bestie 8ed. nowa era 2350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

bestie 8ed. nowa era 2350

Post autor: Khuman »

witam nie wiem dokładnie czy dobrze złożyłem rozpiskę jak coś to piszcie też, bo RB widziałem tylko dzisiaj przez jakieś 5min zachwycając się rysunkami i opisami 8) chyba warto wydać te 200zl (około)...
2350

Doombull, Talisman of Preservation (wadr 4+), Beserker Sword (nie traci frenzy), Gouge Tusks (AP), Dragonhelm, HA, Shield

Gorebull, BSB, Ram Horn Helm (1+SV i jak zda ma atak), Graled Hide (SS 5+), Tearing Blade (AP), Uncanny Senses(+1I), HA, Shield

shaman, scroll za 50pkt. zadający obrażenia, AHW

shaman, 2lvl, DS, AHW

truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot

ungor riders
ungor riders
ungor riders

warhound
warhound
warhound

razorgor
razorgor

razorgor chariot
razorgor chariot


ghorgon
ghorgon
plan jak zawsze jedyny i słuszny do przodu

lord: w końcu jakiś ward i porządny SV, do tego AP by lepiej się przebijać, a mieczyk dający frenzy i nigdy go nie tracąc pozwoli na kumulacje A i już nigdy ich nie ztracenie

BSB: wiadomo sv1+ a jak zda SV w CC do ma extra ataki, do tego AP do pomocy na coś cięższego, +1I daje mu 5I więc nie jest tak źle

shamani: caddy nowej ery nie wiem czy te scrolle to dobry wybór ale jakoś mnie przekonywują

core: moc inpactów + śmieci żeby nie było

speciale: charioty z hate'm jest fajny, do tego 2x razorgory do odginania

rary: co innego(?) no jedynie cygory im dorównują, ale jak teraz frenzy nie jest tak upierdliwe, a kamyki cygorów teraz walą z SV to jednak wolę ghorgony

co wy na taką wersję noweych bestii do CC?

pozdrawiam:)

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Szczerze? Olałbym Rary i dopakował Speciale. Z nowym strzelaniem te biedne gorgonki pójdą do piachu w maks 2 rundy.
Wywaliłbym tez Razorgor Charioty, dołożył twarde minosy i przemodelował rozpę na kloce gorów/ungorów.
Ta rozpa była by niezła na siódmą edycję, na ósmą zaś jest mocno średnia ( powszechny stubborn, zdejmowanie strat z tyłu itd.)
Ale to imho.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

może masz rację...

tam w rozpię jest mały błąd bo na cory musi być 25%? to ungory muszą mieć muzyki i ten caddy z dużym scrollem się nie mieści zaraz zmienię i dowalę minosków zamiast rarów... no cuż to że zejdą w 2 tuże to się sprawdzi przy katapach i działach, a tak są wytrzymałe

2350

Doombull, Talisman of Preservation (wadr 4+), Beserker Sword (nie traci frenzy), Gouge Tusks (AP), Dragonhelm, HA, Shield

Gorebull, BSB, Ram Horn Helm (1+SV i jak zda SV ma atak), Graled Hide (SS 5+), Tearing Blade (AP), Uncanny Senses(+1I), HA, Shield

shaman, 2lvl, DS, AHW

truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot

ungor riders, music
ungor riders, music
ungor riders, music

warhound
warhound
warhound

4x minotaur, GW, mucis
4x minotaur, GW, mucis
4x minotaur, GW, mucis

6x centigor, music
jak teraz ? choć szkoda ghorgon ale jest zato mnóstwo minosków :D

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Cory min. 25%

Herosi ok, aczkolwiek wolę takie combo na DB:
Axes of Khorgor, Potka Siły, Ramhorn, Gnarled Hide.
Styka i zapierdala jak miło.

Doombull, Talisman of Preservation (wadr 4+), Beserker Sword (nie traci frenzy), Gouge Tusks (AP), Dragonhelm, HA, Shield

Gorebull, BSB, Ram Horn Helm (1+SV i jak zda SV ma atak), Graled Hide (SS 5+), Tearing Blade (AP), Uncanny Senses(+1I), HA, Shield

shaman, 2lvl, DS, AHW

truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot

ungor riders, music
ungor riders, music
ungor riders, music

warhound
warhound
warhound

4x minotaur, GW, mucis
4x minotaur, GW, mucis
4x minotaur, GW, mucis

6x centigor, music
Po chuj te centigory :P

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

skoda hełmu z Axe of Khorngor bo SV masz na 2+ a nie 1 to dużo jednak zmienia... ale ogółem też się nad tym zastanawiałem tylko ten potion to na raz a potem co 6S na jakąś ciężką piechotę nie wystarczy a SV marny i bez warda... za szybko by padł

dla picu :wink: nie miałem co zrobić z 159pkt a to kosztuje 157 i jest gitara szybkie i nie zejdzie tak szybko od katapy jak rydwan 8)
Ostatnio zmieniony 3 lip 2010, o 01:04 przez Khuman, łącznie zmieniany 1 raz.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Nie sądzę. Ma 2+ As i cholernie ważne rerolle. I to w każdej rundzie. Dla mnie Doombull istnieje tylko z toporkami. Zwłaszcza, że Ws ma dupny.
Poza tym, on ma zabijać, a nie macać się po jajach z herosem wroga przez 3 tury.
dla picu :wink: nie miałem co zrobić z 159pkt a to kosztuje 157 i jest gitara szybkie i nie zejdzie tak szybko od katapy jak rydwan 8)
159pkt. TO:
5 składów po 6 raidersów
Harpie
Dodatkowy Shaman.
Ostatnio zmieniony 3 lip 2010, o 01:09 przez Varinastari, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

na WS nic nie poradzę, ale ma coś robić... czyli na pojedynki jest wytrzymały a na zwykłe jednostki wtrafia i tak 3+ więc też dużo zdziała a jak przegra CC to nie straci bonusowych ataków :roll: tak to w teorii wygląda... ewentualnie zamiast AP można dać mu ten potionek w razie czego się odpali i 9S połamie wszystko ;)

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

No właśnie, toporki to podstawa. Obczajmy symulację szarże lorda na smoku na twoje krówsko:
Lord na smoku bije pierwszy( zazwyczaj) i powiedzmy, wbija 1ną ranę.
Odpowiadasz, włączając poprzednio pota. W mojej kombinacji masz:
7 ataków z rerollem
9 siły.
No stary, to jest to.
Bez tych rerolli trafiasz 3-4 razy.
Z rerollami to dużo lepiej. :wink:

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ale potem walisz z S6 i nie jest tak różowo :mrgreen:

a po za tym dodatkowo trudno będzie dojść przy jakimś zmasowanym strzelaniu i padnie na pysk zanim dojedzie :roll:

pogramy zobaczymy...

Awatar użytkownika
^Karpiu^
Kretozord
Posty: 1614
Lokalizacja: Nowa Huta

Post autor: ^Karpiu^ »

ja wolalbym juz dowalic 2x 8 minosow niz takie klocki. Masz dodatkowy atakt z drugiego szeregu z dworakami. Za Cory to tylko 30-tki ungorow ze spearami i jakas dopalka.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

sorry, ale gorgona w tej edycji będzie zajebiscie mocna.

7 move +2d6, frenzy z opanowaniem na 10 (!!!!!) LD
Stomp + 7 ataków

(a założę się o kratę browarów, że w erracie do bestii dadzą jej heroic killing blow)

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

(a założę się o kratę browarów, że w erracie do bestii dadzą jej heroic killing blow)
Powiadasz....

Ad rem. Skinki zaplują gorgusia w 2 tury.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Varinastari pisze:Ad rem. Skinki zaplują gorgusia w 2 tury.
wow, naprawdę?

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Varinastari napisał(a):
Ad rem. Skinki zaplują gorgusia w 2 tury.


wow, naprawdę?
Varinastari pisze:Ad rem. Skinki zaplują gorgusia w 2 tury.
wow, naprawdę?
Dla picu :shock:

PS. Niechaj wybaczone mi będzie ten wredny OT. :wink:

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Morrok pisze:sorry, ale gorgona w tej edycji będzie zajebiscie mocna.

7 move +2d6, frenzy z opanowaniem na 10 (!!!!!) LD
Stomp + 7 ataków

(a założę się o kratę browarów, że w erracie do bestii dadzą jej heroic killing blow)
cóż za pocieszne słowa z twego posta płyną... kurna dużo bym dał by było tak jak mówisz z tym HKB... ale nic nie poradzę trzeba troszkę poczekać :?

co do samej gorgony wydaje się niezłym i twardym stworem generującym ostrzał a z kielichem mrocznego deszczu w 2 turze może się pojawić w CC... tylko za dużo zżera klocek minosków którym będę chciał grać :twisted:

dość gadani kilka faktów, o to rozpa:
Doombull, talisman of preservation (wadr 4+), sword of wsift slaying ( AFS ), gouge-tusks ( AP ), dragonhelm ( 1 up SV ward 2+ na flaming ), potion of speed ( olny use + 3I ), HA, shield

Gorebull, BSB, the beast banner ( +1S dla oddziału i mu ), many-limbed find ( +1A ), gnarled hide ( SS 5+ ), uncanny senses (+1I), HA, shield

shaman, DS, AHW

shaman, chalice of the dark rain, AHW

truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot

ungor riders, music
ungor riders, music
ungor riders, music

warhound
warhound
warhound

7xminotaur, AHW, music, chempion, blackened plate ( HA, ward na flaming 2+ a oddział na 4+ )

2x razorgor

gorgona
zostało 19 pkt. z którymi nie wiem wsadzić... no nic

lodr: ward 4+, SV na 3+ ( wydaje się dość duży ), asf, przerzut na większości jednostkach, w pojedynku jakimś kluczowym ma 8I

BSB: kosztuje prawie tyle co lord ale uwielbiam ten banner i tak złożonego, a z SS ma SV na 2+ więc będzie trudno go zabić

shaman, jeden z anty-magic, drugi ma anty shoot... ewentualnie zastanawiam się nad scroll of power ( każdy dublet lost control z ifką ) zamiast kielicha

core: jest o 1 pkt. więcej niż trzeba i nie znalazłem jakoś lepsze ułożenie jak na razie

speciale: duży kloc minosków jest to 21W... gdyby nie to że frenzy nie używa pary ( ward na 6+ w CC jak masz shielda i HW ) to bym dał minoską shielda... oczywiście będzie tam BSB

razorgory dla obstawy dla lorda

rary: uwielbiam go no nic nie poradzę :twisted:

i jak się podoba? albo nie?

ps:
Varinastari pisze:Skinki zaplują gorgusia w 2 tury.
niekażdy ma skinki

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Wiem wiem :wink:
Z łaski swej dodaj liczbę tych modeli w psach/ungorach, bo w zgadywankę grać mi się nie chce :wink:
Doombull, talisman of preservation (wadr 4+), sword of wsift slaying ( AFS ), gouge-tusks ( AP ), dragonhelm ( 1 up SV ward 2+ na flaming ), potion of speed ( olny use + 3I ), HA, shield
Fajna kmina z POS i Asfem. Szkoda, iż 2 toporki lepsze-imho. Aczkolwiek typ nie jest zły- raczej do zabijania szeregowych modeli niźli rzeźników multiwoundowych.

7xminotaur, AHW, music, chempion, blackened plate ( HA, ward na flaming 2+ a oddział na 4+ )
Jak już mówiłem, dobry patent z tym Platem.

shaman, chalice of the dark rain, AHW
Wywal mu ten AHW :P To nie 6ta edycja, kiedy mieliście fajnego Bray-Staffa.

Reszta ok.
PS. Uczyni ktoś w końcu kozy na klockach ambuszujących? :)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

:mrgreen:

1. właśnie myślałem o usunięcu jednego rydwanu dodaniu ungorów i psów

2. dalej uważam że ten z toporkami jest trochę olne use bo nie masz SV i po dłuższym CC czy 2 turach shootingu będzie kiepsko

3. też tak myślę że to dość dobra inwestycja... bo i tak champion się przyda a ward w razie co

4. no tak ale lepsze to niż nic, na fasty czy inne śmieci jest dość fajny z 2A, chyba że wywale AHW to 4pkt. + 24 które zostało po dokładny obliczeniu, można by coś im dokupiś za te 30pkt. czy też kolejnego śmiecia

ad. Ps. jakoś nigdy nie lubiłem bestii na ambushu, zawsze wygrywała koncepcja na minoskach + monstery :twisted: nie poradzę lubię krówki 8) więc na takie rozpy z tej strony nie licz :roll: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 89#p588889

@Edit: coś zmieniłem w rozpisce i dodany powyższy link
Doombull, talisman of preservation (wadr 4+), sword of wsift slaying ( AFS ), gouge-tusks ( AP ), dragonhelm ( 1 up SV ward 2+ na flaming ), potion of speed ( olny use + 3I ), HA, shield

Gorebull, BSB, the beast banner ( +1S dla oddziału i mu ), many-limbed find ( +1A ), gnarled hide ( SS 5+ ), uncanny senses (+1I), HA, shield

shaman, DS, AHW

shaman, chalice of the dark rain, AHW

truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot
truskgor chariot

5x ungor riders, music
5x ungor riders, music
5x ungor riders, music
5x ungor riders, music

5x warhound, scaly skin
5x warhound, scaly skin
5x warhound, scaly skin
5x warhound, scaly skin

7xminotaur, AHW, music, chempion, blackened plate ( HA, ward na flaming 2+ a oddział na 4+ )

2x razorgor

gorgona
no i zostało 21pkt z którymi coś można zrobić ;)

21 + 20 za mutację z BSB +1A ( choć szkoda ) + 5 za ściągnięcie z jednych psów SS ( też głupio bo lubię takie same unity ) + 4 z AHW na shamanach + 5 pkt. zamianę z chalisa na scrol of power = 55 czyli np. jednego spawna i równe 2350 :twisted:

hm.. to nie aż tak głupi pomysł... chyba :mrgreen:

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Eh !
1 - zostaw te 2 ghorgony morrok ma racje gorgona jest pogięta teraz,
2 - olej te ungory w ambushu
3 - wykorzystaj te 50% na specjale do ostatniego punkciku
4 - Re-roll hita na doombullu obowiązkowy był w poprzednoiej edycji i jest obowiązkowy teraz. Zapomnij o tym stałym frenzy - po co Bykowi frenzy skoro ucieka połamany w CC bo wbił za mało ran na smoku w pierwszej turze ? (dajesz mu toporki , warda na 4+ i gifta +1 I i jest zjadacz - ewentualnie jak kolega sugerował ten potion z siłą)
5 - pozdejmuj te bajery z psów
6 - klocki gorów na zapchanie obowiazkowych 25% ... no dobra rydwany też są OK ale pomyślałbym jednak na 10 gorów w ambushu ... poki obowiazują jeszcze polskie uściślenia i możesz ich tam napchać bądź ile
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

1. gorgony faktycznie mogą być silne ale 2 to dużo pkt.

2. ale jakie ungory? te 4x 5 zazwyczaj siedzą w stole ( 2 na 100% dla szamanów ) bo teraz każdy ma mnóstwo śmiecia w stole zanim coś konkretnego wyjdzie

3. w speciale można pchać 50% pkt? a nie 25%?

4. tak dlatego teraz małem ten sword z ASF, smoki mają mniej I niż doomek a one najczęściej najwięcej robię... niestety +1I jest potrzebny BSB żeby nie spadł z testu I... po drugie nie sądzę by w erze kanonów i katapult wydawał tyle pkt. na coś mało pewnego

5. jak zdejmę ten bajer to braknie pkt. do min. core pkt. mogę tylko 1 i to jeszcze zależy czy zaokrągla się w górę czy dół pkt.

6. klocki gorów 10 to nie klocek, ale fakt wystawiania jest dość dużo więc można by pomyśleć nad 3 10 gorów w ambushu

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

10 gorów z muzykiem to 85 p. zapychasz tym cory aż miło do tego masa psów 6x5 i np 2x5 minosów 2 ghorgony , lord klepacz - poki co składaj go jak lubisz sam "wyjdzie w praniu" co ci sie sprawdza, bsb - klasyczny , caddy i tyle .... w ten sposób masz super napór.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

ODPOWIEDZ