8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) III
Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) III
ten cyrkiel jest moim zdaniem spoko opcją
reszta toolsów by GW jest totalnie niegrywalna
zwłaszcza templatki ze wzorkami
reszta toolsów by GW jest totalnie niegrywalna
zwłaszcza templatki ze wzorkami
Kur**, wytłumaczcie mi, bo może jestem jakiś kur** krzywy, jak kur**, grając na TLOSa (a przecież póki co nie ma innych zasad) można nie widzieć 2,3,4,5,...,22 ranka w oddziale?? Musisz dotknąć linią prowadzoną od maszyny dowolny bodypart modelu, żeby mieć do niego LoS! Co ci goście w pierwszym ranku w łapach trzymają? Stalowe płyty... Geezzzzzzz...Przecież widzi tylko pierwszy rząd i tylko kawałek templatki jest na tych których widzi więc może indirect hit?!.
Autentycznie tej dyskusji od kilku stron nie rozumiem, bo albo macie inne podręczniki, albo z góry założyliście, że TLOS nie obowiązuje...
Póki co nie zaprzeczyli temu i raczej tak...
Pewnie trzeba by to traktować jak Ancient treemana czy innego GD...
Pewnie trzeba by to traktować jak Ancient treemana czy innego GD...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Na arcane creatures będzie potrzeba pół strony uściśleń. Przykładowe pytania:
Czy są nadal bohaterami (przyjmują/rzucają challenge?) Jeśli nie, co się dzieje, jeśli ten czar rzucamy na bohatera w challenge'u?
Czy taki generał/BSB monsterowy nadal działa jako generał/BSB?
Czy zachowują zasady rasowe bohatera (np. undead, daemonic) - wiecie, ward u heralda Tz, leczenie z inwokacji?
Jak działa ich dołączanie do unitów (w szczególności, jeśli odpowiedź na pytanie 3 brzmi "nie" - brejk testy itd.)
Czy zachowują zasady nie wynikające z magicznych itemów (np. infinite hate / red fury)
Ten czar i vortexy to przejawy skandalicznego rules designu.
Czy są nadal bohaterami (przyjmują/rzucają challenge?) Jeśli nie, co się dzieje, jeśli ten czar rzucamy na bohatera w challenge'u?
Czy taki generał/BSB monsterowy nadal działa jako generał/BSB?
Czy zachowują zasady rasowe bohatera (np. undead, daemonic) - wiecie, ward u heralda Tz, leczenie z inwokacji?
Jak działa ich dołączanie do unitów (w szczególności, jeśli odpowiedź na pytanie 3 brzmi "nie" - brejk testy itd.)
Czy zachowują zasady nie wynikające z magicznych itemów (np. infinite hate / red fury)
Ten czar i vortexy to przejawy skandalicznego rules designu.
1) Są
2) To jest dobre pytanie, bo o tym nie słyszałem <tyle że znam tylko jeden przypadek gdy BSB może być magiem, który ma możliwość rzucić ten czar (HE)>
3) Tak, zachowują
4) Nie można ich dołączać z resztą jaki to by miało cel, skoro i tak nie mają LOS! Lecz po rzuceniu czaru w unicie może w nim zostać nawet jeżeli jest monsterem
5) Ni nie działają <masz napisane w opisie czaru>
2) To jest dobre pytanie, bo o tym nie słyszałem <tyle że znam tylko jeden przypadek gdy BSB może być magiem, który ma możliwość rzucić ten czar (HE)>
3) Tak, zachowują
4) Nie można ich dołączać z resztą jaki to by miało cel, skoro i tak nie mają LOS! Lecz po rzuceniu czaru w unicie może w nim zostać nawet jeżeli jest monsterem
5) Ni nie działają <masz napisane w opisie czaru>
Paskudny uśmiech power gamera
Jab pisze:2) To jest dobre pytanie, bo o tym nie słyszałem <tyle że znam tylko jeden przypadek gdy BSB może być magiem, który ma możliwość rzucić ten czar (HE)>
Herald Tzeentcha z master of sorcery?
Rzeczywiście ciekawa kwestia.
e-e-e-eJab pisze:5) Ni nie działają <masz napisane w opisie czaru>
Co jest napisane w opisie czaru? Ale tak RAW-owo przeczytaj.
Ostatnio zmieniony 9 lip 2010, o 08:56 przez KrzysiekW, łącznie zmieniany 2 razy.
nie wiem czy już ktoś o to pytał....
Zgodnie z pierwszym akapitem Stupidity istoty "głupie" odporne są na psychologię (nic nie jest tam napisane czy zdały test czy nie), ale dalej jest napisane że trzeba testować na początku tury gracza bla bla bla i jak uda się test na LD (zdadzą głupotę) to funkcjonują "in normal way" .
Czyli zawsze są odporne na psychologię czy tylko wtedy gdy nie zdadzą na głupotę?
Zgodnie z pierwszym akapitem Stupidity istoty "głupie" odporne są na psychologię (nic nie jest tam napisane czy zdały test czy nie), ale dalej jest napisane że trzeba testować na początku tury gracza bla bla bla i jak uda się test na LD (zdadzą głupotę) to funkcjonują "in normal way" .
Czyli zawsze są odporne na psychologię czy tylko wtedy gdy nie zdadzą na głupotę?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Nie rozumiem czy bloodliny albo demoniczne gifty są magic itemami czy mundane equipmentem. Dlatego sugerowałem RAWowe odczytanie cytowanego przez Ciebie ustępu.Jab pisze:Cytuje:
"... all of his magic items and mundane equipment (armour,weapons,etc...) temporairly stop working... " Koniec cytatu.
Czego nie rozumiesz?
Gifty, rulesy i inne tego typu pierdoły działają normalnie tylko ITEMKI nie.KrzysiekW pisze:Nie rozumiem czy bloodliny albo demoniczne gifty są magic itemami czy mundane equipmentem. Dlatego sugerowałem RAWowe odczytanie cytowanego przez Ciebie ustępu.Jab pisze:Cytuje:
"... all of his magic items and mundane equipment (armour,weapons,etc...) temporairly stop working... " Koniec cytatu.
Czego nie rozumiesz?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
(szefa nie ma, fajnie się pisze )Jab pisze:A pytanie 3 i 5 to w zasadzie to samo pytanie
Też nie do końca, bo 3 dotyczy "wbudowanych" zasad, które dany model ma ze swej istoty, a pyt. 5 zdolności "wykupywanych", w pewien sposób zbliżonych do magic itemów.
Wcale nie, ja uważam że 5 jak najbardziej tak ale 3 już nie. Smok ma swoje własne wypisane zasady specjalne i nie sądze by GW zostawiało mu jeszcze zasady czarodzieja z którego powstałJab pisze:Boże źle przeczytałem
A pytanie 3 i 5 to w zasadzie to samo pytanie
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Są zawsze.katerek pisze:nie wiem czy już ktoś o to pytał....
Zgodnie z pierwszym akapitem Stupidity istoty "głupie" odporne są na psychologię (nic nie jest tam napisane czy zdały test czy nie), ale dalej jest napisane że trzeba testować na początku tury gracza bla bla bla i jak uda się test na LD (zdadzą głupotę) to funkcjonują "in normal way" .
Czyli zawsze są odporne na psychologię czy tylko wtedy gdy nie zdadzą na głupotę?