VIII edycja
Moderator: Gremlin
Re: VIII edycja
Jest wersja na elfickiego bohatyra mającego 2+ niemodyfikowalny AS i ward 2+. Taki alter z zweihanderem i bije po bokach chyba każdą jednostkę.
A co się dzieje z wardem na 2+ z naszego przedmiotu gdy damy leczenie z life? Bo skoro działa do końca gry to nie powinno znikać.. ale to takie naciąganie.
A co się dzieje z wardem na 2+ z naszego przedmiotu gdy damy leczenie z life? Bo skoro działa do końca gry to nie powinno znikać.. ale to takie naciąganie.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
Cicho... a nuż znajdzie się ktoś kto podważy zapis i będzie Prawie czołg.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
Tak tylko a propos Treekinów napiszę:
Na pewno są teraz wystawialne i w dodatku grywalne, pozwalają rozkręcać klocki w miarę spokojnie. Ale jest na nie parę batów, które sprawiają, że z niektórymi armiami to tylko łatwe punkty. Rzeczy, które sprawiają, że Treekiny szybko odchodzą:
- Flamery Tzeentcha, teraz gdy mogą strzelać po marszu już od pierwszej tury będą zasypywać Treekiny ostrzałem. Z 6tki takowych kolesi mamy statystycznie 21 strzałów trafiających na 5+ (ruch, zasięg) i raniących na 5+ , biorąc pod uwagę, że to magiczne hity z S4 powinno się to skończyć po sejwach 2 zadanymi ranami, a jako, że to płonące ataki ta wielkość zwiększa się do 4. Gorzej robi się (i to znacznie), gdy uda im się wejść na bok i strzelać na bliski zasięg. Albo po przyblokowaniu/przekierowaniu Treekinów oddadzą salwę bez ruchu, wtedy srogość jest większa
- Steam Tank. Wpada i stoi. Prawdopodobnie do końca gry już. A że kosztuje mniej od paczki Treekinów? Sam zysk, bo gracz Empire może skoncentrować się na reszcie, a potem tylko zrobić formalnościową kanapkę.
- Knechci Khorna / Warriorzy / Choseni ze sztandarem z płonącymi atakami. Uznaję to obecnie za niezbędne, więc myślę, że dość dużo osób też to będzie wystawiać. A jak to w Warriorach Chaosu bywa ze statystykami wiadomo: gniotą w walce wręcz aż miło
- 10 Knights of Inner Circle + Priest ze sztandarem z płonącymi atakami. Naprawdę oddział bajka i niejako odpowiedź na wszystkie Hydry świata itp stwory, akurat tak się składa, że Treekiny też może pokarać. 12 ataków z S6, z których trafia 9, rani 6, po Wardzie zostają 4 rany multiplikowane do 8. Zakładając minimalne nadwyrężenie oddziału od artylerii/ostrzału powinno to wystarczyć
Inna sprawa, że praktycznie wszystkie te mega-bicze na Treekiny można zniwelować dobrymi ruchami i grą, ale to już zupełnie inna historia. Trzeba dać rozpiskom trochę czasu, niech się docierają, zobaczymy też co na to powiedzą inne armie Ale to dobrze, że WE mają wreszcie oddział do walki z prawdziwego zdarzenia, może ożywi to trochę taktykę siedzenia w lesie
Na pewno są teraz wystawialne i w dodatku grywalne, pozwalają rozkręcać klocki w miarę spokojnie. Ale jest na nie parę batów, które sprawiają, że z niektórymi armiami to tylko łatwe punkty. Rzeczy, które sprawiają, że Treekiny szybko odchodzą:
- Flamery Tzeentcha, teraz gdy mogą strzelać po marszu już od pierwszej tury będą zasypywać Treekiny ostrzałem. Z 6tki takowych kolesi mamy statystycznie 21 strzałów trafiających na 5+ (ruch, zasięg) i raniących na 5+ , biorąc pod uwagę, że to magiczne hity z S4 powinno się to skończyć po sejwach 2 zadanymi ranami, a jako, że to płonące ataki ta wielkość zwiększa się do 4. Gorzej robi się (i to znacznie), gdy uda im się wejść na bok i strzelać na bliski zasięg. Albo po przyblokowaniu/przekierowaniu Treekinów oddadzą salwę bez ruchu, wtedy srogość jest większa
- Steam Tank. Wpada i stoi. Prawdopodobnie do końca gry już. A że kosztuje mniej od paczki Treekinów? Sam zysk, bo gracz Empire może skoncentrować się na reszcie, a potem tylko zrobić formalnościową kanapkę.
- Knechci Khorna / Warriorzy / Choseni ze sztandarem z płonącymi atakami. Uznaję to obecnie za niezbędne, więc myślę, że dość dużo osób też to będzie wystawiać. A jak to w Warriorach Chaosu bywa ze statystykami wiadomo: gniotą w walce wręcz aż miło
- 10 Knights of Inner Circle + Priest ze sztandarem z płonącymi atakami. Naprawdę oddział bajka i niejako odpowiedź na wszystkie Hydry świata itp stwory, akurat tak się składa, że Treekiny też może pokarać. 12 ataków z S6, z których trafia 9, rani 6, po Wardzie zostają 4 rany multiplikowane do 8. Zakładając minimalne nadwyrężenie oddziału od artylerii/ostrzału powinno to wystarczyć
Inna sprawa, że praktycznie wszystkie te mega-bicze na Treekiny można zniwelować dobrymi ruchami i grą, ale to już zupełnie inna historia. Trzeba dać rozpiskom trochę czasu, niech się docierają, zobaczymy też co na to powiedzą inne armie Ale to dobrze, że WE mają wreszcie oddział do walki z prawdziwego zdarzenia, może ożywi to trochę taktykę siedzenia w lesie
Jeśli ktoś chce mam plik 8ed do AB, puki co w fazie testów wiec zgłoszenie wszelakich błędów było by wskazane.
Info tylko na priv.
I skończcie juz biadolić, bo ten spam ciężko mi strawić.
-----------------------------------
Dodam tylko że plik to dzieło głównie Harrego. Więcej na yahoo groups Arromanche.
Info tylko na priv.
I skończcie juz biadolić, bo ten spam ciężko mi strawić.
-----------------------------------
Dodam tylko że plik to dzieło głównie Harrego. Więcej na yahoo groups Arromanche.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2010, o 08:12 przez Gremlin, łącznie zmieniany 1 raz.
No to ja z innej beczki...
tak sobie przegladam po raz kolejny podrecznik 8-edycyjny, szczegolnie zasady dotyczace lasow, a dokladniej tajemniczych lasow (Mysterious Forests) oraz errate... Czy nie wydaje sie Wam, ze nasze lesne ludki, jako ze z drzewkami i gestwina podobno sa raczej za pan-brat, nie powinny miec jakies bonusiki albo co najmniej mozliwosc manipulowania/ignorowania wynikow losowania efektu tajemniczych lasow??? Niektore z tych efektow moga byc przykre, szczegolnie dla "lzejszych", elfickich wariantow naszych armii.
Moze cos przeoczylem i gdzies juz takie cosik jest o szczegolnosci "stosunkow" WE-Mysterious Forests, oswieccie mnie prosze
tak sobie przegladam po raz kolejny podrecznik 8-edycyjny, szczegolnie zasady dotyczace lasow, a dokladniej tajemniczych lasow (Mysterious Forests) oraz errate... Czy nie wydaje sie Wam, ze nasze lesne ludki, jako ze z drzewkami i gestwina podobno sa raczej za pan-brat, nie powinny miec jakies bonusiki albo co najmniej mozliwosc manipulowania/ignorowania wynikow losowania efektu tajemniczych lasow??? Niektore z tych efektow moga byc przykre, szczegolnie dla "lzejszych", elfickich wariantow naszych armii.
Moze cos przeoczylem i gdzies juz takie cosik jest o szczegolnosci "stosunkow" WE-Mysterious Forests, oswieccie mnie prosze
Seek honour as you act
and you will know no fear
and you will know no fear
O ignorowaniu Dangerous Terrain wiem i nie pytalem o toŻaba pisze:WE mają zasadę Forest Strider - nie muszą robić Dangerous Terrain Test - o ignorowaniu reszty leśnych "bonusów" nie ma mowy
Ż.
Chodzilo mi o nowa zasade, Mysterious Forests i o to dokladnie pytalem
Problem w tym, ze Podrecznik do WE powstal troche przed 8 edycja, wiec Forest Strider tez bylo czescia "srodowiska" zasad poprzedniej edycji. A teraz mamy nowa edycje, nowe zasady i o to wlasnie mi chodzi
Ale dzieki Zabciu za wtracenie, chociaz... nie rozwiazujace tematu
Pozdrawiam
EDIT:
co by moze jeszcze troche do pieca dorzucic i nieco temat rozwinac, podam jako analogie stworki z zasada "wodne" - takie na przyklad skinki wiadomo, ze w wodzie i innych mokradlach czuja sie wyjatkowo dobrze, a juz napewno lepiej niz niemal wszystkie inne rasy. Zatem per analogia do WE<->Mysterious Forests, czy stworki wodo-lubne, nie powinny tez miec mozliwosci modyfikowac/wykorzystywac zasady Mysterious Rivers??
To tylko tak pod rozwage
Seek honour as you act
and you will know no fear
and you will know no fear
Mam takie pytanie:
wardy się nie łączą tak?
tancerze wojny mają ward save na 6+
i odporność na magię (1)
czyli w 8 ed odporność przerodziła się na warda 6+
jakiego ward save mają tancerze wojny obecnie?
chyba że jest to w erracie, ale nie mogę znaleść
wardy się nie łączą tak?
tancerze wojny mają ward save na 6+
i odporność na magię (1)
czyli w 8 ed odporność przerodziła się na warda 6+
jakiego ward save mają tancerze wojny obecnie?
chyba że jest to w erracie, ale nie mogę znaleść
Wisła Kraków.
Ward 6+ a na magie 5+. MR daje wardy na magic missle, ktore sumujesz z wardem jednostki. Ale tylko na potrzeby obrony magicznej. (przykaldowo flesh hounds majace demoniczny ward 5+ i MR3, maja ward na magic missle 2+).
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
pewnie było by to słuszne ale ani w opisie zasady ani w erracie nie ma nic na ten temat - a tak BTW to w oprzednim poście udzieliłem odpowiedzi na Twoje pytanie - ten czerwony fragmentzaborek pisze:Chodzilo mi o nowa zasade, Mysterious Forests i o to dokladnie pytalemŻaba pisze:WE mają zasadę Forest Strider - nie muszą robić Dangerous Terrain Test - o ignorowaniu reszty leśnych "bonusów" nie ma mowy
Ż.
Ale dzieki Zabciu za wtracenie, chociaz... nie rozwiazujace tematu
miłego,
Ż.
Witam ponownie,Żaba pisze:pewnie było by to słuszne ale ani w opisie zasady ani w erracie nie ma nic na ten temat - a tak BTW to w oprzednim poście udzieliłem odpowiedzi na Twoje pytanie - ten czerwony fragmentzaborek pisze:Chodzilo mi o nowa zasade, Mysterious Forests i o to dokladnie pytalemŻaba pisze:WE mają zasadę Forest Strider - nie muszą robić Dangerous Terrain Test - o ignorowaniu reszty leśnych "bonusów" nie ma mowy
Ż.
Ale dzieki Zabciu za wtracenie, chociaz... nie rozwiazujace tematu
miłego,
Ż.
ano udzieliles odpowiedzi, udzieliles ale problemu to nie i tak rozwiazalo W pierwszym pytaniu napisalem, ze to wszystko juz czytalem ale chcialem sie tylko upewnic, czy moze ktos gdzies czegos wiecej nie doczytal i czy aby cosik mojej uwadze nie umknelo
A tak przy okazji, co Ty tu Zabciu robisz - przeciez odkad Cie znam, zawsze nienawidziles "lesnych pedalkow w rajtuzach" ???
Pozdrawiam
i do milego
i pokulania
Seek honour as you act
and you will know no fear
and you will know no fear
Na każde obrażenia od magii, nie tylko mm.Ghaz pisze:Ward 6+ a na magie 5+. MR daje wardy na magic missle, ktore sumujesz z wardem jednostki. Ale tylko na potrzeby obrony magicznej. (przykaldowo flesh hounds majace demoniczny ward 5+ i MR3, maja ward na magic missle 2+).
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned