Lord na pedziu praktycznie nie do zabicia1 Dreadlord @ 297 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak
Hydra Blade [35]
Pendant of Khaeleth [35]
Potion of Strength [20]
Enchanted Shield [5]
Dark Pegasus @ [50] Pts
1 Supreme Sorceress @ 290 Pts
Magic Level 4
Sacrifical Dagger [25]
Potion of Foolhardiness [5]
1 Death Hag @ 225 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Battle Standard
Cauldron of Blood @ [110] Pts
1 Master @ 142 Pts
Halberd; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak
Ring of Darkness [40]
Dragonhelm [10]
20 Warriors @ 140 Pts
Spear; Light Armour; Shield
5 Dark Riders @ 97 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
5 Dark Riders @ 97 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
10 Crossbowmen @ 115 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
10 Crossbowmen @ 115 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
15 Black Guard @ 270 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician; Master
Banner of Swiftness
Ring of Hotek
9 Shades @ 153 Pts
2ndWeapon; Repeating Crossbow
5 Shades @ 85 Pts
2ndWeapon; Repeating Crossbow
1 War Hydra @ 175 Pts
1 War Hydra @ 175 Pts
Total Army Cost: 2340
Duża czarodziejka z sztyletem powinna być w stanie czarować dużo i w pełni wykorzystać potencjał fazy magii (spokojnie turlać może wyższe lvl magii)
cała reszta niemalże standard...zrezygnowałem jednak z ASF na gwardi na rzecz dodatkowe punktu ruchu - całlkiem ciekawa opcja. Gwardia jest znacznie trudniejsza do wystrzelania z ringhiem a ze swoja inicjatywą są w stanie raczej walczyc bez ASF (re-roll już jest)
coż myślicie??