Errata 8 edycja
Moderator: KrzysiekW
Errata 8 edycja
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... s_2010.pdf
Ciekawa. Kilka pytań się nasuwa (np. wale miasmę, a potem czarem obniżającym T - znika cały klocek?.. ), i żal za plagusami którzy idą na półkę.
Ciekawa. Kilka pytań się nasuwa (np. wale miasmę, a potem czarem obniżającym T - znika cały klocek?.. ), i żal za plagusami którzy idą na półkę.
Niiiiice i co lepsze, to dziala!!1!KrzysiekW pisze:Kilka pytań się nasuwa (np. wale miasmę, a potem czarem obniżającym T - znika cały klocek?.. )
Q. Does Miasma of Pestilence affect models that ‘step up’ to replace
a model that has been removed as a casualty? (p62)
A. Yes.
Q. How does Miasma of Pestilence interact with things that
modify a model’s characteristics? (p62)
A. The player whose turn is taking place decide in which order
the effects are applied.
Dobrze, ze nie pakowali demonow w erracie. Koniec monotonii.
Jestem rozczarowany. Myślałem ze zmiany będą poważniejsze. Mniej więcej połowa jaką zawiera ta errara była dla mnie oczywista. Nie mogę napisać więcej a bym chciał. Znowu zostawiłem booka 30km od siebie i otworze go dopiero w niedzielę a pdf'a nie mam
Zdaje się że teraz będę cisnął slaanesh + tzeentch only
Zdaje się że teraz będę cisnął slaanesh + tzeentch only
no nie, tak plewnej armii to 8. nie widziala. DoCh sa teraz nawet slabsze od DoW i ChD...Khumanor pisze:tylko tak będę demony grywalne
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
grywalne w sensie sytuacji tego kodexu... nie zgodzę się z tą opinią że ssą... ponieważ każdą armie przykrócili i dodali elementy optymizmu
więc nie powinno być tak źle, kombo SaT ( skrót od slannesh and tzeench ) będzie ciekawe... nie można mieć wszystkiego
chociaż mogli dać wadra na 4+ GD
więc nie powinno być tak źle, kombo SaT ( skrót od slannesh and tzeench ) będzie ciekawe... nie można mieć wszystkiego
chociaż mogli dać wadra na 4+ GD
Co Wy gadacie jest mega tragedia, nie lubię przesadzać ale ku@#$ znowu jestem zmuszony powiedzieć je%$ne GW...
No nic nam nie dali a zasady uwalają demony fear praktycznie nic nie robi, w naszej armii modele dalej są drogie a robią tyle co 50 slavów w skavenach czyli nic. Wydaje mi się czy GD nie mają Impaktów w szarży tego się spodziewałem a tu dupsko, no i na pocieszenie Tank z 10 T :> nie wiem czy zdajecie sobie sprawę ale nie mamy już praktycznie żadnych szans z Imperium furie dostają placek z mortara i pakują sie do domu. Tank przejedzie naszą całą armie i GD nawet jak się w niego wmontuje bo co BT rani go na 6 :> buhaha żart ;( . Naprawdę odechciewa mi się w to grać...
P.S
Nie zgadzam się z wami Khorn na Bloodletersach + Sleanesh na Demonetkach mają moce pierdol#$^@#ie w Combacie ale przy Tanku powiedział bym że mają słabe pierdnięcie.
Demony Pozdro600
No nic nam nie dali a zasady uwalają demony fear praktycznie nic nie robi, w naszej armii modele dalej są drogie a robią tyle co 50 slavów w skavenach czyli nic. Wydaje mi się czy GD nie mają Impaktów w szarży tego się spodziewałem a tu dupsko, no i na pocieszenie Tank z 10 T :> nie wiem czy zdajecie sobie sprawę ale nie mamy już praktycznie żadnych szans z Imperium furie dostają placek z mortara i pakują sie do domu. Tank przejedzie naszą całą armie i GD nawet jak się w niego wmontuje bo co BT rani go na 6 :> buhaha żart ;( . Naprawdę odechciewa mi się w to grać...
P.S
Nie zgadzam się z wami Khorn na Bloodletersach + Sleanesh na Demonetkach mają moce pierdol#$^@#ie w Combacie ale przy Tanku powiedział bym że mają słabe pierdnięcie.
Demony Pozdro600
Slaaneshem jakas lekka piechote mozna ogarniac tyle ze jak to jakis duzy kloc to i tak w demonetki pojdzie pierdylion atakow zwrotnych i dlugo nie przetrzymaja. Fiendy chyba teraz lepiej beda sie spisywac niz furie w lowach na maszynki itp. Keeper ma boosta tyle ze jakos strach w erze widzenia przez lasy i innych wynalazkow go wystawiac jak i inne duze demony.
Psom wyrwali zeby, niby ward 2+ na niektore czary ale i tak sa slabsze niz byly w 7.
Duzy kloc horrorow, flammery i herlaki teczy z mos podstawa jak dla mnie ale przy losowych pd to i tak duzo tych czarow sie nie walnie.
Jak narazie kompletnie nie mam pomyslu na wymaksowanie rozpy a o ogarnieciu czolgu nie wspomne, bo duza torpeda to mu gowno mozna za przeproszeniem zrobic no chyba ze ktos duzo 6 rzuca.
Tak na oko bo musze jeszcze rb nowy dokladnie przejrzec ale Solo ma zdeka racje ze w udupieni co nieco jestesmy.
Psom wyrwali zeby, niby ward 2+ na niektore czary ale i tak sa slabsze niz byly w 7.
Duzy kloc horrorow, flammery i herlaki teczy z mos podstawa jak dla mnie ale przy losowych pd to i tak duzo tych czarow sie nie walnie.
Jak narazie kompletnie nie mam pomyslu na wymaksowanie rozpy a o ogarnieciu czolgu nie wspomne, bo duza torpeda to mu gowno mozna za przeproszeniem zrobic no chyba ze ktos duzo 6 rzuca.
Tak na oko bo musze jeszcze rb nowy dokladnie przejrzec ale Solo ma zdeka racje ze w udupieni co nieco jestesmy.
wkoncu udalo mi sie przebrnac przez booka (dosc wyrywkowo niestety) i demony maja najbardziej w dupe chyba na zasadach co nie znaczy ze w tej edycji beda uber slabe, beda wkoncu normalne
sam armii sie raczej pozbede, bo standardowo dla GW -> zmiana edycji -> zmiana grywalnych jednostek -> zmiana rozpisek -> cala masa nowych modeli do kupienia i pomalowania... ale to nie znaczy ze nie mozna dalej nia grac, mi wyszla taka rozpa na 2400 bazujaca mniej wiecej na tym co mam:
2x pojedynczy fiend
2x pojedynczy jugger
2x 5 flamerow
30 horkow fcg
24 blodki fcg icon of endless war
bsb khorne armor, flaming, unholy victory
tecza sorcery, scroll
her slaanesha chariot syrena
keeper syrena
wydaje mi sie ze caly czas do pogrania, a po zlikwidowaniu keepera i reszty niuansow VII ed (GD raczej beda ssac w tej edycji) robi sie juz calkiem niezla opcja moim zdaniem
mi tam ta edycja sie nie spodobala, wybrali banalne opcje na dopakowanie piechoty: steadfast, walenie z 2 rankow, ujednolicenie szarz (marginalizacja wiekszego zasiegu kawalerii), wybrali sposob ciezki i toporny na zasadzie 'dopisanie 2 zasad', ogolnie jakos mi jaj VIII ed zasady nie urwaly
...chociaz moze wkoncu bedzie mozna normalnie pograc WoChem
pzdr
sam armii sie raczej pozbede, bo standardowo dla GW -> zmiana edycji -> zmiana grywalnych jednostek -> zmiana rozpisek -> cala masa nowych modeli do kupienia i pomalowania... ale to nie znaczy ze nie mozna dalej nia grac, mi wyszla taka rozpa na 2400 bazujaca mniej wiecej na tym co mam:
2x pojedynczy fiend
2x pojedynczy jugger
2x 5 flamerow
30 horkow fcg
24 blodki fcg icon of endless war
bsb khorne armor, flaming, unholy victory
tecza sorcery, scroll
her slaanesha chariot syrena
keeper syrena
wydaje mi sie ze caly czas do pogrania, a po zlikwidowaniu keepera i reszty niuansow VII ed (GD raczej beda ssac w tej edycji) robi sie juz calkiem niezla opcja moim zdaniem
mi tam ta edycja sie nie spodobala, wybrali banalne opcje na dopakowanie piechoty: steadfast, walenie z 2 rankow, ujednolicenie szarz (marginalizacja wiekszego zasiegu kawalerii), wybrali sposob ciezki i toporny na zasadzie 'dopisanie 2 zasad', ogolnie jakos mi jaj VIII ed zasady nie urwaly
...chociaz moze wkoncu bedzie mozna normalnie pograc WoChem
pzdr
Rozumiem że wolisz mocniejszy pocisk tzeentcha z horrorów, niż3 małe pociski jeśli by podzielić ten odział na 3.
Daj znać jak ci poszły bitwy ja na małego heralda tzeentcha daje jeszcze baner ze stabornem w 12 calach inaczje nie przebijesz się przez 2-3 klocki bo zwyczajnie cie posypią.
Daj znać jak ci poszły bitwy ja na małego heralda tzeentcha daje jeszcze baner ze stabornem w 12 calach inaczje nie przebijesz się przez 2-3 klocki bo zwyczajnie cie posypią.
powiem ci tak Solo, narazie to ja teoretyzuje od 2 miechow czasu nawet na forum specjalnie nie mam nie mowiac o graniu czy wnikliwym czytaniu RB... moze sie okazac ze stare dobre 10tki beda ok !, wszak rzucanie z 1 kostki na 3+ malego piardu zle nie jest wszystko pokaze czas i przyjete standardy turniejowe
moze sie okazac ze grajac turnieje na np las do nieba + pitche bez scenariuszy standard rozpa demonow bedzie nadal mocna, juz nie rzezaca ze wzgledu na oslabienie ogolnych RBowych zasad ktorymi demony miazdzyly, ale nadal mocna
pzdr
moze sie okazac ze grajac turnieje na np las do nieba + pitche bez scenariuszy standard rozpa demonow bedzie nadal mocna, juz nie rzezaca ze wzgledu na oslabienie ogolnych RBowych zasad ktorymi demony miazdzyly, ale nadal mocna
pzdr
Jakby coś to chyba karty magii do armii wrzucili - look up:
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... O-US-en_US
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... O-US-en_US
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jest niezly knif zasada
aye?
nic nie znaczy, wiec do czasu wyjscia FAQ furie zajmuja coreUnits of Chaos Furies do not count towards the number of
Core choices you must field.
aye?
Polecam lekturę Rulebooka, gdzie jest dokładnie elegancko zapisane iż taki zapis oznacza, że do procentów dany oddział się nie liczy. Powiedziałem to ja, osoba która ma 30, a wystawia(ła) regularnie 20 WarhoundówLidder pisze:Jest niezly knif zasadanic nie znaczy, wiec do czasu wyjscia FAQ furie zajmuja coreUnits of Chaos Furies do not count towards the number of
Core choices you must field.
aye?
- Hellsinger
- Warzywo
- Posty: 11
A Khornowe jaggernauty z Heraldem?
To nic nie robi u demonów?
Silne, twarde, i mają stompa. Mnóstwo ataków, czego chcieć więcej.
To nic nie robi u demonów?
Silne, twarde, i mają stompa. Mnóstwo ataków, czego chcieć więcej.
Druchii-fever...forever!