He 2500
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
He 2500
Archmage 360
4lvl
Folariath's Robe - eteryczność
Staff od Solitidy - odporność na pierwszego miscasta
Talisman Of Spahery - bronie bohaterów/championów w styku z nosicielem tracą magiczne właściwości
Gen.
Lore of Death
Mage 185
Anulian Crystal - dla Ciebie -1pd, dla mnie +1 DD
gem of courage - 3d6 raz na grę mogę zdać LD test
2 lvl
lore of metal
Mage 180
Jewel of the Dusk - +1Pd
Sacred Incense - -1 to strzelania w niego/oddział, w którym jest
2 lvl
lore of shadow
BSB 178
BotWD - odporność na całkowitą magię
shield, dragon armour
Archers (24) 294
Musician
Standard
Banner of the Ethernal Flame - płonące strzały/ataki
3x10 Archers 3x115
3xmusician
White Lions (25) 475
FCG
Standard of Balance - ITP
Amulet of Light - magiczne ataki
Dragonhelm - 2+warda na flame attacks
Phoenix Guards (12) 280
FCG
Amulet of Fire - odporność na flame attacks dla championa + 1MR
Banner of Sorcery
4xGreat Eagle 4x50
Total score:2492
Models in Army:101
Percent of Army:99,88%
Percent for each troops:
Lords: 14,40%
Heroes: 21,72%
Core's: 25,56%
Specials: 30,20%
Rares: 8%
Witajcie. Powyżej zamieściłem moją rozpiskę, zainspirowaną Andrzejową. Bardzo dziękuje mu za to Jestem dzisiaj po grze testowej z empire Teddiego: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 6&start=20 nie chce mi się jej przytaczać całej.
Magia ogl jest bardzo silna tylko trzeba wylosować te czary co się chce.
Na lordzie miałem 0,2,3,6, na małym z metalu 0,6 na drugim z shadowa 0,4. Shadow + death się nawet ładnie uzupełnia. Tak naprawdę to tylko tank jest nie do ruszenia. Może i nic nie zrobił --> orły, ale trochę postraszył. Nawet jedną ranę z łuczników w ostatniej turze stracił. Klocek Wl to potęga, w szczególności z Supreme ASF. W jednej turze spada cały oddział Spearmenów (lekko osłabiony ---> słoneczka ). Straciłem przez całą grę tylko 315 punktów. 4 orły i łuki małe. Duży minusem jest jak dla mnie losowa szarża, orełek nie dolatuje do mortara było może 17 cali pomiędzy tymi jednostkami a wyrzucam 1,2,3 Dla mnie od 4 orłów zaczyna się pisanie rozpy. 4 to taki minimum tak właściwie.
Zapraszam do komentowania
4lvl
Folariath's Robe - eteryczność
Staff od Solitidy - odporność na pierwszego miscasta
Talisman Of Spahery - bronie bohaterów/championów w styku z nosicielem tracą magiczne właściwości
Gen.
Lore of Death
Mage 185
Anulian Crystal - dla Ciebie -1pd, dla mnie +1 DD
gem of courage - 3d6 raz na grę mogę zdać LD test
2 lvl
lore of metal
Mage 180
Jewel of the Dusk - +1Pd
Sacred Incense - -1 to strzelania w niego/oddział, w którym jest
2 lvl
lore of shadow
BSB 178
BotWD - odporność na całkowitą magię
shield, dragon armour
Archers (24) 294
Musician
Standard
Banner of the Ethernal Flame - płonące strzały/ataki
3x10 Archers 3x115
3xmusician
White Lions (25) 475
FCG
Standard of Balance - ITP
Amulet of Light - magiczne ataki
Dragonhelm - 2+warda na flame attacks
Phoenix Guards (12) 280
FCG
Amulet of Fire - odporność na flame attacks dla championa + 1MR
Banner of Sorcery
4xGreat Eagle 4x50
Total score:2492
Models in Army:101
Percent of Army:99,88%
Percent for each troops:
Lords: 14,40%
Heroes: 21,72%
Core's: 25,56%
Specials: 30,20%
Rares: 8%
Witajcie. Powyżej zamieściłem moją rozpiskę, zainspirowaną Andrzejową. Bardzo dziękuje mu za to Jestem dzisiaj po grze testowej z empire Teddiego: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 6&start=20 nie chce mi się jej przytaczać całej.
Magia ogl jest bardzo silna tylko trzeba wylosować te czary co się chce.
Na lordzie miałem 0,2,3,6, na małym z metalu 0,6 na drugim z shadowa 0,4. Shadow + death się nawet ładnie uzupełnia. Tak naprawdę to tylko tank jest nie do ruszenia. Może i nic nie zrobił --> orły, ale trochę postraszył. Nawet jedną ranę z łuczników w ostatniej turze stracił. Klocek Wl to potęga, w szczególności z Supreme ASF. W jednej turze spada cały oddział Spearmenów (lekko osłabiony ---> słoneczka ). Straciłem przez całą grę tylko 315 punktów. 4 orły i łuki małe. Duży minusem jest jak dla mnie losowa szarża, orełek nie dolatuje do mortara było może 17 cali pomiędzy tymi jednostkami a wyrzucam 1,2,3 Dla mnie od 4 orłów zaczyna się pisanie rozpy. 4 to taki minimum tak właściwie.
Zapraszam do komentowania
Po pierwsze wyrzuć lore of metal z rospiski! najsłabszy lore ze wszystkich w tej edycji. <ten lore jest dobry tylko na coś co ma dobrego AS, a przecież teraz nikt kawalerii nie kupuje i teraz nawet wybrańców chosu w zbroi chaosu ranisz na 4+. b e z n a d z i e j a + snajperka, która pozawala na LOS! >
Lore of shadow dobrze działa tylko z lore of high magic gdy wylosujesz flamsy i obniżenie o d3 T a tak ogólnie to lore of shadow też za specjalnym lorem nie jest <"6" która daje ci tyle siły co masz Ld. ale tylko do ranienia ta siła już nie modyfikuje AS moc podstawowa jest cienka. Oczywiście w lore of shadow jest jeden z 2 spelli które mają realną szanse zabić czołg i jest to "4"... proponuje Ci death, high i heven albo light. Dzięki temu rozpiskę masz bardziej uniwersalną.
Po co ci tyle orłów skoro słoneczkiem przejedziesz po maszynkach, potem te orły padają od prawie każdego strzelania.
Wierz mi więcej WL Ci się przyda.
Duży kloc archerów też ma swoje plusy
Lore of shadow dobrze działa tylko z lore of high magic gdy wylosujesz flamsy i obniżenie o d3 T a tak ogólnie to lore of shadow też za specjalnym lorem nie jest <"6" która daje ci tyle siły co masz Ld. ale tylko do ranienia ta siła już nie modyfikuje AS moc podstawowa jest cienka. Oczywiście w lore of shadow jest jeden z 2 spelli które mają realną szanse zabić czołg i jest to "4"... proponuje Ci death, high i heven albo light. Dzięki temu rozpiskę masz bardziej uniwersalną.
Po co ci tyle orłów skoro słoneczkiem przejedziesz po maszynkach, potem te orły padają od prawie każdego strzelania.
Wierz mi więcej WL Ci się przyda.
Duży kloc archerów też ma swoje plusy
Paskudny uśmiech power gamera
Nom, z lorami powinieneś zrobić jak Jab napisał. Ciekawy pomysl z tym klocem archerów, trzeba nad tym pomyśleć...
Wsadź na maga warda 6+ od maszyn, przyda się. I zamiast dwóch orłów lepiej byłoby wsadzić 7 WL, ale to już IMO, bo za mało grałem na 8, żeby dobrze ocenić przydatność orłów.
Wsadź na maga warda 6+ od maszyn, przyda się. I zamiast dwóch orłów lepiej byłoby wsadzić 7 WL, ale to już IMO, bo za mało grałem na 8, żeby dobrze ocenić przydatność orłów.
A proszę bardzoMłody Pajak pisze:Powyżej zamieściłem moją rozpiskę, zainspirowaną Andrzejową. Bardzo dziękuje mu za to
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Zmenię tylko Lore of Metal na... heaven. Shadow + Death tak na prawdę dobrze się uzupełniają i nie będę zmieniał tego. Ja jakoś do magii Light nie jestem przekonany. Jak dla mnie jedna ze słabszych lorów mając taką rozpiskę.
Niestety nie miałem szansy wykorzystać moich 24 łuczników, zginęło 13 w pierwszej turze.. mortary rakietnice Zastanawiam się jednak na wystawieniu 21 z Razor Standard. To chyba da więcej niż flame...
Jak dla mnie 4 orły mus. Mi się przydały. Nie tyle, że do odginania czy ściągania strzelania ale także do unieszkodliwienia maszynek.
Niestety nie miałem szansy wykorzystać moich 24 łuczników, zginęło 13 w pierwszej turze.. mortary rakietnice Zastanawiam się jednak na wystawieniu 21 z Razor Standard. To chyba da więcej niż flame...
Jak dla mnie 4 orły mus. Mi się przydały. Nie tyle, że do odginania czy ściągania strzelania ale także do unieszkodliwienia maszynek.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Pograj sobie po testuj. Shadow + Death to jest chyba najlepsze połączenie magiczne grając tego typu armią.
Zastanawiałem się nad tym i pierwotnie chciałem wrzucić... W końcu się tak złożyło że nie starczyło punktów.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł skąd znaleźć
Zastanawiałem się nad tym i pierwotnie chciałem wrzucić... W końcu się tak złożyło że nie starczyło punktów.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł skąd znaleźć
wywalasz dragon helm, ponieważ z nim czempion ma 5+ AS a nawet pelerynki nie ma, ponieważ magiczny armour zastępuje zwykły. A po co nam odporność na ogniste ataki skoro w oddziale WL jest arcymag z nieśmiertelnością?
W ten sposób zarobiłeś 15 ptk.
W ten sposób zarobiłeś 15 ptk.
Paskudny uśmiech power gamera
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Archmage 360
4 lvl
Folariath's Robe
Staff of Solitidy
Talisman of Saphery
General
Mage 185
Annulian Crysta
Gem of Courage
2 lvl
Mage 185
Jewel of the Dusk
Sacred Incense
2 lvl
Ironcurse Icon
Noble 178
BSB
Banner of the World Dragon
Shield
Dragon Armour
Archers (22) 302
musician
standard
Razor Standard
Archers (10) 115
musician
Archers (10) 115
musician
Archers (10) 115
musician
White Lions (25) 465
musician
standard
champion
Standard of Balance
Amulet of light
Phoenix Guards (12) 280
standard
musician
champion
amulet of fire
Banner of Sorcery
Great Eagle 50
Great Eagle 50
Great Eagle 50
Great Eagle 50
Total Score: 2500
Models in Army: 97
Percent of Army: 100,00%
Lords: 14,40% - 360
Heroes: 21,92% - 548
Core's: 25,88% - 647
Special's: 29,80% - 745
Rare's: 8,00% - 200
Lord mag bierze Deatha. Pierwszy od góry mały High Magic, drugi z kolei Shadow. Ten sztandar na łucznikach jak dla mnie jest lepszy od flame'a. Teoretycznie, trzeba kiedyś to sprawdzić.
Działanie co niektórych przedmiotów wyjaśniona w pierwszym poście, reszta jest w commonach.
Takie coś już mogłoby być?
4 lvl
Folariath's Robe
Staff of Solitidy
Talisman of Saphery
General
Mage 185
Annulian Crysta
Gem of Courage
2 lvl
Mage 185
Jewel of the Dusk
Sacred Incense
2 lvl
Ironcurse Icon
Noble 178
BSB
Banner of the World Dragon
Shield
Dragon Armour
Archers (22) 302
musician
standard
Razor Standard
Archers (10) 115
musician
Archers (10) 115
musician
Archers (10) 115
musician
White Lions (25) 465
musician
standard
champion
Standard of Balance
Amulet of light
Phoenix Guards (12) 280
standard
musician
champion
amulet of fire
Banner of Sorcery
Great Eagle 50
Great Eagle 50
Great Eagle 50
Great Eagle 50
Total Score: 2500
Models in Army: 97
Percent of Army: 100,00%
Lords: 14,40% - 360
Heroes: 21,92% - 548
Core's: 25,88% - 647
Special's: 29,80% - 745
Rare's: 8,00% - 200
Lord mag bierze Deatha. Pierwszy od góry mały High Magic, drugi z kolei Shadow. Ten sztandar na łucznikach jak dla mnie jest lepszy od flame'a. Teoretycznie, trzeba kiedyś to sprawdzić.
Działanie co niektórych przedmiotów wyjaśniona w pierwszym poście, reszta jest w commonach.
Takie coś już mogłoby być?
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Jest drogi no ale cóż... Coś za coś, nie można mieć wszystkiego. Taka lekka piechota, nawet ta silniejsza już lepiej schodzi.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
ahh... no tak... to wtedy tak czy siak zostaje ten flame +3 więcej łuczników.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Mimo wszystko oni bardziej są jako support shooting