Ot co w swoim wymyśliłem
6 x warlord - zostaje 90 punktów na przedmioty dla lorda-generała
BSB
5 x Warlock Engineer 2 levl - zostaje 100 punktów na scrolle
4 x 60 slave z tarczami (6+ward od przodu) i muzykami
20 NR - tunel
10 GR - tunel
2 x 5 jezzail
razem 2298 punktów czyli reszta na przedmioty, których niestety nie mam. Jako, ze RB w ręku nie miałem, liczę na krytykę xD w corach 32% jakby co
Skaveny 2500 projekt
Na co ci 6 warlordów?
Rozpa nie jest mocna - ma potencjał, ale wymaga zmian.
I myślę, że lepiej daj clanraty zamiast slejwów - to mięso armatnie(slejwy).
I dlaczego bez rarów? - największy błąd!!!!
Rozpa nie jest mocna - ma potencjał, ale wymaga zmian.
I myślę, że lepiej daj clanraty zamiast slejwów - to mięso armatnie(slejwy).
I dlaczego bez rarów? - największy błąd!!!!
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
4 x warlord
BSB
5 razy inzynierzy
4 x 60 slave z tarczami
20NR tunel
10GR - tunel
2 razy latarka
Co do clanratów - dwa razy drożsi a różnica bez znaczenia bo i tak woundują większość na 6-tkach też mają 10 LD z przerzutami, no save zamiast 5+ to 4+ hmmm mała różnica jak na te 600 punktów więcej. Co do rarów - nie zmieszczą mi się na stole taka prawda, a nawet to taka abominacja - darmowe 250 dla przeciwnika bo nigdzie nie dojdzie a nie zrobi wiecej niż te slavy imo
BSB
5 razy inzynierzy
4 x 60 slave z tarczami
20NR tunel
10GR - tunel
2 razy latarka
Co do clanratów - dwa razy drożsi a różnica bez znaczenia bo i tak woundują większość na 6-tkach też mają 10 LD z przerzutami, no save zamiast 5+ to 4+ hmmm mała różnica jak na te 600 punktów więcej. Co do rarów - nie zmieszczą mi się na stole taka prawda, a nawet to taka abominacja - darmowe 250 dla przeciwnika bo nigdzie nie dojdzie a nie zrobi wiecej niż te slavy imo
Warlord + Warlitter - 90 + 35
Enchanted Shield - 10
Talisman o Preservation - 45
Seer
Dzwon
BSB - 70
Armour dający 4+ warda - 45
2x Assasin - 2 razy 170
Blade (bez ArSV) (jeden z booka drugi z AB)
Elektryk - 15
Doomrocket - 30
Chieftain - 45
VoPD - 20
SMT -30
30 clanrats - 162
Standard + Music + shield + spear
WTF - 70
30 clanrats + M ST + Sh - 147
WTF - 70
4 X 20 SLAVE + MUSIC - 42 x 4
3 x 5GR+packmaster - 3 x 23
6 globadirs + PWM - 125
6 GR + posion + slings - 102
2 x WLC
2x katapa
Zamierzenia: Wszyscy herosi poza mały chieftainem mają 4+ warda. Assasyni schowani czekają na swoje okazje (czołgi, kawę wszystko co ma dużego sejva), mogą nawet w slavach ale zasadniczo w dwóch klockach. Jeden - jest z dzwonek wiadomo unbreakable i bez włóczni. Drugi ma warlorda i BsB i małego chiefa i włócznie - rzeźnik do kombatu. Generałem seer (18 cali) niewolnikami i szczurami odginam bądź łapie śmieci. Duże klocki powyżej są po prostu za mało mobilne, żeby coś zdziałały. GR są idealni na maszyny - mają 12 strzałów (multiple) z poisonami (co bardzo każdą machinę boli) Wchodzą od boku zabijają pierwszego mortara w następnej turze wchodzą w drugiego i overrunują w trzeciego albo bezpieczniej zabijają po jednym z proc. Korzystam nie z tunelu a sneaky infiltraiotrs. mam w zestawie 7 templatek, które niszczą wszystko, na zapas jest doomrocket w wersji Tanio Tesco, seer tylko do dispela - jeden scroll czy żaden scroll to żadna różnica (grając z Andrzejem jeden został mi do końca bitwy bo albo IF albo inne cary zostały)
Enchanted Shield - 10
Talisman o Preservation - 45
Seer
Dzwon
BSB - 70
Armour dający 4+ warda - 45
2x Assasin - 2 razy 170
Blade (bez ArSV) (jeden z booka drugi z AB)
Elektryk - 15
Doomrocket - 30
Chieftain - 45
VoPD - 20
SMT -30
30 clanrats - 162
Standard + Music + shield + spear
WTF - 70
30 clanrats + M ST + Sh - 147
WTF - 70
4 X 20 SLAVE + MUSIC - 42 x 4
3 x 5GR+packmaster - 3 x 23
6 globadirs + PWM - 125
6 GR + posion + slings - 102
2 x WLC
2x katapa
Zamierzenia: Wszyscy herosi poza mały chieftainem mają 4+ warda. Assasyni schowani czekają na swoje okazje (czołgi, kawę wszystko co ma dużego sejva), mogą nawet w slavach ale zasadniczo w dwóch klockach. Jeden - jest z dzwonek wiadomo unbreakable i bez włóczni. Drugi ma warlorda i BsB i małego chiefa i włócznie - rzeźnik do kombatu. Generałem seer (18 cali) niewolnikami i szczurami odginam bądź łapie śmieci. Duże klocki powyżej są po prostu za mało mobilne, żeby coś zdziałały. GR są idealni na maszyny - mają 12 strzałów (multiple) z poisonami (co bardzo każdą machinę boli) Wchodzą od boku zabijają pierwszego mortara w następnej turze wchodzą w drugiego i overrunują w trzeciego albo bezpieczniej zabijają po jednym z proc. Korzystam nie z tunelu a sneaky infiltraiotrs. mam w zestawie 7 templatek, które niszczą wszystko, na zapas jest doomrocket w wersji Tanio Tesco, seer tylko do dispela - jeden scroll czy żaden scroll to żadna różnica (grając z Andrzejem jeden został mi do końca bitwy bo albo IF albo inne cary zostały)
Brak ci typowo hordowego oddziału, a odginanie szarż w tej edycji nie jest już tak efektywne, że względu na możliwość wykonania reformu zamiast pogoni i redirect szarż. Dlatego 20 niewolników mają niewielkie szanse na spełnienie swojej funkcji.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Hm niewolnicy są raczej na ataki w maszyny (jak coś zostanie) na zbieranie ostrzału, zasłanianie i jakby co mogą breakować konnicę ^^ Są twarde poza tym jest wystawienie - mogą też próbować łapać coś pojedynczego albo coś jak 10 x łucznicy czy kusznicy w paru armiach