to i ja też HE 8ed 2500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

to i ja też HE 8ed 2500

Post autor: Kosa »

Archmage IV 360
-książka

Noble BSB 186
-Smoczy Sztandar (calkowita odporność na magię)
-gw, shield, DA


21x Seaguards 308
-shields
-fcg
-sztandar ognistych ataków

10x Archers (m) 115
10x Archers 110
10x Archers 110


35x White Lions 625
-fcg
-Standard of Balance
-Amulet of Light
-Dragonhelm

14x Phoenix Guards 310
-fcg
-Banner of Sorcery
-Amulet of Fire (mr1)

7x Swordmasters 111
-muzyk

7x Swordmasters 111
-muzyk


1x Great Eagle 50
1x Great Eagle 50
1x Great Eagle 50

2496

Ot takie coś, mi się podoba wizualnie i co najważniejsze brakuje mi tylko paru WL do pelni szczęścia :D To od początku:

kadra dowodząca: Trochę żal nie brać BoH dla arcymaga, z tym bajerem może rozwalić pól armii wroga albo i więcej. I pytanie do obeznanych, gdyż nie mam czasu wertować booka, czy IF dalej omija te wszystkie scrolle, które teraz wyszly? Czyli nie zmienią mnie w żabę, albo nie dostanę hitów na 5+ jeśli będzie IF? On sobie grzecznie siedzi w PG i czaruje, chociaż nie wykluczone, ze z początku będzie w WL, może też przenieść się do seaguardów. CO do lora to nie wiem jeszcze jaki, gdyż tylko raz rzucilem okiem na nie, ale pewnie to co większość, czyli death? ;)
BSB do WL. Glównie ma ich doprowadzić do walki bez uszczerbku, potem, jak się uda wypad do PG bądz seaguardów, jest zbyt mięciutki, a jest niezwykle ważny.

Cory:
21 seaguardów do celów z regenką. Spokojnie sobie siedzą w formacji 5x4 i strzelają w hydry, abomki aby je poranić, potem WL sobie poradzą, a nawet i oni mogą przyjąć te bestie i dobić. Do tego śmieciowe, duże oddzialy i tak mordują w mily sposób. (trochę przemyślalem sprawę i wcale tacy zli nie są ;) )
30 luków do zapchania corów no i maszyny mogą zdejmować etc.

Speciale czyli sila tej armi:
35 WL to mój uber kloc, odporny na magię, z magicznymi atakami oraz challangujacym czempionem (coś mi się wydaję, że flaming ataki na herosach szybko znikną poprzez te wardy na 2+). Nie trzeba wiele o nich pisać, po prostu idą i niszczą wroga. Odporność na katapulty, na magię oraz stuborn na 9 i ataki z hajelfickim ASF to jest to coś! :D

14 PG jako obstawa maga i bateryjka, odporność na magiczne pociski w postaci 3+ warda dają temu oddzialowi pewność, że pożyje sporo. Do tego bić się potrafią niezle, chociaż nimi nie często będę wchodzil w combat jak tam będzie mag, ale jego zawsze można do seaguardów przerzucić.

2x7 SM z muzykami, niezwykle mi się podobają w tej edycji, możliwosć reforma pozwala im na ciekawe manewry. 7 wbrew panującym na początku opinią spokojnie rzeza ogromne, hordowe oddzialy, ważne by byly to śmieciowate oddzialy typu szkilety, slavy etc. Bardzo szybko się z nimi rozprawiają. Nawet jeden SM dosć dlugo moze potrzymać 30+ oddzial z WS2, S3 przy odrobinie farta i dobrze ustawionej kadrze dowódczej :D

rary:
3 orly, zadania wiadome.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

Ifka powoduje że nie mozna dispellować, a scrolll zabowy i ranowy uzywane są "instead dispell attempts", więc nie, nie mozna nimi skrolowac ifek.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Chyba zapomniałeś Kosa, że w tej edycji wszyscy oddają ;), więc 1 SM niewiele może. 7 też spadnie na liczebnych, śmieciowych oddziałach
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

z bohem polecam magie shadow.
obnizanie inicjatywy + pitka, oba czary z 5 kostek;] kombo ktore potrafi wygrac bitwe w jedną ture;]. bonus z magii shadow tez jest kozacki, jesli miałbys bohatera do walki.
super ze wsadziłes SM, mi tez sie bardzo podobają

pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

albo wysadzi maga z regonem ;)
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Aldean pisze:z bohem polecam magie shadow.
obnizanie inicjatywy + pitka, oba czary z 5 kostek;] kombo ktore potrafi wygrac bitwe w jedną ture;].
albo ją przegrać :D z 5 kostek 2x 6 zdaza sie czesto ;) a chyba kazdy widzial tabelke ^^
ja bede najprawdopodnobniej gral bardziej ostroznie i bede uzywal Arcymaga(BoH lub Loremaster Cloak+Staff of Solidity) z lorem Life lub High(zalezy od erraty) i czary max na 3 kościach ^^
do tego mały "caddy" ze scrolem niszczarką i lorem... death, life, high? sie okaze

co do samej rozpy...
te 7 SM jakies takie za małe jak na 8ed. nawet jak wybijesz tych 15 kolesi z tyłu, to nastepnych 15 Ci odda. Przy elfim T3 Sv5+ nawet kilka ataków S3/4 robi kuku :P ale to chyba sam wiesz ^^
jak już, to ja bym chyba połączył te oddziały w jeden.
Ostatnio zmieniony 7 lip 2010, o 14:12 przez Rabsp, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Rabsp pisze:
Aldean pisze:z bohem polecam magie shadow.
obnizanie inicjatywy + pitka, oba czary z 5 kostek;] kombo ktore potrafi wygrac bitwe w jedną ture;].
albo ją przegrać :D z 5 kostek 2x 6 zdaza sie czesto ;) a chyba kazdy widzial tabelke ^^
ja chyba bede gral bardziej ostroznie i bede uzywal Arcymaga Life'a i czary max na 3 kościach ^^
do tego mały "caddy" ze scrolem niszczarką i lorem... death, life, high? sie okaze
no ale nie rzuca sie z 5 kostek pitki w jakis plewny oddział. mozna rzucic w dzwon, w abominacje, w hydre, smoka, klocek piechoty itp. -k3 inicjatywy i prawie wszystko płynie;] imo warte ryzyka;]
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

niestety w dobie czarow ktore kaza zdawac kazdemu modelowi test I, S, lub T albo giniesz, wystawienie maga w klocku bez odpornosci na magie jesst mocno ryzykowne...
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Semi pisze:niestety w dobie czarow ktore kaza zdawac kazdemu modelowi test I, S, lub T albo giniesz, wystawienie maga w klocku bez odpornosci na magie jesst mocno ryzykowne...
przeciez ma banner of world dragon, nie bardzo wiem o czym mowisz.

pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
Rafał_Pękala
Mudżahedin
Posty: 236

Post autor: Rafał_Pękala »

te 7 SM to jak dla mnie świetny pomysl sam spróbuje wystawiać takie 7 witch elfek w mojej armii ale trzeba będzie nimi tak grać by szarżować jedynie od flanki

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

a to nie widziales juz tego w rozpach na 7ed ^^?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

W tych rozpach które grały na pierwszych stołach to raczej zbyt wiele ich nie było.

A co do rozpy, to cóż, wydaje mi się, że teraz wszyscy polecą schematem arcy+BSB z BotWD+wielki kloc WL+PG z BoS+orły. Cała reszta to tylko dodatki.

Jeżeli BoH będzie dawał IF bez osiągnięcie poziomu czaru, to będzie świetny. Jeśli nie, to jest taki sobie. Jego głównym minusem jest brak odporności na miscasty i brak scrola w rozpie. Pamiętaj też, że jeżeli nie rozproszysz arcymagiem jakiegoś czaru, to potem musisz rozpraszać resztę czarów z armii, bez bonusu +5.

LSG mnie nie przekonują, ale może podczas scenariuszy się sprawdzą.

SM? Teraz każda armia będzie miała 30+ corowych strzelców, więc jakoś ich nie widzę. A jeżeli dojdzie ich tylko 4-5, to nic nie zdziałają (zwłaszcza, że zawsze im oddają, więc nie mają szans się spłacić)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Tak na pierwszy rzut oka...

Za słaba magia, snajperkami i Xereusem nie zabijesz armii np. DE, więc przynajmniej jeszcze jeden mag by się przydał.

Tych SM połącz w jeden oddział (pamiętaj że ptk ze oddział są tylko jak zabijesz cały oddział), w ten sposób będą bezpieczniejsi, a poza tym wypłacają ataki z dwóch rzędów.

Kosztem jednych łuczników kupiłbym więcej LSG, ponieważ oni bazują na ilości ataków a ich jest po prostu mało.

Na razie tyle :wink:
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

trochę modyfikacji:

Arcymag 360
-Book of Hoeth

Mage II 185
-Annulian Crystal
-Gem of courage

Noble BSB 184
-gw, DA
-Banner of the World Dragon

15x Arhcers (m)170
15x Archers (m)170
15x Archers (m)170
10x Archers (m)115

29x White Lions 535
-fcg
-Standard of Balance
-Amulet of Light
-2+ ward na falmingi i jeden lepszy save dla czempiona

14x Phoenix Guards 310
-fcg
-Banner of Sorcery
-Amulet of Fire

5x Dragon Princes 150

3x Great Eagles 150

2499

Zobacyzmy jak ksiazka wyjdzie w praktyce, jeśli nie będzie niszczyć to raczej dam opcje odporność na zwykle ataki i +1 do dispela (albo wersja Andrzeja czyli praktycznie nieśmiertelność ;) )...
5 dragonów jest ok. Teraz już nie będzie mowy, ze nie zniszczą jakiegoś smiecia co bylo niezwykle irytujące no i zawsze flammery musza się bać bo co jak co to stanowią one dosć spore zagrożenie dla HE no i szybciej dojeżdzają do gun linów. Ewentualnie wypadają i wchodzą za nich np. 2x5 shadow warriorsi? Jeśli mogą się wystawić na 12 cali ot tak, to nie są tacy żli, a w zasadzie to bolą tą rozpę mocne gun liny, a więc 2 scouci plus 3 orly mogą szybko się nim zająć, a do tego jeszcze luki.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Jak dla mnie bardzo dobra rozpiska. Tak jak mówisz jedynie masz źle z gun line. Jeśli pozwolisz sam kiedyś coś takiego przetestuję. :oops:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Na gun liny dobre jest -1 do hita. Przydałby się tu mag z SI i +1 PD. Musiałbyś wywalić trochę śmieci, ale pytanie, czy one w ogóle by doszły.

No nic, teraz to już tylko czekać na erraty i testować :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Może i śmiecie nie dojdą, ale przynajmniej ściągną ten silny ostrzał na siebie. Niestety nasze armie nie lubią dużego strzelania...

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Młody Pajak pisze:Może i śmiecie nie dojdą, ale przynajmniej ściągną ten silny ostrzał na siebie. Niestety nasze armie nie lubią dużego strzelania...
Sooo true :oops:

A rozpa porządna podoba Mi się :lol2: Choć uważam że jeżeli <oby nie> wycofają nie które scenariusze to tacy SM będą bezużyteczni. Choć zastanawiałem się nad kombinacją SM z bannerem +1 M, a w dodatku mieć małego maga z light i wycastować tą "6" na nich i mamy 12M +2d6 i takie coś ma szans dość wszędzie w 2 turze, a w walce to myślę że Sobie dadzą radę :mrgreen:
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Regeneracja z life'a i jechana :mrgreen:

ODPOWIEDZ