VIII Edycja WFB + WoCh

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Re: VIII Edycja WFB + WoCh

Post autor: jurak »

panike zawsze mozna zrobic na -2 ale zasieg tylko 18" :(
hmm.. a wiesz już że będziemy grać bez tlos? z chęcią bym dał głos by był
mowa byla o Look out Sir :lol2:

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jurak pisze:panike zawsze mozna zrobic na -2 ale zasieg tylko 18" :(
hmm.. a wiesz już że będziemy grać bez tlos? z chęcią bym dał głos by był
mowa byla o Look out Sir :lol2:
1. tylko 18" obszarówka która ma 18"... no masakra to mało jedziesz na środek i napierasz a potem kolejny raz i kolejny... zauważ że teraz każdy będzie szedł do przodu jakimiś klockami do odginania

2. już się pogubiłem o co cho więc NVM

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Tak tylko wspomnę, bo nie wiem, czy zauważył ktoś:

Hellenkę nam poprawili :D Już nie mówię o tych atakach z Thunderstomp, bo to jasne, ale dodatkowo:
- nie ma +1 to hit w LT
- Dzięki zasadzie Monsters & handlers chaośne krasnoludki dają Hellenie "Handler" Save na 5+. Jak trafia w nas działo, to rzucamy kostką i na 5+ zdejmujemy biednego Dwarfa. To samo w walce wręcz działa. Także jest to naprawdę fajna sprawa, bo wreszcie mamy jakąkolwiek ochronę na tego typu rzeczy.
- Ta sama zasada sprawia, że Hellena maszeruje na 12 cali teraz, czyli możemy wreszcie używać jej jako oddziału do walki wręcz, nie będzie zbyt powolna by dotrzymać kroku Knechtom.
- Bronie używające wzorników i działa nie dostają hitów na Dwarfach, czyli zawsze jest 1 trafienie podlegające "Handler" Save 5+ :D

U mnie Hellena nie będzie strzelać przez większość czasu, a gnać do przeciwnika, by zjeść / przytrzymać go w walce wręcz
Obrazek

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

tomekjar pisze:Tak tylko wspomnę, bo nie wiem, czy zauważył ktoś:

Hellenkę nam poprawili :D Już nie mówię o tych atakach z Thunderstomp, bo to jasne, ale dodatkowo:
- nie ma +1 to hit w LT
- Dzięki zasadzie Monsters & handlers chaośne krasnoludki dają Hellenie "Handler" Save na 5+. Jak trafia w nas działo, to rzucamy kostką i na 5+ zdejmujemy biednego Dwarfa. To samo w walce wręcz działa. Także jest to naprawdę fajna sprawa, bo wreszcie mamy jakąkolwiek ochronę na tego typu rzeczy.
- Ta sama zasada sprawia, że Hellena maszeruje na 12 cali teraz, czyli możemy wreszcie używać jej jako oddziału do walki wręcz, nie będzie zbyt powolna by dotrzymać kroku Knechtom.
- Bronie używające wzorników i działa nie dostają hitów na Dwarfach, czyli zawsze jest 1 trafienie podlegające "Handler" Save 5+ :D

U mnie Hellena nie będzie strzelać przez większość czasu, a gnać do przeciwnika, by zjeść / przytrzymać go w walce wręcz
zasada m&h jest niezla, doczytana dokladnie :), ale jakos nie ma punktow na helenke :(

wracajac,

to wszystkie nasze mounty maja ty cavalry ;) (co sie troche kluci no ale)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Jedna helenka to mus u mnie...

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

jurak pisze:ale jakos nie ma punktow na helenke :(
?
ja bym sie zaczynal skladac od 2 helek... na obecnych zasadach :)

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

1-2 Hele to podstawa, absolutnie się bez nich nigdzie teraz nie ruszam.

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

1 hele mam
ale szkoda mi punktow, a i tylko ja biore zeby cos postrzelac awaryjnie :)

tylko ze jak widze te wiadra atakow to helka w cc wypada naprawde slabo, jedyne co to przyblokuje (duzy t i unbreak')
ja sie bardziej martwie czym sciagac steadfast'a :/

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jurak pisze:ja sie bardziej martwie czym sciagac steadfast'a :/
Gigantem :twisted:

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Khumanor pisze:
jurak pisze:ja sie bardziej martwie czym sciagac steadfast'a :/
Gigantem :twisted:
heh?
oswiec mnie prosze!! :)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

kurcze fajnie WoCh mozna teraz zlozyc, duzo fajniej niz demony ;)
ciekawe jaki bedzie punktowy 'standard' turniejowy w nowej edycji, jak 2500 to 3 helki beda chyba musowe :D do tego super combosy na herosow sie porobily dzieki nowym commonom... widac ze naprawde niewiele potrzeba zeby armie wywindowac :)

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

thurion pisze:kurcze fajnie WoCh mozna teraz zlozyc, duzo fajniej niz demony ;)
ciekawe jaki bedzie punktowy 'standard' turniejowy w nowej edycji, jak 2500 to 3 helki beda chyba musowe :D do tego super combosy na herosow sie porobily dzieki nowym commonom... widac ze naprawde niewiele potrzeba zeby armie wywindowac :)
do 3k mozesz tylko dublowac rary, wiec 2 helki na 2500.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

jurak pisze:
thurion pisze:kurcze fajnie WoCh mozna teraz zlozyc, duzo fajniej niz demony ;)
ciekawe jaki bedzie punktowy 'standard' turniejowy w nowej edycji, jak 2500 to 3 helki beda chyba musowe :D do tego super combosy na herosow sie porobily dzieki nowym commonom... widac ze naprawde niewiele potrzeba zeby armie wywindowac :)
do 3k mozesz tylko dublowac rary, wiec 2 helki na 2500.
fakt :mrgreen: a szkoda 8)

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

thurion pisze:
jurak pisze:
thurion pisze:kurcze fajnie WoCh mozna teraz zlozyc, duzo fajniej niz demony ;)
ciekawe jaki bedzie punktowy 'standard' turniejowy w nowej edycji, jak 2500 to 3 helki beda chyba musowe :D do tego super combosy na herosow sie porobily dzieki nowym commonom... widac ze naprawde niewiele potrzeba zeby armie wywindowac :)
do 3k mozesz tylko dublowac rary, wiec 2 helki na 2500.
fakt :mrgreen: a szkoda 8)
hehe :)
no ja czekam na jakas bitwe, niestety praca i nie ma czasu zabardzo kiedy.
a szkoda bo chcialbym wiedziec na co stac hele.


____
no i teraz problem z mountami, bo tu na forum jakos nikt nie chce sie odniesc do tej sprawy, a szkoda bo chcialbym zeby palanquin byl traktowany jako piechota.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Dobra jest, tyle powiem. Pełne templatki są mocarne.

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

thurion pisze:kurcze fajnie WoCh mozna teraz zlozyc, duzo fajniej niz demony ;)
ciekawe jaki bedzie punktowy 'standard' turniejowy w nowej edycji, jak 2500 to 3 helki beda chyba musowe :D do tego super combosy na herosow sie porobily dzieki nowym commonom... widac ze naprawde niewiele potrzeba zeby armie wywindowac :)
wiadomo że sa ciekawsi. A i alternatywna dla wochu, czyli demony, sporo straciły:

- lordowie maja gorsze zycie
- furie sie zwarzywiły,
- psy się zwarzywiły,
- trzeba pakowac jakies bezsensowne cory...

Woch w 8 edycji ma
+ silniejszą magię niż demony,
+ lepszych małych klepaczy,
+ świetne i tanie fasty,
+ tanie i bardzo uniwersalne kloce piechoty (maruderzy),
+ lepszą kawalerię,

Nadal gięte sa flamery jako wsparcie strzeleckie, ale z kolei nasz ostrzał - heleny - sporo zyskały full plackami i autoguessem.

Pewnie metagejm pokaże że demony nadal gniotą, ale imho straciły sporo ze swej przewagi nad resztą. A Wojownicy dzięki kilku przydatnym cechom (lepszy fast, dobra artyleria, dobra piechota, dobra magia, polepszenie magic itemów) zdecydowanie zyskają.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Zobaczymy spam flamerów, które nie są ucięte przez BP i od razu będzie nam cieplej :wink:
<Na 2500 wchodzi 12 flamerów w dwóch oddziałach>
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

thurion pisze:
jurak pisze:ale jakos nie ma punktow na helenke :(
?
ja bym sie zaczynal skladac od 2 helek... na obecnych zasadach :)
Ja właśnie tak robię, nie ma opcji, aby wyjść bez dwóch Helen na bitwę.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

No to będziemy konfrontować z jedną... Wyjdzie w praniu...

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

ja 2 nie biore, za duzo punktów, za duza losowosc. Hellena ma straszyc swoja obecnoscią bardziej niz rzeczywiscie mordować. I zal mi siana na kolejny model, który może sie okazac zbędny w rozpisce :D
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

ODPOWIEDZ