VIII edycja

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Re: VIII edycja

Post autor: bigpasiak »

Korhil pisze:"użyj zamiast dispela"
=D>

Ciekawe czy można dispelować IF-ke...

:-k
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

ale nie "użyj jako dispel, użyj jak dispel" tylko użyj zamiast - to nie sugeruje, że ma cokolwiek wspólnego z dispelem, tylko wskazuje na momenty użycia... ale cóż nie będę tutaj o to walczył
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Przy IF nie ma w ogóle fazy disspela więc jeżeli wskazuje to na moment użycia to w ogóle nie masz kiedy tego użyć :lol2:
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
amadeus
Mudżahedin
Posty: 287
Lokalizacja: Sucha Beskidzka/Andrychów

Post autor: amadeus »

Więc jakby nie patrzeć w naprawdę wielu przypadkach te scrolle będą nieużywalne. Raz grałem magicznie i były chyba z cztery mistcasty właśnie przez duża ilość kości. Dali ciekawsze rzeczy do arcanów jak te scrolle więc raczej będą mało grywalne - no chyba że zmienią zasade i usuną wpis zamiast dispella tylko że po porstu czytając scroll
Nie ma głupich pytań są tylko głupi ludzie...

Szypul
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: Szypul »

ze scrollami jest taki problem że można mieć 1 arcane'a na magu. na obecną edycje wydaje się że branie dużej ilości magów jest bez sensu. staff of wych elm to obowiązek, ile jeszcze zostaje arcane'ów do wzięcia? 1 moze 2. w takim wypadku chyba lepiej wziąć normalnego DS.

mocno ugrywalnili nam warhawki. z erraty wynika że mają i zasadę fasta i skirmisha. dodatkowo są monster cavalery. daje to w sumie możliwość ruchu z vanguarda, -1 to hit ze strzelania, możliwość dania flee i ruchu po zebraniu, stompa. jest nieźle. myśle że na obecną edycje bedzie to najbardziej wszechstronna szybka jednostka WE.

+1 do combat resolution dostaje się za każdą szarżę prawda? wydaje się być opłacalne wystawianie dużej ilości małych jednostek wardancerów do flankowania: flanka + szarza + 3ataki z każdego. przy tym oddziały te są na tyle tanie że ciężko będzie przeciwnikowi się na nich skupiać. no i w dodadku dobrze straszą wszelkiej maści bohaterów.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Dokładnie tak, 3 piątki tancerzy są jeszcze fajniejsze niż dotychczas. :)
Obrazek

PogromcaWampirow
Plewa
Posty: 8

Post autor: PogromcaWampirow »

Pytanie co do WD, bo niewiem czy dobrze zrozumialem ta sentencje
Q. When in a round of combat is a Wardancer unit required to select
their Shadow Dance? (p19)
A. The player whose turn is taking place chooses when the
decision must be made.
Czyli w turze przeciwnika on wybiera kiedy moge wybrac taniec?.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

tak ale i tak jest lepiej niż do tej pory - tzn. było tak że się wybierało na początku walki, teraz możesz zdecydować zależnie jak się będzie toczyć walka(choć i tak najczęściej będą uderzać pierwsi).

Ja bym tak nie przeceniał tych 5 - jak przeciwnik ustrzeli jakoś 2 to zostanie ich na tyle mało że nie będą się stykać z nikim ważnym...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

a mi się wydaje że szkoda marnować slota na tancerzy jak ma ich być tylko 5, ja chyba się będę przymierzał do 2 dużych oddziałów, z czego jeden z telportem. tych kb nie ma za bardzo komu zakładać magowie będą za daleko, zaś herosi i tak będą latać na pegazach orłach. a taka 5 nie rozwali 5 chaos knightów, czy czegoś takiego.


a jeszcze mam pytanie, czy tancerze już nie tracą ataku na asf ?

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

podłączam się do pytanie, nie do końca rozumiem zapis w erracie.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Nie wydaje mi się. Opis Woven Mist sklada sie z trzech zdań. Errata każe zmienić drugie zdanie a trzecie usunać. Drugie zdanie, takze po zmianie, mowi, ze tancerze traca po jednym ataku, zeby wykonac ten taniec. Trzecie zdanie mowi, ze jesli oba modele maja ASF to decyduje inicjatywa. I to ostatnie zdanie mamy usunąć.
Obrazek

Szypul
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: Szypul »

bless pisze:Nie wydaje mi się. Opis Woven Mist sklada sie z trzech zdań. Errata każe zmienić drugie zdanie a trzecie usunać. Drugie zdanie, takze po zmianie, mowi, ze tancerze traca po jednym ataku, zeby wykonac ten taniec. Trzecie zdanie mowi, ze jesli oba modele maja ASF to decyduje inicjatywa. I to ostatnie zdanie mamy usunąć.
dokładnie tak. niestety

a co sądzicie o stone of rebirth?
wardzik jest na stałe czy w jednej turze cc na stałe, czy w ogóle jakos inaczej? RAWowo jak można użyć wielokrotnie to wielokrotnie i mamy dobry tani ward save :]

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

czy aby 10 łuczników miało stubborna od smoków itd musi mnie być 11 w tym champion, 10 z championem czy po prostu 10

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

musisz mieć więcej rank na końcu więc jeżeli przeżyje Ci 5 (pa atakach smoka i jeźdźca) to masz stubborn.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
amadeus
Mudżahedin
Posty: 287
Lokalizacja: Sucha Beskidzka/Andrychów

Post autor: amadeus »

no i właśnie po to jest champion żeby challenge krzyknąć wtedy nawet może 2 tury przeżyją
Nie ma głupich pytań są tylko głupi ludzie...

Awatar użytkownika
Mirage
Mudżahedin
Posty: 202

Post autor: Mirage »

ta edycja z dnia na dzien robi sie coraz glupsza o.O
a wszystko po to by GW zarobilo wiecej kasy za duże kloce

grzech76
Mudżahedin
Posty: 267
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: grzech76 »

Szypul pisze: +1 do combat resolution dostaje się za każdą szarżę prawda?
nie, przy walce z wieloma jednostkami tylko +1 niezaleznie ile szarżowało.

Szypul
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: Szypul »

faktycznie przeoczyłem. to kicha

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Tak ale +1 CR`a dostaje ta strona, która ma więcej oddziałów, które do tego combatu idą.
Np.
Szarżuje na siebie 2 oddziały wardacerów i 3 oddziały marasów to marasy dostają +1 cr`a <nie pytajcie mnie jak to miałoby wyglądać na polu bitwy ale tak jest :wink: >
Paskudny uśmiech power gamera

grzech76
Mudżahedin
Posty: 267
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: grzech76 »

Jab pisze:Tak ale +1 CR`a dostaje ta strona, która ma więcej oddziałów, które do tego combatu idą.
możesz podać nr strony gdzie to jest zapisane? bo nie znalazłem niczego takiego.
Np.
Szarżuje na siebie 2 oddziały wardacerów i 3 oddziały marasów to marasy dostają +1 cr`a <nie pytajcie mnie jak to miałoby wyglądać na polu bitwy ale tak jest :wink: >
a ta sytuacja to nic szczególnego - ktoś wpada w overruna i jest traktowany jak szarżujący w następnej turze, a na niego szarżuje coś w turze twojej.

ODPOWIEDZ