tylko, że wardy się nie kumulują (poza WoChowym tzeenchem), wybierasz z którego warda korzystasz.BOGINS pisze:A ja mam pytanie... Jak wiemy dobrze runu zbroi można łaczyć i z broje nie swoich bonusów. No i teraz chodzi mi o pary save i runa żelaza będzie 4+ ward drugi?
Errata 2010
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Errata 2010
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
zdejmuje.
panowie, nie pierdolić.
mamy wykurwioną antymagię- teraz to tylko brać zjadaczki czarów.
klocek longów uzbrojony w dwuraki i kamyk- i jebiemy w każdą stronę.
flame cannon niby znerfiony, ale: nadal mamy wykurwiony wzornik. trzeba będzie go chowac za klockami piechoty.
plus za ograniczenie skirmiszów ( co nas bolało).
zapis z magistrem jest zajebisty- postawi się go w klocku pomiędzy maszynami i będzie miał i look outa i bedzie dawał bonusy maszynom.
generalinie errata pisana przez jebanego goblina.
panowie, nie pierdolić.
mamy wykurwioną antymagię- teraz to tylko brać zjadaczki czarów.
klocek longów uzbrojony w dwuraki i kamyk- i jebiemy w każdą stronę.
flame cannon niby znerfiony, ale: nadal mamy wykurwiony wzornik. trzeba będzie go chowac za klockami piechoty.
plus za ograniczenie skirmiszów ( co nas bolało).
zapis z magistrem jest zajebisty- postawi się go w klocku pomiędzy maszynami i będzie miał i look outa i bedzie dawał bonusy maszynom.
generalinie errata pisana przez jebanego goblina.
Mało by ponad 100 stron erat a dali 52 ... z czego 7 skavenom (nie ma to jak armia przygotowana pod nową edycje) .
Wywalili moją ulubioną runę i splewili kilka innych nie dając nic w zamian (a sorry możemy se wysadzić łatwiej maszynkę), m eng daje bonus tylko 2 machinką .
Mamy wciąż najlepszego dispela , kamyk może częściej się pojawi ... nie wiadomo co z działkiem parowym żyrka .
Nazwanie osobę(osoby) tworzącą te faq goblinem nie jest wystarczające . Ja bym rzekł ze spisał to elf, którego ojciec był goblinem .
Wywalili moją ulubioną runę i splewili kilka innych nie dając nic w zamian (a sorry możemy se wysadzić łatwiej maszynkę), m eng daje bonus tylko 2 machinką .
Mamy wciąż najlepszego dispela , kamyk może częściej się pojawi ... nie wiadomo co z działkiem parowym żyrka .
Nazwanie osobę(osoby) tworzącą te faq goblinem nie jest wystarczające . Ja bym rzekł ze spisał to elf, którego ojciec był goblinem .
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
ERRATA
Page 29 – Royal Blood
Change the first sentence to “Dwarf Lords (but not Thanes)
are of Royal Blood.”
Co tu się zmieniło ? Jakoś umyka mi sens tej zmiany ...
Page 29 – Royal Blood
Change the first sentence to “Dwarf Lords (but not Thanes)
are of Royal Blood.”
Co tu się zmieniło ? Jakoś umyka mi sens tej zmiany ...
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
- papa-smerf
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 134
Czyli to co nie zostało wymienione się nie zmieniło chodzi mi głównie że zwykły kowal daj 1dd a misio 2dd ? Mam jeszcze pytanko czy ktoś by mógł lub gdzie by można sprawdzić o co chodzi GW z tym cannonem d3 czy d6 chodzi mi o jakiś adres korespondencyjny?
heh to mogli nam dać cały przepisany podręcznik ze zmianami i napisać na początku :" a teraz drogie dzieci szukajcie zmian i bawcie się dobrze" .
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Od początku wiedziałem że tak będzie- erraty więcej wprowadziły zamieszania i niedomówień niż rozwiązały problemów. I to w każdej armii jest tak samo
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Grazbird, IMHO kamień w megaklocu to średni patent. Rozkładasz go, fajnie, stoisz do końca gry, nikt o zdrowych zmysłach tego nie zaszarżuje. Jedyny wyjątek, kiedy może byc naprawdę przydatny to scenariusze na zdobywanie obiektu;D Rozkładasz sobie przy celu i zapraszasz do tańca;)
A czemu by tak np. nie przeznaczyć tych paru punktów na oddziały w core'ach czy też maszynki w specialach. Powiedzmy sobie szczerze, w rare'ach nic nie zachwyca w przeliczeniu koszty-efektywność, a w porównaniu do tego co inne armie mają do wystawienia w tej sekcji, jesteśmy trochę z tyłu. Wyjątkiem jest tu jedynie użyteczność organek, ze względu na automatyczne trafienia z przerzutem ich ilości, a także dużą modyfikację pancerza.xaurus pisze:zastanawiam sie co bedzie sie teraz bralo w rare, skoro splewili flame to chyba znowu organki beda najczesciej wystawiane bo zyrek troche za drogo wychodzi
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Marudzicie z tymi rarami. Organki nic nie stracily na efektywnosci, nadal sa super maszynka, u mnie maja zapewnione miejscew rozpisce. A teraz bedzie ich mozna brac wiecej. A to dobry straszak na wszystko. Do tego oslabienie katapult, ale wzmocnienie cannonow - imo rowniez na plus. U mnie prawdopodobnie znikna wszystkie linie strzelcow, za to w core przeznacze wiecej punktow na longbeardow. Ja sie tam ciesze ze zmian, boli mnie jedynie to, ze krol na tarczy juz nie jest juz odporny na kb. No i to, ze ME nie oze wejsc do maszynki - zawsze chcialem wystawic na flance maszynke z puszka i unbreakablem
ale organiki maja maly zasieg, tym bardziej ze wszystko teraz dochodzi do nich szybciej. zyrek spowalniac juz nie bedzie wiec jego uzytecznosc tez maleje:/ chociaz i tak najbardziej bedzie mi brakowac malakaia i long drongow
chyba faktycznie trzeba bedzie inwestowac w cory/speciale...
chyba faktycznie trzeba bedzie inwestowac w cory/speciale...
Co do magicznej ochrony (moje wrażenia) -
Bonusy:
1. Zasada Rune Lore działa tak jak działała, czyli zwykle możemy wyrównać straty w losowej generacji kostek Powera i Dispela na 2D6.
2. Nieograniczona ilość Rune of Spellbreaking i Spelleater Rune.
3. Możliwy bonus do Dispela wyciągnięty z przedmiotów i zasad: Podstawowy krasnoludzki +2; Master Rune of Valaya +2, Master Rune of Spellbinding +1; = +5 do Dispela
Minusy:
1. TRZEBA WYSTAWIAĆ RUNESMITHÓW, którzy poza tym, że generują kostki i noszą torby wypełnione runami, nijak znajdują rolę na polu bitwy. Jedyne rozwiązanie, które unika totalną nieużyteczność tych bohaterów, to wystawienie Runelorda z kowadłem, który poza tym co robią runesmithowie będzie jeszcze rąbał runy na kowadle. Prowadzi to do tworzenia "jedynych słusznych" rozpisek, których podstawą jest wybór Runelorda, zamiast innych rodzajów lordów.
2. Koszt wyciągnięcia +5 do Dispela jest duży i osłabia znacząco rozpiskę w innych aspektach. Łatwiej wyciągnąć +3 do Dispela, ale pamiętajmy, że magowie - ci którzy będą rzucali w nas czarami - dodają sobie albo +2 albo +4 do każdego casta. Bardzo trudno będzie walczyć z castem przeciwnika nawet z naszym bazowym bonusem - statystycznie większą ilość razy przeciwnik wyrzuci pełen casting value bez IF+miscast - poza tym są przedmioty, które ułatwiają rzucanie czarów i działają bardzo różnie.
Jak wygląda szala równowagi w tym przypadku? Jak dla mnie dokładnie tak samo jak w 7ed. - czyli z lekkim minusem na naszą niekorzyść. Przede wszystkim powodem takiej oceny jest to, że jako chyba jedna z niewielu armii (chyba jeszcze tylko inżynierowie imperium... swoją drogą nasz Master Engineer, też spada do podobnego poziomu) mamy bohatera, który może spełniać tylko jedną rolę i to maksymalnie pasywnie, poza tym nie mający innego użycia na polu bitwy. Byłoby to jeszcze do przyjęcia, gdyby nie to, że wystawienie tego bohatera jest KONIECZNE by mieć jakiekolwiek szanse wygrania z magią przeciwnika. Zgadzam się, zwiększyły się możliwości antymagiczne - ale ogólny zarys w naszej armii wcale, czego nie można powiedzieć o magach innych armii, którzy spełniają teraz znacznie więcej ról (channeling, scroll caddy, personalne dispelowanie, castowanie spelli).
Bonusy:
1. Zasada Rune Lore działa tak jak działała, czyli zwykle możemy wyrównać straty w losowej generacji kostek Powera i Dispela na 2D6.
2. Nieograniczona ilość Rune of Spellbreaking i Spelleater Rune.
3. Możliwy bonus do Dispela wyciągnięty z przedmiotów i zasad: Podstawowy krasnoludzki +2; Master Rune of Valaya +2, Master Rune of Spellbinding +1; = +5 do Dispela
Minusy:
1. TRZEBA WYSTAWIAĆ RUNESMITHÓW, którzy poza tym, że generują kostki i noszą torby wypełnione runami, nijak znajdują rolę na polu bitwy. Jedyne rozwiązanie, które unika totalną nieużyteczność tych bohaterów, to wystawienie Runelorda z kowadłem, który poza tym co robią runesmithowie będzie jeszcze rąbał runy na kowadle. Prowadzi to do tworzenia "jedynych słusznych" rozpisek, których podstawą jest wybór Runelorda, zamiast innych rodzajów lordów.
2. Koszt wyciągnięcia +5 do Dispela jest duży i osłabia znacząco rozpiskę w innych aspektach. Łatwiej wyciągnąć +3 do Dispela, ale pamiętajmy, że magowie - ci którzy będą rzucali w nas czarami - dodają sobie albo +2 albo +4 do każdego casta. Bardzo trudno będzie walczyć z castem przeciwnika nawet z naszym bazowym bonusem - statystycznie większą ilość razy przeciwnik wyrzuci pełen casting value bez IF+miscast - poza tym są przedmioty, które ułatwiają rzucanie czarów i działają bardzo różnie.
Jak wygląda szala równowagi w tym przypadku? Jak dla mnie dokładnie tak samo jak w 7ed. - czyli z lekkim minusem na naszą niekorzyść. Przede wszystkim powodem takiej oceny jest to, że jako chyba jedna z niewielu armii (chyba jeszcze tylko inżynierowie imperium... swoją drogą nasz Master Engineer, też spada do podobnego poziomu) mamy bohatera, który może spełniać tylko jedną rolę i to maksymalnie pasywnie, poza tym nie mający innego użycia na polu bitwy. Byłoby to jeszcze do przyjęcia, gdyby nie to, że wystawienie tego bohatera jest KONIECZNE by mieć jakiekolwiek szanse wygrania z magią przeciwnika. Zgadzam się, zwiększyły się możliwości antymagiczne - ale ogólny zarys w naszej armii wcale, czego nie można powiedzieć o magach innych armii, którzy spełniają teraz znacznie więcej ról (channeling, scroll caddy, personalne dispelowanie, castowanie spelli).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."