rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
rozpiski elfów VIII ed.
otwieramy nowy temat na rozpiski na nową edycję. Tamten niech powisi do dmp, potem zamkniemy i odpowiednio temu zmienimy nazwę na niczym nie wyrózniajacą się.
Jako, że mamy nową edycję to i jest nowa zabawa. Dlatego ja mam dwie propozycję bardzo cieawych rozpisek, bardziej funowych niż jakiś super wykoksowanych (czyli takie jak się pojawily w ogólnym dziale), a więc:
jak wiadomo arcymag robi się niezwykle groźny, jednak przedstawiam alternatywę w postaci, wiadomo gwiezdnego smoka, czyli:
Prince 612
-star dragon, great weapon
-armour of caledor
-vambrencki
Dragon Mage II lvl 430
-ward save 4+
Mage II lvl
-annulian crystal
15x Archers (m) 170
15x Archers (m) 170
15x Archers (m) 170
10x Archers 110
10x Phoenix Guards 250
-fcg
-BoS, amulet of fire
5x Shadow Warriors 80
5x Shadow Warriors 80
5x Great Eagles 5x50
Dragon mage jest nawet wystawialny, ma warda na 4+ i dodaje 2 kostki do poola, do tego magia ognia ma naprawde dobre zasięgi no i na wspólę z starusiem mogą niszczyć wroga. DO tego drugie zionięcie, raczej templejtkowe niż w klocek. SD teraz jest już na pewno najmocniejszym smokiem w grze i żaden inny (czyt. jakieś czarne smoczątko) mu tego nie odbierze. Lord wreszczie zabija, a dodatkoe d6S7, coś pięknego. Armia partyzancka. Czyli latami smokami i zabijamy, a zeby nas nie zabili ze strzelania to jest 5 orlów i 2 oddzialy scautów, któzy wystawią się pod maszynkami zaraz.
A teraz tez w smoczej konwencji, ale bardziej poważnie :
Prince 612
-star dragon, great weapon
-armour of caledor
-vambrencki
Mage II 175
-annulian crystal
Mage II 185
-staff of sorcery
-gem of courage
Noble 186
-gw, da, shield
-banner of the world dragon
15x Archers (m) 170
15x Archers (m) 170
15x Archers (m) 170
10x Archers 110
23x White Lions 440
-fcg
-BoS, AoL
5x Shadow Warriors 80
4x Great Eagles 4x50
Ot takie, coś. Smok robi swoje, coby mial latwiej znowu ekipa do ogarniecia lini strzeleckich, magia w porzadku oraz antymagia (+4 do dispela i kradnięcie PD przeciwnikowi i dodanie DD do puli wysokich). Klocek odprony na magię i dobrze walczący.
To są tylko takie dwie prozpycję, alternatywy i nie twierdzę, ze są mocne (z resztą, nie wiadomo do końca co jest mocne póki co) ale na pewno mile do grania. Acha, za 5pkt można zawsze SD dolożyć warda na 6 od machin, zawsze coś, a kosztuje tyle co nic.
p.s. niech ktoś da zlożenie rozpy na SD, bardzo mnie one ciekawią, bo chyba zbyt pochopnie odszedl on w odstawkę, a na pewno grać się na nim będzie dalo, i to będzie wyzwanie dla stratega Mi osobiście bardzo podoba się pierwsza rozpiska z dwoma smokami Zawsze można zamienić maga na BSB na orle i wtedy robi się taki, bardzo szybki, latający napór
Jako, że mamy nową edycję to i jest nowa zabawa. Dlatego ja mam dwie propozycję bardzo cieawych rozpisek, bardziej funowych niż jakiś super wykoksowanych (czyli takie jak się pojawily w ogólnym dziale), a więc:
jak wiadomo arcymag robi się niezwykle groźny, jednak przedstawiam alternatywę w postaci, wiadomo gwiezdnego smoka, czyli:
Prince 612
-star dragon, great weapon
-armour of caledor
-vambrencki
Dragon Mage II lvl 430
-ward save 4+
Mage II lvl
-annulian crystal
15x Archers (m) 170
15x Archers (m) 170
15x Archers (m) 170
10x Archers 110
10x Phoenix Guards 250
-fcg
-BoS, amulet of fire
5x Shadow Warriors 80
5x Shadow Warriors 80
5x Great Eagles 5x50
Dragon mage jest nawet wystawialny, ma warda na 4+ i dodaje 2 kostki do poola, do tego magia ognia ma naprawde dobre zasięgi no i na wspólę z starusiem mogą niszczyć wroga. DO tego drugie zionięcie, raczej templejtkowe niż w klocek. SD teraz jest już na pewno najmocniejszym smokiem w grze i żaden inny (czyt. jakieś czarne smoczątko) mu tego nie odbierze. Lord wreszczie zabija, a dodatkoe d6S7, coś pięknego. Armia partyzancka. Czyli latami smokami i zabijamy, a zeby nas nie zabili ze strzelania to jest 5 orlów i 2 oddzialy scautów, któzy wystawią się pod maszynkami zaraz.
A teraz tez w smoczej konwencji, ale bardziej poważnie :
Prince 612
-star dragon, great weapon
-armour of caledor
-vambrencki
Mage II 175
-annulian crystal
Mage II 185
-staff of sorcery
-gem of courage
Noble 186
-gw, da, shield
-banner of the world dragon
15x Archers (m) 170
15x Archers (m) 170
15x Archers (m) 170
10x Archers 110
23x White Lions 440
-fcg
-BoS, AoL
5x Shadow Warriors 80
4x Great Eagles 4x50
Ot takie, coś. Smok robi swoje, coby mial latwiej znowu ekipa do ogarniecia lini strzeleckich, magia w porzadku oraz antymagia (+4 do dispela i kradnięcie PD przeciwnikowi i dodanie DD do puli wysokich). Klocek odprony na magię i dobrze walczący.
To są tylko takie dwie prozpycję, alternatywy i nie twierdzę, ze są mocne (z resztą, nie wiadomo do końca co jest mocne póki co) ale na pewno mile do grania. Acha, za 5pkt można zawsze SD dolożyć warda na 6 od machin, zawsze coś, a kosztuje tyle co nic.
p.s. niech ktoś da zlożenie rozpy na SD, bardzo mnie one ciekawią, bo chyba zbyt pochopnie odszedl on w odstawkę, a na pewno grać się na nim będzie dalo, i to będzie wyzwanie dla stratega Mi osobiście bardzo podoba się pierwsza rozpiska z dwoma smokami Zawsze można zamienić maga na BSB na orle i wtedy robi się taki, bardzo szybki, latający napór
już w desperacji chciałem zaczynać gre na arcym(kto wie, moze i tak bede na nim grał )... ale zaświeciłeś światełko w moim tunelu, że nie tylko ja jestem wariatem i nie tylko ja chciałbym pograć na duzym bydlaku który spada od jednego canona w tej naszej nowej pieknej edycji ^^
DLA MNIE pierwsza ważna zasada... robić rozpe z modeli takich co mam, a jak juz to tak zeby za duzo nie inwestować, a móc pograć
jak kombinowałem nad smokiem(przed erratami...) nie byłem pewien czy GW da reroll z naszego ASF'a i ES liczyłem po 5pkt... więc chciałem wcisnąć na Princie Ogre Blade i tez byloby fajnie
ale, teraz po erratach, rzeczywiście... ES za 10pkt troche psuje, a GW z rerolami daje mozliwość łatwego osiągnięcia dużej siły i jeszcze dużej pewności trafienia wroga i standardowe 7ed(tyle że z GW zamiast halabardy) kombo jest lepsze ^^
przeglądałem sobie ostatnio nowe itemy i jest takie coś jak IRONCURSE ICON za 5pkt z enchanted itemów dający Ward 6+ przeciwko maszynom wojennym (dla bearera i unitu). Byłby jakimś cieniem szansy na obrone naszego smoka przed canonem... a nóż rzucisz tą 6 i uratujesz smoka... a 5pkt wiosny nie czyni
więc może do tego zestawu co napisałes, wrzucic ten ward na 6? nie byloby zle
tacy magowie jak w wersji nr 2 sa super jako ochrona magiczna! Ja z początku chciałem nastawić się na lekkie poczarowanie, ale jednak przekonałeś mnie chyba do dispelowców do tego BSB z niezastąpionym sztandarem, który w razpach HE teraz będzie musem... i mamy rozpiske dość dobrze nastawioną antymagicznie ^^
ja chyba bardziej od SW przychylny jestem fastom... moze dlatego ze mam figurki i nie musze dokupywać ^^
klocek WL w liczbie 36 to max jaki wycisne z modeli bez opcji dokupywania i chyba na takim klocku będe grał
więc raczej też nie zabraknie go w mojej rozpie.
w corach raczej bede wystawiał standardowe 20 łuków, a reszte pkt w LSG (ponieważ większość modeli już mam)
w rarach 2 orły - bo tyle tez mam
wychodzi mi coś takiego:
Lord 617
- AoC, VoD, ward 6+ na war machiny, SD, GW
Mag 175
- 2lv, +1 do dispela
Mag 140
- 1lv, zabieranie przeciwnikowi 1 Pd na rzecz 1 Dd dla nas
BSB 184
- GW, DA, BotWD
2x 10 Archers 220
30 LSG 415
- fcg
32 WL 555
- fcg
- SoB
fast 85
2x Orzeł 100
2491
albo zamiast fast, dopakowac WL do 36 i wrzucic AoL + helm z wardem 2+ od flamingów
DLA MNIE pierwsza ważna zasada... robić rozpe z modeli takich co mam, a jak juz to tak zeby za duzo nie inwestować, a móc pograć
jak kombinowałem nad smokiem(przed erratami...) nie byłem pewien czy GW da reroll z naszego ASF'a i ES liczyłem po 5pkt... więc chciałem wcisnąć na Princie Ogre Blade i tez byloby fajnie
ale, teraz po erratach, rzeczywiście... ES za 10pkt troche psuje, a GW z rerolami daje mozliwość łatwego osiągnięcia dużej siły i jeszcze dużej pewności trafienia wroga i standardowe 7ed(tyle że z GW zamiast halabardy) kombo jest lepsze ^^
przeglądałem sobie ostatnio nowe itemy i jest takie coś jak IRONCURSE ICON za 5pkt z enchanted itemów dający Ward 6+ przeciwko maszynom wojennym (dla bearera i unitu). Byłby jakimś cieniem szansy na obrone naszego smoka przed canonem... a nóż rzucisz tą 6 i uratujesz smoka... a 5pkt wiosny nie czyni
więc może do tego zestawu co napisałes, wrzucic ten ward na 6? nie byloby zle
tacy magowie jak w wersji nr 2 sa super jako ochrona magiczna! Ja z początku chciałem nastawić się na lekkie poczarowanie, ale jednak przekonałeś mnie chyba do dispelowców do tego BSB z niezastąpionym sztandarem, który w razpach HE teraz będzie musem... i mamy rozpiske dość dobrze nastawioną antymagicznie ^^
ja chyba bardziej od SW przychylny jestem fastom... moze dlatego ze mam figurki i nie musze dokupywać ^^
klocek WL w liczbie 36 to max jaki wycisne z modeli bez opcji dokupywania i chyba na takim klocku będe grał
więc raczej też nie zabraknie go w mojej rozpie.
w corach raczej bede wystawiał standardowe 20 łuków, a reszte pkt w LSG (ponieważ większość modeli już mam)
w rarach 2 orły - bo tyle tez mam
wychodzi mi coś takiego:
Lord 617
- AoC, VoD, ward 6+ na war machiny, SD, GW
Mag 175
- 2lv, +1 do dispela
Mag 140
- 1lv, zabieranie przeciwnikowi 1 Pd na rzecz 1 Dd dla nas
BSB 184
- GW, DA, BotWD
2x 10 Archers 220
30 LSG 415
- fcg
32 WL 555
- fcg
- SoB
fast 85
2x Orzeł 100
2491
albo zamiast fast, dopakowac WL do 36 i wrzucic AoL + helm z wardem 2+ od flamingów
na LSG jakiś sztandar, najlepiej flammng ataki
Czemu nie chcesz czarować? 2 magów 2lvl+BoS to jest calkiem ok i przyzwoita magia, punkty na level znajdziesz tnąc WL, a BoS dasz wlaśnie tam, tylko jednemu magowi należaloby dać gem of courage, z BSB są odporni na psychologię, 10 ld do tego, oczywiście lepiej mieć tą 100% pewność, ale można zrobic wyjątek i tak rozy na smoku nie będą pg i ciśnieniować się nie trzeba będzie więc pelen looz
Wada tej rozpy, za malo czegoś do ogarniećia tych pierdykniętych war machinów
Czemu nie chcesz czarować? 2 magów 2lvl+BoS to jest calkiem ok i przyzwoita magia, punkty na level znajdziesz tnąc WL, a BoS dasz wlaśnie tam, tylko jednemu magowi należaloby dać gem of courage, z BSB są odporni na psychologię, 10 ld do tego, oczywiście lepiej mieć tą 100% pewność, ale można zrobic wyjątek i tak rozy na smoku nie będą pg i ciśnieniować się nie trzeba będzie więc pelen looz
Wada tej rozpy, za malo czegoś do ogarniećia tych pierdykniętych war machinów
Dzięki chłopakiAcha, za 5pkt można zawsze SD dolożyć warda na 6 od machin, zawsze coś, a kosztuje tyle co nic.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
problemem są punkty ;| nie mam pkt na PG i na lvl dla maga... a i tak pewnie wylosuje lipne czary, nie przebije się przez dispel wroga albo walne 2x6 siedząc w WL i wyjdzie duza templatka z S10 ;D
mam jeszcze jednego fasta na półce ^^ jak jeszcze brakuje czegos do maszynek tylko znowu pojawia sie problem... brakuje pkt :\ skad je wyczarować ?
nie wiem, nie grałem jeszcze, ale widząc inne klocki (30 gg z regenką itp...) to wydaje mi sie ze 30 to taka minimalna liczba elitarnej piechoty w regonie... a niedaj Boże jeszcze katapka w to walnie... to jeszcze z 7-8 mi wciągnie -.-
mam jeszcze jednego fasta na półce ^^ jak jeszcze brakuje czegos do maszynek tylko znowu pojawia sie problem... brakuje pkt :\ skad je wyczarować ?
nie wiem, nie grałem jeszcze, ale widząc inne klocki (30 gg z regenką itp...) to wydaje mi sie ze 30 to taka minimalna liczba elitarnej piechoty w regonie... a niedaj Boże jeszcze katapka w to walnie... to jeszcze z 7-8 mi wciągnie -.-
chyba nie zaczaiłemDzięki chłopakiAcha, za 5pkt można zawsze SD dolożyć warda na 6 od machin, zawsze coś, a kosztuje tyle co nic.
Ostatnio zmieniony 9 lip 2010, o 23:48 przez Rabsp, łącznie zmieniany 2 razy.
czepianie sięAndrzej pisze:Dzięki chłopakiAcha, za 5pkt można zawsze SD dolożyć warda na 6 od machin, zawsze coś, a kosztuje tyle co nic.
zobaczysz, arcymag stanie się nudny, a to jest zabawa.
Smok będzie opcją dla prawdziwych mężczyzn
edit:
heh, troche zle odebralem tego posta
jak na WL to bardzo fajny przedmiot, to myślalem, ze krytykujesz tu nas, bo na SD to gówno i tak da, hehe
Co Ty tak wszędzie wietrzysz ironie? Serio jestem Wam wdzięczny, dzięki temu moi WL będą mieli trochę mniej pod górkę z krasiami itp
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
taa zabawa do czasu kiedy dostaniesz 5 masek pod rząd na jakims masterze
swoją drogą... Jakie czary(z tych najpopularniejszych lorów... death, life, shadow...) są dobre na smoki?
p.s. dobrze interpretuje fakt, że AoL daje mozliwosc zabicia takiego maga HE z przedmiotem "eteryczności" i Talizmanem of Saphery?
ten przedmiot traktuje bronie w styku jak normalne, tyle że np. Lance DP z AoL są normalne, a to że AoL daje im magiczne ataki (a nie zmienia ich broni w magiczne) to juz inna bajka...
edit
swoją drogą... Jakie czary(z tych najpopularniejszych lorów... death, life, shadow...) są dobre na smoki?
p.s. dobrze interpretuje fakt, że AoL daje mozliwosc zabicia takiego maga HE z przedmiotem "eteryczności" i Talizmanem of Saphery?
ten przedmiot traktuje bronie w styku jak normalne, tyle że np. Lance DP z AoL są normalne, a to że AoL daje im magiczne ataki (a nie zmienia ich broni w magiczne) to juz inna bajka...
edit
tak myślałem, że chcesz to walnąć na WL ^^Co Ty tak wszędzie wietrzysz ironie? Serio jestem Wam wdzięczny, dzięki temu moi WL będą mieli trochę mniej pod górkę z krasiami itp
Ostatnio zmieniony 9 lip 2010, o 23:54 przez Rabsp, łącznie zmieniany 1 raz.
sam wsadze ten przedmiot na swoich WL, zawsze coś, 5 pkt a jaką wielokrotność 15 moze uratować?
DobrzeRabsp pisze:p.s. dobrze interpretuje fakt, że AoL daje mozliwosc zabicia takiego maga HE z przedmiotem "eteryczności" i Talizmanem of Saphery?
DokładnieKosa pisze:sam wsadze ten przedmiot na swoich WL, zawsze coś, 5 pkt a jaką wielokrotność 15 moze uratować?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Może jacys spearmani zamiast samych łuczników, skoro to wersja dla prawdziwych mężczyzn
Dla prawdziwych mężczyzn są LSG
Czy mi się wydaje, czy mamy też warda 6+ w walce z tankiem? W końcu to też war machine (chociaż w sumie coś tam było w erracie o rydwanie...)
Czy mi się wydaje, czy mamy też warda 6+ w walce z tankiem? W końcu to też war machine (chociaż w sumie coś tam było w erracie o rydwanie...)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
tez slyszalem ze rydwan...
chyba chodzi tylko o katapki, bolce, canony itp... ale głównie pomoże to w wardowaniu dziesiątki elfów od klopowego placka
edit
dobra chłopaki, Ulthuan już w ramionach ciemności... trza iść spać ;D zycze ciekawych rozkmin ^^
chyba chodzi tylko o katapki, bolce, canony itp... ale głównie pomoże to w wardowaniu dziesiątki elfów od klopowego placka
edit
dobra chłopaki, Ulthuan już w ramionach ciemności... trza iść spać ;D zycze ciekawych rozkmin ^^
jest jednostką unique g. tabelek z booka.Andrzej pisze:Dla prawdziwych mężczyzn są LSG
Czy mi się wydaje, czy mamy też warda 6+ w walce z tankiem? W końcu to też war machine (chociaż w sumie coś tam było w erracie o rydwanie...)
w erracie jest chariotem? (też to czytalem gdzie na forum), a w poprzedniej edycji rydwany to tez byly war machiny jak dobrze pamietam. ALe reasumując coś mi się zdaje, że nie będzie tego sava, szkoda.
Moja funowa rospa na 2, 5 k (jak dla mnie ) trzymajaca klimat
Unnamed2500 Pts - High Elves Army
1 Eltharion @ 255.0 Pts
General; Light Armour
White Sword [0.0]
1 Belannear Loremaster of Hoeth (Archmage) @ 360.0 Pts
Magic Level 4
Talisman of Saphery [35.0]
Folaraith's Robe [45.0]
Staff of Solidity [20.0]
1 Noble @ 194.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
24 First Lothern Seaguard @ 370.0 Pts
Shield; Standard Bearer; Musician
War Banner [20.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
12 Archers @ 132.0 Pts
12 Archers @ 132.0 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 92.0 Pts
Musician
5 Ellyrian Reavers @ 92.0 Pts
Musician
7 Shadow Warriors @ 112.0 Pts
12 Swordmasters @ 295.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Bladelord @ [32.0] Pts
Amulet of Fire [20.0]
17 White Lions @ 310.0 Pts
Standard; Musician
1 Guardian @ [22.0] Pts
Gem of Courage [10.0]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Great Eagles @ 50.0 Pts
Models in Army: 104
Total Army Cost: 2494.0
Fajnie prezentuje sie na stole gdybym mial jeszcze wszystkie figsy pomalowane
Po dzisiejszej bitwie z bretonią dochodze do wniosku że Andrzej miał racjei LSG są do wymiany (wiem napewno ze lancy nie zatrzymaja a przed tym jak dojdzie duzo nie postrzelaja )
SW oczywiscie nie dali rady utłuc trebusza
I ogólnie tez sa raczej do wymiany
Przez całą bitwe zapomniałem o moich d3 kosciach powera
A Green knight rozwalil mi elthariona i zagonil mi SM bo (przeciwnik sobie o nim przypomnial w ostatniej turze ) podobno jest eterykiem a ja nie mialem magicznich atakach
Unnamed2500 Pts - High Elves Army
1 Eltharion @ 255.0 Pts
General; Light Armour
White Sword [0.0]
1 Belannear Loremaster of Hoeth (Archmage) @ 360.0 Pts
Magic Level 4
Talisman of Saphery [35.0]
Folaraith's Robe [45.0]
Staff of Solidity [20.0]
1 Noble @ 194.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
24 First Lothern Seaguard @ 370.0 Pts
Shield; Standard Bearer; Musician
War Banner [20.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
12 Archers @ 132.0 Pts
12 Archers @ 132.0 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 92.0 Pts
Musician
5 Ellyrian Reavers @ 92.0 Pts
Musician
7 Shadow Warriors @ 112.0 Pts
12 Swordmasters @ 295.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Bladelord @ [32.0] Pts
Amulet of Fire [20.0]
17 White Lions @ 310.0 Pts
Standard; Musician
1 Guardian @ [22.0] Pts
Gem of Courage [10.0]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Great Eagles @ 50.0 Pts
Models in Army: 104
Total Army Cost: 2494.0
Fajnie prezentuje sie na stole gdybym mial jeszcze wszystkie figsy pomalowane
Po dzisiejszej bitwie z bretonią dochodze do wniosku że Andrzej miał racjei LSG są do wymiany (wiem napewno ze lancy nie zatrzymaja a przed tym jak dojdzie duzo nie postrzelaja )
SW oczywiscie nie dali rady utłuc trebusza
I ogólnie tez sa raczej do wymiany
Przez całą bitwe zapomniałem o moich d3 kosciach powera
A Green knight rozwalil mi elthariona i zagonil mi SM bo (przeciwnik sobie o nim przypomnial w ostatniej turze ) podobno jest eterykiem a ja nie mialem magicznich atakach
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Proszę Cię, jak nie wiesz, to nie pisz głupot.wertex pisze:Teraz WarBanner kosztuje 35 pkt
A nie mówiłem?Eltharion pisze:Po dzisiejszej bitwie z bretonią dochodze do wniosku że Andrzej miał racjei LSG są do wymiany
To akurat dziwne. Jak Ci się to udało? Przecież powinieneś zabijać 2-3 obsługantów na turę.Eltharion pisze:SW oczywiscie nie dali rady utłuc trebusza
GratulacjeEltharion pisze:Przez całą bitwe zapomniałem o moich d3 kosciach powera
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
jakby SW mieli 2 bronie, ale byliby czadowi
ale fakt, teraz to tylko z krasnoludzkimi klopkami będa mieć problem, ale w końcu ją utluką, a jeśli nie to na pewno potrzymają dlugo, a kosztują 80 pkt. klopa dużo droższa no i nie strzela. Chyba będe ich wystawial. Jeden oddzial raczej na pewno, może dwa jak pomyślnie przejdą testy. Zmiana scouta wiele zmienia.
ale fakt, teraz to tylko z krasnoludzkimi klopkami będa mieć problem, ale w końcu ją utluką, a jeśli nie to na pewno potrzymają dlugo, a kosztują 80 pkt. klopa dużo droższa no i nie strzela. Chyba będe ich wystawial. Jeden oddzial raczej na pewno, może dwa jak pomyślnie przejdą testy. Zmiana scouta wiele zmienia.