Krasnale w dzisiejszych czasach... 8 ed.
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Krasnale w dzisiejszych czasach należących do...
Może chociaż pole bitwy będzie bardziej widowiskowe.
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
nope. tomekjar pisal na poprzedniej stronie, ze nie.Grolshek pisze:Czy to prawda iż kula z działa wytraca siłę jak bolec i czy zatrzymuje się na pierwszym modelu na którym wyrzuciła jedynkę na przebicie...
na poczatku byla taka plotka ale okazala sie nieprawdziwa.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Tak, ale tylko w przypadku jednostek typu Monstrous Infantry/Cavalry/Beasts oraz Monsters (np Ogry, Fiendy, Juggernouty itp), przez kawalerię i piechotę przelatuje normalnie jak dawniej (nawet jak zdają Wardy itp)Grolshek pisze:Czy to prawda iż kula z działa wytraca siłę jak bolec i czy zatrzymuje się na pierwszym modelu na którym wyrzuciła jedynkę na przebicie...
Co ciekawsze, doczytałem, że jeśli kula na drodze bounce będzie miała obstacle (płotek/murek itp) to zatrzymuje się na obstacle, ale element terenu trafiony zostaje zdjęty.
- papa-smerf
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 134
No nie wiem jak wy to widzicie ale jak dla mnie 3 x katapa i jeszcze raz katapa !!! bo:
-nie ma połowicznych trafień = zajebioza
-mówisz gdzie leci pocisk i tam jest a jak będzie z działem? mówisz gdzie upada kula bansin czy jeszcze przed tym trzeba rzucić artyleryjską ? bo jeśli tak to działo jest mocno wątpliwe
- w katapie zamiast runki z przerzutem wkładasz jeszcze 1 silke czyli 2x penetration na każdej( skoro odejmuje się bs-a inżyniera od skaterki)
-z działa jak masz klocek 20 to ściągasz max 4 lub 5 od bobku przy katapie i nowych zasadach że co lekko przykryte to trafione przy klocku 20 mówisz "poprosze 19 rzutów na armor z -2 modyfikatorem ... dziękuje next plz"
Dlatego nie dajmy się zwariować bo właśnie mamy maszynę zagłady tych klocków na które teraz podobno będzie się grało w battla ^^ tak przynajmniej ja to widzę
pozdro
-nie ma połowicznych trafień = zajebioza
-mówisz gdzie leci pocisk i tam jest a jak będzie z działem? mówisz gdzie upada kula bansin czy jeszcze przed tym trzeba rzucić artyleryjską ? bo jeśli tak to działo jest mocno wątpliwe
- w katapie zamiast runki z przerzutem wkładasz jeszcze 1 silke czyli 2x penetration na każdej( skoro odejmuje się bs-a inżyniera od skaterki)
-z działa jak masz klocek 20 to ściągasz max 4 lub 5 od bobku przy katapie i nowych zasadach że co lekko przykryte to trafione przy klocku 20 mówisz "poprosze 19 rzutów na armor z -2 modyfikatorem ... dziękuje next plz"
Dlatego nie dajmy się zwariować bo właśnie mamy maszynę zagłady tych klocków na które teraz podobno będzie się grało w battla ^^ tak przynajmniej ja to widzę
pozdro
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
lueviel znów mnie zastrzelił lolbalisty (które mogą wrócić na stół)
jeżeli zasada o triplowaniu specjali się potwierdzi to 3 katapy, 3 armaty, i 3 bolce, i jazda!No nie wiem jak wy to widzicie ale jak dla mnie 3 x katapa i jeszcze raz katapa !!! bo:
-nie ma połowicznych trafień = zajebioza
-mówisz gdzie leci pocisk i tam jest a jak będzie z działem? mówisz gdzie upada kula bansin czy jeszcze przed tym trzeba rzucić artyleryjską ? bo jeśli tak to działo jest mocno wątpliwe
- w katapie zamiast runki z przerzutem wkładasz jeszcze 1 silke czyli 2x penetration na każdej( skoro odejmuje się bs-a inżyniera od skaterki)
-z działa jak masz klocek 20 to ściągasz max 4 lub 5 od bobku przy katapie i nowych zasadach że co lekko przykryte to trafione przy klocku 20 mówisz "poprosze 19 rzutów na armor z -2 modyfikatorem ... dziękuje next plz"
Dlatego nie dajmy się zwariować bo właśnie mamy maszynę zagłady tych klocków na które teraz podobno będzie się grało w battla ^^ tak przynajmniej ja to widzę
pozdro
jesli zachowa sie zasada, ze 2 za 1 to bedzie mozna wziac 6 bolcowjeżeli zasada o triplowaniu specjali się potwierdzi to 3 katapy, 3 armaty, i 3 bolce, i jazda!
do tego 3 organki i 3 flame cannony i mamy odtworzenie bitwy setki dzial
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Katapa to nadal dobra bedzie. Sila 9 i d6 Wo to nadal ladny straszak na potworki... a teraz nawet te schowane (koniec z bitwami, gdzie cala armia DE czy VC chowa sie za lasem i czeka do 6tej tury, co by ugrac remis... Andrew, prawda, ze fajnie?). Oczywiscie dzialo ma swoje niezaprzeczalne plusy, ale sam fakt braku partiali i mozliwosc strzelania nad lasem juz usprawiedliwia katape...
Zobaczymy jeszcze jaka zmiana bedzie w dzialaniu inzynierow i bedzie gites!
Aha... bolca nadal maja sie liczyc 2 na 1 z tego co wiem. Szkoda by bylo to zmieniac
Szkoda ze nikt prawie nie kombinuje jak tu fajnie ugrywalnic piechote, czy rozpiska z artyleria "wspierajaca" a w wiekszosci tylko "fajnie x dzial, x OG i x katapult bedzie mozna na raz wystawic". Qrde, ja wlasnie mam nadzieje, ze bedzie sens od takiego grania odejsc...
Zobaczymy jeszcze jaka zmiana bedzie w dzialaniu inzynierow i bedzie gites!
Aha... bolca nadal maja sie liczyc 2 na 1 z tego co wiem. Szkoda by bylo to zmieniac
Szkoda ze nikt prawie nie kombinuje jak tu fajnie ugrywalnic piechote, czy rozpiska z artyleria "wspierajaca" a w wiekszosci tylko "fajnie x dzial, x OG i x katapult bedzie mozna na raz wystawic". Qrde, ja wlasnie mam nadzieje, ze bedzie sens od takiego grania odejsc...
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta
www.facebook.com/XIIIKohorta
Biedny treeman... juz i tak WE dostali po dupie przez zmiane skirmisha a teraz to... ;]tomekjar pisze:Tak a propos lasów i dział: Lasy nie blokują LoSa
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta
www.facebook.com/XIIIKohorta
Mam nadzieje, że skutecznie lolAron_Banalny pisze:lueviel znów mnie zastrzelił lolbalisty (które mogą wrócić na stół)
Pytanie czy faza strzelenia nie uległa zmianie. Wie ktoś jak jest z deklaracjami strzałów?
WFB: Ogre Kingdoms
Mierzyć możesz wszystko jak chcesz kiedy chcesz. Poza tym wszędzie jest sekwencyjność, tj: bierzesz oddział, wybierasz cel, rozpatrujesz strzelania, ewentualnie przeciwnik rzuca panikę, po czym wybierasz kolejny oddział itd. To samo z ruszaniem oddziałów, szarżowaniem, walkami. Nie ma wracania do poprzednich ruchów, jak coś ruszyłeś, to jest ruszone i tyle.
moze macie juz jakies ciekawe pomysly na rozpiski?
imho z pomyslami trzeba jeszcze troche poczekac, chociaz do czasu wydania errat.
bo moze sie okazac, ze w rozpisce jest cos czego pozniej nie bedzie, czy koszt punktowy jakiejs runki sie zmieni, badz tez powiedzmy dwuraka.
bo moze sie okazac, ze w rozpisce jest cos czego pozniej nie bedzie, czy koszt punktowy jakiejs runki sie zmieni, badz tez powiedzmy dwuraka.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
co do rozp to trzeba poczekac na errate, ale część rzeczy już wydaje się być dobra jak nie oczywista. Moim zdaniem to będą:
-klopa w wersji +2s i accuracy
-druga z +1s accuracy i fire/cos innego (wole jakos meic ten reroll a pod dziurka i tak jest s10 w tym wypadku)
-minersi, nawet jak nic sie w nich nie zmieni to unit 15 z fcg i steamdrillem imo może być dobry a nawet okazać się skrajnie syty
-single slayerzy po 50 bo juz nie zabieraja slota maja wieksza szarze i ogółem 1 czy 2 takich imo jest spoko za te pts moze jak sie zmiesci to wiecej
-cannony ale tu nic nie trzeba mówic, zastanawia mnie tylko co bedzie dawał mgr inż
-flamecannon może miec potencjał nawet z tą s5 panikami i autohitami
z resztą zobaczymy ale będzie dobrze myślę
-klopa w wersji +2s i accuracy
-druga z +1s accuracy i fire/cos innego (wole jakos meic ten reroll a pod dziurka i tak jest s10 w tym wypadku)
-minersi, nawet jak nic sie w nich nie zmieni to unit 15 z fcg i steamdrillem imo może być dobry a nawet okazać się skrajnie syty
-single slayerzy po 50 bo juz nie zabieraja slota maja wieksza szarze i ogółem 1 czy 2 takich imo jest spoko za te pts moze jak sie zmiesci to wiecej
-cannony ale tu nic nie trzeba mówic, zastanawia mnie tylko co bedzie dawał mgr inż
-flamecannon może miec potencjał nawet z tą s5 panikami i autohitami
z resztą zobaczymy ale będzie dobrze myślę
Slayerzy są w tej chwili 5-30 , więc jak faq nie zdejmie ograniczenia ich ilości to nie będzie 50 w oddziale (choć mi też się marzy taki klocek)
Co do minerów to myślę o 3 gołych 7kach na machiny(któraś dojdzie a jak nie dojdzie to zgarnie ostrzał który mógłby dostać ktoś inny)
Co do minerów to myślę o 3 gołych 7kach na machiny(któraś dojdzie a jak nie dojdzie to zgarnie ostrzał który mógłby dostać ktoś inny)
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
he he chyba masz racje , ja zobaczyłem tylko "slayerzy" i "50" i zbyt szybko wyciągnąłem wnioski .
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.