8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) III
Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) III
Szafa, przesadzasz. W DE jest Power of Darkness, sztylet. Można próbować grać na dwóch dużych magach
albo 6 x mały mag gobliński = cały lore i średnio kostka w każdej fazie, a ciężko zaciukać wszystkich. Oczywiście w konkretnych turach czarują tylko dwaj, trzej, zależnie od ilości kostek, jak czar nie wejdzie to cie utrata koncentracji nie boli, jak miscast urwie magowi łeb to też tylko 50 punktów, scrolle też się na nich pomieszczą ładnie za dodatkową opłatą w ogóle bardzo fajny będzie ten pierwszy etap po wyjściu errat, kiedy nie będzie jeszcze żadnych standardów i tworzenie rozpiski będzie czynnością pionierską
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
taaa... jeszcze wylosujesz coś takiego gdzie każdy mag dostaje hita z siłą 6Priam pisze:albo 6 x mały mag gobliński = cały lore i średnio kostka w każdej fazie, a ciężko zaciukać wszystkich. Oczywiście w konkretnych turach czarują tylko dwaj, trzej, zależnie od ilości kostek, jak czar nie wejdzie to cie utrata koncentracji nie boli, jak miscast urwie magowi łeb to też tylko 50 punktów, scrolle też się na nich pomieszczą ładnie za dodatkową opłatą w ogóle bardzo fajny będzie ten pierwszy etap po wyjściu errat, kiedy nie będzie jeszcze żadnych standardów i tworzenie rozpiski będzie czynnością pionierską
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Tylko ciekawi mnie kiedy wykreują się jakieś standardy...
nie wiem, czy moje pytanie ląduje w dobrym temacie, ale czy wraz z megawypaśnym-drogim-jak-cholera-podręcznikiem-głównym gw wypuściło jakąś wersję-bieda tego podręcznika (jak ta dołączana do skull passa)?
"Nigdy nie oszukuję i nie kradnę. Nie noszę także cylindra do płaszcza i nie wcinam bananów idąc ulicą, bo dżentelmen nie robi żadnej z tych rzeczy. Zrobiłbym jedno tak samo niechętnie jak drugie – bo jedno i drugie jest sprawą harmonii i dobrego smaku".
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
2 gołe 4 lv maginie DE = 520 punktów, masz jeszcze 62 punkty na magic itemy na obie z nich. PowodzeniaDruchii pisze:Szafa, przesadzasz. W DE jest Power of Darkness, sztylet. Można próbować grać na dwóch dużych magach
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
szafa@poznan pisze:2 gołe 4 lv maginie DE = 520 punktów, masz jeszcze 62 punkty na magic itemy na obie z nich. PowodzeniaDruchii pisze:Szafa, przesadzasz. W DE jest Power of Darkness, sztylet. Można próbować grać na dwóch dużych magach
Stałem dziś naprzeciw tego.
W trzeciej turze wymiękłem.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Spoko. To gra systemem. Miscast nie jest tak częsty. Sądze ze zanim rzucę drugiego o podanym rezultacie to z przeciwnika zostaną wióry.. To że mi poojedynczych magów wsyśnie jest wliczone w koszta
Pozdrawiam
Ps: Co nie znaczy że się mnie to podoba.
Edit: nie ma juz chyba miscasta na 1,1 (co Grunaldi zauważył)
Pozdrawiam
Ps: Co nie znaczy że się mnie to podoba.
Edit: nie ma juz chyba miscasta na 1,1 (co Grunaldi zauważył)
Nie ma już miscasta na 1,1.Jasiuuu pisze: miscasty będą dwa razy częstsze bo nie tylko na 1,1 ale również na 6,6
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Po playtestach:
Magia gwałci albo ssie, straszna kostkologia - ale częściej gwałci. Niestety niewiele można z tym zrobić, jak się dostaje baty z magii.
Hordy rzezają. GW dobrze to przemyślało - 50tki piechoty są po prostu skuteczne i odporne.
Armour save - nawet 5+ czy 4+ - jest bardzo ważny.
Static CR momentami wydaje się nie istnieć/nie mieć żadnego znaczenia
Monsterów nie da się schować przed maszynkami. A w walce wręcz są dość losowe, ale nie aż tak mocarne.
Regimenty w fazie ruchu są mniej zwrotne.
Brak lookouta na czary jest straszny.
Różnica zasięgu szarży piechota-kawaleria jest mała.
IMO DE > All other armies. Hotek, dostęp do najlepszych lore'ów, kociołek, dostęp do najlepszej piechoty, hydry.
Magia gwałci albo ssie, straszna kostkologia - ale częściej gwałci. Niestety niewiele można z tym zrobić, jak się dostaje baty z magii.
Hordy rzezają. GW dobrze to przemyślało - 50tki piechoty są po prostu skuteczne i odporne.
Armour save - nawet 5+ czy 4+ - jest bardzo ważny.
Static CR momentami wydaje się nie istnieć/nie mieć żadnego znaczenia
Monsterów nie da się schować przed maszynkami. A w walce wręcz są dość losowe, ale nie aż tak mocarne.
Regimenty w fazie ruchu są mniej zwrotne.
Brak lookouta na czary jest straszny.
Różnica zasięgu szarży piechota-kawaleria jest mała.
IMO DE > All other armies. Hotek, dostęp do najlepszych lore'ów, kociołek, dostęp do najlepszej piechoty, hydry.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Barbarossa pisze:Po playtestach:
...
IMO DE > All other armies. Hotek, dostęp do najlepszych lore'ów, kociołek, dostęp do najlepszej piechoty, hydry.
Signed.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.