8-edycyjne DE na 1600pkt
8-edycyjne DE na 1600pkt
Oto one:
1 Supreme Sorceress @ 345 Pts ( Shadow )
General
Magic Level 4
Sacrifical Dagger [25]
Seal of Ghrond [30]
Potion of Toughness [20]
Shrieking Blade [10]
1 * Master @ 215 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Soulrender [15]
Pendant of Khaeleth [35]
1 Dark Pegasus @ [50] Pts
1 Sorceress @ 160 Pts ( Metal )
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
10 Crossbowmen @ 110 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Musician, Champion
10 Crossbowmen @ 110 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Musician, Champion
24 Warriors @ 184 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
1 Lordling @ [6] Pts
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Beastmaster @ [0] Pts
Beastmaster's Scourge
20 Black Guard @ 306 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Murder [25]
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 71
Total Army Cost: 1598
Przedmioty na magiczce dziwne, ale:
- potion daje mi możliwość przeżycia szarży jakiś lataczy/fastów/kawalerii
- mieczyk wziąłem żeby czasem wróg mógł nie zdać feara i gorzej walczyć...
Reszta chyba ok. Gwardię mogę fajnie wspierać czarami z shadowa i metalu ( siła 9, save 3+ itd. ). Do tego mam trochę strzelania na jakieś śmieci i hydrę, która jak wejdzie do combatu z jakimś sporym klockiem piechoty to może go spokojnie sama złamać, a bsb lata sobie, zjada maszyny i daje przeżuty ld.
I jak? Daje radę?
1 Supreme Sorceress @ 345 Pts ( Shadow )
General
Magic Level 4
Sacrifical Dagger [25]
Seal of Ghrond [30]
Potion of Toughness [20]
Shrieking Blade [10]
1 * Master @ 215 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Soulrender [15]
Pendant of Khaeleth [35]
1 Dark Pegasus @ [50] Pts
1 Sorceress @ 160 Pts ( Metal )
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
10 Crossbowmen @ 110 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Musician, Champion
10 Crossbowmen @ 110 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Musician, Champion
24 Warriors @ 184 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
1 Lordling @ [6] Pts
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Beastmaster @ [0] Pts
Beastmaster's Scourge
20 Black Guard @ 306 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Murder [25]
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 71
Total Army Cost: 1598
Przedmioty na magiczce dziwne, ale:
- potion daje mi możliwość przeżycia szarży jakiś lataczy/fastów/kawalerii
- mieczyk wziąłem żeby czasem wróg mógł nie zdać feara i gorzej walczyć...
Reszta chyba ok. Gwardię mogę fajnie wspierać czarami z shadowa i metalu ( siła 9, save 3+ itd. ). Do tego mam trochę strzelania na jakieś śmieci i hydrę, która jak wejdzie do combatu z jakimś sporym klockiem piechoty to może go spokojnie sama złamać, a bsb lata sobie, zjada maszyny i daje przeżuty ld.
I jak? Daje radę?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
wydaje mi sie nawet bardzo mocne! kurcze właściwie niczego tu nie brakuje (może poza druga hydra) i powinna rozpa poradzić sobie z każdym oponentem...tylko czy ktos zrobi turniej na te punkty w 8ed?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Tak zrobi, za niecałe 2 tygodnie z Poznańskim bardzie
Co do rospy to mi brakuje jedynie jeszcze 2 balist do łatwiejszego ściągania large targetów, ale poza tym to nie narzekam na brak argumentów przeciw większości armii ( poza imperium i krasnoludami, na których maszyny mam tylko bsb )...
Co do rospy to mi brakuje jedynie jeszcze 2 balist do łatwiejszego ściągania large targetów, ale poza tym to nie narzekam na brak argumentów przeciw większości armii ( poza imperium i krasnoludami, na których maszyny mam tylko bsb )...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
pamiętaj że do LT nie masz +1 do trafiania
Wiem, ale bolce zawsze mają tą siłę 6, D3 ran i zdejmują save-a, więc jest łatwiej rozwalić jakieś hydropodobne potworki...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
ja tam jakoś ni to w Hajach ni to w darkach widzę w tej edycji bolce... Nie da się ich skampić i schodzą od dziesiątki łuczników.. niestety..
No to niestety jest minus maszyn, ale za to na 3000pkt ( a na tyle pewnie będzie się grało ) wchodzi 6 balist, które mogą naprawdę dużo zrobić, a każda 10-tka łuczników ( dla przykładu he ) wbija maszynie 0,83 rany zakładając, że się nie ruszyła bo po ruchu to jest już tylko 0,55 rany
Zakładając, że strzela mi po maszynach 40 idealnie ustawionych łuczników tracę na turę 3,32 rany czyli jedna maszynę, a na pewno będę po nich trochę strzelał i im zasłaniał jakimiś śmieciami te maszyny. Nie wspominając już o tym, że w rospie będzie sporo rzeczy, którym łucznicy mogą coś zrobić jak na przykład black guardzi, więc gracz HE się sporo zastanowi czy będzie marnował łuczników na jakieś maszyny czy będzie eliminował większe zagrożenie.
Tak więc pisanie, że maszyny schodzą od 10-tki łuczników jest śmieszne
Zakładając, że strzela mi po maszynach 40 idealnie ustawionych łuczników tracę na turę 3,32 rany czyli jedna maszynę, a na pewno będę po nich trochę strzelał i im zasłaniał jakimiś śmieciami te maszyny. Nie wspominając już o tym, że w rospie będzie sporo rzeczy, którym łucznicy mogą coś zrobić jak na przykład black guardzi, więc gracz HE się sporo zastanowi czy będzie marnował łuczników na jakieś maszyny czy będzie eliminował większe zagrożenie.
Tak więc pisanie, że maszyny schodzą od 10-tki łuczników jest śmieszne
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
to było po prostu pokazanie pewnej słabości bolca... No fakt, wszystko zależy od kostek i sytuacji na stole. Zależy też jakie rozpiski, teren etc. Za dużo teorecytyzmu...
Jarlaxle - byłby lepszy gdyby nie to, że Seal of Ghrond też jest talizmanem. Chociaż z drugiej strony mogę dać dużej magiczce sztylet ( 25 ), 4+ warda ( 45 ) i mieczyk ( 10, sianie feara )
Wtedy magiczka kosztuje 5 pkt mniej i dokładam dodatkowego warriora.
A nadal będzie świetnie czarowała czarowała i dodatkowo nie tak szybko spłynie.
Wtedy magiczka kosztuje 5 pkt mniej i dokładam dodatkowego warriora.
A nadal będzie świetnie czarowała czarowała i dodatkowo nie tak szybko spłynie.
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Zagrałem dzisiaj bitwę tą rozpiską przeciw bretce.
Generalnie sprawdzała się bardzo dobrze, 2 razy weszła polepszona zerówka z metalu sciągając 2 całelance ( graale i realmi ). Niestety skończyło się remisem bo:
- 1 pegaz w ostatniej turze zdobył ponad 700pkt breakując warriorów z lordem i panikując kuszników ( szarża na 21 cali, 5-6-5 )
- mój bsb zaszarżował w 1 turze na 13 cali więc dopiero w 3 dopadł trebusz przez co spadło mi około 7 black guardów i nie mogli powalczyć z graalami
Ogólnie rospa na plus, zerówka z metalu to zło na kawalerie, a ward 4+ skutecznie chroni mi lorda przed miscastami...
Generalnie sprawdzała się bardzo dobrze, 2 razy weszła polepszona zerówka z metalu sciągając 2 całelance ( graale i realmi ). Niestety skończyło się remisem bo:
- 1 pegaz w ostatniej turze zdobył ponad 700pkt breakując warriorów z lordem i panikując kuszników ( szarża na 21 cali, 5-6-5 )
- mój bsb zaszarżował w 1 turze na 13 cali więc dopiero w 3 dopadł trebusz przez co spadło mi około 7 black guardów i nie mogli powalczyć z graalami
Ogólnie rospa na plus, zerówka z metalu to zło na kawalerie, a ward 4+ skutecznie chroni mi lorda przed miscastami...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Trochę pograłem tą rozpiską i w każdej bitwie jakiś bolesny miscast rozwalał mi prawie wszystkich warriorów przez co magia kulała.
Teraz wymyśliłem bardziej ofensywną rozpiskę z delikatną magią/antymagią i strzelaniem:
1 Dreadlord @ 300 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; General
Giant Blade [60]
Pendant of Khaeleth [35]
1 Dark Pegasus @ [50] Pts
1 * Master @ 214 Pts
Halberd; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45]
1 Dark Pegasus @ [50] Pts
1 Sorceress @ 160 Pts ( Shadow )
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
10 Crossbowmen @ 110 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Musician, Champion
10 Crossbowmen @ 105 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Musician
19 Corsairs @ 230 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Sea Dragon Cloak; Standard; Musician
Sea Serpent Standard [25]
20 Black Guard @ 306 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Murder [25]
1 War Hydra @ 175 Pts
Models in Army: 67
Total Army Cost: 1600
Od razu wyjaśnię liczbę korsarzy, miało być 21, ale brakowało pkt na warda dla bsb
Mimo to tworzą bardzo fajny oddział wypłacający 28 ataków, które ( jak szczęście dopisze przy losowaniu i rzucaniu czarów ) mogą mieć teoretycznie siłę 8 dzięki 6 z shadowa... Poza tym jest też klocek niezawodnych black guardów, hydra i 2 penerów na pegazach z czego bsb raczej daje przeżuty ld i szarżuje tam gdzie nie ma za dużego ryzyka ucieczki, a generał jest hardcorem i podlatuje wszędzie gdzie mu się podoba ( prawie wszędzie ).
I jak? Lepiej niż poprzednia rospa?
p.s. Sorry, że 3 post z kolei ale chciałem odświeżyć temat
Teraz wymyśliłem bardziej ofensywną rozpiskę z delikatną magią/antymagią i strzelaniem:
1 Dreadlord @ 300 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; General
Giant Blade [60]
Pendant of Khaeleth [35]
1 Dark Pegasus @ [50] Pts
1 * Master @ 214 Pts
Halberd; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45]
1 Dark Pegasus @ [50] Pts
1 Sorceress @ 160 Pts ( Shadow )
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
10 Crossbowmen @ 110 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Musician, Champion
10 Crossbowmen @ 105 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Musician
19 Corsairs @ 230 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Sea Dragon Cloak; Standard; Musician
Sea Serpent Standard [25]
20 Black Guard @ 306 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Murder [25]
1 War Hydra @ 175 Pts
Models in Army: 67
Total Army Cost: 1600
Od razu wyjaśnię liczbę korsarzy, miało być 21, ale brakowało pkt na warda dla bsb
Mimo to tworzą bardzo fajny oddział wypłacający 28 ataków, które ( jak szczęście dopisze przy losowaniu i rzucaniu czarów ) mogą mieć teoretycznie siłę 8 dzięki 6 z shadowa... Poza tym jest też klocek niezawodnych black guardów, hydra i 2 penerów na pegazach z czego bsb raczej daje przeżuty ld i szarżuje tam gdzie nie ma za dużego ryzyka ucieczki, a generał jest hardcorem i podlatuje wszędzie gdzie mu się podoba ( prawie wszędzie ).
I jak? Lepiej niż poprzednia rospa?
p.s. Sorry, że 3 post z kolei ale chciałem odświeżyć temat
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Ten Dredlord taki... średnio funkcjonalny Na BSB daj Hoteka.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Garg - Ten dredlord nie ma sam rozwalać klocków piechoty. On ma raczej wciągać kolejno wrogie maszyny, wspomagać gwardię/korsarzy w jakiś combatach itd.
A co do hoteka to:
- jak dam hoteka to nie wezmę żadnego sensownego warda/regenki, w 7 edycji chociaż chronił takiego bsb sam pegaz, a teraz ma tylko save na 2+/1+, więc nie wychyli się za bardzo pod mocniejszy ostrzał
- hotek teraz działa tylko na magów w 12 calach ( jeśli się mylę to sorry ), więc bsb będzie musiał do nich podlatywać a mogowie od niego mogą i tak uciec, poza tym jak nie ma warda to magowie wroga stają se niedaleko jakiś maszyn i czekają aż on podleci...
Tak więc hotek średnio mi pasuje mimo, że mógłbym wtedy dać mu jakąś magiczną broń. Co nie zmienia faktu, że jeśli masz jakieś argumenty za wzięciem hoteka to chętnie ich wysłucham bo może to zmieni moje zdanie na jego temat.
A co do hoteka to:
- jak dam hoteka to nie wezmę żadnego sensownego warda/regenki, w 7 edycji chociaż chronił takiego bsb sam pegaz, a teraz ma tylko save na 2+/1+, więc nie wychyli się za bardzo pod mocniejszy ostrzał
- hotek teraz działa tylko na magów w 12 calach ( jeśli się mylę to sorry ), więc bsb będzie musiał do nich podlatywać a mogowie od niego mogą i tak uciec, poza tym jak nie ma warda to magowie wroga stają se niedaleko jakiś maszyn i czekają aż on podleci...
Tak więc hotek średnio mi pasuje mimo, że mógłbym wtedy dać mu jakąś magiczną broń. Co nie zmienia faktu, że jeśli masz jakieś argumenty za wzięciem hoteka to chętnie ich wysłucham bo może to zmieni moje zdanie na jego temat.
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.