Erraty dla 8 edycji

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Re: Erraty dla 8 edycji

Post autor: szafa@poznan »

Ziemko pisze:Wydaje mi sie, ze Piotr ma racje.
Czyli czolg jest niesmiertelny, bo zaden pocisk nie ma s9 czy 10.
Nie zdziwie sie jak czolg dostanie bana calkowitego na niektorych turniejach.
0-1 natomiast to juz 100% wymog dla niego.
Nie trzeba byc pociskiem by ranic czołg - trzeba miec określona ilośc hitów i siłę.

duży pocisk tęczy - siła k6+4, brama - siła 2k6. Oba maja potencjał na siłę 9/10.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Przynajmniej jest powód, żeby robić turnieje na 2399 punktów.

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

Barbarossa pisze:Przynajmniej jest powód, żeby robić turnieje na 2399 punktów.
hehe:D
a jeszcze do wczoraj chcieli wystawiać kloce po 40 + modeli, a dziś już na 2 tankach chcą śmigać

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5907
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

@ Barb jakie jest Twoje zdanie apropo zasad czołgu ?
myślę że ograniczenie niektórych rzeczy będzie potrzebne np Książka HE czy 2 tanki

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

8.ed i od razu książka jest przegięta i tylko teraz ludzie mają o nią pretensje... #-o

Awatar użytkownika
Kosmo
Kradziej
Posty: 947
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Kraków

Post autor: Kosmo »

Wiadomo, że jak to zwykle bywa FAQi nie sa idealne, sa niedokladnie itp ale moze najpierw troche pogracie zanim zaczniecie płakać co jest przegięte i co trzeba od razu zbanować. Ziemko szczególnie :)

Wood elficki Moonstone bedzie ciekawą opcją. Podoba mi sie tez zmiana Tzeentch’s Willa. W warriorach którymi gram wiele się nie zmieniło. Anyway nie mogę się doczekać pierwszego turnieju na 8 ed :)
Gremlin pisze: 5. Kosmo (99% szans obecności; Przewodnie motto turniejowe: mam chimerę i kranczerów, wyssę życie z wrogów wielu)

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

zielonatrawa pisze: a jeszcze do wczoraj chcieli wystawiać kloce po 40 + modeli, a dziś już na 2 tankach chcą śmigać
A kto takie coś w którymkolwiek miejscu sugeruje? :)
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5907
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Młody Pajak pisze:8.ed i od razu książka jest przegięta i tylko teraz ludzie mają o nią pretensje... #-o
nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale zmienił się system magii, a w szczególności Lory dostały lekkiego boosta ;)

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Byro pisze:Kowadło ani cauldron nie dostawało bana za nieśmiertelność (dosłowną).
ale te miały miękką obsługę.
Byro pisze:trafienie centralne z klopy ma siłę 9.
czyli rani na 5+
Byro pisze:Magiczne pociski o bardzo niskiej sile ignorujące armor save'y mogą teraz czołg zniszczyć (czego nie mogły robić mając S<3 przy T 6).
Nie mylmy "porysować" ze "zniszczyć" już widzę jak ktoś wyciąga 60
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Korhil lizaki maja to samo, z czego 2 cory roznia sie tym, ze jedne skinki sa w klocku, a drugie w skirmishu.

Czekam na nowy kodex lizakow.
Moze slannowi odkryja potezna bron masowego zniszczenia zostawiano przez pradawanych w podziemiach ktorejs z miast-swiatyn...
Przydalby sie taki land raider... albo chociaz malutki predator?? ;)

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Ale Claudron jest podatny na CC.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

@ Manfred. Nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale:
- bolce IMO są teraz słabe, 2W i nie ma +1 do trafienia za LT
- brak deklaracji zasięgów ---> cannony, mortary, hellstorm....
- Steam Tank teoretycznie nie zniszczalny ---> Nie możliwe założenie masakry z braku punktów za ćwiartki i zmiejszenie punktów małych za inne rzeczy.
- Od teraz trzeba trafiać Tanka
- Dużo tańszy duży mag (jakieś 100 punktów jeśli dobrze pamiętam) z dostępem do wszystkich lore'ów.

I nie wmówisz mi, że przy steamie, cannonach etc. książka jest przegięta. [-X

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Moje zdanie jest takie: Magia nie działa na czołg jak wcześniej (tzn. jeśli nie ma siły). Errata dotyczy części zasad, odporność na magię nie jest jedną ze zmienionych.

Natomiast (może się łudzę...) mam wrażenie, że T10 to może być chochlik drukarski. Jeśli nie, to istotnie gra robi się znowu idiotyczna - a ledwo zaświecił promyk nadziei, że jest jakaś równowaga.

Więc, jeśli chodzi o ograniczenia - GW po raz kolejny udowadnia, że nie potrafi napisać zbalansowanych zasad. Cerowanie ich shitu to syzyfowa praca. Wychodzi też coraz więcej zonków a propos magii, które poddają w wątpliwość sens 8 ed, powiem szczerze.

Pozwolę sobie jeszcze zauważyć, że Erraty są ewidentnie na odpierdol, pozostawały jakieś frukty w rodzaju nowe zasady + stare uściślenie do hoteka, albo thrown weapony. Zapomnieli o nie-magach generujących kostki DD, choć na forach było pełno gadania o tym, inżynierów spaprali itd.

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

zielonatrawa pisze: a jeszcze do wczoraj chcieli wystawiać kloce po 40 + modeli, a dziś już na 2 tankach chcą śmigać
Jedno z drugim się nie wyklucza ;). Załóżmy że 2400 nawet.
2 tanki, wsparcie aryleryjskie to jest nawet przy zagraniu na 3 mortarach i 3 armatach 1125 pkt.
Zostaje ponad 1200 punktów na herosów i cory i specjale. Grając na jednym tanku na 2000+ i tak jest ok - wstawiasz 2x hellstorm które też mają power. ;)

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Barbarossa pisze:Moje zdanie jest takie: Magia nie działa na czołg jak wcześniej (tzn. jeśli nie ma siły). Errata dotyczy części zasad, odporność na magię nie jest jedną ze zmienionych.
Pewnyś? ;)

Change the profile, equipment and special rules for the Steam
Tank to:


Jak dla mnie odporność na magię to ewidentnie special rule. I ten special rule został zmieniony - usunięty.

pozdrawiam
Furion

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

To jest chore. Ja poproszę Polhammera.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Barbarossa pisze:Moje zdanie jest takie: Magia nie działa na czołg jak wcześniej (tzn. jeśli nie ma siły). Errata dotyczy części zasad, odporność na magię nie jest jedną ze zmienionych.

Natomiast (może się łudzę...) mam wrażenie, że T10 to może być chochlik drukarski. Jeśli nie, to istotnie gra robi się znowu idiotyczna - a ledwo zaświecił promyk nadziei, że jest jakaś równowaga.

Więc, jeśli chodzi o ograniczenia - GW po raz kolejny udowadnia, że nie potrafi napisać zbalansowanych zasad. Cerowanie ich shitu to syzyfowa praca. Wychodzi też coraz więcej zonków a propos magii, które poddają w wątpliwość sens 8 ed, powiem szczerze.

Pozwolę sobie jeszcze zauważyć, że Erraty są ewidentnie na odpierdol, pozostawały jakieś frukty w rodzaju nowe zasady + stare uściślenie do hoteka, albo thrown weapony. Zapomnieli o nie-magach generujących kostki DD, choć na forach było pełno gadania o tym, inżynierów spaprali itd.
+ miliard

To kiedy robimy Polhammera? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Ziemko pisze: Czyli czolg jest niesmiertelny, bo zaden pocisk nie ma s9 czy 10.
duży pocisk z horrorów, brama wochu ;)

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

Ja nie rozumiem. Tank nie ma w army liscie (tam gdzie jest napisane, co można dokupić do unitu, koszt itd) specjalnej zasady w rubryczce Special Rules "spells without S don't affect steam tank" czy czegoś takiego.
Ale dobra. Skoro będzie że działają, to tank też może jeździć przez lasy, być leczony, mieć regeneracje itp... ;)

Poza tym, to chyba jasno informuje nas czy działają czy nie:
Obrazek

;)

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Hehs to tylko pytanie o 1 spell :roll:

ODPOWIEDZ