WFB Magic Refference by Zembol DE-LIZ-HE-WOC-DOC UPDATE! :)
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
WFB Magic Refference by Zembol DE-LIZ-HE-WOC-DOC UPDATE! :)
Magic refference, czyli wszystkie lory magii na 1 kartce A4 dla tych, którzy nie lubią być zaskakiwani przez przeciwników, lub sami chcą szybko dotrzeć do informacji o rzucanym właśnie zaklęciu
Zawsze na czasie (ze zmianami wprowadzanymi przez erraty i nowe army booki)!
ver. 2013-10-23
Wersja standardowa:
Wersja ekonomiczno/ekologiczna:
Oczywiście jak zawsze bug reporty mile widziane!
Pozdrowienia,
z.
Zawsze na czasie (ze zmianami wprowadzanymi przez erraty i nowe army booki)!
ver. 2013-10-23
Wersja standardowa:
Wersja ekonomiczno/ekologiczna:
Oczywiście jak zawsze bug reporty mile widziane!
Pozdrowienia,
z.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2013, o 21:18 przez zembol, łącznie zmieniany 15 razy.
Beast, literowka i brakuje slowa character w #2
Death, przesun albo usun "caused", #2 koncowka "with NoASv", w #0 no ASv => NoASv
Light, #5 knows => know
chyba tyle, pzdr and GJ
Death, przesun albo usun "caused", #2 koncowka "with NoASv", w #0 no ASv => NoASv
Light, #5 knows => know
chyba tyle, pzdr and GJ
zembol pisze:Thx! Poprawione!Lidder pisze:Beast, literowka i brakuje slowa character w #2
Death, przesun albo usun "caused", #2 koncowka "with NoASv", w #0 no ASv => NoASv
Light, #5 knows => know
chyba tyle, pzdr and GJ
W beast jest -1 do cast.. nie powinno być -1 casting value... lub +1 do casta?
Aye, nieprecyzyjnie się wyraziłem, poprawione!Szmajson pisze:zembol pisze:Thx! Poprawione!Lidder pisze:Beast, literowka i brakuje slowa character w #2
Death, przesun albo usun "caused", #2 koncowka "with NoASv", w #0 no ASv => NoASv
Light, #5 knows => know
chyba tyle, pzdr and GJ
W beast jest -1 do cast.. nie powinno być -1 casting value... lub +1 do casta?
- Heffe vel Mikołaj
- Wałkarz
- Posty: 64
- Lokalizacja: Zoppot
- Kontakt:
HEX - co z LoS? pozostałe są opisane, a tu pominięto.
Fire
- nie ''KIMNDLEFLAME'' tylko ''KINDLEFLAME''
- #3 ''Draw straight line from caster.
- #6 ''Any model touched suffers S4 hit.''
Beasts
- WILDHEART – lore of beasts spells cast
- #2 zamień ''Caster or character friendly gains'' na ''Caster or friendly character gains''
- #3 ''S6 hits causing...''
na razie tyle. czas nagli.
Fire
- nie ''KIMNDLEFLAME'' tylko ''KINDLEFLAME''
- #3 ''Draw straight line from caster.
- #6 ''Any model touched suffers S4 hit.''
Beasts
- WILDHEART – lore of beasts spells cast
- #2 zamień ''Caster or character friendly gains'' na ''Caster or friendly character gains''
- #3 ''S6 hits causing...''
na razie tyle. czas nagli.
nuda.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego. (Marek Aureliusz)
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego. (Marek Aureliusz)
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
nie, nie jest. Raz rzucona nie moze zostać rozproszona w następnych turach i mag może spokojnie rzucać następne czary.,Andrzej pisze:Kometa nie jest RiP?
- Heffe vel Mikołaj
- Wałkarz
- Posty: 64
- Lokalizacja: Zoppot
- Kontakt:
seria druga
Death
- #3 ''target unit / all enemy units suffer''
Metal
w opisie lory stoi, że ASvs nie są dozwolone. później w opisach czarów powtarzasz ten opis. niepotrzebnie.
właściwie to samo tyczy się flaming attacks. albo ikonki, albo 'właściwość' lory.
Light
- ''against Undead and Daemons spells causing...''
- #2 zamień ''all friendly units has WS10'' na ''all friendly units have WS10''
- #3 ''all fleeing friendly units rally and use casters...''
- #4 zamień ''target unit must make a S-test'' na ''target unit must pass a S-test''
- #5 ''plus number of wizards that know spells''
- #6 ''all friendly units get Mx2...''
Death
- #3 ''target unit / all enemy units suffer''
Metal
w opisie lory stoi, że ASvs nie są dozwolone. później w opisach czarów powtarzasz ten opis. niepotrzebnie.
właściwie to samo tyczy się flaming attacks. albo ikonki, albo 'właściwość' lory.
Light
- ''against Undead and Daemons spells causing...''
- #2 zamień ''all friendly units has WS10'' na ''all friendly units have WS10''
- #3 ''all fleeing friendly units rally and use casters...''
- #4 zamień ''target unit must make a S-test'' na ''target unit must pass a S-test''
- #5 ''plus number of wizards that know spells''
- #6 ''all friendly units get Mx2...''
nuda.
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego. (Marek Aureliusz)
Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego zmienić nie jestem w stanie. Daj mi siłę, bym zmieniał to co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego. (Marek Aureliusz)
Dzięki, kupa błędów, ale strasznie się spieszyłem, coby refference już był. Poprawię i upnę jak wrócę ze wsi.Heffe vel Mikołaj pisze:seria druga
Death
- #3 ''target unit / all enemy units suffer''
Metal
w opisie lory stoi, że ASvs nie są dozwolone. później w opisach czarów powtarzasz ten opis. niepotrzebnie.
właściwie to samo tyczy się flaming attacks. albo ikonki, albo 'właściwość' lory.
Light
- ''against Undead and Daemons spells causing...''
- #2 zamień ''all friendly units has WS10'' na ''all friendly units have WS10''
- #3 ''all fleeing friendly units rally and use casters...''
- #4 zamień ''target unit must make a S-test'' na ''target unit must pass a S-test''
- #5 ''plus number of wizards that know spells''
- #6 ''all friendly units get Mx2...''
Po polskiemu nie ma i nie będzie. Nie chcę się babrać z niejednoznacznością tłumaczeń itd.