Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Andrzej »

Można też zrobić flamerom kuku wyszarżowując samotnym BSB, ale tu już trzeba uważać, żeby nie dostać kontry na bok. I oczywiście najpierw strzelasz i magujesz tylko w furie.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

i nie rzucaj zaklęć bezpośrednich na psy... MR 3...

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

bez sensu ten nowy rulebook, 2 arcymagów, jeden z książką drugi z dodatkowym czarem. Death i metal. na książce death oczywiście. i tylko WE I Demony się tej magii nie boją.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

WojtuśŚ pisze:bez sensu ten nowy rulebook, 2 arcymagów, jeden z książką drugi z dodatkowym czarem. Death i metal. na książce death oczywiście. i tylko WE I Demony się tej magii nie boją.
death nie jest taki fajny :P wolę już life brać albo fire/heaven

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

a ja sie przymierzam do dwóch małych magów z lightem. Calkiem calkiem ten lor...

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jak dla mnie death jest mega mocny, jeśli chodzi o zabijanie bohaterów. Są tam trzy świetne czary które bardzo ładnie ściągają wrogich bohaterów. I to chyba właśnie death będę brał na arcy.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

jesli na 100% jest brak slotow, i na 2500pkt mamy 625 na lordow, bohaterowie beda u mnie wygladac nastepująco,
Arcy z ksiazką, a jak ksiazka bedzie do kitu to seer+ zabawki.
Prince, 1lvl magii, niszczarka, wszyscy w btb reroll AS, dwurak, dragon armour,
miesci sie idealnie na 2500,
bohaterowie to,
mag lvl 2 z jewel of dusk
bsb z dragon banerem.
lord bierze heaven, prince i mag death.

pozdrawiam i co myslicie?;]
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Odważny jesteś nie biorąc na arcym odporności na pierwszego miscasta. Ale może to faktycznie niepotrzebne.
Co właściwie ma robić ten prince? Niby coś tam poczaruje, w walce zabije z 3 modele na turę (z 60), ale to koniec. Czy jest to warte 250 pkt? Weź już lepiej maga z niszczarką, efekt podobny, a 100 pkt taniej.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Panowie :lol2:
Przede wszystkim trzeba brać przedmioty generujące PD bo w tej edycji to jest podstawa. I teraz mała ciekawostka. Mamy limit do 12 PD na turę, czyli powiedzmy wyrzucamy 12 no i niby dupa bo PD z przedmiotów się marnują. A to prawdą nie jest, bo tak długo jak w przedmiocie nie jest napisane że generuje PD na początku tury tak długo możemy je sobie wygenerować kiedykolwiek chcemy :twisted:
Czyli BoS + jewel of the dusk dla wszystkich :wink:
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

@Andrzej fajnie by wyglądało 3 magów. Arcy +2 małych. małymi bym brał life a dużym cokolwiek innego. Tak w ogl to możesz przed każda grą zmieniac lore'a. :P

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Nie wydaje mi się, żeby to przeszło. Może na pierwszych turniejach, potem to uściślą. Ale pomysł mi się podoba :)


@ Młody Pająk
A skąd Ci się to wzięło?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

@ Andrzej
Daje mi przede wszystkim 2 snajperki z deatha i arcy moze wziac sobie heaven. poza tym, tak jak napisales, ma 4ataki, wiec nie boje sie go dopchac do combatu.

pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Pamiętaj tylko, że nieważne ilu zabije, zawsze 6 odda (co prawda jak dobrze ustawisz to 2) Ale jeśli to będą dwuraki, to może być problem.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Przed każdą bitwa możesz wybrać inny lore. Jak mag używa jakiś specyficznych czarów musi to być umieszczone w rozpisce.

Patrz strony: 29,134.

tam jest wszystko opisane.

Kadaj_
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36

Post autor: Kadaj_ »

Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące demonów, a konkretnie iloma lewkami w rance najlepiej przyjąć pieski? 7? 5?

Pozdrawiam

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Młody Pajak pisze:Patrz strony: 29,134.

tam jest wszystko opisane.
Wierzę Ci na słowo. Już się dzisiaj popisałem moim angielskim i wystarczy :)

@ Kadaj

Jak najwięcej! :)
Zależy to od liczby psów. Jak jest 5, to 8 (jeśli w środku jest BSB, to BSB na bok i w sumie 9, żeby tylko jeden pies mógł bić po BSB), jak 6 to 9, jak 7 to 10 itd.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Młody Pajak pisze:Przed każdą bitwa możesz wybrać inny lore. Jak mag używa jakiś specyficznych czarów musi to być umieszczone w rozpisce.

Patrz strony: 29,134.

tam jest wszystko opisane.
Nie, nie można. Lory wybiera się na etapie składania rozpiski, więc o ile do każdej gry nie tworzysz nowej rozpy to lorów nie możesz zmieniac.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Bestialski_Brokuł pisze:
Młody Pajak pisze:Przed każdą bitwa możesz wybrać inny lore. Jak mag używa jakiś specyficznych czarów musi to być umieszczone w rozpisce.

Patrz strony: 29,134.

tam jest wszystko opisane.
Nie, nie można. Lory wybiera się na etapie składania rozpiski, więc o ile do każdej gry nie tworzysz nowej rozpy to lorów nie możesz zmieniac.
+1

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Bestialski_Brokuł pisze:
Młody Pajak pisze:Przed każdą bitwa możesz wybrać inny lore. Jak mag używa jakiś specyficznych czarów musi to być umieszczone w rozpisce.

Patrz strony: 29,134.

tam jest wszystko opisane.
Nie, nie można. Lory wybiera się na etapie składania rozpiski, więc o ile do każdej gry nie tworzysz nowej rozpy to lorów nie możesz zmieniac.

Podaj argumenty przemawiające za Twoją tezą. Dziękuję.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

"The choice of witch lore of your Wizard models know for a particular battle must be made when choosing your army, as explained on page 134."

lore wybierasz przy tworzeniu armii


"Although you won't generate the spells that your Wizards know until you start to play your game (see page 142) you do need to make a note in your army roster of which spell lore each of your Wizards will use."

dopiero czary wybierasz/losujesz przed bitwą

Dziękuję.
Ostatnio zmieniony 2 lip 2010, o 23:24 przez Rabsp, łącznie zmieniany 2 razy.

Zablokowany