8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) III

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) III

Post autor: Rasti »

Na to wychodzi.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

jurak pisze:ja bym poprosil o RIP'y (co i jak), jak ktos pamieta?
RIPy zostają w grze dopóki nie zostaną rozproszone a mag, który je rzucił może czarować swobodnie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Na tym bardzo zyskują czary takie jak cometa.

@Rasti teoretycznie jest to logiczne rozwiązanie. co za dużo nie zdrowo :D

kauczuk
Mudżahedin
Posty: 317

Post autor: kauczuk »


Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Pitagoras pisze:ktoś mógłby wytłumaczyć krótko jak jest z wyborem/losowaniem czarów, bo nie zrozumiałem do końca.
Więc lore'y dla magów wybierasz jako część rozpiski. Przed bitwą losujesz czary, tak jak teraz. Jednak żadnego czaru nie można mieć więcej niż jeden raz, za wyjątkiem sytuacji, kiedy czar nie podlega losowaniu, czyli:

a) mag zawsze może go wybrać - czyli jedynki/zerówki
b) mag wykupuje go w ramach rozpiski

Jeśli w trakcie losowania wypadnie dublet, lub wylosujesz czar, który ma inny mag - możesz wybrać sobie "wolny" czar z tego lore'a.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

większej ilości domków już nie mogli dać...

tetsuo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 177

Post autor: tetsuo »

większej ilości domków już nie mogli dać...
Wlasnie konkretnie a nie 2 lasy na krzyz i gorka. Taka makieta daje duzo radochy.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

tetsuo pisze:
większej ilości domków już nie mogli dać...
Wlasnie konkretnie a nie 2 lasy na krzyz i gorka. Taka makieta daje duzo radochy.
1+
Młody Pajak pisze:Na tym bardzo zyskują czary takie jak cometa.

@Rasti teoretycznie jest to logiczne rozwiązanie. co za dużo nie zdrowo :D
Kometa to nie do końca zwykły RiP bo z tego co pamiętam to jest napisane że raz rzucona nie da się jej zdisspellować :wink:
Choć najbardziej hardcorowym czarem z lore of hevens jest chain lighting, który po prostu zakrzywia przestrzeń :twisted:
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

Varden pisze:Rulebook ma być 10 lipca. Potem dwa miesiące na przeczytanie go i we wrześniu erraty. Może panowie z Nottingham tyle czasu potrzebują na przyswojenie tylu zasad :D
Ja myslałem ze oni pisali te zasady i mają je dobrze przyswojone. Naiwniak ;)
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

Jab pisze: Choć najbardziej hardcorowym czarem z lore of hevens jest chain lighting, który po prostu zakrzywia przestrzeń :twisted:
jakby ktos byl tak mily i napisal nowe lory. bylbym dozgonnie wdzieczny.

pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Ta bitwa mnie powalila - niesamowity stol. Co ja bym dal zeby takie stoly zastapily te turniejowe z dwoma zielonymi wycieraczakami po przekatnych i dwoma gorkami. Taki stol sam z siebie jest najlepszym mozliwym scenariuszem, scenriuszem pod tytulem - Starcie na placu wiejskiem/miejskim. Problemem tak naprawde nie sa scenariusze a ubogie stoly, ktore pola bitwy nijak nie przypominaja. Najlepszym scenariuszem jest poprostu ciekawe pole bitwy.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Normalnie dałbym Ci linka do warseera, ale z tego co widzę to tam nie do końca jest to dobrze napisane <chociażby dlatego że kometa nie jest "szóstką" a piątką itd... >

Jednak z grubsza dobrze obrazuje magię :wink:

http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=253845
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Ta bitwa mnie powalila - niesamowity stol. Co ja bym dal zeby takie stoly zastapily te turniejowe z dwoma zielonymi wycieraczakami po przekatnych i dwoma gorkami. Taki stol sam z siebie jest najlepszym mozliwym scenariuszem, scenriuszem pod tytulem - Starcie na placu wiejskiem/miejskim. Problemem tak naprawde nie sa scenariusze a ubogie stoly, ktore pola bitwy nijak nie przypominaja. Najlepszym scenariuszem jest poprostu ciekawe pole bitwy.

Prawda . Ale zawsze pojawią się potem Powergamerzy którzy jęczą że te stoły są be bo moje krasnoludy nie mają górki i muszą iść do wroga i w ogóle faworyzuje inne armie niż moją.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Odpowiedz na to jest bardzo prosta :wink:
Jak jesteś power gamerem to se wymyśl sposób na coś takiego.
Szczerze to mam nadzieję że będą różne warunki zwycięstwa, aby nie było pornoli/standardów jak w edycji 7.
Dajmy na to że krasie nie będą mogli zrobić porno shootingu bo nie zajmą jakiegoś punktu itp itp.
W ten sposób te rozpiski będą musiały być bardziej wszechstronne, przez co gra ciekawsza a do tego losowa.
<więc nikt się nie będzie mógł przyczepić że mu nie pasuje a w dodatku wymusi to inny styl gry>
Paskudny uśmiech power gamera

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Murmandamus pisze:
Ta bitwa mnie powalila - niesamowity stol. Co ja bym dal zeby takie stoly zastapily te turniejowe z dwoma zielonymi wycieraczakami po przekatnych i dwoma gorkami. Taki stol sam z siebie jest najlepszym mozliwym scenariuszem, scenriuszem pod tytulem - Starcie na placu wiejskiem/miejskim. Problemem tak naprawde nie sa scenariusze a ubogie stoly, ktore pola bitwy nijak nie przypominaja. Najlepszym scenariuszem jest poprostu ciekawe pole bitwy.

Prawda . Ale zawsze pojawią się potem Powergamerzy którzy jęczą że te stoły są be bo moje krasnoludy nie mają górki i muszą iść do wroga i w ogóle faworyzuje inne armie niż moją.
Wypraszam sobie. Gram dwarfami i nigdy nie jęczałem że mi teren czy inne takie nie pasują. Byłem za to przeciwko jękom innych ale i tak nic to nie dało i jest jak jest (tzn. było bo nowa edycja rusza :D ) Pozatym Powergamerzy nie graja dwarfami (dopóki oczywiście nie wyjdzie nowy AB i okarze się, że każdy zawsze "marzył" o graniu dwarfami, a to że to jest aktualnie najsilniejsza armia to szczegół...).
W tym kraju ludzie trochę za bardzo się przejmują jęczeniem innych, ktoś jęknie i już afera, debaty itd...
A wracając do tematu: ta magia naprawdę rzeza - jak już niektóre czary wejdą to przy odrobinie szczęścia przeciwnik będzie ściągał figurki jak krupier. O tyle dobrze, że nie można czarów powtarzać.
Jab pisze: Szczerze to mam nadzieję że będą różne warunki zwycięstwa, aby nie było pornoli/standardów jak w edycji 7.
Dajmy na to że krasie nie będą mogli zrobić porno shootingu bo nie zajmą jakiegoś punktu itp itp.
W ten sposób te rozpiski będą musiały być bardziej wszechstronne, przez co gra ciekawsza a do tego losowa.
<więc nikt się nie będzie mógł przyczepić że mu nie pasuje a w dodatku wymusi to inny styl gry>
No jest jeden pitched battle w którym wygrywa ten kto kontroluje wieżę i drugi gdzie wygrywa ten który przebije się przezz wroga, w pozostałych czterech masz normalne Victory Points.

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

bój się kraśków z piechotą, z tymi co mają maszyny każdy umie grać.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Młody Pajak pisze:Na tym bardzo zyskują czary takie jak cometa.

@Rasti teoretycznie jest to logiczne rozwiązanie. co za dużo nie zdrowo :D
Jab pisze:Kometa to nie do końca zwykły RiP bo z tego co pamiętam to jest napisane że raz rzucona nie da się jej zdisspellować :wink:
Choć najbardziej hardcorowym czarem z lore of hevens jest chain lighting, który po prostu zakrzywia przestrzeń :twisted:
Tak, nie da się dispelować. a Jak to jest z siłą komety teraz?

na takie skaveny i przy farcie to robi fajne kuku :D

Awatar użytkownika
zembol
Oszukista
Posty: 790
Lokalizacja: XIII Kohorta / Marauder Łódź

Post autor: zembol »

W sprawie magii zapraszam tutaj:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=3&t=24349
I nie będzie już wątpliwości :)
Obrazek Obrazek
Nowe Lizaki: 110/30/89 | Demoniszcza: 16/0/11 | 101st Abn Div: 4/1/8

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

w sumie to lory death, shadow i heaven będą najmocniejsze...

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Chain lighting jest mocny przy farcie. Masz 50% szans, ze dalej przeskoczy - jak na czar na poziomie 15, ktory moze zadac tylko d6 s6 to imho jaj nie urywa.
Fajnym kombem jest wall of fire przed jakis klocek , a potem odepchniecie z heavena - smoken :D

ODPOWIEDZ