8. a Demonki (BP, nowa errata)
Moderator: KrzysiekW
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Re: 8. a Demonki (BP, nowa errata)
Hem hem...Horrory są 10+
Thurion,
rozpy turniejowe widze mniej wiecej tak: 2xflamery(brak 360 nie boli bo juz malo bedzie flankowania), 2xfiendy, iles x10 horrorow, pulapka slaneszowa(Song+stubborn) i jakis wiekszy klocek(w zaleznosci od GD).
testowalem cos "nowego" i wrona z Twin Heads niszczy system. Probowalem tez tak nia grac w 7., ale brakowalo mi tego krytycznegoi przerzutu w czarach(zalezalo mi jedynie na omijaniu jedyek, a nie wyrzucanie szostek) czy gdy obrywamy z dziala. Teraz ten przerzut niewiele zmienia a mozliwosc rzucenia duzego bolta na 2 kosciach kusi niesamowicie jednak co racja to racja - najdrozszy GD. 1. mysle KoS potem Gruby a na koncu Bloodthirster (LoC wrzucilbym pomiedzy KoS a GUO).thurion pisze:wrona niezla dzieki masterowi i willowi
rozpy turniejowe widze mniej wiecej tak: 2xflamery(brak 360 nie boli bo juz malo bedzie flankowania), 2xfiendy, iles x10 horrorow, pulapka slaneszowa(Song+stubborn) i jakis wiekszy klocek(w zaleznosci od GD).
tą jedną 10 horrorów bym rozłożył po 5 na dwa pozostałe...
brak troszkę icon of endless war na BL...
na keeperku 4lvl żeby lepiej dispelować by się przydał, ale wiemy że to dużo pkt....
ogółem dość ciekawa rozkminka
tą jedną 10 horrorów bym rozłożył po 5 na dwa pozostałe...
brak troszkę icon of endless war na BL...
na keeperku 4lvl żeby lepiej dispelować by się przydał, ale wiemy że to dużo pkt....
ogółem dość ciekawa rozkminka
Koledze chodziło chyba o to, żeby zamiast 3x10 było 2x15Varinastari pisze:Hem hem...Horrory są 10+
jak by na to nie patrzeć to 3x10 horrorów ma dużo zalet i imo więcej niż jedna trzydziestka.
+ więcej wystawień (o 2)
+ channeling (dwa więcej)
+ trzy małe pociski na 3+
+ mniejszy oddział bardziej mobilny
- nie zdolny do walki
- łatwy do zdjęcia i łatwo niwelować magię
Za to duży klocek
+ 3lv magii i trzy czary w tym duża torpeda
+ zazwyczaj wystawiany z fcg i herlakiem do tego zasada hordy więc oddział może kogoś zranić.
- (odwrotność tego co ma jedna dziesiątka w plusach)
Niech ktoś uzupełni jak o czymś zapomniałem a na pewno o czymś zapomniałem bo nie mogę się skupić teraz
+ więcej wystawień (o 2)
+ channeling (dwa więcej)
+ trzy małe pociski na 3+
+ mniejszy oddział bardziej mobilny
- nie zdolny do walki
- łatwy do zdjęcia i łatwo niwelować magię
Za to duży klocek
+ 3lv magii i trzy czary w tym duża torpeda
+ zazwyczaj wystawiany z fcg i herlakiem do tego zasada hordy więc oddział może kogoś zranić.
- (odwrotność tego co ma jedna dziesiątka w plusach)
Niech ktoś uzupełni jak o czymś zapomniałem a na pewno o czymś zapomniałem bo nie mogę się skupić teraz
Mnie w horrorach zawsze neci duza torpeda wiec grajac na nich najpierw sprobuje duzy klocek na pewno.
Turion - czemu uwazasz GUO za najlepszego GD? Serio pytam bo dla mnie on slaby teraz jest.
Kolejna sprawa - nie wiem czemu wiekszosc uwaza ze BT ssie. Po pierwsze to on jest najtanszy. Po drugie ma armora 3+ (najlepiej z obsidiana to wylaczy sie bronie bohaterow przeciwnika), do tego re-reolle i KB z toporka. Wg mnie on miazdzy tyle iz teraz starac sie bedziemy jedynie w bok nim wpadac jesli chodzi o wieksze klocki. Ale on na maxa zlozony jest tanszy od wszystkich pozostalych GD bez giftow (o ile pamiec mnie nie myli, bo w pracy RB nie mam niestety).
BT trzeba jedynie omijac z daleka klocki z sila 6 i wyzsza.
Turion - czemu uwazasz GUO za najlepszego GD? Serio pytam bo dla mnie on slaby teraz jest.
Kolejna sprawa - nie wiem czemu wiekszosc uwaza ze BT ssie. Po pierwsze to on jest najtanszy. Po drugie ma armora 3+ (najlepiej z obsidiana to wylaczy sie bronie bohaterow przeciwnika), do tego re-reolle i KB z toporka. Wg mnie on miazdzy tyle iz teraz starac sie bedziemy jedynie w bok nim wpadac jesli chodzi o wieksze klocki. Ale on na maxa zlozony jest tanszy od wszystkich pozostalych GD bez giftow (o ile pamiec mnie nie myli, bo w pracy RB nie mam niestety).
BT trzeba jedynie omijac z daleka klocki z sila 6 i wyzsza.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
problemy GUO w poprzedniej edycji:
- stosunkowo niski M
- wsiakanie w klocach piechoty
teraz:
- szarza i tak jest 6+rzut, czyli raptem o 4 cale mniej niz kazdy inny GD, a nie 8 mniej jak poprzednio
- thunderstomp, nie wsiaknie juz w piechote
dodatkowe plusy:
- 10W, ciezko bedzie go zdjac jednym strzalem z klopy/cannona
- combo balesword +always strike last dla przeciwnika+mala syrenka w klocku
- ward/regenka, teraz i tak dziala tylko jedno wiec nie bedzie sie chcialo brac regenki i bedzie sie bralo jedyne sluszne combo
IMO
1. Keeper
2. GUO/LoC
3. Bloodek
pzdr
- stosunkowo niski M
- wsiakanie w klocach piechoty
teraz:
- szarza i tak jest 6+rzut, czyli raptem o 4 cale mniej niz kazdy inny GD, a nie 8 mniej jak poprzednio
- thunderstomp, nie wsiaknie juz w piechote
dodatkowe plusy:
- 10W, ciezko bedzie go zdjac jednym strzalem z klopy/cannona
- combo balesword +always strike last dla przeciwnika+mala syrenka w klocku
- ward/regenka, teraz i tak dziala tylko jedno wiec nie bedzie sie chcialo brac regenki i bedzie sie bralo jedyne sluszne combo
IMO
1. Keeper
2. GUO/LoC
3. Bloodek
pzdr
Gralem kolejna gre demonami vs HE.
Tym razem 2500pktow. Wystawilem bloodzia z obsidianem+axe of khorne+immortal fury do tego 2 heraldow khorne'a pieszo - bsb mial obsidiana a drugi AoK. BSBek poszedl do 40 bl z fcg, drugi do 30 bl z fcg.
Do tego byl herald wielkiej kury w horrorach - nie pamietam ilu ich bylo dokladnie ale dawali 3lvl wizarda.
Mialem 0 furii i 0 flamersow. Wygralem masakra. w 2rudzie oddzial z ArcyMagiem (a ja zaczynalem) poszedl w piach od ataku z boku bloodzia. Stracilem tylko caly oddzial z BSBkiem w walce z okolo 40stka SwordMastersow z przepakowanym specjalnym herosem do walki (Nie pamietam imienia ale na "K", koles zabil w koncu w pojedynku heralda po tym jak herald go sieknal - zadaje gosc wtedy d6 woundow). Kumplowi nie przezylo nic.
Herald czincza mial u mnie lore of death i dispela, sloneczka nie uzywalem (maly sens przeciwko HE) ale w 2 rundzie poszedl w piach mag przeciwnika ze snajperki.
Braku flamersow zaluje, no ale nie przypuszczalem ze kumpel nie wezmie na wielki kloc do walki sztandaru dajacego immune to fire, a nie wzial. Z drugiej strony 2 duuuuze kloce do walki ze swoimi heraldami daja SPORE mozliwosci. Najwiecej krwii napsuli mi lucznicy. 55ciu w sumie zabilo przez cala gre ok 20 bl.
MVP na 100% dla bloodzia ktory sam rozwalil phoenixow z arcymagiem oraz dobil polowe swordmasterow atakiem od tylu (jeszcze wtedy zyl bsb walczacy przez w sumie 3 tury w pojedynku - wybronil w sumie z 5-6 woundow wardami )
Tym razem 2500pktow. Wystawilem bloodzia z obsidianem+axe of khorne+immortal fury do tego 2 heraldow khorne'a pieszo - bsb mial obsidiana a drugi AoK. BSBek poszedl do 40 bl z fcg, drugi do 30 bl z fcg.
Do tego byl herald wielkiej kury w horrorach - nie pamietam ilu ich bylo dokladnie ale dawali 3lvl wizarda.
Mialem 0 furii i 0 flamersow. Wygralem masakra. w 2rudzie oddzial z ArcyMagiem (a ja zaczynalem) poszedl w piach od ataku z boku bloodzia. Stracilem tylko caly oddzial z BSBkiem w walce z okolo 40stka SwordMastersow z przepakowanym specjalnym herosem do walki (Nie pamietam imienia ale na "K", koles zabil w koncu w pojedynku heralda po tym jak herald go sieknal - zadaje gosc wtedy d6 woundow). Kumplowi nie przezylo nic.
Herald czincza mial u mnie lore of death i dispela, sloneczka nie uzywalem (maly sens przeciwko HE) ale w 2 rundzie poszedl w piach mag przeciwnika ze snajperki.
Braku flamersow zaluje, no ale nie przypuszczalem ze kumpel nie wezmie na wielki kloc do walki sztandaru dajacego immune to fire, a nie wzial. Z drugiej strony 2 duuuuze kloce do walki ze swoimi heraldami daja SPORE mozliwosci. Najwiecej krwii napsuli mi lucznicy. 55ciu w sumie zabilo przez cala gre ok 20 bl.
MVP na 100% dla bloodzia ktory sam rozwalil phoenixow z arcymagiem oraz dobil polowe swordmasterow atakiem od tylu (jeszcze wtedy zyl bsb walczacy przez w sumie 3 tury w pojedynku - wybronil w sumie z 5-6 woundow wardami )
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!