full piechota HE 2500
full piechota HE 2500
podejscie do tematu od zupelnie innej strony, sami spójrzcie:
Mag II lvl 175
-general
-Annulian crystal (zabiera przeciwnikowi 1PD i dodaje mi 1DD)
Noble BSB 168
-great weapon
-armour of caledor, dawnstone
20x First Archers 245
-fcg
-banner of eternal flame
24x Spearelves 231
-champion, musican
24x Spearelves 231
-champion, musican
20x White Lions 375
-fcg
-Lion Standard
-Amulet of Light, Dragonbane gem
20x White Lions 343
-champion, musican
-the terrifying mask of eee!
29x Phoenix Guards 530
-fcg
-Razor Standard
-Amulet of Fire
4x Great Eagles
elficka masówka. Nie wystrzelają tak aby coś nie doszlo i nie wyczyścilo, z wymagowaniem tez niezbyt latwo, no bo co? Glwoen destrukcyjne lory to death i shadow, a na slonka i pitki elfy są w miarę odporne, gorzej z obnizaniem stat. Najgorze będzie z life, ale on przegrywa konkurencję z lorami wyzej podanymi. W combacie niszczymy, deathstary się po prostu skladają jak spotkają się z moimi oddzialami. Spokojnie mogę skanapkować taki oddzial i wtedy raczej ma nikle szanse. Teoretycznie boli tylko czolg, nie ma jak go po prostu zabić, chociaż jakąś sznase mają PG. Sporo ataków, savuje już tylko na 3+, od BSB na 5+, jakaś nikla szansa jest... za to sami mają warda na 4+ więc będą żyć
Oddzialy WL tylko po 20 z powodu 50% na speciale :/. Chodzić mają róznie, ot jaka będzie potrzeba, 7 wrzędzie, 10 w rzędzie 5 w rzędzie etc. Jak będę chcial to 3 glowne oddzialy odporne na herosów z ogniem, tak jak i na terror. Do tego rozpiska wyglaa jak kurna mać armia z Ulthuanu jak nic! (brakuje mi jakiejś ciezkiej jazdy tylko .
Mag II lvl 175
-general
-Annulian crystal (zabiera przeciwnikowi 1PD i dodaje mi 1DD)
Noble BSB 168
-great weapon
-armour of caledor, dawnstone
20x First Archers 245
-fcg
-banner of eternal flame
24x Spearelves 231
-champion, musican
24x Spearelves 231
-champion, musican
20x White Lions 375
-fcg
-Lion Standard
-Amulet of Light, Dragonbane gem
20x White Lions 343
-champion, musican
-the terrifying mask of eee!
29x Phoenix Guards 530
-fcg
-Razor Standard
-Amulet of Fire
4x Great Eagles
elficka masówka. Nie wystrzelają tak aby coś nie doszlo i nie wyczyścilo, z wymagowaniem tez niezbyt latwo, no bo co? Glwoen destrukcyjne lory to death i shadow, a na slonka i pitki elfy są w miarę odporne, gorzej z obnizaniem stat. Najgorze będzie z life, ale on przegrywa konkurencję z lorami wyzej podanymi. W combacie niszczymy, deathstary się po prostu skladają jak spotkają się z moimi oddzialami. Spokojnie mogę skanapkować taki oddzial i wtedy raczej ma nikle szanse. Teoretycznie boli tylko czolg, nie ma jak go po prostu zabić, chociaż jakąś sznase mają PG. Sporo ataków, savuje już tylko na 3+, od BSB na 5+, jakaś nikla szansa jest... za to sami mają warda na 4+ więc będą żyć
Oddzialy WL tylko po 20 z powodu 50% na speciale :/. Chodzić mają róznie, ot jaka będzie potrzeba, 7 wrzędzie, 10 w rzędzie 5 w rzędzie etc. Jak będę chcial to 3 glowne oddzialy odporne na herosów z ogniem, tak jak i na terror. Do tego rozpiska wyglaa jak kurna mać armia z Ulthuanu jak nic! (brakuje mi jakiejś ciezkiej jazdy tylko .
No więc co do rozpiski... Według mnie trzeba ją nieco poprawić. Po pierwsze, te dwa oddziały WL połącz w jeden. Nie ma połówek za oddział, więc jak trafisz na jakiś porno-park to Ci WL są bezpieczniejsi.
Musisz wpisać lore jakim posługuje się mag. Z resztą antymagia jest u Ciebie na tyle słaba że w ogóle bym z niej zrezygnował i zainwestował np. w princa na sun dragonie, znacznie lepiej pasuje do tej rozpy.
Nie bardzo rozumiem co ten BSB ma robić. No chyba tylko aby brać wyzwania...
Musisz wpisać lore jakim posługuje się mag. Z resztą antymagia jest u Ciebie na tyle słaba że w ogóle bym z niej zrezygnował i zainwestował np. w princa na sun dragonie, znacznie lepiej pasuje do tej rozpy.
Nie bardzo rozumiem co ten BSB ma robić. No chyba tylko aby brać wyzwania...
Paskudny uśmiech power gamera
Rozpa fajna, bo wreszcie coś innego niż kloc WL i Arcy. Jeszcze jakby zamiast WL wstawić fasty i ewentualnie DP, to już total wypas Szybkie, manewrowne. Klocki 3-mają a jazda wchodzi w bok jak masło, tyle że 10+ musi ich być. Z maszynami przy bonusowym ruchu na 12" i orłach miałbyś względny spokój.
Imo rozpy na dużym klocu WL się szybko skończą, bo znajdzie się i bat na nich. Najlepszy jak do tej pory to mag-kamikadze. Podchodzi, rzuca czar z IF'ki (np. zamiana w smoka), zianie a może i templejta na niego i przy okazji WL.
Imo rozpy na dużym klocu WL się szybko skończą, bo znajdzie się i bat na nich. Najlepszy jak do tej pory to mag-kamikadze. Podchodzi, rzuca czar z IF'ki (np. zamiana w smoka), zianie a może i templejta na niego i przy okazji WL.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
zle myślenie. Jak przeciwnik się uprze to rozwali i ten duży kloc, moze go też karmić jakimś śmieciem. Dwa oddzialy to dwa prolbmey dla wroga nie jeden. Ok niech zniszczy calkowicie jeden, drugi dojdzie, anwet w liczbie 5 WL i pokroi caly ten park.Jab pisze:No więc co do rozpiski... Według mnie trzeba ją nieco poprawić. Po pierwsze, te dwa oddziały WL połącz w jeden. Nie ma połówek za oddział, więc jak trafisz na jakiś porno-park to Ci WL są bezpieczniejsi.
czy to ma jakies znazenie przy takiej magi? Ok, jeśli takie ważne i kluczowe to gosć pomykać będzie z high magic. Przy takiej rozpie każdy czar tam jest ciekawy.Jab pisze:Musisz wpisać lore jakim posługuje się mag.
najpierw mówisz, żebym zlaczyl WL w jeden oddzial bo wr dostanie punkty, gdyż latwo będzie wybić te oddzialy, zaś goscia na sun drugonie bedzie trudniej zabić? Szybko go ściagnie, z resztą co on tu ma robić? Jak na smoku to tylko star dragon wchodzi w rachubę dalej. Co do antymagi... Twoje stwierdzenie jest niezbyt przekonywujące. Dlaczego antymagiu mnie jest slaba aby z niej rezygnować? Jaka jest róznica między moją antymagią, a antymagią u arcymaga z magiem, bądz dwoma? (mówię o HE). Ok arcymag ma +5 do dispela, mój mag ma +3 (czasem arcy, może mieć +6, ale raczej są korzystniejsze zlożenia arcy), ale liczba dispela jest taka sama, no chyba, że stawiasz swoje dispelowania na zasadzie challangiga to zwracam honor.Jab pisze:Z resztą antymagia jest u Ciebie na tyle słaba że w ogóle bym z niej zrezygnował i zainwestował np. w princa na sun dragonie, znacznie lepiej pasuje do tej rozpy.
znasz zasady BSB? Jeśli znasz to chyba nie powinieneś pytaćJab pisze: Nie bardzo rozumiem co ten BSB ma robić. No chyba tylko aby brać wyzwania...
@Ukalez
Zamiast kawaleri mam spearelfów, którzy wykonują wlaśnie takie zadania, mają ściaać stuborn
Co do fastów i orlów. Ci pierwsi nie wejdą, nie ma pkt. aczkolwiek da radę wygospodarować jeszcze punkty na 2 orly, to daje 6 stworków, ale trochę się tego boję. Zabity orzel=panika.
Tak, myślę, że deathstary odejdą w niebyt, w 7ed. ich nie bylo, a jak byly byly kiepske, tu bedzie podobnie. Smok kamikadze karci taki death star. 2 hydry i smok DE też, jeśli uda się im dojść i poziać to nic nie zostaje. W sumie ta rozpiska też skarci deathstary. Deathstar jest jeden, a tu są 3 oddzialy do mordowania i 2 do wsparcia.
zależnie od potrzeb i wymogów, no ale można parę opcji przewidzieć, a więc:
spearelfy:
w sumie są dwie opcje:
1). 6x4, daje to 24 ataki
2). 5 w szeregu, dluzej utrzymują szereg a 20 ataków to nie tak żle, bardziej odpowiada mi ta, ale jak zoabcze jakieś masy skavenów, zombi to pierwsza lepsza.
whitelioni:
to już jest większa rozkminka:
1). 10 w szeregu, bije caly oddzial, ale dlugi jest i nie jest w pelni wykorzystywany, bo jest ich tylko 20 a nie 30
2).7 w szeregu, taka zaszlość 7ed. może będzie dalej ok
3).6 w szeregu, dluzej mają szereg, ale mniej biją, ale rónież mniej zajmują
4).5 w szeregu,to na jakieś ekstremalne walki z hydrami czy czyms takim, albo na przetrzymanie.
phoenix guardzi:
raczej 10 w szeregu, ale można też ich pozwijać jak zajdzie potrzeba.
Ogólnie chodzi o to, ze to bitwa i przeciwnik determinują ustawienie tejże piechoty
spearelfy:
w sumie są dwie opcje:
1). 6x4, daje to 24 ataki
2). 5 w szeregu, dluzej utrzymują szereg a 20 ataków to nie tak żle, bardziej odpowiada mi ta, ale jak zoabcze jakieś masy skavenów, zombi to pierwsza lepsza.
whitelioni:
to już jest większa rozkminka:
1). 10 w szeregu, bije caly oddzial, ale dlugi jest i nie jest w pelni wykorzystywany, bo jest ich tylko 20 a nie 30
2).7 w szeregu, taka zaszlość 7ed. może będzie dalej ok
3).6 w szeregu, dluzej mają szereg, ale mniej biją, ale rónież mniej zajmują
4).5 w szeregu,to na jakieś ekstremalne walki z hydrami czy czyms takim, albo na przetrzymanie.
phoenix guardzi:
raczej 10 w szeregu, ale można też ich pozwijać jak zajdzie potrzeba.
Ogólnie chodzi o to, ze to bitwa i przeciwnik determinują ustawienie tejże piechoty
bardzo fajna rozpiska, najbliższa temu czym chciałbym grac.
ja myśląc nad corami wpadłem na to ze można wystawić duży kloc łuczników z ogniem w szopie + 2x 13-15 LSG - wtedy jest więcej strzelania, śmieci zdejmują zarówna w CC jak i shootingu, do tego te mniejsze oddziały latają po wrogich flankach i kanapkują (nikt w nich strzelać nie będzie, a jak już to zostawi WL )
Bsb bym jednak wpakował na konia, np standardowa puszka powinna się tu spisywać, przy tej ilości piechoty i WL ważne by go coś przypadkiem nie zadźgało.
Pewnie zostaje jeszcze trochę punktów, można zrobić duży klocek jakiejś piechoty corowej, choć ja bym wykorzystał je na dziesiątki włoćzników, do screenowania, odginania i pewnego przewystawiania przeciwnika
spece i rary super.
chciałbym pograć podobną rozpiską, tylko ze ja bym wstawiał arcymaga z high magic, większy bonus do dispela IMO jest w takiej rozpie niezbędny.
ja myśląc nad corami wpadłem na to ze można wystawić duży kloc łuczników z ogniem w szopie + 2x 13-15 LSG - wtedy jest więcej strzelania, śmieci zdejmują zarówna w CC jak i shootingu, do tego te mniejsze oddziały latają po wrogich flankach i kanapkują (nikt w nich strzelać nie będzie, a jak już to zostawi WL )
Bsb bym jednak wpakował na konia, np standardowa puszka powinna się tu spisywać, przy tej ilości piechoty i WL ważne by go coś przypadkiem nie zadźgało.
Pewnie zostaje jeszcze trochę punktów, można zrobić duży klocek jakiejś piechoty corowej, choć ja bym wykorzystał je na dziesiątki włoćzników, do screenowania, odginania i pewnego przewystawiania przeciwnika
spece i rary super.
chciałbym pograć podobną rozpiską, tylko ze ja bym wstawiał arcymaga z high magic, większy bonus do dispela IMO jest w takiej rozpie niezbędny.
arcuś się spokojnie zmieści jak kombinowalem i też się nad nim zastanawiam w wersji:
-odporność na zwykle ataki
-negowanie magicznych broni
-odporność na miscasta (no i raz w grze bezbolesna ifa)
Mieści się wraz z BoS, na WL z terrorem, wystarczy ciutkę pokombinować a daje nam to niezlą magię do tego i chyba wysoka bylaby jak najbardziej na miejscu.
BSB na koniku odpada, nie ma look outa, chyba, ze wystawisz jakąś sporą kawalerię, by przeciwko armiom z cannonami i klopami mial obstawę a kawa i tak się przyda, chociażby 11-14 silverów. I standardową puszkę zaminilbym na puszkę z amulet of light, bardziej uniwersalny. W zasadzie każdy oddzial może szybko dostać magiczne ataki, a do tego szybko taki oddzial zabijetakiego gejucha maga jak wyżej
-odporność na zwykle ataki
-negowanie magicznych broni
-odporność na miscasta (no i raz w grze bezbolesna ifa)
Mieści się wraz z BoS, na WL z terrorem, wystarczy ciutkę pokombinować a daje nam to niezlą magię do tego i chyba wysoka bylaby jak najbardziej na miejscu.
BSB na koniku odpada, nie ma look outa, chyba, ze wystawisz jakąś sporą kawalerię, by przeciwko armiom z cannonami i klopami mial obstawę a kawa i tak się przyda, chociażby 11-14 silverów. I standardową puszkę zaminilbym na puszkę z amulet of light, bardziej uniwersalny. W zasadzie każdy oddzial może szybko dostać magiczne ataki, a do tego szybko taki oddzial zabijetakiego gejucha maga jak wyżej
no ja tez kombinowałem jak wyciagać tych magów z deatstarów.
chyba najtańszy patent to 5 DP z AoL - obchodzi obecnie standardową ochronę maga HE
a co do arcy to ja kombinowałem raczej go bardziej defensywnie, czyli z niszczarką, odpornością na niemagiczne i 4+ warda od pierwszej rany (albo po taniości tylko z niszczarką)
do tego high magic - średnio 2 czary na turę (coś na wyciąganie kostek + drain albo dwa ofensywne), na miscasty raczej nie liczę...
na razie wole inwestować punkty w oddziały niż herosów, ale tu trzeba będzie zobaczyć jakie combosy są w innych armiach, trzeba będzie zrobić sensowne riposty
chyba najtańszy patent to 5 DP z AoL - obchodzi obecnie standardową ochronę maga HE
a co do arcy to ja kombinowałem raczej go bardziej defensywnie, czyli z niszczarką, odpornością na niemagiczne i 4+ warda od pierwszej rany (albo po taniości tylko z niszczarką)
do tego high magic - średnio 2 czary na turę (coś na wyciąganie kostek + drain albo dwa ofensywne), na miscasty raczej nie liczę...
na razie wole inwestować punkty w oddziały niż herosów, ale tu trzeba będzie zobaczyć jakie combosy są w innych armiach, trzeba będzie zrobić sensowne riposty
racja, miscasty w wysokiej nie są jakimś zagrozeniem. Raczej liczymy na spam czarów niż na mocny czar. Więc u mnie chy laska odpadnie, a za to wejdzie po prostu dispel scroll
Co do DP z AoL, nie zabijesz nimi arcymaga. Styknie się z nim jeden, czyli musisz mieć naprawdę farta, czyt. liczyć na kunia, ze go zabije
Dlatego lepiej niech AoL będzie w piechocie, wtedy to zgroza dla niego
Co do DP z AoL, nie zabijesz nimi arcymaga. Styknie się z nim jeden, czyli musisz mieć naprawdę farta, czyt. liczyć na kunia, ze go zabije
Dlatego lepiej niech AoL będzie w piechocie, wtedy to zgroza dla niego
Kawalerię ustawiam 3,2 lub 2,2,1...wiec tych ataków mam jeden więcej a jak ktoś nie wystawi maga na brzegu to mam 4 ataki kolesi +1 konia, a to statystycznie 2,5 rany. (liczę że mój champion będzie w challange'u)Kosa pisze:Co do DP z AoL, nie zabijesz nimi arcymaga. Styknie się z nim jeden, czyli musisz mieć naprawdę farta, czyt. liczyć na kunia, ze go zabije
Dlatego lepiej niech AoL będzie w piechocie, wtedy to zgroza dla niego
Choć z drugiej strony włócznicy pokroiliby go szybciej.
tylko na wlocznikach to i tak ryzykowna sprawa, pózniej masakrują ich WL, i oddajemy oddzial i BSB w zamian za jego generala, trochę wychodzimy na tym sttratniej, co innego jak PG wejdą w combat
co do samych DP no tak, zapomnialem o tm jakze sprytnym ustawieniu. 3 ataki princesek trafiające na 3+ z rerollem plus 1 atak konia to calkiem spora szansa, zaś jeśli mag nie będzie na krańcu to już w ogóle bomba
co do samych DP no tak, zapomnialem o tm jakze sprytnym ustawieniu. 3 ataki princesek trafiające na 3+ z rerollem plus 1 atak konia to calkiem spora szansa, zaś jeśli mag nie będzie na krańcu to już w ogóle bomba
Bardzo fajna rozpiska! Brakuje mi jednak arcmaga zamiast maga. Ponadto pomyślałbym o sztandarach na spearelfy, w końcu za ich zdobycie jest teraz tylko25 pkt oraz o repecie, lub nawet dwóch na LT.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
a po co mu RBT na LT, LT padają od łuczników.WojtuśŚ pisze:Bardzo fajna rozpiska! Brakuje mi jednak arcmaga zamiast maga. Ponadto pomyślałbym o sztandarach na spearelfy, w końcu za ich zdobycie jest teraz tylko25 pkt oraz o repecie, lub nawet dwóch na LT.
ja bym zastanowił się na dorzuceniem jeszcze ze 2-4 orłów dostały niesamowitego boosta w tej edycji
Jednych spearelfów zamienił bym właśnie chyba na 2x10 łuczników ( Bo moje hydry nie boją się cannocnów clop itd. boją się łuczników! ). A kosa co myślisz o daniu 20 SM zamiast WL? Są tak samo odporni jak BG przerzut psychy masz od bsb wiec nie powinno byc z tym problemu. A sypią więcej ataków od WL.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Sypią ale tylko w pierwszym szeregu, czyli przy dużych oddziałach to jest ok. 7-9 ataków więcej, więcej WS, ale co ważne mniej siły, dużo gorsza przeżywalność od strzelania, brak stubborna i czasami chodzenie po lesie też może pomóc chociaż to nie jest taki problem.
Ja myślę nad zupełnie innym pomysłem na HE , niż deathstary na White Lionach czy Pheonix Guardach. Dużo strzelania, dużo magii bardziej w tą stronę.
Ja myślę nad zupełnie innym pomysłem na HE , niż deathstary na White Lionach czy Pheonix Guardach. Dużo strzelania, dużo magii bardziej w tą stronę.
Rozpa na pewno ciekawsza od mojej. Czy bardzıej skuteczna? To sıe dopıero okaze
Bedzıesz plakal, jak trafısz tym na lızakı na slanıe z lıfem
Wydaje mı sıe tez, ze mımo wszystko cıezko bedzıe Cı bez arcymaga. W grze z moım deathstarem w drugıej turze powınıenes nıe mıec herosow. I wtedy robı sıe cıeplo. Dodatkowo obnızam Cı staty z deatha ı shadowa ı moze sıe okazac, ze pomımo Twojej przewagı lıczebnej nıe dasz mı rady w walce.
Masz malo strzelanıa ı praktycznıe zero magıı, sama walka. Fajnıe sıe tym gra, ale nıekonıecznıe moze to byc az tak skuteczne jak deathstar.
To oczywıscıe tylko teorıa Wrzuc raport z jakıegos turnıeju.
EDIT:
Przypomnıalo mı sıe cos jeszcze. Co jak trafısz na skavy rzucajace trzynastke z 6 koscı? (Teraz jest spoko opcja)
Cıezkıe jest zycıe bez BotWD
Wydaje mı sıe, ze to wlasnıe strach przed takımı czaramı spowoduje konıecznosc granıa deathstarem.
Bedzıesz plakal, jak trafısz tym na lızakı na slanıe z lıfem
Wydaje mı sıe tez, ze mımo wszystko cıezko bedzıe Cı bez arcymaga. W grze z moım deathstarem w drugıej turze powınıenes nıe mıec herosow. I wtedy robı sıe cıeplo. Dodatkowo obnızam Cı staty z deatha ı shadowa ı moze sıe okazac, ze pomımo Twojej przewagı lıczebnej nıe dasz mı rady w walce.
Masz malo strzelanıa ı praktycznıe zero magıı, sama walka. Fajnıe sıe tym gra, ale nıekonıecznıe moze to byc az tak skuteczne jak deathstar.
To oczywıscıe tylko teorıa Wrzuc raport z jakıegos turnıeju.
EDIT:
Przypomnıalo mı sıe cos jeszcze. Co jak trafısz na skavy rzucajace trzynastke z 6 koscı? (Teraz jest spoko opcja)
Cıezkıe jest zycıe bez BotWD
Wydaje mı sıe, ze to wlasnıe strach przed takımı czaramı spowoduje konıecznosc granıa deathstarem.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Bardzo fajna rozpa. Raz ze klimatyczna, dwa ze na pierwszy rzut oka skuteczna...
Tyle ze jak trafisz na cos takiego:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=24850
to moze byc problem. Jak dla mnie rozpa tedzia, ktora kleilem jako przyklad, to maksymalne wynaturzenie i seryjnie nie qumam jak ktos moze chciec takim czyms grac... ale boje sie, ze takich "tedziow" bedzie wiecej..
pzdr!
Tyle ze jak trafisz na cos takiego:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=24850
to moze byc problem. Jak dla mnie rozpa tedzia, ktora kleilem jako przyklad, to maksymalne wynaturzenie i seryjnie nie qumam jak ktos moze chciec takim czyms grac... ale boje sie, ze takich "tedziow" bedzie wiecej..
pzdr!
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta
www.facebook.com/XIIIKohorta