Dwarfs 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
rizz81
Warzywo
Posty: 10

Dwarfs 2400

Post autor: rizz81 »

Core : ( 3 wieksze odzialy vs 4 mniejsze ? )
Quarrellers x15 215ptk
Great Weapon, Shield, Musician

Quarrellers x14 201ptk
Great Weapon , Shield , Musician

Quarrellers x14 196ptk
Great Weapon , Shield

Special:

hammeres x20 308 ptk
musician ,standard ( Rune of sanctuary +2 ) ( moze lepiej wsisnac master rune of Grugni ? )

Cannon 140ptk
Engineer , Rune of forging

Cannon 145ptk
Engineer , Rune of forging, rune of burning

Grudge thrower 150 ptk
Engineer , rune of accuracy , rune of penetration , rune of burning

Grudge thrower 145 ptk
Engineer , rune of accuracy , rune of penetration,

Rare :
Organ gun 120ptk

Organ gun 120ptk

Hero:
Thane 165ptk
BSB, master rune of gr. rune of ressistance , rune of furnance , rune of cleaving

Thane 104ptk
great weapon, master rune of challange, rune of furnance , rune of stone

Lord : 390ptk
Runelord + anvil + 3x rune of spell breaking , general

Troop Type Count Unused Points Unused Percent
Lord (<=25%) 1 n/a 390.0 210.0 16%
Hero (<=25%) 3 n/a 269.0 331.0 11%
Core (>=25%) 3 n/a 612.0 1788.0 25%
Special (<=50%) 5 n/a 888.0 312.0 37%
Rare (<=25%) 2 n/a 240.0 360.0 10%
Magic Item Summary 11 n/a 395.0 n/a 16%

Awatar użytkownika
Burgund
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Burgund »

Wydaje mi sie ze zbalansowana i niezla. tylko szkoda ze tylko jeden klocek faktycznie moze powalczyc. w dodatku hammerow jest tylko 20 :/. W dobie klockow minimum 25 to troszke malo.

rizz81
Warzywo
Posty: 10

Post autor: rizz81 »

zalozenie jest takie ze przy ponad 40 kusznikach, 2 katapultach , 2 organkach bedziemy walczyc ze znacznie uszczuplonymi klockami przeciwnika. ( cannony zostawiam na ewnetualne monstery/maszyny ale rowniez moga przeciez w klocki strzelac ). Kowadlo ( zapwnia lepsza mobilnosc klocka + spowalnianie co grozniejszych przeciwnikow ) plus ten kocek ( z master rune of challange ) ma zapewnic ochrone przeciw grozniejszym odzialom ktorych nie uda sie tak bardzo uszczuplic. Z niedobitkami powinny poradzic sobie spokojnie kusznicy z great weaponami.

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

rune lord nie może być generałem! to nie pisana zasada, za łatwo można go stracić żeby był generałem

w tej edycji hammerersi nie są juz tak sycący, slayerzy jak dla mnie byli by lepszym wyborem. i tańszym. i w ogóle za mało masz oddziałów piechoty, która dostała mega boosta w tej edycji

katapulty złożone typowo 7 ed.. jeszcze nie grałem, więc nie krytykuję ale podejrzewam że w dobie ósmej ed. trzeba zmienić standardowe złożenie machin. może wersja low budżetowa była by lepsza?

ODPOWIEDZ