Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
dwóch hell się trochę boję... miscasty na magach bolą, ale statystycznie nie powinny wypadać często. 2 Helki to duża pewność zniszczenia jakiejś maszyny, a potem... w połaczeniu z pandemonium i niemożności korzystania z ld bohaterow, testy paniki na -1 bywaa mordercze.... Magia rzeza bo dzięki dwóm magom tęczy mam wszystkie czary z tego lora. Pandemonium, brama i call to glory są genialne w tej edycji. Exalted w marudach pozwala łamać klocki przeciwnika, przynajmniej te słabsze jak zapałki:) (miałem ostatnio z imprerium i 30 włócznikami, lub CtG w warriorow, bsb czelendzuje się z generałem a przywołaniec zabija bsb w tym czasie:)
Na razie nie grałem dużo ale rozpa jest twarda to na pewno, blood of tzeentch to świetna opcja... neguje mi miscasty, wiec nie musze się bać:)
co do juggera, goscia z niego wsadzilem na konika od knightow, tylko pomazac go w khornie trzeba, a sam jugger? stworzony jest na filler do oddziału warriorow:)
Na razie nie grałem dużo ale rozpa jest twarda to na pewno, blood of tzeentch to świetna opcja... neguje mi miscasty, wiec nie musze się bać:)
co do juggera, goscia z niego wsadzilem na konika od knightow, tylko pomazac go w khornie trzeba, a sam jugger? stworzony jest na filler do oddziału warriorow:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Normalnie nagina czasoprzestrzeń...lecz przed mistcastem nie chroniblood of tzeentch to świetna opcja... neguje mi miscasty, wiec nie musze się bać:)
wiecie co mam na myśli.
W erracie nic nie zmienili, wiec dalej nie mogę przerzucać tylko jedynek... a szóstki jak najbardziej.... imo bardzo dobra ochrona... kiedy czar się rzuca max na 3 kościach...
W erracie nic nie zmienili, wiec dalej nie mogę przerzucać tylko jedynek... a szóstki jak najbardziej.... imo bardzo dobra ochrona... kiedy czar się rzuca max na 3 kościach...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
hehe,Durin pisze:wiecie co mam na myśli.
W erracie nic nie zmienili, wiec dalej nie mogę przerzucać tylko jedynek... a szóstki jak najbardziej.... imo bardzo dobra ochrona... kiedy czar się rzuca max na 3 kościach...
no faktycznie
w takim razie cihutenkoooo
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Cały czas staram się operować modelami przeze mnie posiadanymi i szlifować koncepcję piechotnego WoChu. Tym razem udało wcisnąć mi się na 2400 niemalże wszystko to, co chciałem. Żałuję, iż nie mieści się 30+ Chosenów
Warriors of Chaos 2400pkt.
Lords and Heroes:
Chaos Sorcerer Lord(235)+4lvl Wizard(35)+Necrotic Philactery(10)+Power Familliar(25)+Charmed Shield(5)+Lore of Death -310pkt.
Chaos Sorcerer(85)+2lvl Wizard(35)+Lore of Shadows+Dispel Scroll(25)+Ironcurse Icon(5) -150pkt.
Exalted Hero(110)+Talisman of Preservation(45)+Mark of Tzeentch(10)+Halberd(6)+Potion of Speed(5)+BsB(25) -209pkt.
Rare Units:
Chaos Hellcannon-205pkt.
Chaos Hellcannon-205pkt.
Chaos Warshrine-130pkt.
Core Units:
30 Chaos Marauders(120)+Fcg(20)+Mark of Khorne(30)+Great Weapons(30)- 200pkt.
30 Chaos Marauders(120)+Shields(30)+Mark of Tzeentch(20)+Fcg(20) -190pkt.
5 Chaos Warhounds -30pkt.
5 Chaos Warhounds -30pkt.
30 Chaos Marauders(120)+Fcg(20)+Mark of Khorne(30)+Great Weapons(30) -200pkt.
Special Units:
23 Chaos Chosen(414)+Halberds(23)+Mark of Tzeentch(20)+Fcg(50)+Favour of the Gods(5)+Banner of Rage(35) -574pkt.
Warriors of Chaos 2400pkt.
Lords and Heroes:
Chaos Sorcerer Lord(235)+4lvl Wizard(35)+Necrotic Philactery(10)+Power Familliar(25)+Charmed Shield(5)+Lore of Death -310pkt.
Chaos Sorcerer(85)+2lvl Wizard(35)+Lore of Shadows+Dispel Scroll(25)+Ironcurse Icon(5) -150pkt.
Exalted Hero(110)+Talisman of Preservation(45)+Mark of Tzeentch(10)+Halberd(6)+Potion of Speed(5)+BsB(25) -209pkt.
Rare Units:
Chaos Hellcannon-205pkt.
Chaos Hellcannon-205pkt.
Chaos Warshrine-130pkt.
Core Units:
30 Chaos Marauders(120)+Fcg(20)+Mark of Khorne(30)+Great Weapons(30)- 200pkt.
30 Chaos Marauders(120)+Shields(30)+Mark of Tzeentch(20)+Fcg(20) -190pkt.
5 Chaos Warhounds -30pkt.
5 Chaos Warhounds -30pkt.
30 Chaos Marauders(120)+Fcg(20)+Mark of Khorne(30)+Great Weapons(30) -200pkt.
Special Units:
23 Chaos Chosen(414)+Halberds(23)+Mark of Tzeentch(20)+Fcg(50)+Favour of the Gods(5)+Banner of Rage(35) -574pkt.
no dzis sobie moglem na spokojnie szpilnac,
i gdyby mi oby dwie helki nie wybuchly, prawie nic nie robiac to bylo by lepiej
scenariusz nr 6 (z wieza)
przeciwnik wystawil 20 BG (de) w wiezy, ja zaczynam, szarza 20 khornowcami z ap/halabardy
rezultat: 22;8 (w ranach) dla WoCh'u, generalnie niezle, jak by bylo jeszcze czym czyscic pasci przeciwnika, jeden oddzial zszedl w jedna ture z klatwy andrzeja (fajna sprawa)
i gdyby mi oby dwie helki nie wybuchly, prawie nic nie robiac to bylo by lepiej
scenariusz nr 6 (z wieza)
przeciwnik wystawil 20 BG (de) w wiezy, ja zaczynam, szarza 20 khornowcami z ap/halabardy
rezultat: 22;8 (w ranach) dla WoCh'u, generalnie niezle, jak by bylo jeszcze czym czyscic pasci przeciwnika, jeden oddzial zszedl w jedna ture z klatwy andrzeja (fajna sprawa)
Unnamed2500 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord @ 330.0 Pts
No Mark; Lore of Shadow; Magic Level 4
Stream of Corruption [20.0]
Enchanted shield [15.0]
Power familiar [25.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 160.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
Charmed shield [5.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 199.0 Pts
Mark of Tzeentch; Halberd; Chaos Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Iron Curse Icon [5.0]
29 Chaos Marauders of Khorne @ 200.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
30 Chaos Marauders of Khorne @ 192.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician
5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Spears
18 Chaos Warriors of Khorne @ 381.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
Razor Standard [45.0]
5 Chaos Knights of Khorne @ 260.0 Pts
Mark of Khorne; Standard
Banner of the Eternal Flame [10.0]
5 Chaos Knights of Khorne @ 285.0 Pts
Mark of Khorne;Standard
Banner of Rage [35.0]
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 118
Total Army Cost: 2496.0
1 Sorcerer Lord @ 330.0 Pts
No Mark; Lore of Shadow; Magic Level 4
Stream of Corruption [20.0]
Enchanted shield [15.0]
Power familiar [25.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 160.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
Charmed shield [5.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 199.0 Pts
Mark of Tzeentch; Halberd; Chaos Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Iron Curse Icon [5.0]
29 Chaos Marauders of Khorne @ 200.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
30 Chaos Marauders of Khorne @ 192.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician
5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Spears
18 Chaos Warriors of Khorne @ 381.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
Razor Standard [45.0]
5 Chaos Knights of Khorne @ 260.0 Pts
Mark of Khorne; Standard
Banner of the Eternal Flame [10.0]
5 Chaos Knights of Khorne @ 285.0 Pts
Mark of Khorne;Standard
Banner of Rage [35.0]
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 118
Total Army Cost: 2496.0
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
złożyłem wczoraj praktyczni IDENTYCZNĄ rozpiskę + troszkę magii więcej i drugi Helcannon (bo na 3K)
shadow+nurgle rulez
imo very good
shadow+nurgle rulez
imo very good
nie zdziwie sie jak w standart wejdzie parka 2x4lvl nurgl/shadow albo tzntch/death (ew death 2lvl +sf)gerald_tarrant pisze:złożyłem wczoraj praktyczni IDENTYCZNĄ rozpiskę + troszkę magii więcej i drugi Helcannon (bo na 3K)
shadow+nurgle rulez
imo very good
fajnie sie gra ta kombinacja.
Unnamed2500 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 440.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
Shield of Ptolos [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Disc of Tzeentch
1 Chaos Sorcerer @ 170.0 Pts
No Mark; Lore of Death; Magic Level 2; Chaos Armour
Power Familiar [25.0]
Collar of Khorne [25.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 195.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard
Talisman of Endurance [30.0]
Enchanted Shield [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
20 Chaos Marauders of Tzeentch @ 124.0 Pts
Mark of Tzeentch; Shield; Musician
20 Chaos Marauders of Tzeentch @ 124.0 Pts
Mark of Tzeentch; Shield; Musician
14 Chaos Warriors of Nurgle @ 335.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
Banner of Rage [35.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
19 Chaos Warriors of Tzeentch @ 401.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 210.0 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
muzyk
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2499.0
LUB power familiar na scroll
BSB i mały mag idą do tzeenchowców FCG
duży mag sobie lata
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 440.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
Shield of Ptolos [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Disc of Tzeentch
1 Chaos Sorcerer @ 170.0 Pts
No Mark; Lore of Death; Magic Level 2; Chaos Armour
Power Familiar [25.0]
Collar of Khorne [25.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 195.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard
Talisman of Endurance [30.0]
Enchanted Shield [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
20 Chaos Marauders of Tzeentch @ 124.0 Pts
Mark of Tzeentch; Shield; Musician
20 Chaos Marauders of Tzeentch @ 124.0 Pts
Mark of Tzeentch; Shield; Musician
14 Chaos Warriors of Nurgle @ 335.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
Banner of Rage [35.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
19 Chaos Warriors of Tzeentch @ 401.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 210.0 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
muzyk
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2499.0
LUB power familiar na scroll
BSB i mały mag idą do tzeenchowców FCG
duży mag sobie lata
Enchanted shield jest tarczą, która zamiast dawać bonus +1AS przeciwko wszystkim atakom, daje +2AS.Virgo pisze:W czym Shield of Ptolos jest lepsze od Enchanted Shield?
Shield of Ptolos jest bardziej wyspecjalizowanym przedmiotem.
Shield of Ptolos też jest tarczą (+1AS), lecz przeciwko strzelaniu dzięki tej tarczy masz maksymalny możliwy AS - 1+ (czyli to, że jest normalną tarczą wykorzystujesz jedynie w walce).
Enchanted shield z light armourem da Ci 4+AS, z heavy armourem 3+AS, a z chaos armourem (itp.) 2+AS - tak przeciw wszystkiemu.
Shield of Ptolos zawsze przeciw strzelaniu da Ci 1+AS,
W walce natomiast z Shield of Ptolos i z light armourem masz 5+AS, z heavy armourem masz 4+AS, a z chaos armourem masz 3+AS.
Jeśli ten komentarz był do powyższej rozpiski, to nawet jeśli nie shield of ptolos, to enchanted shielda powtórzyć by nie mógł.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
tak sie zastanawiam czy nie lepszy spell familiar byl by na kolesiu z death.
teraz, kiedy mozna wybierac czar przy dublecie nie ma takiego cisnienia ze brama nie wypadnie, imo w cinczu to tylko brama lub ew pandemonium.
a w deatku masz juz jakies wieksze pole do popisu
teraz, kiedy mozna wybierac czar przy dublecie nie ma takiego cisnienia ze brama nie wypadnie, imo w cinczu to tylko brama lub ew pandemonium.
a w deatku masz juz jakies wieksze pole do popisu
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
też myślę nad braniem SF na deathowcu, a na tzeenthowcu IP albo PF
Grałem testowałem. 2600 z lizakami
2 dużych magów było z death i nurgle. Przez kości zbytnio się nie popisali ale czuć potencjał.
(Slan i Stegadon zdały inicjatywe od pitki...) Slan na szczęście zbyt nie ciorał (life miał i ten bost reszty czarów rozpraszałem)
Helka nabiła 5 ran stedziowy z bsb z lancą a w 2 turze wybuchła rozsmarowując terradony.
Nie trzeba wcale używać jakoś mega dużo kostek do czarowania więc miscasty się są takie straszne.
18 wojownikó khorna z ap miało pocisnąć 30 saurusów ale on nie zaszarżował a w mojej turze saurusy miały 6T i nie byłem pewny czy wrzucę 6 z cienia więc pocisnęli skinki, salamandry i dobili rannego stegadona(slann go trochę podleczył).
Zdecydowanie najbardziej podobały mi się trole 6 z bsb z wardem 3+
Strasznie wytrzymałe i dość konkretnie biją. Po lekkim ostrzale i długiej nawalance z saurusami dostały stegadona w plecy ale że miały 6S 5T i inne takie jego też udało się ubić.
Miałem jeszcze 6 rycerzy nurgla z banner of rage ale im się przyfarciło bo obie salamandy wyrzuciły missfire i mogli je spokojnie ukatrupić. Innych sensownych przeciwników nie mieli.
Jak narazie jest ciekawie ale trzeba jeszcze pograć. Ale te losowe szarże wg mnie wcale nie uławiają mega pro taktycznego manewrowania.
2 dużych magów było z death i nurgle. Przez kości zbytnio się nie popisali ale czuć potencjał.
(Slan i Stegadon zdały inicjatywe od pitki...) Slan na szczęście zbyt nie ciorał (life miał i ten bost reszty czarów rozpraszałem)
Helka nabiła 5 ran stedziowy z bsb z lancą a w 2 turze wybuchła rozsmarowując terradony.
Nie trzeba wcale używać jakoś mega dużo kostek do czarowania więc miscasty się są takie straszne.
18 wojownikó khorna z ap miało pocisnąć 30 saurusów ale on nie zaszarżował a w mojej turze saurusy miały 6T i nie byłem pewny czy wrzucę 6 z cienia więc pocisnęli skinki, salamandry i dobili rannego stegadona(slann go trochę podleczył).
Zdecydowanie najbardziej podobały mi się trole 6 z bsb z wardem 3+
Strasznie wytrzymałe i dość konkretnie biją. Po lekkim ostrzale i długiej nawalance z saurusami dostały stegadona w plecy ale że miały 6S 5T i inne takie jego też udało się ubić.
Miałem jeszcze 6 rycerzy nurgla z banner of rage ale im się przyfarciło bo obie salamandy wyrzuciły missfire i mogli je spokojnie ukatrupić. Innych sensownych przeciwników nie mieli.
Jak narazie jest ciekawie ale trzeba jeszcze pograć. Ale te losowe szarże wg mnie wcale nie uławiają mega pro taktycznego manewrowania.