 2 razy więcej a w najlepszym wariancie 5 razy więcej co sprawia, że koszty stałe rozbijają się na wartości znacznie niższe na głowę niż to miało miejsce na MB.