Empire VIIIed
Moderator: #helion#
Re: Empire VIIIed
Jest caharacterem... a Ci muszą być w pierwszym szeregu nawet przed command groupem.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Blaesus pisze:Jest caharacterem... a Ci muszą być w pierwszym szeregu nawet przed command groupem.
No to teraz zmienili. FCG jest ważniejszy od bohaterów. Jeśli nie ma miejsca to idą do następnych szeregów. FCG zawsze musi być w pierwszym szeregu.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Co myślicie o takim ustawieniu ?
według mnie to jest lepsza warownia jak wzgórze
niebieskie klocki ( maszyny )
czerwony ( inżynier )
czarna ramka = budowla
Inżynier 65 pkt + gołąbki = 90 pkt ( mały placek z siłą 4 )
do tego mamy przerzuty na 3 maszyny.
zakładając że w środku canon a po bokach hellstormy = mordownia
No chyba że źle myśle. Ale odległości przecież mierzymy od budowli.
według mnie to jest lepsza warownia jak wzgórze
niebieskie klocki ( maszyny )
czerwony ( inżynier )
czarna ramka = budowla
Inżynier 65 pkt + gołąbki = 90 pkt ( mały placek z siłą 4 )
do tego mamy przerzuty na 3 maszyny.
zakładając że w środku canon a po bokach hellstormy = mordownia
No chyba że źle myśle. Ale odległości przecież mierzymy od budowli.
Blaesus pisze:Drogi Saint, możesz zająć się tym trollem?
Drogi Blaesus oraz droga szlachto imperialna.
Przepraszam, że dopiero teraz zająłem się tą sprawą ale dzisiaj cały dzień mnie nie było na komputerze. Usunąłem jego posta, i po edytowałem Wasze w którym mi zwracaliście na to uwagę. Administracja już ma go na oku jeszcze jeden głupi post i ban.
Pozdrawiam
Wasz moderator
Sa!nt
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Dzięki Saint
tilt - do budynku możesz wsadzić tylko 1 jednostkę, a do maszyn teraz nie można przyłączać niczego. Więc jeśli już, to inżynier mógłby sam tam siedzieć a maszynka przed budynkiem... teraz liczy się LOS, więc nie będzie to przeszkadzać.
tilt - do budynku możesz wsadzić tylko 1 jednostkę, a do maszyn teraz nie można przyłączać niczego. Więc jeśli już, to inżynier mógłby sam tam siedzieć a maszynka przed budynkiem... teraz liczy się LOS, więc nie będzie to przeszkadzać.
No to mam dla panów problem do rozwiązania. W zasadach inżyniera napisane jest, że może zrobić jeden przerzut kości scatter lub artillery na maszynie w 3". Nie może jednak potem użyć swojej broni. Nie jest jednak napisane, że inżynier, ktory użył swej broni nie może zrobić przerzutu.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Usilne szukanie dziury w całym IMHO.
Nie przystoi książętom elektorom coś takiego
Nie przystoi książętom elektorom coś takiego
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Z ostatniej walki wyskoczyło pare problemów...
a)jeżeli inżynier ma wokól siebie 3 maszyny w odległości 3" to musi on wczesniej zadeklarować na która z tych maszyn będzie stosował przerzuty?
Bo mnie sie wydawalo tak:
że dopiero podczas rzutow, gdy wypada misfire robie sobie przerzut i nie musze nic wczesniej deklarować.
b)kapłan może rzucać modlitwy na maszyny ? "przerzuty na zranienie i trafienie"
Załoga to ozdoba wiec, czarujemy bezpośrednio na maszyne.
i w takim wypadku:
jeżeli helka ma daleki - trafia na 5, wszystko poniżej moge se przerzucić
ranienia z mortara tęz moge se przerzucać
Strzal z Canona "1" nigdy nie trafia - też se przerzuce itd. W zaleznosci na co sie modle.
i czy kapłan może modlić sie na przerzuty w jednostki strzelające. Czy moze tylko w jednostki walczace w recz?
c) Jest taki czar "słonko" bodajze z domeny cienia. Czołg musi zdać test inicjatywy. Wiadomo że czołg inicjatywy nie zdaje ale jeżeli rzuce na niego z domeny swiatla czar który powoduje ze bedzie mial ws10 i I10 to w takim wypadku czołg posiada inicjatywe czy nie posiada? Bo mi probowano wcisnąc kita że w AB pisze " czołg nie zdaje" i koniec. niezaleznie od tego czy czar mu taka inicjatywe daje
a)jeżeli inżynier ma wokól siebie 3 maszyny w odległości 3" to musi on wczesniej zadeklarować na która z tych maszyn będzie stosował przerzuty?
Bo mnie sie wydawalo tak:
że dopiero podczas rzutow, gdy wypada misfire robie sobie przerzut i nie musze nic wczesniej deklarować.
b)kapłan może rzucać modlitwy na maszyny ? "przerzuty na zranienie i trafienie"
Załoga to ozdoba wiec, czarujemy bezpośrednio na maszyne.
i w takim wypadku:
jeżeli helka ma daleki - trafia na 5, wszystko poniżej moge se przerzucić
ranienia z mortara tęz moge se przerzucać
Strzal z Canona "1" nigdy nie trafia - też se przerzuce itd. W zaleznosci na co sie modle.
i czy kapłan może modlić sie na przerzuty w jednostki strzelające. Czy moze tylko w jednostki walczace w recz?
c) Jest taki czar "słonko" bodajze z domeny cienia. Czołg musi zdać test inicjatywy. Wiadomo że czołg inicjatywy nie zdaje ale jeżeli rzuce na niego z domeny swiatla czar który powoduje ze bedzie mial ws10 i I10 to w takim wypadku czołg posiada inicjatywe czy nie posiada? Bo mi probowano wcisnąc kita że w AB pisze " czołg nie zdaje" i koniec. niezaleznie od tego czy czar mu taka inicjatywe daje
Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, o 23:08 przez tilt112, łącznie zmieniany 1 raz.
Wogole jeszcze jedno.
Jest taka zasada ze 1 nigdy nie trafiaja a 6 zawsze tak.
Nawet jesli steam tank nie posiada inicjatywy to powinien sie bronić na tych jedynkach.
Gralem z HE w parze.
Prince HE ma inicjatywe 8. Rzucilem "6" prince zdedzil... W drugą strone to nie dziala ?
Jest taka zasada ze 1 nigdy nie trafiaja a 6 zawsze tak.
Nawet jesli steam tank nie posiada inicjatywy to powinien sie bronić na tych jedynkach.
Gralem z HE w parze.
Prince HE ma inicjatywe 8. Rzucilem "6" prince zdedzil... W drugą strone to nie dziala ?
no wlasnie to mnie wku****
Siedzi na nim czar z I 10 a dalej oblewa ....
Wogole maja nam zmienić coś takiego...
że maszyna musi wykonać obrot w czasie ruchu. Nie tak jak teraz w czasie strzelania. Niby jest to gdzie s glosowane...
Ide spać. bo mam ciśnienie 1500
Siedzi na nim czar z I 10 a dalej oblewa ....
Wogole maja nam zmienić coś takiego...
że maszyna musi wykonać obrot w czasie ruchu. Nie tak jak teraz w czasie strzelania. Niby jest to gdzie s glosowane...
Ide spać. bo mam ciśnienie 1500
Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, o 23:25 przez tilt112, łącznie zmieniany 1 raz.
taaaa na początku erraty też nie wspomnieli o zmianie zasad dotyczących magii poprawili dopiero w momencie gdy ludzie zasypali ich pytaniami o to, wg. mnie odpowiedź jest prosta czołg nie jest warmachiną tylko rydwanem, co wiąże się ze zdawaniem wszystkich testów normalnie, trafianiem na WS, jedyną rzeczą która różni go od rydwanu są Steam Pointy
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
To trzeba się dowiedzieć gdzie słali te pytania o czołg, na pewno były to maile. Tylko czy bezpośrednio do nich czy na jakieś forum gdzie ci z GW często wchodzą.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.