8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) III
Re: 8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) III
Czytam zasady i spisuję różnice względem 7ed.
Czy ja dobrze zrozumiałem, że fast cavalry i skirmish mogę mieć bonus za szeregi....? Nie widzę, aby było inaczej.
Czy ja dobrze zrozumiałem, że fast cavalry i skirmish mogę mieć bonus za szeregi....? Nie widzę, aby było inaczej.
Ja dzisiaj sobie zagralem z Semim ale duzo sie o tej edycji nie dowiedzialem poniewaz magia mi wybitnie nie szla, Semi zas mial niesmiertleny klocek white lionow ze 100% odpornoscia na magie i masa innych bajerkow, moj slanno smok sie odbil a potem zostal wciagniety przez warp nie odbijajac na 2+ z lapek miscasta Ale skirmish skinkowy w tym momencie robi taka rzeznie ze szok Moim zdaniem glowna wada 8ed sa te czary w stylu purple sun ktore zabijaja naprawde drogie modele z bardzo wysokim prawdopodobienstwem, ale moze naucze sie jakos przed tym efektywnie chronic.
Uhuhu, to źle szukasz.Blaesus pisze:Czytam zasady i spisuję różnice względem 7ed.
Czy ja dobrze zrozumiałem, że fast cavalry i skirmish mogę mieć bonus za szeregi....? Nie widzę, aby było inaczej.
Skirmishers: strona 77 podrozdział LIGHT TROOPS
masz Pan, testuj http://www.pavulonteam.pl/LoresOfMagic.pdf
Szczera prawda, na turniejeach spotkasz mnostwo zakompleksionych dzieciakow majacych caloroczne zwolnienie z WF ktorzy prubuja odbic to sobie wygrywajac w WFB - dla takich trzeba byc jak surowy ojciec i tak zwanych przeze mnie dynksiarzy, graczy ktorym sie niemilosiernie trzesa rece przy przesuwaniu figurek a jak wyrzuca 1 to smrod czuc na calej sali. Sa oczywiscie gracze z ktorymi gra to czyta przyjemnosc. Powiedzialbym pol na pol.Przez moją krótką karierę gracza spotkałem osoby, które ostrzegały mnie przed środowiskiem polskiego bitewniaka - kłótliwe i nieprzyjemne, szkoda, że wychodzi na to, iż po części te osoby miały rację.
tedzio: Wielkie dzięki (Na imperialną brać zawsze można liczyć ) Od rana siedzę i wyciskam wszystkie nowe zasady na język polski... i przeoczyłem właśnie to maleństwo
lidder: śliczny PDF
Oprócz wymienionych wyżej zasad dla Skirmishu, należy wspomnieć, że mogą teraz szarżować dalej niż wcześniej, no i ilość modeli walczących nie jest uzależniona od ilości, jaka dobiegła.
lidder: śliczny PDF
Oprócz wymienionych wyżej zasad dla Skirmishu, należy wspomnieć, że mogą teraz szarżować dalej niż wcześniej, no i ilość modeli walczących nie jest uzależniona od ilości, jaka dobiegła.
Ja proponuje takie zasady:Grand Admiral Thrawn pisze:Gram Imperium i Dwarfami i nie mam nic przeciwko jeśli powstaną tzw 'Polskie uściślenia' gdzie będzie zamiana zasad maszyn 8ed na te z 7 bądź 6ed plus dodanie +1 do strzelania do LT.
1. Wszystkie maszyny mają teraz zasięg 24 cale
2. Wracamy do niepełnych templatek
3. Klopy zostają na sile 3 z pozwoleniem na AS
4. Cannony z S5, oczywiście z pozwoleniem na AS
5. Bolce z S4... tu już można dopowiedzieć co dalej.
6. Żadne maszyny nie posiadają multiply wounds.
7. Żadnych bonusów za trafienie i wszystkie możliwe minusy do trafienia - obecne. Nawet na template'owych atakach!
Uważam, że to sensownie rozwiąże wszystkie obecne problemy z maszynami. O i jeszcze żeby nie było, nie ma już czegoś takiego jak automatyczne trafiania - od dziś organki rzucają na trafienia!
Proponuje Ci dokładnie to samo co Ty proponujesz innym w pierwszych słowach tego posta. Rozumiem, że wizja 5 klop, 5 cannonów, 10 bolców wszystkim rozsadziła mózgi i teraz trudno z logicznym i konkretnym myśleniem, ale proszę Cię wsadź te 5 klop, dział i bolców i innych maszyn (sensownie złożonych) razem z co najmniej 3-4 sensownymi klockami piechoty i dobrymi bohaterami. Punkty 2250 do 2500. Zagraj tą rozpą co najmniej 15 razy, przeciwko różnym armiom. Wróć tu na forum i dopiero się wypowiedz.tedzio pisze:Zagraj kiedyś empire lub dwarfami na obecną edycję . Dwarfy mają 3klopki z 4 (czy nawet 5 chyba) S a empire 2 hellstormy z S5 (i dużym plackiem) oraz 3 słabsze mortary (s3 AP ale też duży placek). Ilość dział najczęściej jest taka sama. A no i dwarfy mają organki, też bardzo dobre.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, o 18:01 przez Mac, łącznie zmieniany 2 razy.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
edit: Byliście szybsi.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, o 17:59 przez Młody Pajak, łącznie zmieniany 1 raz.
Mac: Po co? skoro i tak zdziesiątkowany oddział można przyjąć kusznikami imo .Mac pisze:Proponuje Ci dokładnie to samo co Ty proponujesz innym w pierwszych słowach tego posta. Rozumiem, że wizja 5 klop, 5 cannonów, 10 bolców wszystkim rozsadziła mózgi i teraz trudno z logicznym i konkretnym myśleniem, ale proszę Cię wsadź te 5 klop, dział i bolców i innych maszyn (sensownie złożonych) razem z co najmniej 3-4 sensownymi klockami piechoty i dobrymi bohaterami. Punkty 2250 do 2500. Zagraj tą rozpą co najmniej 15 razy, przeciwko różnym armiom. Wróć tu na forum i dopiero się wypowiedz.
Ahm... To jeszcze działko żyrosa na 6 cali hity z artylerki (misfire przerzuca) z S2?Mac pisze: Ja proponuje takie zasady:
1. Wszystkie maszyny mają teraz zasięg 24 cale
2. Wracamy do niepełnych templatek
3. Klopy zostają na sile 3 z pozwoleniem na AS
4. Cannony z S5, oczywiście z pozwoleniem na AS
5. Bolce z S4... tu już można dopowiedzieć co dalej.
6. Żadne maszyny nie posiadają multiply wounds.
7. Żadnych bonusów za trafienie i wszystkie możliwe minusy do trafienia - obecne. Nawet na template'owych atakach!
Uważam, że to sensownie rozwiąże wszystkie obecne problemy z maszynami. O i jeszcze żeby nie było, nie ma już czegoś takiego jak automatyczne trafiania - od dziś organki rzucają na trafienia!
Skoro chcesz zepsuć maszyny, to okej, ja jestem ciekawy co takie empire bedzie miało do powiedzenia, skoro pewnie wg twoich założeń hellstorm bedzie mieć małego placka z S4, albo dużego z S3 i ew. Ap.
Zapomniałbym, że teraz armata empire nie zniszczy sobie jakiejkolwiek maszyny bo rani ją na 6 i zada jej 1 ranę. Genialna inwestycja!
Ah no i ciekawe jak np. empire sobie ma zabić smoka czy hydre, hmm... No właśnie jak? Lusterkiem? Przecież mogę tylko staty jeźdzca, więc nic nie zrobie.. A może magią? Niee, na kluczowy czar przeciwnik zużyje scrolla... A co powiesz na turbo kloc halabardników z 8 atakami z S4 i priestem?
Gogogo! Znerfić maszyny!
Chcesz zmniejszyć moc maszyn? to juz lepszy jest limit na nie, a nie psucie ich...
@tedzio
Ogarnij się. To była ironia...
Po drugie hydra, smok a nawet takie bydlaki jak krasnoludy pięknie spadają od właśnie magii. Masz ślicznych imperialnych magów, dokupujesz im 4 poziom i modlisz się o słoneczko a wtedy żaden potwór Ci nie straszny<w zasadzie to się nie musis modlić ponieważ to jest prawie pewne że dostaniaesz słoneczko na arcymagu ponieważ 4/6 jest dość łatwo wylosować "6" a jężeli jeszcze przez przypadek pojawi się dublet na losowaniu czarów to "6" wybierasz od ręki> w ten sposób zaryzykuje stwierdzenie że masz całą gamę sposobów na takie bydlaki <krasnludy są najgorsze pamiętaj - bo najbardziej zaciekłe i pamiętliwe z nich bestie>
Nie wspomnę już o czołgu z T10 i odpornością na wszystkie nowe spelle poza "4" z shadow i "3" z beast.
Ogarnij się. To była ironia...
Po drugie hydra, smok a nawet takie bydlaki jak krasnoludy pięknie spadają od właśnie magii. Masz ślicznych imperialnych magów, dokupujesz im 4 poziom i modlisz się o słoneczko a wtedy żaden potwór Ci nie straszny<w zasadzie to się nie musis modlić ponieważ to jest prawie pewne że dostaniaesz słoneczko na arcymagu ponieważ 4/6 jest dość łatwo wylosować "6" a jężeli jeszcze przez przypadek pojawi się dublet na losowaniu czarów to "6" wybierasz od ręki> w ten sposób zaryzykuje stwierdzenie że masz całą gamę sposobów na takie bydlaki <krasnludy są najgorsze pamiętaj - bo najbardziej zaciekłe i pamiętliwe z nich bestie>
Nie wspomnę już o czołgu z T10 i odpornością na wszystkie nowe spelle poza "4" z shadow i "3" z beast.
Paskudny uśmiech power gamera
Nie miałem jeszcze niestety okazji zagrac w 8ed, bo wakacje spędzam póki co na nauce (ech...), ale wydaje mi się, że wzmocnienie maszyn w Dwarfach to jedynie drobna częśc boostu tej armii. Dzięki totalnemu wzmocnieniu piechoty Dwarficcy piechurzy są teraz IMHO naprawdę tędzy, ganiają po stole po 9+2k6 szarży (z kowadłem), wyskakują w bojowej formacji z krzaków 12 cali od przeciwnika (rangersi), rzucają toporkami z dwóch rzędów z s5, mają powszechnie dwuraki (które teraz wymiatają, IMHO), można wystawic dowolną liczbę "jednostek specjalnych", tj. przede wszystkim unitów minerów, ale też slayerów itp., no, a do tego - rewelacyjne maszyny. Faktem jest, że obecnie katapa z siłą 4 (a zazwyczaj są takie przynajmniej 2 w rozpie) kasuje statystycznie JEDNYM strzałem ponad 10 piechurów o t3... Dzięki tym zmianom wreszcie można będzie próbowac zagrac Dwarfami ofensywnie, a może nawet skutecznie
No, krasnoludy dostały potężnego boosta, głównie z powodu nowego podręcznika. Nawet S3(9) na katapulcie nie przeszkadza, jak wychodzi masa hitów, to nawet hordy można redukować. A już o wypuszczaniu kloca slayerów na pół stołu nie wspomnę. Z resztą posiadanie jednej z najlepszych na chwilę obecną piechot mnie satysfakcjonuje.
Ej no, to akurat ma sens . Przecież to jest kupa żelastwa, nie? To co on ma mieć T6 jak np. gigant? Z resztą ktoś musi mieć ten T10 .Jab pisze:Nie wspomnę już o czołgu z T10
Tak to miałoby sens, gdyby odjęli mu tą zasadę że działają na niego spelle tylko z siłą. Tak to totalnie przepakowana jednostka...Klafuti pisze:Ej no, to akurat ma sens . Przecież to jest kupa żelastwa, nie? To co on ma mieć T6 jak np. gigant? Z resztą ktoś musi mieć ten T10 .Jab pisze:Nie wspomnę już o czołgu z T10
Paskudny uśmiech power gamera
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Podrzucasz śmieci, jedziesz reszte armii przy minimalizacji strat wygrywasz dużo. Nie wiem nawet czy nie da się wygrać 20:0...
Drodzy Koledzy... Nie sądzicie, że charakterystyka podana w: The Empire Official Update July 2010 to zwykła literówka?Jab pisze: Nie wspomnę już o czołgu z T10
W Bestiary na końcu nowego booka stoi jak byk S6/T6/W10. Nie powinno się równocześnie ukazać sprostowanie tego, co szanowny staf GW sknocił w nowiutkim booku??
Sądzę, że nie ma się co niezdrowo podniecać i knuć niecne rozpiski na 2 ST (albo i lepiej jak bozia da!)
na poparcie moich słów:
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod2120007
z gorącym pozdrowieniem
Kupię:
Bretonnia
Ogre Kingdoms
Wood Elves
Bretonnia
Ogre Kingdoms
Wood Elves