Erraty dla 8 edycji

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Re: Erraty dla 8 edycji

Post autor: Morsereg »

Ziemko pisze:Era HE, Dwarfow i Empire nadchodzi.
ziemko, po czym wnosisz, ze to era dwarfow?
dostalismy wiecej nerfow niz buffow. troche polepszyli nam antymagie ale za to pogorszyli strzelanie.

btw czy helka i trebuszet maja niezmieniona sile? czy wala z sila klopy napisanej w RB?
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Ziemko pisze: Era HE, Dwarfow i Empire nadchodzi.
A najbardziej Dwarfów - zasypiemy was Scrollami (runicznymi) i przesypiemy poprostu. Oprócz kompozycji armii Dwarfy dostały w puppę. Flame cannon strzela na 2-10 cali plus template czyli przy farcie na 18 cali aż! A przy braku farta i 8 edycyjnych szarżach piechoty na kilkanaście cali to strzeli może raz... Inżynierowie pogorszeni. Runy z kowadła takie same - samo kowadło do ubicia. Jedyne co fajne to T5 na całej załodze Anvila :mrgreen:

majzownik
Wałkarz
Posty: 93
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: majzownik »

Empire FAQ pisze:Page 50 – Steam Tank
Change the profile, equipment and special rules for the Steam
Tank to:(...)
Oznacza to dokładnie tyle że należy wymienić to jest na stronie 50 - czyli profil, ekwipunek i Special Rules wypisane na tej stronie i będące odnośnikami do Rulebooka. Specjalne zasady indywidualne dla SteamTanka opisane na stronie 51 są zmieniane osobnymi wpisami w FAQu, a tam nie ma nic o odporności na magię - więc nic się nie zmienia.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Strzelanie pogorszyli :lol2: :lol2: :lol2:
Dziala z d6 ran bez guessowania....
Klopy kladace sie gdzie chce, w prawdzie z s3 i savem, ale wszystko co stykasz ma autohita, a przy klockach, ktore beda grane w 8ed to nawet jak zniesie to cos dziabnie...
Dwarficki gunline bedzie mily dla oka...

No masz racje oslabili flame cannona... Jak szkda, bo teraz to bylo to podstawowe wystawienie w armii.

Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Post autor: Bocian »

Nie mam ab Empire pod ręką, ale moim zdaniem w steam tanku ZMIENIA SIĘ TO, CO JEST W ERRACIE (tzn. np. te zdania special rules, które są wskazane w erracie). Wydaje się, że to raczej wynika z zapisu erraty. "Change the profile, equipment and special rules to...", zmieniamy to, co wskazane. Potem jest odpowiednio "page 51, steam tank, mv phase" - zmieniamy, "page 51,st, shooting phase" - zmieniamy, itd. Reszta bez zmian.

Co do dwarfów, to zostały trochę ugrywalnione, ale IMHO do ery Dwarfów to jest bardzo daleko...
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Czekam tylko jak jakis dobry gracz wezmie krasie i zlozy jedyna sensowna rozpiske i wygra jakiekogos mastera.

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5907
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Voodoo pisze:
Byro pisze:
Voodoo pisze:Skoro wszystko się zmienia tak jak twierdzicie to czołg nie jest trafiany w CC automatycznie, sam nie bije w turze walki tylko kiedy szarżuje zadając impacty :lol2:
Buahaha
Jako chariot trafia się przeciw WS 3 inżyniera, wszak to rydwan.
Ta jeszcze mu z czaru WS podciągniesz do 10 ewentualnie rzucisz regenreację na czołg =D>

Do tych errat usiedli pewnie wczoraj wieczorem i na szybko coś napisali na odwal...
Dlaczego nie ? regenka, WS 10, przerzuty 1 z heavena ? Tego mi przy czołgu brakowało
dostaliśmy najmocniejszą jednostkę w grze, na chwile obecną przynajmniej ;)

@ Bocian przeczytaj dokładnie
Change the profile, equipment and special rules for the Steam
Tank to:
staty

*Note that the Steam Tank only inflicts D3 Impact Hits rather
than D6 like other chariots (This will combine with the D3
Impact Hits per SP listed below).
Equipment
The Steam Tank is armed with a main cannon in the hull and a
steam gun in the turret. The Engineer Commander is armed
with a repeater pistol (see page 47).
Special Rules
Impact Hits (D3 per SP), Large Target, Terror, Unbreakable,
Steam Points (see page 51)


a dalej masz opisane co się zmienia w zasadzie Steam Points, a nie w ogólnych zasadach czołgu

dwarfy łapią boosta i to widać odrazu ;)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Czy chcesz moc sie chwalic kolegom, ze zabiles Steam Tanka???

Tak???

To zacznij grac dwarfami

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

czyli he mają jednak 25% mieć w corach - super teraz to będzie zabawy z wyborem "hmmm, który z tych 3 corów wybrać?"
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Co do ST to wreszcie poisony ze skinków na niego działają ;P

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

A szczurzy crack's call wciąga go zasadniczo na 3+ (4-)... ale dla wszystkich normalnych jednostek jest nie do przejścia i to w dodatku bez zmiany ceny.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Panowie (Manfred i Jankiel zwłaszcza), nadinterpretujecie zmiany dotyczące czołgu.

Zajrzyjcie do ab Imperium - są zasady czołgu i są paragrafy poświęcone jego zachowaniu w poszczególnych fazach. Tam są zapisy o niewrażliwości na magię i automatycznym trafianiu. Tych paragrafów errata nie zmienia.
Zmienił się T i typ jednostki (jako chariot nie jest odporny na poison. I jest osobnym wystawieniem).

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Super... I te 1-2 rany, ktore wbijesz z 2och chmurek, wyleczy w nastepnej turze :) Przykre to imperium.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Helka ma nadal s 5

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

wychodzi na to, że ogry już nie znają wszystkich czarów i mogąrzucaćczary nawet na 6 kościach...
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

Pitka nie działa na Czołg, tak stoi w FAQ - nie działa, bo nie ma siły, to osobna zasada ST. Więc niestety panowie, leczenie nie będzie :|
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Piotr pisze:Panowie (Manfred i Jankiel zwłaszcza), nadinterpretujecie zmiany dotyczące czołgu.

Zajrzyjcie do ab Imperium - są zasady czołgu i są paragrafy poświęcone jego zachowaniu w poszczególnych fazach. Tam są zapisy o niewrażliwości na magię i automatycznym trafianiu. Tych paragrafów errata nie zmienia.
Zmienił się T i typ jednostki (jako chariot nie jest odporny na poison. I jest osobnym wystawieniem).
+1
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Wydaje mi sie, ze Piotr ma racje.
Czyli czolg jest niesmiertelny, bo zaden pocisk nie ma s9 czy 10.
Nie zdziwie sie jak czolg dostanie bana calkowitego na niektorych turniejach.
0-1 natomiast to juz 100% wymog dla niego.

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5907
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

@ SaH dla mnie to po prostu zapis ze starego Faqa błędnie przeklejony, dlaczego nie ma kupy pytań o inne czary ?

Panowie jak dla Mnie to zapis jest jasny, nie wiem o co się kłócicie ;)

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Ziemko pisze:Wydaje mi sie, ze Piotr ma racje.
Czyli czolg jest niesmiertelny, bo zaden pocisk nie ma s9 czy 10.
Nie zdziwie sie jak czolg dostanie bana calkowitego na niektorych turniejach.
0-1 natomiast to juz 100% wymog dla niego.
Kowadło ani cauldron nie dostawało bana za nieśmiertelność (dosłowną).
trafienie centralne z klopy ma siłę 9.
Magiczne pociski o bardzo niskiej sile ignorujące armor save'y mogą teraz czołg zniszczyć (czego nie mogły robić mając S<3 przy T 6).

EDIT: aczkolwiek 0-1 to dobry pomysł (wystarczy nie robić turniejów powyżej 2350) :)
Ostatnio zmieniony 9 lip 2010, o 12:53 przez Byro, łącznie zmieniany 1 raz.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

ODPOWIEDZ