rozpiski elfów VIII ed.

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

rozpiski elfów VIII ed.

Post autor: Kosa »

otwieramy nowy temat na rozpiski na nową edycję. Tamten niech powisi do dmp, potem zamkniemy i odpowiednio temu zmienimy nazwę na niczym nie wyrózniajacą się.

Jako, że mamy nową edycję to i jest nowa zabawa. Dlatego ja mam dwie propozycję bardzo cieawych rozpisek, bardziej funowych niż jakiś super wykoksowanych (czyli takie jak się pojawily w ogólnym dziale), a więc:

jak wiadomo arcymag robi się niezwykle groźny, jednak przedstawiam alternatywę w postaci, wiadomo gwiezdnego smoka, czyli:

Prince 612
-star dragon, great weapon
-armour of caledor
-vambrencki

Dragon Mage II lvl 430
-ward save 4+

Mage II lvl
-annulian crystal


15x Archers (m) 170
15x Archers (m) 170
15x Archers (m) 170
10x Archers 110

10x Phoenix Guards 250
-fcg
-BoS, amulet of fire

5x Shadow Warriors 80
5x Shadow Warriors 80

5x Great Eagles 5x50


Dragon mage jest nawet wystawialny, ma warda na 4+ i dodaje 2 kostki do poola, do tego magia ognia ma naprawde dobre zasięgi no i na wspólę z starusiem mogą niszczyć wroga. DO tego drugie zionięcie, raczej templejtkowe niż w klocek. SD teraz jest już na pewno najmocniejszym smokiem w grze i żaden inny (czyt. jakieś czarne smoczątko) mu tego nie odbierze. Lord wreszczie zabija, a dodatkoe d6S7, coś pięknego. Armia partyzancka. Czyli latami smokami i zabijamy, a zeby nas nie zabili ze strzelania to jest 5 orlów i 2 oddzialy scautów, któzy wystawią się pod maszynkami zaraz.

A teraz tez w smoczej konwencji, ale bardziej poważnie :) :

Prince 612
-star dragon, great weapon
-armour of caledor
-vambrencki

Mage II 175
-annulian crystal

Mage II 185
-staff of sorcery
-gem of courage

Noble 186
-gw, da, shield
-banner of the world dragon

15x Archers (m) 170
15x Archers (m) 170
15x Archers (m) 170
10x Archers 110

23x White Lions 440
-fcg
-BoS, AoL

5x Shadow Warriors 80

4x Great Eagles 4x50

Ot takie, coś. Smok robi swoje, coby mial latwiej znowu ekipa do ogarniecia lini strzeleckich, magia w porzadku oraz antymagia (+4 do dispela i kradnięcie PD przeciwnikowi i dodanie DD do puli wysokich). Klocek odprony na magię i dobrze walczący.

To są tylko takie dwie prozpycję, alternatywy i nie twierdzę, ze są mocne (z resztą, nie wiadomo do końca co jest mocne póki co) ale na pewno mile do grania. Acha, za 5pkt można zawsze SD dolożyć warda na 6 od machin, zawsze coś, a kosztuje tyle co nic.

p.s. niech ktoś da zlożenie rozpy na SD, bardzo mnie one ciekawią, bo chyba zbyt pochopnie odszedl on w odstawkę, a na pewno grać się na nim będzie dalo, i to będzie wyzwanie dla stratega :D Mi osobiście bardzo podoba się pierwsza rozpiska z dwoma smokami :D Zawsze można zamienić maga na BSB na orle i wtedy robi się taki, bardzo szybki, latający napór :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

już w desperacji chciałem zaczynać gre na arcym(kto wie, moze i tak bede na nim grał :P)... ale zaświeciłeś światełko w moim tunelu, że nie tylko ja jestem wariatem i nie tylko ja chciałbym pograć na duzym bydlaku który spada od jednego canona w tej naszej nowej pieknej edycji ^^ :D

DLA MNIE pierwsza ważna zasada... robić rozpe z modeli takich co mam, a jak juz to tak zeby za duzo nie inwestować, a móc pograć :D

jak kombinowałem nad smokiem(przed erratami...) nie byłem pewien czy GW da reroll z naszego ASF'a i ES liczyłem po 5pkt... więc chciałem wcisnąć na Princie Ogre Blade i tez byloby fajnie
ale, teraz po erratach, rzeczywiście... ES za 10pkt troche psuje, a GW z rerolami daje mozliwość łatwego osiągnięcia dużej siły i jeszcze dużej pewności trafienia wroga :D i standardowe 7ed(tyle że z GW zamiast halabardy) kombo jest lepsze ^^
przeglądałem sobie ostatnio nowe itemy i jest takie coś jak IRONCURSE ICON za 5pkt z enchanted itemów dający Ward 6+ przeciwko maszynom wojennym (dla bearera i unitu). Byłby jakimś cieniem szansy na obrone naszego smoka przed canonem... a nóż rzucisz tą 6 i uratujesz smoka... a 5pkt wiosny nie czyni :P
więc może do tego zestawu co napisałes, wrzucic ten ward na 6? nie byloby zle

tacy magowie jak w wersji nr 2 sa super jako ochrona magiczna! Ja z początku chciałem nastawić się na lekkie poczarowanie, ale jednak przekonałeś mnie chyba do dispelowców :D do tego BSB z niezastąpionym sztandarem, który w razpach HE teraz będzie musem... i mamy rozpiske dość dobrze nastawioną antymagicznie ^^

ja chyba bardziej od SW przychylny jestem fastom... moze dlatego ze mam figurki i nie musze dokupywać ^^

klocek WL w liczbie 36 to max jaki wycisne z modeli bez opcji dokupywania i chyba na takim klocku będe grał :P
więc raczej też nie zabraknie go w mojej rozpie.

w corach raczej bede wystawiał standardowe 20 łuków, a reszte pkt w LSG (ponieważ większość modeli już mam)
w rarach 2 orły - bo tyle tez mam :D

wychodzi mi coś takiego:
Lord 617
- AoC, VoD, ward 6+ na war machiny, SD, GW

Mag 175
- 2lv, +1 do dispela

Mag 140
- 1lv, zabieranie przeciwnikowi 1 Pd na rzecz 1 Dd dla nas

BSB 184
- GW, DA, BotWD

2x 10 Archers 220

30 LSG 415
- fcg

32 WL 555
- fcg
- SoB

fast 85

2x Orzeł 100

2491
albo zamiast fast, dopakowac WL do 36 i wrzucic AoL + helm z wardem 2+ od flamingów

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

na LSG jakiś sztandar, najlepiej flammng ataki :)

Czemu nie chcesz czarować? 2 magów 2lvl+BoS to jest calkiem ok i przyzwoita magia, punkty na level znajdziesz tnąc WL, a BoS dasz wlaśnie tam, tylko jednemu magowi należaloby dać gem of courage, z BSB są odporni na psychologię, 10 ld do tego, oczywiście lepiej mieć tą 100% pewność, ale można zrobic wyjątek i tak rozy na smoku nie będą pg i ciśnieniować się nie trzeba będzie więc pelen looz :)

Wada tej rozpy, za malo czegoś do ogarniećia tych pierdykniętych war machinów :(
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Acha, za 5pkt można zawsze SD dolożyć warda na 6 od machin, zawsze coś, a kosztuje tyle co nic.
Dzięki chłopaki :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

problemem są punkty ;| nie mam pkt na PG i na lvl dla maga... a i tak pewnie wylosuje lipne czary, nie przebije się przez dispel wroga albo walne 2x6 siedząc w WL i wyjdzie duza templatka z S10 ;D

mam jeszcze jednego fasta na półce ^^ jak jeszcze brakuje czegos do maszynek :D tylko znowu pojawia sie problem... brakuje pkt :\ skad je wyczarować :D?

nie wiem, nie grałem jeszcze, ale widząc inne klocki (30 gg z regenką itp...) to wydaje mi sie ze 30 to taka minimalna liczba elitarnej piechoty w regonie... a niedaj Boże jeszcze katapka w to walnie... to jeszcze z 7-8 mi wciągnie -.-
Acha, za 5pkt można zawsze SD dolożyć warda na 6 od machin, zawsze coś, a kosztuje tyle co nic.
Dzięki chłopaki :D
chyba nie zaczaiłem 8)
Ostatnio zmieniony 9 lip 2010, o 23:48 przez Rabsp, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Andrzej pisze:
Acha, za 5pkt można zawsze SD dolożyć warda na 6 od machin, zawsze coś, a kosztuje tyle co nic.
Dzięki chłopaki :D
czepianie się ;)
zobaczysz, arcymag stanie się nudny, a to jest zabawa.
Smok będzie opcją dla prawdziwych mężczyzn 8)

;)

edit:
heh, troche zle odebralem tego posta :P
jak na WL to bardzo fajny przedmiot, to myślalem, ze krytykujesz tu nas, bo na SD to gówno i tak da, hehe :D :P
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Co Ty tak wszędzie wietrzysz ironie? Serio jestem Wam wdzięczny, dzięki temu moi WL będą mieli trochę mniej pod górkę z krasiami itp :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

taa zabawa :D do czasu kiedy dostaniesz 5 masek pod rząd na jakims masterze :P
swoją drogą... Jakie czary(z tych najpopularniejszych lorów... death, life, shadow...) są dobre na smoki?

p.s. dobrze interpretuje fakt, że AoL daje mozliwosc zabicia takiego maga HE z przedmiotem "eteryczności" i Talizmanem of Saphery?

ten przedmiot traktuje bronie w styku jak normalne, tyle że np. Lance DP z AoL są normalne, a to że AoL daje im magiczne ataki (a nie zmienia ich broni w magiczne) to juz inna bajka...

edit
Co Ty tak wszędzie wietrzysz ironie? Serio jestem Wam wdzięczny, dzięki temu moi WL będą mieli trochę mniej pod górkę z krasiami itp :D
tak myślałem, że chcesz to walnąć na WL ^^
Ostatnio zmieniony 9 lip 2010, o 23:54 przez Rabsp, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

sam wsadze ten przedmiot na swoich WL, zawsze coś, 5 pkt a jaką wielokrotność 15 moze uratować? :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Rabsp pisze:p.s. dobrze interpretuje fakt, że AoL daje mozliwosc zabicia takiego maga HE z przedmiotem "eteryczności" i Talizmanem of Saphery?
Dobrze

Kosa pisze:sam wsadze ten przedmiot na swoich WL, zawsze coś, 5 pkt a jaką wielokrotność 15 moze uratować? :D
Dokładnie :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

a ja wole to na smoku :P i patrzec na mine gracza krasi jak warduje kule armatnią xD

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Może jacys spearmani zamiast samych łuczników, skoro to wersja dla prawdziwych mężczyzn :wink:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Dla prawdziwych mężczyzn są LSG :)

Czy mi się wydaje, czy mamy też warda 6+ w walce z tankiem? W końcu to też war machine (chociaż w sumie coś tam było w erracie o rydwanie...)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

tez slyszalem ze rydwan...
chyba chodzi tylko o katapki, bolce, canony itp... ale głównie pomoże to w wardowaniu dziesiątki elfów od klopowego placka :P

edit
dobra chłopaki, Ulthuan już w ramionach ciemności... trza iść spać ;D zycze ciekawych rozkmin ^^

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Andrzej pisze:Dla prawdziwych mężczyzn są LSG :)

Czy mi się wydaje, czy mamy też warda 6+ w walce z tankiem? W końcu to też war machine (chociaż w sumie coś tam było w erracie o rydwanie...)
jest jednostką unique g. tabelek z booka.
w erracie jest chariotem? (też to czytalem gdzie na forum), a w poprzedniej edycji rydwany to tez byly war machiny jak dobrze pamietam. ALe reasumując coś mi się zdaje, że nie będzie tego sava, szkoda.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Moja funowa rospa na 2, 5 k (jak dla mnie ) trzymajaca klimat :wink:
Unnamed2500 Pts - High Elves Army

1 Eltharion @ 255.0 Pts
General; Light Armour
White Sword [0.0]

1 Belannear Loremaster of Hoeth (Archmage) @ 360.0 Pts
Magic Level 4
Talisman of Saphery [35.0]
Folaraith's Robe [45.0]
Staff of Solidity [20.0]

1 Noble @ 194.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]

24 First Lothern Seaguard @ 370.0 Pts
Shield; Standard Bearer; Musician
War Banner [20.0]
1 Captain @ [10.0] Pts

12 Archers @ 132.0 Pts

12 Archers @ 132.0 Pts

5 Ellyrian Reavers @ 92.0 Pts
Musician

5 Ellyrian Reavers @ 92.0 Pts
Musician

7 Shadow Warriors @ 112.0 Pts

12 Swordmasters @ 295.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50.0]
1 Bladelord @ [32.0] Pts
Amulet of Fire [20.0]

17 White Lions @ 310.0 Pts
Standard; Musician
1 Guardian @ [22.0] Pts
Gem of Courage [10.0]

1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts

1 Great Eagles @ 50.0 Pts

Models in Army: 104

Total Army Cost: 2494.0
Fajnie prezentuje sie na stole gdybym mial jeszcze wszystkie figsy pomalowane :roll:
Po dzisiejszej bitwie z bretonią dochodze do wniosku że Andrzej miał racjei LSG są do wymiany (wiem napewno ze lancy nie zatrzymaja a przed tym jak dojdzie duzo nie postrzelaja :? )
SW oczywiscie nie dali rady utłuc trebusza #-o
I ogólnie tez sa raczej do wymiany
Przez całą bitwe zapomniałem o moich d3 kosciach powera #-o
A Green knight rozwalil mi elthariona i zagonil mi SM bo (przeciwnik sobie o nim przypomnial w ostatniej turze ) podobno jest eterykiem a ja nie mialem magicznich atakach #-o
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

wertex
Chuck Norris
Posty: 359

Post autor: wertex »

Teraz WarBanner kosztuje 35 pkt :D
EAT SLEEP CONQUER REPEAT

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

wertex pisze:Teraz WarBanner kosztuje 35 pkt :D
Proszę Cię, jak nie wiesz, to nie pisz głupot.

Eltharion pisze:Po dzisiejszej bitwie z bretonią dochodze do wniosku że Andrzej miał racjei LSG są do wymiany
A nie mówiłem? :)

Eltharion pisze:SW oczywiscie nie dali rady utłuc trebusza #-o
To akurat dziwne. Jak Ci się to udało? Przecież powinieneś zabijać 2-3 obsługantów na turę.

Eltharion pisze:Przez całą bitwe zapomniałem o moich d3 kosciach powera #-o
Gratulacje =D>
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

jakby SW mieli 2 bronie, ale byliby czadowi :(

ale fakt, teraz to tylko z krasnoludzkimi klopkami będa mieć problem, ale w końcu ją utluką, a jeśli nie to na pewno potrzymają dlugo, a kosztują 80 pkt. klopa dużo droższa no i nie strzela. Chyba będe ich wystawial. Jeden oddzial raczej na pewno, może dwa jak pomyślnie przejdą testy. Zmiana scouta wiele zmienia.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

a jak chciałeś spearmanami z S3 zabić 9 rycerzy z Sv 2+? 0o
nic dziwnego że teraz masz takie zdanie o LSG... oni nie sa do skrobania pancerzy z ciężkiej kawy...
masz chyba od tego lepsze klocki takie jak WL czy SM...

Zablokowany