Rozpiska przeciwko skavenom i HE, jeszcze 7 ed:
1 Spellsinger @ 115 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
1 Alter Noble @ 167 Pts
Alter; Longbow; Light Armour; Battle Standard
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
9 Dryads @ 108 Pts
8 Wardancers @ 144 Pts
Wardancer Weapons
1 Treeman @ 285 Pts
WE 1300
jesli czarowac to na 2 lv. polecam ww nobla z talonem i pedantem, taki snajper co w ture strzelania sciaga wrogiego maga z t3.
alter nie moze byc bsb.
alter nie moze byc bsb.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Loko chodziło pewnie o peagant of strikes i hunters talon czyli zestaw snajperski .
Nie opłaca się go dawać na altera – bo dostanie błyskawicę i się skończy zabawa, wcale też nie ściąga 1 maga na turę – strzelając na bliski do maga z T3 i 2W zadajesz statystycznie 0,85 rany – czyli teoretycznie w 2 tury go nie ma ale to nic pewnego.
Jeżeli bohater zostanie alterem to radzę dać mu HODĘ, masz armię ustawioną na strzelanie – uważaj na storm banner bo ten przedmiot może skończyć grę…
Jeżeli bitwa jest na małe punkty i masz treemena to warto magowi dać 2 poziomi i np. DS. i Calaingorn Stave( albo BS z głupotą – na skavenów świetny – tym bardziej jak się rzuci na coś co jest daleko od generała) – zawsze coś sam poczarujesz a przestawianie lasu może cztery litery uratować.
Nie opłaca się go dawać na altera – bo dostanie błyskawicę i się skończy zabawa, wcale też nie ściąga 1 maga na turę – strzelając na bliski do maga z T3 i 2W zadajesz statystycznie 0,85 rany – czyli teoretycznie w 2 tury go nie ma ale to nic pewnego.
Jeżeli bohater zostanie alterem to radzę dać mu HODĘ, masz armię ustawioną na strzelanie – uważaj na storm banner bo ten przedmiot może skończyć grę…
Jeżeli bitwa jest na małe punkty i masz treemena to warto magowi dać 2 poziomi i np. DS. i Calaingorn Stave( albo BS z głupotą – na skavenów świetny – tym bardziej jak się rzuci na coś co jest daleko od generała) – zawsze coś sam poczarujesz a przestawianie lasu może cztery litery uratować.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
dobra mam wiecej czasu zeby odpowiedziec. ww noble ze snajperka ma też kb na bliski , nie wiem jak ja to robie ale odkąd na nim gram to w kluczowych momentach te kb wchodzą.na 2 gry ma juz na koncie czarodziejke he i generała bretoni.
u mnie klasyczna rozpa na drzewie to :
czarka 2 lv ,scrol i laska do przesuwania lasu.
bsb z bejnem i hodą
i alter ew druga czarka. alter ma helm i jakis wardzik, najczesciej na strzelanie.
2 draidy
2 luki + fast albo 3 luki.
2x5 tancerzy z muzykami
drzewo.
jesli chesz grac na drzewie to koniecznie z bsb ale to juz wiesz.
czarka z laska koniecznie 2 lv zebys mial 4 kosci. lasek przesuwasz na 1 jak masz fart (4+) albo na 2 co tez jest skuteczne. w polaczeniu z boundem od drzewa laski smigają.
ten klocek 8 wd to torche za duze jest. 7 ciezko skitrac . 5-7 to taka najlepsza liczba. a jeszcze lepiej 2x5 boto daje nowe mozliwosci, wystawienie i tym podobne.
u mnie klasyczna rozpa na drzewie to :
czarka 2 lv ,scrol i laska do przesuwania lasu.
bsb z bejnem i hodą
i alter ew druga czarka. alter ma helm i jakis wardzik, najczesciej na strzelanie.
2 draidy
2 luki + fast albo 3 luki.
2x5 tancerzy z muzykami
drzewo.
jesli chesz grac na drzewie to koniecznie z bsb ale to juz wiesz.
czarka z laska koniecznie 2 lv zebys mial 4 kosci. lasek przesuwasz na 1 jak masz fart (4+) albo na 2 co tez jest skuteczne. w polaczeniu z boundem od drzewa laski smigają.
ten klocek 8 wd to torche za duze jest. 7 ciezko skitrac . 5-7 to taka najlepsza liczba. a jeszcze lepiej 2x5 boto daje nowe mozliwosci, wystawienie i tym podobne.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Drzewo nie potrzebuje BSB koniecznie, zależy od sposobu gry, fakt że z nim działa lepiej ale BSB dużo kosztuje a mało robi.
Waywatcher nie ma KB kiedy używa magicznego łuku lub strzał.
3 bohaterów na takie punkty w WE to nie najlepszy pomysł - mało punktów zostaje na oddziały.
Co do tancerzy nie zgodzę się że 8 to za dużo - dłużej zachowują wartość bojową, choć 2x5 też jest dobre.
W rozpisce którą przedstawił Loko brakuje mi wildów z WB - ja od nich zaczynam wszystkie rozpiski bo są znakomitą kontrą na 18 cali.
Waywatcher nie ma KB kiedy używa magicznego łuku lub strzał.
3 bohaterów na takie punkty w WE to nie najlepszy pomysł - mało punktów zostaje na oddziały.
Co do tancerzy nie zgodzę się że 8 to za dużo - dłużej zachowują wartość bojową, choć 2x5 też jest dobre.
W rozpisce którą przedstawił Loko brakuje mi wildów z WB - ja od nich zaczynam wszystkie rozpiski bo są znakomitą kontrą na 18 cali.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
brakuje wildów bo mi tez ich brakuje. ale juz jadą. ze strzałami magicznymi zgadza sie ale nie z boowem. zeby sie nie spierac ja poszukam i ty poszukaj , sprawa sie wyjasni.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293